مهاجرت کاری آرژانتین

موسسه های کاریابی در آرژانتین

موسسه های کاریابی در آرژانتین

با مراجعه به موسسه های کاریابی در آرژانتین می توانید از مشاغل موجود مطلع شوید. اما قبل از این، باید با الزامات و شرایط کار آشنا باشید. حدود 10 سال پیش، بسیاری فکر نمی کردند کار در آرژانتین بهترین حرکت شغلی باشد. با این حال، اقتصاد این کشور به آرامی در حال بازگشت به مسیر درست است. در ادامه این مطلب که توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای شما عزیزان تهیه شده است می توانید اطلاعات بسیار مفیدی درباره شرایط کار و موسسه های کاریابی در آرژانتین کسب کنید.

آشنایی با موسسه های کاریابی در آرژانتین

در آرژانتین، چندین مکان برای جستجوی کار در آرژانتین وجود دارد. با این حال، میزان حقوق در این کشور در مقایسه با اروپا و ایالات متحده کم است. در سال های اخیر، کاریابی در کشور آرژانتین آسانتر شده است. زیرا با بهبود شرایط اقتصادی این کشور، کمپانی و شرکت های بین المللی زیادی در آرژانتین فعالیت خود را شروع کرده اند و این امر موجب به وجود آمدن فرصت های شغلی زیادی برای مهاجران بین المللی شده است. یکی از بهترین روش های یافتن شغل در این کشور، مراجعه به موسسه های کاریابی در آرژانتین می باشد که در زمینه های کاری مختلف، فرصت های شغلی بسیار مناسبی به متقاضیان معرفی می کنند.

برخی از بهترین موسسه های کاریابی در آرژانتین در سال 2023 عبارتند از:

نام موسساتتوضیحات
Jobs in Buenos Airesسایتی مناسب برای مشاغل حرفه ای انگلیسی زبان در پایتخت
Bumeranسایت بزرگ با فرصت های شغلی بی شمار در آرژاتین
ZonaJobsاین با یک رابط کاربری زیبا با مشاغل سطح متوسط ​​تا بالا
Learn4Goodسایتی با پورتال خوبی برای مشاغل مختلف در سطوح مختلف
OpcionEmpleoسایتی که توسط CareerJet اداره می شود.

به طور کلی، برای اکثر مهاجران انگلیسی زبان که دارای توانایی های آموزش هستند، آموزش انگلیسی ساده ترین گزینه برای کار در آرژانتین می باشد. همه سایت های زیر بسیار شبیه به هم هستند و فرصت های زیاد شغلی در زمینه آموزش انگلیسی را ارائه می دهند.

این سایت ها عبارتند از:

  • ESL Employment
  • Total ESL
  • ESL Cafe
  • Tesall
  • Transitions Abroad

همچنین شایان ذکر است که زمینه هایی مانند انرژی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، فناوری نانو، فناوری سبز، دفاع نظامی و هوا فضا ممکن است فرصت های شغلی را برای متخصصان خارجی با صلاحیت بالا که در آرژانتین کار می کنند، ارائه دهند.

بررسی اقتصاد در آرژانتین

اگرچه اقتصاد هنوز در حال بهبود است، اما موضوعات زیادی در مورد کار در آرژانتین قابل ذکر است. این کشور از نظر منابع طبیعی مانند سرب، روی و فلزات گرانبها و منابع انرژی مانند زغال سنگ، نفت و اورانیوم غنی است. علاوه بر این، در حالی که کشاورزی فقط 5% از نیروی کار را تشکیل می دهد، تجارت کشاورزی صادراتی آن بسیار مهم است. به ویژه پرورش گاو، فرآوری مواد غذایی یکی از زیر مجموعه های اصلی چشم انداز صنعتی آرژانتین است. دانه های سویا و مشتقات، نفت و گاز، وسایل نقلیه، ذرت و گندم مهمترین کالاهای آرژانتین می باشند.

در نمودار زیر به شرکای اصلی صادرات آرژانتین اشاره شده است:

شرکای اصلی صادرات آرژانتین

بخش خدمات بزرگترین شاخه اقتصاد آرژانتین است. این نه تنها بیش از 60% از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد، بلکه بیش از 70% از کل افرادی که در آرژانتین کار می کنند در این صنعت شاغل هستند. به ویژه بوئنوس آیرس یک مرکز واقعی برای کسانی است که در بخش سوم آرژانتین کار می کنند. در موسسه های کاریابی در آرژانتین نیز فرصت های شغلی زیادی در بخش خدمات وجود دارد که متقاضیان باید قبل از مهاجرت به آرژانتین از آنها مطلع شوند. علاوه بر رشد اقتصادی ثابت برای سال 2015، شرایط سرمایه گذاری در آرژانتین نیز تا حدودی بهبود یافته است. مصرف شخصی در حال اوج گرفتن است، اگرچه هنوز هم با ارقام بالای تورم مانع آن می شود.

شرایط ویزا و موسسه های کاریابی در آرژانتین

شهروندان اکثر کشورهای خارجی به غیر از شهروندان MESCOSUR برای مهاجرت به آرژانتین از طریق کار نیاز به کسب ویزا دارند. هنگامی که افراد برای ویزای خود اقدام می کنند، باید در نزدیکترین کنسولگری آرژانتین وقت خود را رزرو کنند و مدارک مورد نیاز را به همراه فرم درخواست تکمیل شده ارائه دهند.

این مدارک برای اخذ ویزای کار در آرژانتین عبارتند از:

  • پاسپورت معتبر
  • 3 قطعه عکس
  • قرارداد کار اصلی که توسط کارفرمای امضا شده است یا گواهی محضری برای انتقال درون شرکتی
  • شناسنامه و در صورت لزوم سند ازدواج و حکم طلاق
  • اسنادی برای اثبات داشتن رفتار خوب
  • مبایعه نامه سوابق کیفری بین المللی
  • یک کپی رسمی تصدیق شده از گواهینامه مدرک تحصیلی یا مدارک حرفه ای

این لیست ممکن است در هر مورد صدق نکند و لزوماً شامل تمام جزئیات نباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وضعیت ویزا، هرگز دریغ نکنید که با نزدیکترین کنسولگری آرژانتین تماس بگیرید. برای دریافت ویزای کار برای آرژانتین، افراد ابتدا باید از شغل خود اطمینان حاص کنند، زیرا ویزا به قرارداد کارکنان با یک شرکت مستقر در آرژانتین بستگی دارد. در غیر این صورت، مگر در مواردی که متقاضیان برای انتقال درون شرکتی یا مأموریت مشابه مهاجرت اعزام شوند. البته باید توجه داشته باشید که روند کاریابی از خارج از کشور قطعاً به مهارت در زبان اسپانیایی نیاز دارد.

از آنجا که بسیاری از کسبه در آرژانتین انگلیسی صحبت می کنند، این زبان حتی در تجارت بین الملل همیشه زبان پسندیده نیست. به همین ترتیب، برای جلسات تجاری یا مذاکرات قرارداد، همراه داشتن یک مترجم معتبر می تواند ارزشمند باشد. اگرچه برای بهبود چشم اندازهای خود، افرادی که اقدام به مهاجرت کاری به آرژانتین می کنند باید زبان اسپانیایی را یاد بگیرند.

شرایط ویزا و موسسه های کاریابی در آرژانتین

تقاضای کار در آرژانتین

برای تقاضای کار در آرژانتین، CV افراد باید به زبان اسپانیایی خوب نوشته شده باشد. تمام مشخصات برای مثال تحصیلات، سابقه کار، مهارت ها و غیره باید به ترتیب نوشته شود و نام و تاریخ نیز ذکر شود.

CV افراد باید شامل موارد زیر باشد:

  • مشخصات شخصی (Datos personales) نام و نام خانوادگی، محل و تاریخ تولد، وضعیت تاهل، جزئیات تماس و غیره
  • تحصیلات (Formación académica)
  • سایر مدارک تحصیلی (Otros títulos y seminarios) مدارک مربوطه، دوره های شرکت شده و غیره
  • تجربه حرفه ای (Experiencia profesional) و ذکر عناوین شغلی
  • زبان ها (Idiomas) مهارت های زبان و میزان تسلط بر آنها
  • مهارت های رایانه ای (Informática) سطح مهارت در IT با توجه به نرم افزاری که فرد بر آن تسلط دارد.
  • اطلاعات متفرقه (Otros datos de interés) جزئیاتی مانند گواهینامه رانندگی و غیره

در سایر مقالات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی دقیق شرایط کار در کشورهای مختلف پرداخت شده است. همچنین شما عزیزان می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از هزینه ها، شرایط و روش های مهاجرت به بهترین کشورهای دنیا مطلع شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *