متفرقه, مهاجرت به کشور آلمان

اخذ مستر کارت آلمان

اخذ مستر کارت آلمان

یکی از موارد مورد نیاز برای مهاجرین به کشور آلمان اخذ مستر کارت آلمان و یا سایر کارت های اعتباری مورد تایید در این کشور می باشد. آلمان کشوری پیشرفته و یکی از قدرت های برتر اقتصادی در اروپا است. لذا میزان تقاضا برای مهاجرت به این کشور زیاد است. این کشور دارای سیستم مالی و بانکی پیشرفته است. همچنین مانند سایر کشورهای اروپایی انواع مختلفی از کارت های اعتباری مانند مستر کارت را ارائه می کنند. 2 بانک برتر آلمان به نام های N26 و Advanzia از جمله صادر کننده های برترین مستر کارت ها در آلمان می باشند. خدمات مختلفی بانکی را همراه با اپلیشکن های مجازی ارائه می کنند.

امروز با ظهور بانکداری مجازی و کارت های اعتباری پرداخت و نقل و انتقالات بسیار آسان تر شده است. نیاز به کارت های اعتباری مانند مستر کارت بیش از پیش شده است. لذا در ادامه این موضوع به کوشش همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده است.

بررسی اخذ مستر کارت آلمان

امروزه داشتن کارت اعتباری در آلمان یک امر ضروری است. در تمام جنبه های زندگی مانند اجاره ماشین، رزرو اتاق هتل و به خصوص مسافرت هیچ کاری بدون کارت اعتباری کارساز نیست. در نتیجه، بانک های آلمان به طور فزاینده ای پیشنهادات کارت خود را به بازار عرضه می کنند. کارت های اعتباری کارت های پلاستیکی کوچک و گزینه های پرداخت بدون پول هستند. می توانید از آنها در فروشگاه های خرده فروشی (از جمله پرداخت بدون تماس مانند ApplePay یا GooglePay) و هنگام خرید آنلاین استفاده کنید. همچنین برای بسیاری از موارد دیگر نیز به کارت اعتباری نیاز دارید. به عنوان مثال، شرکت های اتومبیل کرایه ای به کارت های اعتباری نیاز دارند تا در روند اجاره موقتا واریز روی کارت را مسدود کنند. بسته به نوع کارت اعتباری، می توانید پول نقد را چه در داخل و چه در خارج از کشور برداشت کنید.

در واقع، کارت های اعتباری در دستگاه خودپرداز پیش پرداخت می کنند. پس از پرداخت قبضی که باید پرداخت کنید، پول را جمع می کنند. با این حال ، بسیاری از بانک ها در آلمان محصولات رقابتی را ارائه می دهند و گاهی ممکن است احساس گیجی کنید. در صورتی که به دنبال بهترین کارت اعتباری در آلمان هستید می توانید مستر کارت آلمان را دریافت کنید.

انواع مستر کارت آلمان

2 نوع مهم کارت در آلمان کارت های اعتباری و کارت های نقدی هستند. سایر مدل های صورت حساب با کارت های اعتباری پیش پرداخت و کارت های اعتباری در گردش وجود دارد. هر 2 در آلمان جایگاه خود را دارند اما خیلی رایج نیستند. مهم است که بدانید کدام نوع کارت اعتباری به کار شما می آید زیرا هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند. 2 مستر کارت اعتباری رایج در آلمان:

  • مستر کارت اعتباری: کارت های اعتباری در آلمان هزینه های شما را در طول ماه ثبت می کنند. پس از 30 روز از شما هزینه می گیرند. اساسا اعتبار ماهانه رایگان به شما می دهند. در پایان دوره پرداخت (معمولا ماهانه) قبض دریافت می کنید که به شما می گوید کجا و چه زمانی هزینه کرده اید. در تاریخ پرداخت توافق شده، مبلغ نهایی برای پرداخت قبض از حساب بانکی شما کسر می شود. در واقع این کارت یک نوع کارت شارژی رایگان است.
  • مستر کارت نقدی: در واقع، کارت نقدی رایج ترین نوع در آلمان است. در اصل، از حساب بانکی شما پس از خرید مستقیما کسر می شود. این عملکرد مشابه کارت نقدی معمولی (Girokarte یا EC-Karte) است. اما، شما می توانید از آن به صورت آنلاین و خارج از کشور درست مثل هر کارت اعتباری دیگر آلمان استفاده کنید. تمام هزینه های کارت مستقیما به حساب بانکی شما واریز می شود و می توانید بلافاصله اعلانی دریافت کنید.

در خصوص مهاجرت به آلمان پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله مذکور می باشد.

شرایط اخذ مستر کارت آلمان

شرایط اخذ مستر کارت آلمان

اخذ مستر کارت آلمان به 2 صورت فیزیکی و مجازی در آلمان ارائه می شوند. برای دریافت مستر کارت فیزیکی نیاز به افتتاح حساب در بانکی در آلمان دارید. اما برای دریافت مستر کارت مجازی می توانید از بانک های آنلاین مانند N26 استفاده کنید. در آنجا فرم ثبت نام را دریافت کنید. پس از احراز هویت حساب مجازی باز کنید. افتتاح حساب بانکی یک روند ساده در آلمان است. با این حال شما غالبا باید علاوه بر سند شناسایی ملی خود، اثبات آدرس آلمان را نیز نشان دهید. رایج ترین شکل حساب در آلمان Girokonto (حساب جاری یا جاری) است. اکثر معاملات مالی با استفاده از این نوع حساب مانند دریافت دستمزد یا پرداخت اجاره انجام می شود. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر مقاله افتتاح حساب بانکی اروپا را مطالعه بفرمائید.

به طور کلی، یک حساب جاری به شما امکان می دهد:

  • با استفاده از کارت اعتباری پول خود را از بانک خود برداشت کنید.
  • این به طور معمول در دستگاه های خودپرداز بانک خود شما رایگان است، اما برای برداشت پول از دستگاه های خودپرداز سایر بانک ها، هزینه پرداخت می شود.
  • انتقال پول برای پرداخت قبوض با استفاده از فرم های انتقال
  • پرداخت های ثابت با مقدار ثابت (به عنوان مثال اجاره خانه)
  • پرداخت های منظم (حتی مقادیر متغیر، به عنوان مثال قبض تلفن و هزینه بیمه درمانی)

مدارک لازم برای اخذ مستر کارت آلمان:

  • گذرنامه و مدارک شناسائی
  • اقامت آلمان
  • اثبات آدرس (ارائه قبض آب و برق)
  • تکمیل فرم و امضاء
  • گواهی اشتغال و یا نامه کارفرما

کارت اعتباری همراه حساب بانکی در آلمان

بسیاری از حساب های بانکی در حال حاضر یک کارت اعتباری به همراه حساب های جاری خود ارائه می دهند. اخذ مستر کارت آلمان به صورت رایگان و بدون هیچ قید و شرطی ارائه می شود، یا ممکن است شرایط خاصی به آن مرتبط باشد. این کارت ‌های اعتباری به همراه افتتاح حساب بین المللی گاهی اوقات امکان استفاده از کارت را در دستگاه ‌های خودپرداز برای برداشت نقدی بدون هیچ کارمزدی نیز می ‌دهند.

برخی از مزایای کارت اعتباری همراه حساب بانکی در آلمان:

  • از آنجایی که بانک از قبل رتبه اعتباری مشتری را می داند، دریافت کارت آسان تر است.
  • پرداخت خودکار موجودی از حساب جاری برای اینکه مهلتی را از دست ندهید.
  • همه چیز از یک منبع واحد است، بنابراین پیگیری امور مالی شما آسان تر است.

در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در باب اخذ مستر کارت آلمان و انواع کارت های اعتباری به تصویر زیر توجه بفرمائید:

اخذ مستر کارت آلمان و انواع کارت های اعتباری

اخذ برترین مستر کارت ها در آلمان

بانک دیجیتال N26 مستقر در برلین انقلابی در صنعت کارت های اعتباری ایجاد کرده است. به عنوان مثال، انجام امور بانکی در برنامه همراه ارائه شده این بانک بر روی تلفن شما فقط در 8 دقیقه انجام می شود. همچنین، هیچ هزینه ارزی برای پرداخت در خارج از کشور وجود ندارد. اساسا می توانید از کارت N26 خود در اکثر نقاط دنیا استفاده کنید. لذا برای دریافت مستر کارت مجازی می توانید از این بانک استفاده کنید.

اما برای دریافت مستر کارت فیزیکی Barclaycard و Santander معروف ترین اسامی خانگی هستند. این نوع کارت ها را ارائه می دهند. Advansia Bank نیز گزینه دیگری است که به نظر می رسد در وب سایت های مالی شخصی نظرات بسیار خوبی دارد. همچنین رقیب بسیار خوبی برای بهترین کارت اعتباری در آلمان است.

در هر صورت در جدول زیر می توانید از جمله بهترین مستر کارت های ارائه شده در آلمان را ببینید:

بانک ارائه کنندهنامهزینه سالانه به یورو
N26N26 MasterCard Standard0
Noris BankNoris MasterCard Standard0
HypoVereinsbankHypo MasterCard Standard0
Commerz BankCommerz MasterCard Standard39.9€
1822direkt1822 MasterCard Standard29.9€
GebührenfreiGebührenfrei Mastercard Gold0
Advansia BankAdvansia MasterCard Gold0

برترین بانک های آلمان

در آلمان تعداد زیادی بانک و Sparkassen (بانک پس انداز) وجود دارد. بانک ها موسسات خصوصی هستند. Sparkassen توسط مقامات محلی اداره می شود، که نام آنها مانند Berliner Sparkasse ، Hamburger Sparkasse و Sparkasse Dresden نوشته می شود. بیشتر موسسات بانکی طیف کاملی از خدمات بانکی، سرمایه گذاری و بیمه را ارائه می دهند. بسیاری از آنها همچنین در مورد اجاره و خرید ملک در آلمان مشاوره ارائه می دهند. از آنجا که خدمات، قیمت ها و شرایط بسیار متفاوت است. قبل از تصمیم گیری باید بررسی کنید. تقریبا همه بانک ها اکنون از طریق اینترنت بانکداری آنلاین انجام می دهند. همچنین برخی بانک های آنلاین مخصوص مانند Comdirect و N26 نیز وجود دارند.

همچنین می توانید امور مالی خود را از طریق حساب Postbank اداره کنید زیرا این معمولا ارزان تر از بانک های دیگر است. پیشخوان های Postbank در همه دفاتر پست (Deutsche Post) وجود دارد و می توانید با تهیه شناسنامه مانند گذرنامه یا کارت شناسایی از حساب خود پول بگیرید. پرداخت های غیر نقدی (حواله، اسکناس های اعتباری و غیره) از طریق شعب آن، که فرم های تکمیل شده و امضاء شده به آنها ارسال می شود. در Postbank انجام می شود.

در نمودار زیر از جمله بهترین بانک های آلمان معرفی شده اند:

بهترین بانک های آلمان

اخذ مستر کارت طلائی Gebührenfrei آلمان

اگر به دنبال کارتی هستید که هزینه ای برای شما نداشته باشد. اما دارای ویژگی های بسیار خوبی باشد این کارت پیشنهاد می شود. برای پرداخت های غیر یورویی هیچ هزینه ماهانه یا سالانه و هیچ گونه هزینه ارزی وجود ندارد. برداشت وجه نقد رایگان است. با این وجود نرخ بهره از روزی که پول نقد را برداشت کرده اید (1.49% در ماه) اعمال می شود. اما اگر از Gebührenfrei Mastercard Gold به طور عمده برای پرداخت استفاده می کنید و نه برای برداشت وجه نقد، این کارت انتخاب خوبی است.

از جمله مزایا و معایب این کارت:

  • کاملا رایگان و بدون هزینه ماهانه یا سالانه
  • بدون هزینه معاملات خارجی و بدون پرداخت هزینه
  • روند درخواست آسان (بدون نیاز به PostIdent)
  • Apple Pay و Google Pay پشتیبانی می شوند
  • سود برای برداشت وجه نقد گرفته می شود (1.49% در ماه)
  • عدم کسر خودکار قبض ماهیانه از حساب بانکی

برای مهاجرت و کسب اطلاعات بیشتر در باب اخذ مستر کارت آلمان می توانید شرایط و موارد لازم را از مشاورین باتجربه ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *