مهاجرت سرمایه گذاری در نیوزلند

ویزای بازنشستگی نیوزلند

ویزای بازنشستگی نیوزلند

 به طور کلی، 2 نوع ویزای بازنشستگی نیوزلند وجود دارد که برای اخذ هر کدام از آن ها نیاز به سرمایه گذاری و اثبات تمکن مالی دارید. برای علاقه مندان به بازنشستگی در خارج از کشور، این کشور می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. از نظر جغرافیایی، کشور انتخاب گسترده ای از مناظر را ارائه می دهد. این احتمال وجود دارد که هرگز فعالیت های اوقات فراغت را از دست ندهید. و اگر زبان مادری شما انگلیسی است، برای بازنشستگی در آنجا مجبور به یادگیری زبان دیگری نخواهید بود. اما در حالی که این کشور مزایای قابل توجهی ارائه می دهد، هزینه زندگی بالاتری نسبت به ایالات متحده دارد و گزینه های ویزا محدود برای بازنشستگان را دارد. آنچه در مورد ویزای بازنشستگی در نیوزیلند باید بدانید توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش آمده است.

انواع ویزای بازنشستگی نیوزلند

این کشور 2 گزینه ویزا را برای علاقه مندان به بازنشستگی در این کشور ارائه می دهد. هر 2 گزینه به شما امکان می دهد شریک زندگی خود را در برنامه وارد کنید. این 2 گزینه عبارتند از:

  • ویزای بازنشستگی موقت
  • ویزای بازنشستگی مقیم والدین

برای اولین گزینه، شما باید حداقل 66 سال سن داشته باشید و حداقل سرمایه گذاری 750000AUD (دلار استرالیا) در این کشور را برای مدت 2 سال حفظ کنید. همچنین باید درآمد سالانه حداقل 60000AUD (دلار استرالیا) را اثبات کنید و برای ادامه زندگی به 500000AUD (دلار استرالیا) نیاز دارید. اعتبار این ویزای بازنشستگی نیوزلند 2 سال است. اما شما می توانید آن را تمدید کنید. این کار همچنین شما را در کار محدود می کند. اما به شما امکان می دهد در طی دوره 2 ساله به داخل و خارج از این کشور سفر کنید. از طرف دیگر، ویزای مقیم بازنشستگی والدین تفاوت های قابل توجهی را ارائه می دهد.

برای اولین بار، شما باید ثابت کنید که یک کودک بالغ دارید که شهروند یا مقیم این کشور است. اما نیازهای مالی برای این طرح بطور قابل توجهی بیشتر است. برای این گزینه شما به حداقل درآمد سالانه 60000AUD(دلار استرالیا) نیاز دارید و باید در مدت 4 سال 1000000AUD (دلار استرالیا) سرمایه گذاری کنید. ویزا همچنین نیاز به اثبات 500000AUD (دلار استرالیا) برای هزینه های زندگی دارد. پس از دوره 4 ساله، واجد شرایط درخواست اقامت دائم در این کشور خواهید بود. اما این طرح از نظر تفاوت در کار و تحصیل بدون محدودیت نیز متفاوت است. برای سفر، فقط در 2 سال اول دوره سرمایه گذاری قادر خواهید بود. تا زمانی که شرایط ویزا را داشته باشید، می توانید در 2 سال گذشته درخواست سفر کنید.

بررسی اقامت نیوزلند

در حالی که مقوله های مقیم والدین و بازنشستگی والدین از برنامه های اقامت دائم واقعی می باشند، گروه بازنشستگی موقت یک ویزای ویژه بازدید کننده است و به دارنده این حق را می دهد که به مدت 2 سال در این کشور بمانند. همه برنامه های فوق نیاز به متقاضی موفق ویزا از سلامتی و شخصیت خوب، سرمایه گذاری در این کشور و نشان دادن مالکیت وجوه تسویه یا نگهداری اضافی دارند. با مطالعه مقاله شرایط سرمایه گذاری در نیوزلند می توانید اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

متقاضیان تحت گروه بازنشستگی والدین همچنین باید یک شهروند نیوزیلندی یا یک کودک بالغ مقیم داشته باشند، که مایل است از آن ها حمایت مالی کند. اگر ویزای بازنشستگی نیوزلند موقت دارید، لازم است پس از 2 سال برای ویزای بازنشستگی موقت دیگری اقدام کنید. ویزای بعدی تحت این شرط اعطاء می شود که هنگام ارسال درخواست هنوز مقررات سیاست را داشته باشید. نکته منفی این ویزا این است که در دراز مدت ممکن است در طی سال ها سیاست، وضعیت سلامتی یا مالی شما تغییر کند و دیگر واجد شرایط ویزا نباشید.

بیمه درمانی و ویزای بازنشستگی نیوزلند

بیمه درمانی و ویزای بازنشستگی نیوزلند

این کشور طیف وسیعی از گزینه های مراقبت های بهداشتی را برای ساکنان خود ارائه می دهد. این امکان نیز برای کسانی که قصد اخذ ویزایبازنشستگی نیوزلند را دارند در مدت اقامت در دسترس خواهد بود. این خدمات شامل مراقبت های بهداشتی عمومی و خصوصی است. از آنجا که مالیات هزینه های بهداشت عمومی را می پردازد، ساکنان خدمات درمانی یارانه ای یا رایگان دریافت می کنند. افرادی که دارای ویزای کلاس اقامت می باشند نیز در این کشور واجد شرایط خدمات درمانی رایگان و یارانه ای هستند.

اما پس از به دست آوردن وضعیت اقامت نیوزلند، قبل از دسترسی به خدمات بهداشت عمومی نیز باید در یک پزشک عمومی (GP) ثبت نام کنید. سپس به طیف وسیعی از خدمات پزشکی رایگان و یارانه ای دسترسی خواهید داشت. اما ممکن است هنوز مجبور باشید هزینه اقلام غیر یارانه ای را پرداخت کنید. مراقبت های بهداشتی خصوصی ممکن است هزینه بیشتری برای شما داشته باشد. از آنجا که احتمالا برای این گزینه به وضعیت اقامت نیز نیاز خواهید داشت، اگر فرزند بزرگسالی در این کشور ندارید، بهتر است از پوشش بهداشتی بین المللی استفاده کنید. همچنین ممکن است بخواهید درباره ارائه دهندگان بیمه درمانی محلی تحقیق کنید.

هزینه زندگی در نیوزلند

اگر به دنبال یک مقصد بازنشستگی در خارج از کشور می باشید که بتوانید با هزینه کمتری از 1500$ (دلار) در ماه زندگی کنید، زلاندنو بهترین گزینه شما نمی باشد. اگرچه این کشور مناظر دیدنی و شرایط ایده آل آب و هوایی را ارائه می دهد، اما هزینه زندگی آن بیش از ایالات متحده است. زیرا همان طور که قبلا ذکر شد، شما برای اخذ این ویزای بازنشستگی نیاز به سرمایه گذاری دارید.

مزایای تأمین اجتماعی شما به تنهایی برای تأمین حقوق بازنشستگی شما در این کشور کافی نمی باشد. اگر فرزند بالغی ندارید که در حال حاضر در این کشور اقامت داشته باشد، برای درخواست ویزای موقت حدود 3000$ (دلار) هزینه خواهید کرد. علاوه بر این، از طریق ویزای موقت، شما قادر به کار در کشور نخواهید بود. فقط از طریق ویزای بازنشستگی اقامت والدین می توانید کار کنید. بنابراین، قبل از اینکه به فکر بازنشستگی در این کشور باشید، باید تعیین کنید که آیا هزینه زندگی در نیوزلند، شرایط ویزا و مراقبت های بهداشتی آن با اهداف مالی شما مطابقت دارد یا خیر.

در جدول زیر، مهم ترین هزینه هایی که برای زندگی در این کشور باید در نظر بگیرید آمده است:

اقلامهزینه به دلار
اجاره خانه900$
مواد غذایی420$
خدمات80$
اینترنت45$
حمل و نقل90$

همان طور که در جدول مشاهده می کنید، بیشتر هزینه مربوط به اجاره خانه می باشد. جدول زیر توزیع هزینه زندگی در این کشور را نشان می دهد:

توزیع هزینه زندگی در نیوزلند

به طور کلی، اگر قصد مهاجرت از طریق ویزای بازنشستگی نیوزلند را دارید باید سرمایه گذاری کنید. مشاوران و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند به عزیزانی که قصد اخذ ویزای بازنشستگی این کشور یا سایر کشورها را دارند، کمک نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *