مهاجرت به کشور اوکراین

شرایط ویزای همراه اوکراین

شرایط ویزای همراه اوکراین

متقاضیانی که قصد دارند به همراه اعضاء خانواده به اوکراین مهاجرت کنند، باید از شرایط ویزای همراه اوکراین اطلاعات داشته باشند. افراد باید توان مالی کافی برای پرداخت هزینه های مربوطه را داشته باشند. ورود به این کشور و کسب اقامت و تابعیت از راه های مختلفی امکان پذیر است. اما اکثر متقاضیانی که با مطلع شدن از شرایط ویزای همراه اوکراین قصد مهاجرت به اوکراین به همراه خانواده خود را دارند شامل کارگران ماهر، سرمایه گذاران و کارآفرینان می باشند. در ادامه می توانید با همراهی کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با شرایط ویزای همراه اوکراین و همچنین شرایط مهاجرت به همراه اعضاء خانواده به کشور اوکراین به صورت کامل آگاه شوید.

درباره شرایط ویزای همراه اوکراین

ویزا به دارنده اجازه می دهد تا به اوکراین سفر کند و در این کشور زندگی کند. شهروندان کشورهایی که پیمان لغو ویزا با اوکراین را امضاء کردند. برای مهاجرت به اوکراین نیازی به ویزا ندارند و نمی توانند ویزای کوتاه مدت بازدید کننده دریافت کنند. لطفا توجه داشته باشید که برای ورود به خاک کشور اوکراین گذرنامه متقاضیان و مهاجران باید 3 ماه پس از تاریخ عزیمت به اوکراین معتبر باشد. شهروندان کشورهایی که برای ورود به خاک کشور اوکراین نیاز به کسب ویزا دارند.

حتما باید 3 ماه قبل از تاریخ مورد نظر اقدام به کسب ویزای این کشور کنند. لازم به ذکر است که خانواده افرادی که به کشور اوکراین مهاجرت می کنند. از این رو می توانند با کسب اطلاعات درباره هزینه ها و شرایط ویزای همراه اوکراین با کسب ویزای همراه اقدام به مهاجرت به این کشور کنند. به همراه خانواده خود ساکن کشور اوکراین شوند.

افرادی که قصد دارند به همراه اعضاء خانواده خود به کشور اوکراین مهاجران کنند می باید ویزای همراه این کشور را کسب کنند. ویزای همراه کشور اوکراین در صورتی به متقاضیان ارائه می شود. افراد برای تحصیل، اشتغال و یا سرمایه گذاری اقدام به مهاجرت به اوکراین کنند. البته باید در نظر داشته باشید که در برخی از موارد متقاضیان می توانند به همراه خانواده خود برای ازدواج با یک فرد اوکراینی اقدام به مهاجرات به کشور اوکراین کنند. در بخش های بعدی با انواع شرایط ویزای همراه اوکراین آشنا خواهید شد.

شرایط ویزای همراه اوکراین جهت تحصیل

مهاجرت تحصیلی به کشور اوکراین یکی از محبوب ترین راه های ورود به خاک کشور اوکراین و سپس کسب اقامت در این کشور است. هر ساله دانشجویان بی شماری برای ادامه تحصیل در برنامه های تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و همچنین سایر دوره ها اقدام به کسب ویزای تحصیلی کشور اوکراین می کنند. افرادی که موفق به کسب ویزای تحصیلی کشور اوکراین می شوند، می توانند با در نظر گرفتن شرایط ویزای همراه اوکراین و ارائه مدارک زیر برای اعضاء خانواده خود ویزای همراه این کشور را کسب کنند:

  • پاسورت معتبر
  • مدارک شناسایی اعضاء خانواده
  • ارائه مدارک بانکی برای اثبات توان مالی
  • سند ازدواج والدین

جهت اطلاع از هزینه زندگی در اوکراین نمودار زیر را بررسی بفرمائید:

دانشجویان و اعضاء خانواده دانشجویانی که با هدف تحصیل در دانشگاه های کشور اوکراین اقدام به مهاجرت به این کشور می کنند. از این رو می توانند بعد از اتمام دوره های تحصیلی اقدام به تبدیل نوع ویزای خود کنند. سپس اقامت کشور اوکراین را کسب کنند. از بهترین دانشگاه های اوکراین برای ادامه تحصیل در رشته های مختلف می توان به دانشگاه های زیر اشاره کرد:

نام دانشگاهتاریخ تاسیس
مؤسسه پلی‌ تکنیک کی‌یف1898
دانشگاه ملی تاراس شفچنکو کی‌یف1834
دانشگاه خارکف1805
دانشگاه ایالتی سومی1948

شرایط ویزای همراه اوکراین جهت اشتغال و کار

مهاجرت کاری به کشور اوکراین با کسب ویزای کار اوکراین امکان پذیر می باشد. اما تمامی افرادی که به فکر کسب ویزای کاری کشور اوکراین هستند حتما باید پیشنهاد کاری از کارفرمای یک شرکت یا کمپانی معتبر اوکراینی داشته باشند. متقاضیانی که با کسب ویزای کاری اوکراین وارد خاک این کشور می شوند. از این رو می توانند امور اداری لازم برای کسب ویزای همراه برای اعضاء خانواده خود را داشته باشند. همسر و فرزندان زیر هجده سال کارگران ماهر خارجی می توانند با کسب ویزای همراه به همراه آنها به کشور اوکراین مهاجرت کنند. سپس اقدام به اخذ تابعیت و اقامت در اوکراین کنند.

متقاضیان برای کسب ویزای کار کشور اوکراین حتما باید مدارک اصلی از جمله موارد زیر را جمع آوری کنند:

  • فرم های تکمیل شده
  • پاسپورت
  • مدارک تحصیلی
  • مدارک زبان
  • دعوت نامه کاری
  • پرونده سوابق کاری
  • عکس
  • مدارک شناسایی
  • مدارک پزشکی
  • بیمه

جهت یافت شغل مناسب و کسب دعوت نامه کاری و مهاجرت کاری به اوکراین متقاضیان می توانند به موسسه های کاریابی و سایت های معتبر کاریابی مراجعه کنند.

ویزای همراه جهت سرمایه گذاری و کارآفرینی

سرمایه گذاری در کشور اوکراین آسانترین و رایج ترین روش برای مهاجرت به اوکراین به همراه اعضاء خانواده می باشد. میزان سرمایه افرادی که به بی از 100000$ (دلار) می رسد. همچنین می توانند با داشتن شرایط مورد نیاز و سابقه کافی اقدام به ورود به خاک کشور اوکراین به همراه اعضاء خانواده خود کنند. از رایح ترین روش های سرمایه گذاری در کشور اوکراین می توان به تاسیس کمپانی، خرید املاک، کارآفرینی و غیره اشاره کرد. افرادی که قصد دارند به همراه خانواده خود اقدام به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کنند. حتما باید برنامه ریزی خوبی داشته باشند. برای کسب ویزای کشور اوکراین ثابت کنند که می توانند تاثیر مثبتی بر روی اقتصاد این کشور داشته باشند. بهترین روش اقامت در اوکراین برای افرادی که متاهل هستند و فرزندان زیر هجده سال دارند، سرمایه گذاری در کشور اوکراین می باشد.

فرزندان سرمایه گذاران می توانند با کسب ویزای همراه کشور اوکراین در این کشور مقیم شوند. مشغول به تحصیل در بهترین مدارس و مراکز آموزشی شوند. علاوه بر این، کسب اقامت دائم در اوکراین بعد از سپری کردن دوره 1 ساله بعد از سرمایه گذاری در این کشور برای تمامی اعضاء خانواده متقاضیان امکان پذیر است. هموطنان عزیزی که قصد دارند به همراه خانواده خود اقدام به مهاجرت به کشورهای برتر خارجی کنند می توانند با ارائه مدارک و انجام همانگی های لازم با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت انجام امور مربوطه را به همکاران ما بسپارند. جهت تحصیل در این کشور می توانید ابتدا مقاله تحصیل در اوکراین را بررسی بفرمائید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *