شرایط اسکاتلند

مشکلات زندگی در اسکاتلند

مشکلات زندگی در اسکاتلند

مشکلات زندگی در اسکاتلند از موارد مهمی است که به کسانی که قصد مهاجرت به خارج از کشور دارند کمک می کند تا در انتخاب کشور بهتر تصمیم بگیرند. این کشور یک کشور بسیار امن برای سفر و زندگی است. برخی مناطق سایه دار در شهرهای بزرگتر وجود دارد که باید از آن ها اجتناب کنید. آن ها عبارتند از:

  • نیدری
  • وستر هایلز
  • MuirHouse
  • فیلتون در ادینبورگ

همچنین عاقلانه است که در محیط های عمومی از محیط اطراف خود آگاه باشید و کیف پول، تلفن همراه و غیره خود را در مکانی امن و دور از دسترس سارقان احتمالی نگه دارید. بزرگترین مسئله ایمنی در اسکاتلند برخورد با مستی عمومی است. قبل از مهاجرت به این کشور، هنگام درخواست ویزای کار موقت خود، باید یکبار هزینه اضافی برای سلامت مهاجرت پرداخت کنید. از سال 2019، 300£ (پوند) هر سال از تعطیلات کاری شما هزینه می شود (یعنی حداکثر 2 سال اقامت). اما برخلاف برخی کشورها، پس از پرداخت این هزینه، تمام خدمات درمانی در این کشور رایگان است. شما می توانید در هر زمان به پزشک مراجعه کنید و هزینه نسخه رایگان است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه به بررسی مشکلات زندگی در اسکاتلند پرداخته است.

زندگی در اسکاتلند

این کشور کشوری مناسب برای افرادی است که قصد مهاجرت به خارج را دارند. مهاجرت به این کشور مزایا و معایب زیادی دارد. این واقعا مکانی باورنکردنی برای کارگران خارجی است. خواه به عنوان بخشی از سال تحصیلی خود با ویزای تعطیلات کاری، به عنوان دانشجویی که در یکی از دانشگاه ها تحصیل می کند، یا حتی اگر به دنبال مکانی جدید برای زندگی در اروپا هستید، از آنجا دیدن کنید. این که آیا قصد دارید 1 سال در این کشور زندگی کنید یا به طور دائم به آنجا بروید، در حال انتخاب درست هستید. این یک کشور زیبا پر از چشم اندازهای شگفت انگیز، ناهنجاری از تاریخ، غذای شگفت انگیز، فرصت های عالی و افراد شگفت انگیز است. هرچقدر هم که آنجا زندگی کنید، این کشور شما را بهتر تغییر می دهد.

این کشور خانه برخی از خیره کننده ترین چشم اندازهای جهان است. مهم نیست کجای این کشور هستید، هرگز مجبور نیستید برای یافتن مکانی باورنکردنی برای گذراندن وقت خود زیاد پیش بروید. در ادینبورگ، می توانید به سمت صندلی آرتور بروید، به لوخ سنت مارگارت بروید یا اگر می خواهید احساس کنید که از شهر خارج شده اید، واقعا از آنجا خارج نشده اید، یک پیاده روی را در Pentlands تپه ای امتحان کنید. جهت اطلاع از شرایط تحصیل در رشته های مختلف در این کشور پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله استخدام NET Developer.در اسکاتلند می باشد.

بررسی مشکلات زندگی در اسکاتلند 

بررسی مشکلات زندگی در اسکاتلند

قبل از اینکه برای مهاجرت به اروپا مخصوصا این کشور اقدامی انجام دهید، عاقلانه است که جوانب مثبت و منفی زندگی در این کشور را بررسی کنید. همیشه همه چیز 2 طرف دارد. و در حالی که این کسور معایب کمی دارد، قطعا جوانب مثبت آن از آن ها بیشتر است. در اینجا لیستی از معایب و مشکلات زندگی در اسکاتلند وجود دارد. صرف نظر از این که آیا قصد دارید به گلاسکو بروید، به ادینبورگ بروید یا هر جای دیگری در این کشور بروید این مشکلات یکسان است:

  • آب و هوا
  • شوک فرهنگی
  • مالیات
  • شستن و خشک کردن لباس

آب و هوا از مشکلات زندگی در اسکاتلند

توصیه ما به شما این است که لیست وسایلی که برای مهاجرت کاری به اسکاتلند دارید را بررسی کنید تا بدانید چه چیزی برای گرم نگه داشتن شما به همراه دارد. از آنجا که این کشور توسط آب احاطه شده است، رطوبت هوا همیشه زیاد است و روزهای سرد را در حال حاضر بسیار سرد می کند. آب و هوای بارانی از مشکلات زندگی در اسکاتلند است. چند روز در سال، آب و هوا آنقدر گرم است. شهرت این کشور در مورد آب و هوا مشهور است و کمی ناعادلانه است. آب و هوا در این کشور واقعا معتدل و متغیر است.

اما به ندرت شدید است. ممکن است «4 فصل در یک روز» را تجربه کنید. اما 20 تا 30 دقیقه در هر جهتی سفر کنید و آب و هوا به طور کلی کاملا متفاوت است. هیچ زمان بدی از سال برای سفر به این کشور وجود ندارد، بدون توجه به عناصر آن، چیزهای زیادی برای دیدن و انجام وجود دارد.

نمودار زیر متوسط دمای هوا را در ماه های مختلف این کشور نشان می دهد:

دمای هوا را در ماه های مختلف در اسکاتلند

مالیات از مشکلات زندگی در اسکاتلند

این کشور، چند مالیات غیرمنتظره دارد و از موانع مهاجرت به اسکاتلند محسوب می شود. میزان پرداخت شما به عوامل زیر بستگی دارد:

عوامل موثر بر مالیات در اسکاتلند

همان طور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، مالیاتی که باید پرداخت کنید، به محل زندگی ، نوع اقامتگاه و تلویزیون بستگی دارد. این مالیات هزینه خدمات محلی مانند جمع آوری زباله، مدارس و تعمیر و نگهداری عمومی شهر را پرداخت می کند. به طوری که، آن ها را ضروری و مهم می کند. به همین دلیل به یکی از مشکلات زندگی در اسکاتلند تبدیل شده است.

چندین گروه مالیاتی مختلف از جمله گروه A (ارزان ترین) تا بند H (گران ترین) وجود دارد که تعیین می کند چقدر باید هزینه کنید. این هزینه ها جدا از پرداخت های اجاره شما هستند. بنابراین، مطمئن شوید که قبل از امضای هر اقدامی برای جلوگیری از شگفتی های ناخواسته قبل از امضاء، در کدام گروه مالیاتی شورا قرار دارید. مالیات اضافی دیگر مالیات تلویزیون است. از آنجا که بی بی سی می خواهد بدون تبلیغات باقی بماند، هر خانواده باید ماهانه مالیات تلویزیونی بپردازد. تنها راه رهایی از پرداخت، نداشتن تلویزیون است.

جدول زیر مالیات بر درآمد را در این کشور نشان می دهد:

حقوق دریافتی به پوندمیزان مالیات
بین 12570£ تا 14.667£19%
بین 14.667£ تا 25.296£20%
بین 25.296£ تا 43.662£21%
بین 43.662£ تا 150000£41%
بالای 150000£46%

برای مشاوره جهت تحصیل در اسکاتلند می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

4/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *