مهاجرت کاری دانمارک

استخدام برنامه نویس در دانمارک

استخدام برنامه نویس در دانمارک

استخدام برنامه نویس در دانمارک در شرکت های کوچک و بزرگ هر روز آگهی می شود. وجود فرصت های کاری متنوع این کشور به قظب صنعتی تبدیل کرده. آیا شما یک برنامه نویس گیم پلی هستید که به دنبال فرصتی برای کار بر روی یک پروژه جدید و هیجان انگیز هستید؟ اگر این به نظر شما می رسد، این می تواند فرصتی باشد که منتظرش بوده اید. به عنوان یک برنامه نویس ارشد گیم پلی در این استودیو در کپنهاگ، شما در تلاش برای طراحی سیستم های بازی، تقویت پایگاه کد و به طور کلی غنی سازی بازی در این فرصت منحصر به فرد برای تأثیرگذاری عظیم بر بازی، به بخش اصلی تیم تبدیل خواهید شد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت کاری به دانمارک و همچنین اخذ ویزای کاری این کشور مشاور شماست.

جمعیت توسعه دهندگان و مطالعه جمعیتی جهانی گزارشی که 2 بار در سال منتشر می شود، بیان می کند که جمعیت توسعه دهندگان نرم افزار در سراسر جهان به بیش از 25 میلیون نفر رسیده است. علیرغم کاهش روند همه گیری، محققان پیش بینی می کنند که نرخ پیش از همه گیری به زودی بازگردد. مشاغل کدنویسی به طور مداوم حقوق بالایی دارند، اگرچه حقوق ها بر اساس موقعیت خاص متفاوت است. طبق BLS برنامه نویسان کامپیوتر در جهان متوسط حقوق 8000$ دلار داشتند. توسعه دهندگان وب میانگین $70000 (دلار) در سال و توسعه دهندگان نرم افزار 110140 $ (دلار) در سال درآمد داشتند. در حالی که ممکن است برای برخی از مشاغل برنامه نویسی کامپیوتر، مدرک لیسانس در علوم کامپیوتر مورد نیاز باشد، گواهی، مدرک کاردانی، تجربه بوت کمپ و/یا تجربه کاری می تواند گاهی جای مدرک لیسانس را بگیرد.

استخدام برنامه نویس ارشد در دانمارک

تیم های کاری در حوزه برنامه نویسی در حال کار بر روی توسعه برخی از IP های مشهور جهانی است که میلیون ها نفر آن را دوست دارند. این تیم ها به فرهنگ دوستانه و پذیرایی خود افتخار می کنند، با تیمی چند ملیتی و شهرت افراد با استعداد، اگر با ارزش های آنها هماهنگ باشید، می توانید بهترین گزینه برای تیم آنها باشید. زبان های برنامه نویسی رایج برای برنامه نویسان کامپیوتر در دانمارک جاوا، پایتون، سی، سی پلاس پلاس، سی شارپ می باشد.

مسئولیت های ارشد برنامه نویس گیم پلی:

  • طراحی، مالکیت و نگهداری سیستم ها و کدها
  • در طرح ها و بررسی ها مشارکت کنید
  • برای ایجاد کد، سیستم ها و بلوک های ساختمانی در C++ کار کنید
  • بازی را بسازید و غنی کنید
  • پایگاه کد مشترک را تقویت کنید و سیستم های پروژه ای را بسازید

در جدول زیر شاهد نرخ اشتغال در حوزه برنامه نویسی در دانمارک هستید:

سالنرخ اشتغال
202083%
202180%
202279%

استخدام برنامه نویس ارشد در دانمارک

الزامات استخدام برنامه نویس در دانمارک

برنامه نویسان رایانه نرم افزار، وب سایت و سایر برنامه های کاربردی جدید ایجاد می کنند و از اجرای روان برنامه ها و نرم افزارها اطمینان می دهند. برنامه نویسان علاوه بر نوشتن کد جدید، کد را برای خطاها نیز آزمایش می کنند و زمان خود را صرف به روز رسانی و بهبود برنامه های توسعه یافته می کنند. برنامه نویسی کامپیوتری یک کار برنامه نویسی معمولی در سطح ابتدایی است و همچنین اغلب یک کار کدنویسی از راه دور است. در حالی که BLS کاهش تقاضا برای این شغل را بین سال ‌های 2020 و 2030 پیش‌بینی می‌ کند، شرح شغل برنامه ‌نویسی کامپیوتر اغلب با توسعه‌ دهندگان وب و توسعه‌دهندگان نرم ‌افزار همپوشانی دارد، که پیش‌ بینی می ‌شود هر دوی آنها در آن دوره زمانی بسیار سریع ‌تر از میانگین رشد کنند.

الزامات ضروری برای این نقش در کپنهاگ عبارت است از:

  • تجربه قابل توجهی از برنامه نویسی گیم پلی حرفه ای قبلی در بازی ها
  • تجربه عملی با اجرای ویژگی های گیم پلی (سیستم ها، شخصیت ها، دوربین ها، طرح کنترل، سلاح ها و آیتم ها)
  • مسئولیت پذیری
  • مهارت های C++ عالی
  • مهارت های ریاضی

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش حقوق در حوزه برنامه نویسی در دانمارک هستید:

افزایش حقوق در حوزه برنامه نویسی در دانمارک

شرایط استخدام برنامه نویس در دانمارک

توسعه دهندگان وب از برنامه نویسی کامپیوتری برای ایجاد و نگهداری وب سایت ها استفاده می کنند. افراد حرفه‌ای با این شغل کدنویسی معمولاً وقت خود را صرف آزمایش برنامه‌ ها و اجزای وب ‌سایت ‌های جدید، نوشتن کد، و کار با یک مشتری یا تیم برای شناسایی محدوده و الزامات وب ‌سایت می ‌کنند. توسعه دهندگان وب ممکن است در توسعه front-end یا back-end تخصص داشته باشند، یا ممکن است روی هر دو به عنوان یک توسعه دهنده تمام پشته کار کنند. توسعه دهندگان وب فرانت اند روی ساخت بخشی از وب سایت تمرکز می کنند که کاربر می بیند و با آن تعامل دارد. این متخصصان اصول طراحی وب را ادغام می کنند تا مطمئن شوند که وب سایت به خوبی کار می کند و در دستگاه های مختلف خوب به نظر می رسد.

آنها همچنین عملکرد وب سایت را ردیابی می کنند، سایت ها را برای مشکلات قابلیت استفاده نظارت می کنند و خطاهای موجود در کد را برطرف می کنند. توسعه دهندگان فرانت اند معمولاً با توسعه دهندگان بک اند، طراحان وب و طراحان تجربه کاربری کار می کنند. زبان های برنامه نویسی رایج برای توسعه دهندگان فرانت اند جاوا اسکریپت، CSS، HTML می باشند. توسعه دهندگان وب Back-end روی بخشی از یک وب سایت کار می کنند که در پشت صحنه فعالیت می کند. افراد حرفه ای با این شغل کدنویسی، عملکرد سایت و عملکرد سمت سرور را بر عهده دارند. علاوه بر نوشتن کد برای وب ‌سایت ‌های جدید، توسعه‌دهندگان پشتیبان همچنین اطمینان حاصل می ‌کنند که سایت ‌های موجود قادر به مدیریت، ذخیره و بازیابی داده ‌ها هستند. رشد به مقیاس و با سرعت بالا کار می کنند. مقاله موسسات کاریابی در دانمارک را می توانید مطالعه کنید.

کار به عنوان برنامه نویس در دانمارک

یک توسعه دهنده وب تمام پشته هم در قسمت جلویی و هم در انتهای یک وب سایت کار می کند. اغلب، توسعه دهندگان فول استک در کنار طراحان تجربه کاربری و رابط کاربری کار می کنند که به طراحی ظاهر، احساس و عملکرد سایت کمک می کنند. برنامه نویسان کامپیوتر حقوق بالایی دریافت می کنند و ممکن است نیازهای آموزشی کمتری نسبت به سایر مشاغل فناوری داشته باشند. اگر عاشق کدنویسی هستید، به جزئیات توجه دارید و مهارت های تحلیلی دقیقی دارید، ممکن است آینده ای به عنوان یک برنامه نویس کامپیوتر داشته باشید. طبق آمار اداره آمار کار ایالات متحده، برنامه نویسان کامپیوتری متوسط دستمزد کار در دانمارک 89190$ (دلار) دریافت می کنند. برخی از توسعه دهندگان نرم افزار نقش های پردرآمدتری در توسعه یا مدیریت نرم افزار دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به دانمارک و همچنین مهاجرت کاری به کشور دانمارک مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *