مهاجرت کاری کانادا

مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا

امروزه مهاجرت کاری به کانادا در سال 2023 از سایر روش های محبوب در باب اخذ اقامت می باشد که با توجه به شرایط و میزان تجربه کاری متقاضیان می توان جهت مهاجرت اقدام نمود. در این نوشتار هدف اصلی کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطلع سازی هموطنان گرامی در زمینه های مهاجرت کاری به کانادا از طریق ورود سریع، مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه کارگر ماهر فدرال، مهاجرت و کار در کانادا با برنامه برنامه معاملات ماهرانه فدرال و سایر شرایط مهاجرت کاری به کشور کانادا می باشد.

مهاجرت کاری به کشور کانادا از طریق ورود سریع

در ژانویه سال 2015، کانادا سیستم جدید ورود را برای مهاجرت کارکنان ماهر و اقامت دائم آنها در کانادا تأسیس کرد. این سیستم از یک فرآیند آنلاین دو مرحله ای برای برنامه ها استفاده می کند. مهاجران خارجی ابتدا نمایه ورود به سیستم Express را پر می کنند و در صورت احراز شرایط واجد شرایط بودن، وارد یک بخش انتخاب می شوند. متقاضیان طبق اطلاعات وارد شده در نمایه خود رتبه بندی می شوند.

عواملی که مورد توجه قرار گرفته اند شامل می شوند، اما به این موارد محدود نمی شوند:

  • مهارت ها
  • تجربه کاری
  • توانایی زبان انگلیسی و فرانسوی
  • تحصیلات

در نمودار زیر روش های مهاجرت کاری به کانادا را مشاهده می کنید:

روش های مهاجرت کاری به کانادا

از بالاترین متقاضیان رتبه برتر دعوت می شود که در زیر یکی از 3 دسته مهاجرت ماهر، برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند، این موارد عبارتند از:

برنامهاهداف دولت کانادا
برنامه کارگر ماهر فدرالاشتغالزایی و سازگاری افراد

اقامت دائم قانونی در کانادا

برنامه معاملات ماهر فدرالاشتغالزایی با تعداد محدود

اقامت دائم قانونی در کانادا

کلاس تجربه کاناداک مسیر محبوب برای اقامت دائم برای مهاجران با سابقه کار قبلی کانادا

مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه کارگر ماهر فدرال

مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه کارگر ماهر فدرال کانادا به متخصصان ماهر و دارای تجربه کار قابل توجه، اشتغالزایی و سازگاری امکان دسترسی اقامت دائم قانونی در کانادا را می دهد. از ژانویه 2015 همه برنامه های مربوط به برنامه کارگر ماهر فدرال از طریق سیستم جدید ورود ورود انجام شده است. متقاضیان باید مشخصات آنلاین را تکمیل کرده و قبل از درخواست ویزای خود، اظهار نظر و علاقه خود را ارسال کنند.

برنامه کارگر ماهر فدرال کانادا دارای امتیازاتی است که متقاضیان بر اساس معیارهایی از قبیل سن، تحصیلات، تجربه، مهارت های زبانی، سازگاری و اینکه آیا آنها یک پیشنهاد شغلی موجود در کانادا دارند ارزیابی می شوند. متقاضیان برنامه ماهر کارگر فدرال قبل از اعطای ویزا، باید چندین معیار اساسی را رعایت کنند، همچنین باید حداقل 67 امتیاز در سیستم امتیازات کارگران ماهر کانادا کسب کنند.

متقاضیان برنامه ماهر کارگر فدرال باید در یک شغل حرفه ای دارای تجربه کاری قابل توجهی باشند که باید شرایط زیر را داشته باشند:

آیتمشرح
حداقل تجربه کاری1560 ساعت
رویه شغلدرآمدزا
طول شغلدر 10 سال گذشته
سمت شغلینقش تجاری مدیریتی، حرفه ای یا ماهر
مدرک زبانIELTS- TOFEL- TEF

مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه کارگر ماهر فدرال

مهاجرت به کانادا با برنامه معاملات ماهرانه فدرال

برنامه معاملات ماهرانه فدرال در کانادا به کارگران ماهر و با تجربه در تعداد معینی از تجارت اجازه می دهد اقامت دائم قانونی در کانادا را بدست آورند. متقاضیان برنامه مهارت های تجاری فدرال کانادا باید شرایط زیر را برای اقدام و درخواست داشته باشند:

  • باید حداقل 24 ماه سابقه کار حرفه ای در کانادا داشته باشد که در 5 سال منتهی به درخواست به دست آمده باشد و آن را باید تحت مجوز کار یا ویزا معتبر به دست آورد.
  • باید همانطور که در لیست طبقه بندی مشاغل ملی کانادا آمده است دارای تجربه ای باشد که مطابق با شرایط خاص شغلی تجارت باشد.
  • باید معیارهای زبان کانادایی (CLB) را رعایت کند.
  • باید یک پیشنهاد شغلی تمام وقت در کانادا برای مدت حداقل 12 ماه داشته باشد یا یک گواهی صلاحیت در تجارت خود صادر شده توسط یک مقام استانی یا سرزمینی در کانادا را کسب کند.
  • باید برای زندگی در خارج از کبک برنامه ریزی کند.

متقاضیان باید حداقل 24 ماه تجربه کار تمام وقت یعنی 30 ساعت در هفته یا بیشتر، برای کل 3120 ساعت یا معادل آن در تجربه کار پاره وقت، که باید در 5 سال گذشته بدست آمده باشد. همچنین متقاضیان باید به زبان انگلیسی، فرانسوی یا هر 2 زبان مهارت کافی داشته باشند. برای اثبات این متقاضیان باید مدارک CELPIP، IELTS یا TEF ارائه دهند.

مهاجرت کاری به کانادا از طریق کلاس تجربه کانادا

مهاجرت کاری به کانادا از طریق کلاس تجربه کانادا یک مسیر محبوب برای اقامت دائم برای مهاجران با سابقه کار قبلی کانادایی مانند دانشجویان بین المللی می باشد. این ویزای بسیار رایج برای افرادی است که در کانادا به طور موقت زندگی می کنند و مشغول به کار هستند، اما شما می توانید از خارج از کانادا درخواست کنید تا زمانی که شرایط را برآورده کنید.

متقاضیان برنامه مهاجرت به کشور کانادا از طریق کلاس تجربه کانادا باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • باید حداقل 12 ماه سابقه کار حرفه ای در کانادا داشته باشد که در 3 سال منتهی به درخواست به دست آمده باشد، و این مجوزها باید تحت مجوز کار یا ویزا معتبر به دست آمده باشند.
  • باید برای شغلی که در آن تجربه کسب شده است، نیازهای معیار زبان کانادایی (CLB) را برآورده سازند.
  • باید برای زندگی در خارج از کبک برنامه ریزی کند.

متقاضیان باید حداقل 12 ماه تجربه کار تمام وقت داشته باشند یعنی 30 ساعت در هفته یا بیشتر برای کل 1560 ساعت یا معادل آن در تجربه کار پاره وقت،که باید در 3 سال گذشته به دست آمده باشد. همچنین متقاضیان باید به زبان انگلیسی، فرانسوی یا هر 2 زبان مهارت کافی داشته باشند. برای اثبات این متقاضیان باید مدارک CELPIP، IELTS یا TEF ارائه دهند.

شما عزیزان اگر به فکر کسب اطلاعات درباره شرایط مهاجرت به کانادا و زندگی در بهترین شهرهای کانادا هستید، می توانید با هماهنگی های قبلی در جلسات مشاوره با مشاورین با تجربه و دانا موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرکت حاضر شوید.

سوالات متدوال در خصوص مهاجرت کاری به کانادا

در این بخش از مقاله در زمینه مهاجرت کاری به کانادا سوالات متدوال را به همراه پاسخ برای شما گرداوری کرده ایم:

  • از چه طریقی می توان شانس خود را برای مهاجرت کاری به کانادا افزایش داد؟ داشتن مهارت های تخصصی و داشتن تجربه کاری و توانایی زبان انگلیسی و فرانسوی و تحصیلات مناسب
  • راه های رایج برای اقامت کانادا از طریق کار چیست؟ برنامه کارگر ماهر فدرال و برنامه معاملات ماهر فدرال و کلاس تجربه کانادا.
  • حداقل تجربه کاری برای مهاجرت کاری به کانادا چیست؟ باید حداقل 1 سال برای مهاجرت کاری به کانادا تجربه کاری مناسب داشته باشید.
5/5 - (4 امتیاز)

1 دیدگاه برای “مهاجرت کاری به کانادا

  1. علی عبداللهی گفت:

    مهاجرت کاری به کانادا از راهی غیر از اسکیل ورکر هم انجام میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *