مهاجرت سرمایه گذاری در جمهوری چک

ویزای بازنشستگی چک

ویزای بازنشستگی چک

برای اخذ ویزای بازنشستگی چک باید شرایط مشخصی و اسناد معمولی را آماده کنید تا بتوانید در این کشور زندگی کنید. بازنشستگی در چک به معنای زندگی روزمره در یکی از زیباترین شهرهای جهان است. یکی از شهرها برای زندگی در دروان بازنشستگی در چک پراگ است. پراگ یک شهر زیبا برای افراد در هر سنی است و می تواند مکانی زیبا برای بازنشستگی باشد. این شهر در واقع برای کسانی که به دنبال آرامش و آرامش هستند بسیار مناسب تر است بهترین چیز در مورد پایتخت جمهوری چک قطعًا معماری است. برای درک این موضوع، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در شهر قدیمی قدم بزنید. بسیاری از ساختمان ها و پل ها در مرکز شهر در طول قرن ها ثابت مانده اند، که قطعًا جذابیت خاصی به خیابان ها می بخشد.

زندگی در مرکز شهر پراگ واقع شده است و بیشتر تورهای گردشگری در پراگ از بخش هایی مانند پاریس تشکیل شده است. پراگ جایی است که شهر قدیمی در آن سوی رودخانه از شهر Strana Malá و سمت کوچک Mesto Nové آنجا جمع می شوند. مناطق دیگری از پراگ مانند شهر جدید و قدیمی وجود دارد مردم کشورهای دیگر زیبایی پراگ را تشخیص می دهند، بنابراین مواجهه با گروه های بزرگ گردشگر یک مورد غیرمعمول نیست، به ویژه در مرکز شهر. این شهر یک مقصد محبوب برای مهمانی های لیسانس است، که محلی ها اغلب آن را بسیار آزار دهنده می دانند. مورد دیگری که همراه گردشگران است تله های توریستی است بسیاری از رستوران های شهر قدیم گران قیمت هستند و خدمات فوق العاده بدی دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اخذ ویزای بازنشستگی کشور چک به شما مشاوره می دهد.

زندگی بازنشستگی در چک

جمهوری چک یکی از امن ترین کشورهای جهان محسوب می شود. به راحتی می توانید بدون اینکه احساس ترس و وحشت کنید. حمل و نقل عمومی شما را سریع و ایمن به مقصد می رساند. تراموا، اتوبوس و مترو همیشه به موقع هستند. بلیط بسیار ارزان است. در پراگ به اندازه سایر شهرهای پایتخت مانند مسکو و لندن ترافیک وجود ندارد. بیشترین میزان ترافیک از آنجا که پراگ به هیچ وجه یک ابر شهر نیست. تعطیالت آخر هفته تقریبًا اگر بازنشسته هستید و مجبور نیستید برنامه کاری معمول را رعایت کنید، در این صورت می توانید از شهر بدون ماشین لذت ببرید. فقط بدانید که شهر قدیمی بسیار شلوغ از جهانگردان خواهد شد، بنابراین حتی از آنجا که ترافیک زیادی وجود ندارد، افراد زیادی وجود خواهند داشت.

هوای پراگ در بیشتر اوقات متعادل است. زمستان ها خیلی سرد نمی شوند و بهار و پاییز گرم و دنج هستند. تابستان ها، اما ممکن است کامًال گرم شود. نصب تهویه مطبوع برای ماههای تابستان نتیجه خوبی دارد. زبان اصلی که در پراگ صحبت می شود چکی است. تعدادی از مهاجران از اسلواکی و جمعیت زیادی روس زبان وجود دارد. زبان انگلیسی در مرکز شهر، فروشگاه ها و رستوران ها شما را راحت می کند. نسل جوان انگلیسی روان صحبت می کنند، اما نسل قدیمی فقط چکی را می دانند البته که ضرری ندارد که کمی چکی یاد بگیرید. مواردی وجود دارد که ممکن است بخواهید در خارج از پراگ به مناطق دیگر کشور که چک در آن مفید خواهد بود سفر کنید.

نحوه اخذ ویزای بازنشستگی Czech

درخواست ویزای بلند مدت برای بیش از 90 روز می تواند در سفارت چک در خارج از کشور ارسال شود. شما موظف هستید درخواست را فقط در سفارت چک در کشوری که تابعیت آن را دارید یا سند سفر فعلی خود را صادر کرده یا در ایالتی که در آن اجازه اقامت طولانی مدت یا دائمی دارید ، ارائه دهید. اگر شهروند ایالتی هستید که در لیست کشورهایی ارائه می شود که اتباع آنها حق دارند درخواست ویزای بلند مدت را در هر سفارت چک ارائه دهند ، لازم نیست که این شرایط را داشته باشید. درخواست ویزای بلند مدت فقط در موارد تعیین شده قانونی می تواند در داخل جمهوری چک ارائه شود. شما باید درخواست را در فرم تکمیل شده به همراه کلیه الزامات لازم تعیین شده توسط قانون ارسال کنید.

اسناد لازم ویزای بازنشستگی چک

سفارت چک فقط برای دریافت درخواست ویزای بلند مدت صالح است، نهاد صالح برای پردازش آن وزارت داخله است. در طی مراحل، سفارت چک با متقاضی ارتباط برقرار می کند، وی را برای دادرسی دعوت می کند یا از او می خواهد ویزا را بگیرد. با این حال، همیشه باید اصل یا کپی رسمی اسناد را ارائه دهید. تمام اسناد ارسالی باید به زبان چک باشد یا به طور رسمی به چک ترجمه شود. علاوه بر این اسناد عمومی خارجی باید توسط یک تأیید صحت بالاتر، فوق قانونی پشتیبانی شود. سفارت چک ممکن است شما را برای مصاحبه دعوت کند، از شما بخواهد که شرایط لازم برای درخواست را تکمیل کنید به همین ترتیب سفارت چک حق دارد اثر انگشت شما را بگیرد یا از شما یک تصویر تصویری ثبت کند.

همراه با درخواست ویزای بلند مدت باید ارسال کنید:

  • یک سند سفر
  • عکس
  •  اثبات محل اقامت در چک
  • سندی در مورد هدف اقامت
  • اثبات وجوه
  • سندی برای اثبات تحقق شرایط تعیین شده در معیار وزارت بهداشت در مورد پیشگیری از شیوع بیماری های عفونی.

مدارک جانبی برای روادید بازنشستگی Czech

مدارک جانبی برای روادید بازنشستگی Czech

در صورت تأیید درخواست شما، قبل از الصاق ویزا، شما موظف به ارائه مدرکی از بیمه مسافرتی پزشکی هستید که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشد. در صورت اشتراک تبعه خارجی در بیمه بهداشت عمومی یا تأمین هزینه های مراقبت های بهداشتی اگر تبعه خارجی بتواند نشان دهد که خدمات درمانی به روشی دیگر تحت پوشش قرار می گیرد ممکن است از این مورد معاف شود. اسنادی که وزارت داخله از شما خواسته است ارائه دهید، همیشه باید در مهلت تعیین شده ارائه شود. به طور طبیعی، در طی مراحل، می توانید اسناد دیگری را که برای درخواست خود مهم می دانید ارائه دهید. به یاد داشته باشید که مدارک سفر باید همیشه به صورت حضوری ارائه شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به جمهوری چک به شما مشاوره می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *