مهاجرت به کشور سنت کیتس

کشورهای لغو روادید با پاسپورت سنت کیتس

کشورهای لغو روادید با پاسپورت سنت کیتس

کشورهای لغو روادید با پاسپورت سنت کیتس هر ساله توسط مذاکرات دولت این کشور رو به افزایش بوده و تا کنون 157 کشور جزء این کشورها قرار گرفته اند. فرهنگ این کشور تحت سلطه غرب آفریقا و فرهنگ کریول است. اکثریت مردم پروتستان می باشند. زبان رسمی انگلیسی است. سیستم حقوقی این کشور براساس قانون عادی انگلیس است. شکل دولت یک دموکراسی پارلمانی فدرال تحت سلطنت مشروطه است. رئیس دولت ملکه الیزابت دوم است. رئیس دولت نخست وزیر منتخب تیموتی هریس است. این کشور، پر از جاذبه های مختلف گردشگری طبیعی است. این شهر به دلیل سواحل وسیع و طبیعت شناخته شده است.

برخی از مقاصد اصلی عبارتند از:

  • قلعه بریمستون هیل
  • راه آهن زیبا
  • موزه ملی
  • ساحل Pinney’s
  • مانوری رامنی

عمده فعالیت های گردشگری ماهیگیری و ورزش های آبی است. این کشور جزیره ای در سال تقریبا 1.2 میلیون گردشگر دارد که سالانه بیشتر آن ها از آمریکای شمالی و اروپا می آیند. متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش مهم ترین کشورهای لغو روادید با پاسپورت سنت کیتس را به شما عزیزان معرفی خواهد کرد.

بررسی کشورهای لغو روادید با پاسپورت سنت کیتس

شرایط ویزا برای شهروندان این کشور محدودیت های ورودی اداری توسط مقامات سایر ایالت ها است که برای شهروندان سنت کیتس و نویس اعمال می شود. از 28 می 2021، حدود 157 کشور جزء کشورهای لغو روادید با پاسپورت سنت کیتس شدند. یعنی مردم این کشور هنگام ورود به این کشورها، بدون ویزا می توانند وارد شوند. طبق شاخص گذرنامه هنلی گذرنامه این کشور را از نظر آزادی سفر در 25 قرار داده است.

طی چند سال گذشته، دولت این کشور با موفقیت در تلاش بوده است تا لیست کشورهای خود را بدون ویزا گسترش دهد. مذاکرات ادامه دارد. از ژوئن 2020، دولت در حال مذاکره با غنا در مورد توافق نامه لغو ویزا متقابل است. در حالی که کشورها به طور مداوم در حال توافق بر سر توافقنامه سفر می باشند، لیست کشورهای بدون ویزا برای این کشور دائما در حال پیشرفت است.

معرفی مهم ترین کشورهای لغو روادید با پاسپورت سنت کیتسمعرفی مهم ترین کشورهای لغو روادید با پاسپورت سنت کیتس

همان طور که ر بخش قبل گفته شد، گذرنامه این کشور در حال حاضر طبق شاخص گذرنامه راهنما در مکان 25 قرار دارد. این رتبه به گذرنامه این کشور نمره تحرک بالایی می دهد و آن را به یک گذرنامه مطلوب تبدیل می کند. از مهم ترین کشورهای لغو روادید با پاسپورت سنت کیتس عبارتند از:

  • سنگاپور
  • انگلستان
  • اوکراین
  • کل اتحادیه اروپا

این تقریبا فرصت های سفر فوری در سراسر جهان را فراهم می کند. دارندگان این گذرنامه برای ورود به حدود 72 مقصد در جهان نیاز به ویزا دارند. برخی از کشورهایی که ویزا مورد نیاز است، عبارتند از:

  • چین
  • ایالات متحده
  • استرالیا

این کشور قدیمی ترین برنامه تابعیت از طریق سرمایه گذاری در جهان را ارائه می دهد. متقاضیان می توانند پس از طی مراحل مراقبت های لازم و کمک اقتصادی لازم به کشور، ظرف 4 ماه تابعیت و پاسپورت این کشور را دریافت نمایند. را دریافت کنند. برای اطلاعات بیشتر مقاله تبدیل اقامت به تابعیت سنت کیتس را مطالعه نمایید.

پاسپورت سنت کیتس

پاسپورت سنت کیتس برای سفرهای بین المللی به شهروندان این کشور اعطاء می شود. قبل از سال 1983، این کشور به همراه آنگویلا، یک كشور وابسته به انگلستان بود. گذرنامه یک گذرنامه کاریکوم است. زیرا، این کشور یکی از اعضای جامعه کارائیب است. در سال 1984، این کشور یک برنامه سرمایه گذار مهاجر ارائه دادند. از مارس 2015، این کشور محبوب ترین مکان برای خرید گذرنامه است. با پرداخت 150000$ (دلار)، یک خانواده 4 نفره بدون نیاز به اقامت یا حتی سفر به این کشور، سفرهای بدون ویزا به 132 کشور را خریداری می کنند. افشای اطلاعات مالی محدود است و درآمد و سود هر 2 عاری از مالیات است.

در نوامبر 2014، کانادا اعلام کرد که به دلیل نگرانی در مورد «اقدامات مدیریت هویت در برنامه تابعیت خود توسط برنامه سرمایه گذاری» ، شهروندان این کشور را ملزم به گرفتن ویزا می کند. پس از اعلام این خبر، دولت این کشور برای همه گذرنامه های بیومتریک صادر شده از ژانویه 2012 تا ژانویه 2014 فراخوانی کردند و گذرنامه های جدید را جایگزین آن ها کردند. به طوری که، محل تولد دارنده و همچنین هرگونه تغییر نام قبلی را نشان می دهد. هر گذرنامه ای که تا 31 ژانویه 2015 برگردانده نشود توسط دولت لغو شد.

در نمودار زیر امتیاز تحرک گذرنامه سنت کیتس را بین سال های 2018 تا 2019 مشاهده می کنید:

تحرک گذرنامه سنت کیتس

درباره کشور سنت کیتس

این کشور یک مستعمره سابق انگلیس است که متشکل از 14 کلیسا است که در 2 جزیره گسترش یافته اند. این کشور جزیره در دریای کارائیب، شمال غربی گوادلوپ واقع شده است. آب و هوای آن استوایی است و تغییرات فصلی در دما کمی دارد. فصل بارندگی از ماه می تا نوامبر است. این زمین آتشفشانی است و در داخل کشور کوه هایی وجود دارد. جمعیت کلی حدود 52441 نفر است. پایتخت این کشور باستر است که همچنین پرجمعیت ترین شهر با بیش از 14000 نفر سکنه است. از دیگر شهرهای مهم می توان به انجیر درخت، میمون هیل و کایون اشاره کرد. بزرگترین فرودگاه این کشور فرودگاه بین المللی Robert L. Bradshaw (SKB) است. این فرودگاه دسترسی به مقاصد کارائیب و ایالات متحده را فراهم می کند.

واحد پول رسمی دلار شرق کارائیب (XCD) است که برای همیشه با نرخ ارز XCD2.7 (دلار شرق کارائیب) به دلار آمریکا متصل می شود. این کشور سی امین اقتصاد بزرگ در کشورهای حوزه کارائیب و آمریکای لاتین است. این کشور دارای یک اقتصاد باز است. تولید ناخالص داخلی تقریبا 1.7 میلیارد$ (دلار) می باشد. سرانه شهروندان آن 31095$ )دلار( است. تولید ناخالص داخلی بیشتر از بخش های خدمات و صنعت تشکیل شده است. گردشگری به اکثریت قریب به اتفاق تولید ناخالص داخلی کمک می کند. برای بازدید از این کشور نیاز به ویزای توریستی سنت کیتس دارید.

مهم ترین مناطق این کشور عبارتند از:

مهم ترین مناطق سنت کیتسدر جدول زیر می توانید اطلاعات کلی درباره این کشور را مشاهده نمایید:

پارامترتوضیحات
پایتختباستر
جمعیت46204
زبانانگلیسی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوران و کارشناسانی دارد که در زمینه مهاجرت به این کشور و سایر کشورها می تواند به متقاضیان کمک نماید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *