مهاجرت به کشور کره جنوبی

شرایط ویزای همراه کره جنوبی

شرایط اخذ ویزای همراه کره جنوبی

چنانچه در سال 2023 تمایل به کسب آگاهی در خصوص شرایط ویزای همراه کره جنوبی دارید می توانید مقاله پیشرو را مورد مطالعه قرار دهید. شرایط اخذ هر یک از ویزاهای کره جنوبی و ویزای همراه مربوطه متفاوت می باشد. بسیاری از متقاضیان در وهله اول و یا پس از اخذ ویزای مورد نظر خود خواستار ویزای همراه و ملحق شدن آنها می باشند. در بسیاری از موارد امکان درخواست ویزای همراه وجود نخواهد داشت. این نکته را به خاطر بسپارید که ابتدا شرایط ویزای مورد نظر را به طور دقیق بررسی نمایید که آیا امکان اخذ ویزای همراه وجود دارد و یا خیر. متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله پیشرو به بررسی این موضوع خواهند پرداخت.

  • شرایط اخذ ویزای همراه در این کشور چگونه می باشد؟
  • مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای همراه این کشور چه مواردی می باشد؟

شرح انواع ویزاهای کره جنوبی

جهت مهاجرت به این کشور با توجه به هدف متقاضی ویزاهای متفاوتی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. یکی از آسان ترین و پرکاربردترین روش های مهاجرت به این کشور، روش تحصیلی می باشد. نوع دوم ویزای مهاجرتی این کشور، ویزای کار می باشد. در این نوع ویزا متقاضیان بین المللی می باید ابتدا پیشنهاد کاری معتبری را از کارفرمای این کشور دریافت نمایند. ویزا نوع سوم که در سال 2023 تقاضاهای زیادی داشته است، ویزای سرمایه گذاری و زیر شاخه های سرمایه گذاری که مربوط به خرید ملک، کارآفرینی و ثبت شرکت خواهد بود. ویزاهای کوتاه مدت این کشور با عنوان C و ویزاهای بلند مدت با عنوان D صادر می گردند.

بررسی شرایط اخذ ویزای همراه کره جنوبی

متقاضیان ویزاهای تحصیلی، هنری، آموزش، مشاغل خاص، تحقیقا و انتقال سرپرستی شرکت می توانند برای ویزای همراه این کشور اقدام نمایند. در ابتدا به تعریف این ویزا می پردازیم. ویزای همراه در این کشور به همسر و فرزندان زیر 18 سال تعلق می گیرد. این ویزا با عنوان F3 نمایش داده می شود. هزینه این نوع ویزا به همراه هزینه های مربوط به سفارت حدود 30000KRW الی 50000KRW (وون کره جنوبی) می باشد.

در خصوص اطلاع از سایر هزینه های ویزای این کشور به جدول زیر مراجعه نمایید:

نوع خدمات مربوط به ویزاهزینه به وون کره جنوبی
ویزای شنگن107000KRW
ویزا برای فرزندان 6 الی 11 سال53000KRW
ویزا برای شهروندان مقیم کشورهای نظیر ارمنستان، آذربایجان، بلاروس، مونتگو و غیره.47000KRW
ویزای تحصیلی55887KRW
ویزای کاری447100KRW

در نمودار زیر تعداد مهاجرین به این کشور به تفسیر درآمده است:

تعداد مهاجرین به کشور کره جنوبی

شرایط و مدارک ضروری جهت اخذ ویزای همراه کره جنوبی

در صورتی با درخواست ویزای همراه این کشور موافقت گردید، می باید مدارک معتبر و مستندی به سفارت مربوطه این کشور ارجاع گردد. این مدارک به طور پیوسته دچار تغییراتی خواهد بود. پیشنهاد می شود به طور مکرر با سفارت مربوطه و یا سایت های رسمی این کشور را بررسی نمایید تا از آخرین به روزرسانی مدارک اطلاع یابید. در سال 2023 مدارک لازم جهت ویزای همراه این کشور بدین شرح می باشد:

  • ارائه فرم تکمیل شده درخواست ویزای همراه این کشور به همراه امضاء متقاضی
  • ارائه عکس رنگی جدید از متقاضیان به سایز 3.5 در 4.5
  • ارائه گذرنامه اصلی متقاضی
  • ارائه نامه های تکمیل شده متقاضی
  • ارائه گواهی معتبر در خصوص تمکن مالی متقاضی مانند گردش حساب، میزان درآمد و گواهی استخدام در شرکت مورد نظر
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه معتبر
  • ارائه گواهی پزشکی و سلامت
  • ارائه گواهی و سند ازدواج متقاضی به همراه شناسنامه فرزندان زیر 18 سال

شرایط و مدارک ضروری جهت اخذ ویزای همراه کره جنوبی

هزینه مسکن در کره جنوبی

یکی از مهمترین هزینه های مربوط جهت زندگی در این کشور هم برای متقاضی اصلی و هم برای همراه متقاضی هزینه های مربوط به خرید و یا اجاره مسکن می باشد. این هزینه در هر یک از شهرهای این کشور متفاوت می باشد:

خرید و اجاره آپارتمانهزینه به وون کره جنوبی
اجاره آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر93827564KRW
اجاره آپارتمان 1 خوابه در خارج از مرکز شهر65076364KRW
اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر264029107KRW
اجاره آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر142108925KRW
خرید هر متر مربع در مرکز شهر21699974KRW
خرید هر متر مربع در خارج از شهر1091413899KRW

هزینه زندگی در کره جنوبی

در میان هزینه های زندگی در این کشور، مهمترین بخش هزینه مربوط به هزینه های اقلام غذایی می باشد. در جدول پیش رو چند نمونه از هزینه های مربوط به خورد و خوراک در این کشور شرح داده شده است:

لیست اقلام غذاییهزینه به وون کره جنوبی
1 لیتر شیر252016KRW
1 قرص نان 500 گرمی297501KRW
1 کیلوگرم برنج سفید507778KRW
1 کیلوگرم پنیر محلی2025923KRW
1 کیلوگرم فیله مرغ1095751KRW
1 کیلوگرم سیب900476KRW
1 کیلوگرم موز393333KRW
1 کیلوگرم پرتغال627692KRW
1 کیلوگرم پیاز326667KRW
بطری آب 1.5 لیتری133333KRW
1 کیلوگرم سیب زمینی431348KRW

شرایط اجازه کار ویزای همراه کره جنوبی

یکی از سوالات بسیار مهم متقاضیان در خصوص اجازه کار همراه متقاضی در این کشور می باشد. همراه متقاضی در صورت یافتن کار و آگاهی از زبان رسمی این کشور می تواند مشغول کار شود. جهت کار در این کشور می باید رزومه قوی از طریق سایت های کاریابی معتبر به کارفرما این کشور ارسال نماید. پس از بررسی های لازم در صورت تایید شرایط متقاضی، ایمیلی حاوی تایید شرایط و زمان مصاحبه برای متقاضی ارسال خواهد شد. یکی از بهترین روش های کاریابی در این کشور از طریق اتمام دوران تحصیلی و تغییر ویزا می باشد. از این رو مقاله تحصیل در مقاطع مختلف کره جنوبی را مطالعه بفرمائید.

در این بخش چند روش کاریابی قانونی در این کشور شرح داده شده است:

روش کاریابی قانونی در کره جنوبی

مشاغل مورد نیاز این کشور در گروه مشاغلی مانند خدمات درمانی، مهندسی، فناوری و اطلاعات، آموزش، مدیر پروژه و برنامه نویسی می باشد. نویسندگان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از طریق تحقیقات و ترجمه دقیق مقاله شرایط ویزای همراه کره جنوبی را در اختیار شما قرار داده اند. در خصوص کسب اطلاعات بیشتر جهت مهاجرت به این کشور با مشاورین ما تماس حاصل فرمائید. همچنین مطالعه مقالات ما در آگاهی سازی جهت روند مهاجرتی بسیار مفید خواهد بود. به عنوان مثال مقاله اقامت از طریق کار در کره جنوبی را مطالعه نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *