مهاجرت به کشور نیوزلند

کشورهای لغو روادید با پاسپورت نیوزلند

کشورهای لغو روادید با پاسپورت نیوزلند

اگر قصد دارید تا در خصوص کشورهای لغو روادید با پاسپورت نیوزلند اطلاعات جدید و کاملی به دست بیاورید این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید. کشور جزیره ای نیوزلند مستعمره سابق انگلیس است که از 16 منطقه تشکیل شده است. مهمترین مناطق اوکلند، کانتربری، ولینگتون و وایکاتو هستند. این کشور در اقیانوسیه، اقیانوس آرام جنوبی، درست در جنوب شرقی استرالیا واقع شده است. نیوزلند با مساحت 268021 کیلومتر مربع چهارمین کشور بزرگ اقیانوسیه است. آب و هوای آن با برخی تفاوت های منطقه ای بیشتر معتدل است. از ویژگی های این زمین کوه هایی با دشت های ساحلی وسیع است. جمعیت کلی بیش از 5 میلیون نفر است. پایتخت کشور ولینگتون است. پرجمعیت ترین شهر اما اوکلند با 1.4 میلیون نفر سکنه است.

دیگر شهرهای مهم کریستچرچ و همیلتون هستند. بزرگترین فرودگاه فرودگاه اوکلند (AKL) با بیش از 21 میلیون مسافر سالانه است. توسط Christchurch (CHC) با بیش از 6.9 میلیون مسافر سالانه دنبال می شود. آنها با هم اتصالات پرواز را به بیشتر مقصدهای منطقه و فراتر از آن ارائه می دهند. فرهنگ نیوزیلند تحت سلطه تاریخ امواج مهاجرت است. طی قرن های گذشته رخ داده است. در اکثر کشورها ترکیبی چند فرهنگی و مذهبی وجود دارد. زبان های رسمی انگلیسی و مائوری است. واحد پول رسمی دلار نیوزیلند (NZD) است که نرخ ارز فعلی آن 1.4 NZD به دلار آمریکا است. نیوزیلند با انواع مختلفی از مقصد و جاذبه های گردشگری شهری و طبیعی پر شده است. این شهر به دلیل حیات وحش گسترده و پارک های ملی مختلف شناخته شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به نیوزلند به شما مشاوره می دهد.

مشخصات پاسپورت نیوزلند

گذرنامه نیوزیلند در حال حاضر طبق شاخص رتبه بندی گذرنامه راهنما در مکان 7 قرار دارد. دسترسی بدون ویزا به 190 کشور را فراهم می کند. با نمره تحرک بالا یکی از مطلوب ترین گذرنامه های جهان است. دارندگان گذرنامه نیوزلند هنگام ورود به کشورهایی مانند ژاپن، انگلستان، امارات متحده عربی، ایالات متحده آمریکا و کل اتحادیه اروپا بدون ویزا و ویزا دارند. این تقریبا فرصت های سفر فوری را فراهم می کند. دارندگان گذرنامه نیوزلند برای ورود به حدود 39 مقصد در جهان نیاز به ویزا دارند. برخی از کشورهایی که ویزا مورد نیاز است چین، هند، روسیه و کوبا هستند. در کل، دارندگان گذرنامه نیوزلند می توانند در مجموع 190 مقصد را وارد کنند، یا بدون ویزا، از طریق ویزا هنگام ورود، یا از طریق ETA در نتیجه، پاسپورت نیوزیلند در جهان رتبه 7 را دارد.

رتبه گذرنامه کشور نیوزلند نسبت به سایر گذرنامه های جهانی با جمع کردن تعداد کشورهایی که به دارندگان پاسپورت کشور نیوزلند اجازه ورود بدون ویزا می دهند (یعنی کشورهای بدون ویزا) و کشورهایی که به دارندگان گذرنامه نیوزلند اجازه می دهند با گرفتن ویزا هنگام ورود (یعنی کشورهای ویزا هنگام ورود) یا مجوز سفر الکترونیکی (ETA). در حال حاضر در مجموع 136 کشور بدون ویزا پاسپورت نیوزیلند، 47 کشور ویزای نیوزیلند هنگام ورود و 7 مقصد ETA وجود دارد. جدا از این کشورهای بدون ویزا نیوزلند و کشورهای ویزا هنگام ورود ، 39 مقصد اضافی وجود دارد که دارندگان گذرنامه نیوزلند برای ورود به آن یا ویزای فیزیکی یا ویزای eVisa یعنی کشورهای مورد نیاز ویزا) نیاز دارند. بدین ترتیب به 3 دسته تقسیم می شوند.

در نمودار زیر شاهد این 3 دسته کشور می باشید:

کشورهای لغو روادید با پاسپورت نیوزلند

مدارک اخذ پاسپورت نیوزلند

از شهروندان NZ که برنامه آنلاین ETIAS را تکمیل می کنند نیز خواسته می شود برخی از جزئیات مانند سوابق کیفری و سابقه اشتغال و استفاده مواد مخدر را اعلام و اثبات کنند. قبل از سفر به مناطق درگیری یا سابقه اخراج از هر یک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا اطلاعات سفر گذشته اروپا را نیز اعلام کنند. روند درخواست برای ETIAS ساده و آسان است. فرم باید به شهروندان NZ بیش از 10 دقیقه طول بکشد. قبل از ارسال درخواست معافیت ویزای اروپا، کلیه اطلاعات را به دقت بررسی کنند. بدین ترتیب تا مطمئن شوند که هیچ خطای تایپ یا مغایرت در داده ها وجود ندارد. این امر به منظور اطمینان از پردازش صحیح درخواست ETIAS آنها است. زیرا هرگونه اشتباه ممکن است روند را به تأخیر بیندازد.

نیوزیلندی ها متقاضی ETIAS باید اطلاعات شخصی اساسی مانند موارد زیر را ارائه دهند:

  • نام و نام خانوادگی
  • تاریخ و محل تولد
  • آدرس خیابان
  • شماره تلفن تماس
  • جزئیات گذرنامه دقیق مانند کشور صادر کننده، تاریخ صدور، تاریخ انقضا و شماره گذرنامه

شرایط اخذ پاسپورت نیوزلند

آخرین مرحله از سفر ETIAS روند درخواست مجوز پرداخت است، که با استفاده از یک کارت اعتباری انجام می شود. هنگامی که برنامه ارسال می شود. در برابر امنیت مرزهای اروپا و پایگاه داده های جنایی بررسی می شود. اطلاعات ارائه شده در سیستم نرم افزار اجازه می دهد تا ETIAS مقامات اداره مهاجرت اروپا به قبل از صفحه نمایش تمام شهروندان قصد سفر به منطقه شنگن. این مرحله با هدف تایید وضعیت آنها قبل از اعطاء اجازه ورود به آنها یا اجازه دادن به آنها برای پرواز در زمین شنگن انجام می شود. بررسی های ETIAS همچنین با هدف شناسایی تهدیدات احتمالی و بهبود اقدامات امنیتی برای امنیت ساکنان و بازدید کنندگان انجام می شود. درصورتی که ارزیابی دستی توسط ساحل اروپا یا گارد مرزی برای یک برنامه ETIAS مورد نیاز باشد، این امر ناگزیر به پردازش و زمان تحویل طولانی تر منجر می شود.

دسته بندی کشورهای لغو روادید با پاسپورت نیوزلند

شرایط ویزا برای شهروندان نیوزیلند محدودیت های ورود شهروندان نیوزیلند توسط مقامات سایر سرزمین های جهان است. شرایط مهاجرت به نیوزلند ویزا برای دارندگان گذرنامه نیوزلند بسته به کشور مقصد، هدف از بازدید و مدت زمانی که مسافر قصد دارد در قلمرو انتخاب شده بگذرد متفاوت است. شاخص گذرنامه Henley ،که آزادی سفر را اندازه گیری می کند. در حال حاضر پاسپورت نیوزلند را به عنوان 9 امین قدرتمند در جهان قرار می دهد. زیرا نیوزیلندی ها در حال حاضر می توانند بیش از 180 کشور را بدون ویزا یا ویزا هنگام ورود بازدید کنند. برخی از کشورهای بدون ویزا برای نیوزیلندی ها به شهروندان نیوزیلند اجازه می دهند تا از مرزهای خود فقط با گذرنامه معتبر، برای اقامت کوتاه مدت برای گردشگری، تجارت یا هدف ترانزیت به مقصد بعدی، عبور کنند. مدت اقامت مجاز بدون ویزا بسته به مقصد از 14 روز تا 6 ماه متفاوت است.

دسته بندی کشورهای لغو روادید با پاسپورت نیوزلند

دسته اول کشورهای لغو روادید با پاسپورت نیوزلند

در این بخش کشورهایی را برای شما ذکر می کنیم که در دسته اول جای می گیرند. در واقع شما با داشتن پاسپورت کشور نیوزلند می توانید به کشورهایی مانند کشورهای که می گوییم آزادانه سفر کنید. این کشورها عبارت است از:

آلبانی، آندورا، آنگویلا، آنتیگوا و باربودا، آرژانتین، ارمنستان، آروبا، اتریش، باهاما، بلیز، برمودا، بولیوی، بونیر، سنت اوستاتیوس و صبا، بوتسوانا، برزیل، جزایر ویرجین انگلیس، برونئی، بلغارستان، کیپ ورد، جزایر کیمن، شیلی، کلمبیا، جزایر کوک، کاستاریکا، السالوادور، استونی، اسواتینی، جزایر فالکلند، جزایر فارو، فنلاند، فرانسه، گویان فرانسه، پلینزی فرانسه، هند غربی فرانسه، گامبیا، گرجستان، آلمان، جبل الطارق، یونان، گرینلند، گرنادا، گواتمالا، گویان، ایرلند، اسرائيل، ایتالیا، جامائیکا، ژاپن، قزاقستان، کیریباتی، کوزوو، قرقیزستان، لتونی، لسوتو، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، ماکائو و مالزی.

دسته دوم و سوم کشورهای لغو روادید با پاسپورت نیوزلند

در جدول زیر شاهد دسته های دوم و سوم یعنی ویزا ورود هنگام و ETA را مشاهده می کنید:

پارامترشرح
ویزا هنگام ورودبحرین، بنگلادش، بورکینافاسو، کامبوج، کیپ ورد، کومور،مصر، اتیوپی، گینه بیسائو، ایران، عراق، اردن، کنیا، کویت، لائوس، لبنان، ماداگاسکار، مالاوی، مالدیو، جزایر مارشال، موریتانی، موزامبیک، میانمار، نپال، عمان، پالائو، پاپوآ گینه نو، پاراگوئه
ETAساموآ آمریکایی، کانادا، پاکستان، پورتوریکو، سریلانکا، ایالات متحده آمریکا، جزایر ویرجین ایالات متحده

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تبدیل اقامت به تابعیت نیوزلند و یا مهاجرت به کشور نیوزلند و اخذ اقامت به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *