مهاجرت سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد

سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد

سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد کشور کانادا به علت داشتن صنایعی از جمله کشاورزی، گردشگری، ماهیگیری بسیار مناسب و پر رونق می باشد. پرنس ادوارد یکی از استان های کشور کانادا می باشد. این استان دارای جمعیت و مساحت کمتری در مقایسه با استان های دیگر کانادا می باشد.

از دیگر منابع مهم درآمدی در این استان صنعت گردشگری از جمله داشتن مناظر طبیعی از جمله زمین های گلف می باشد. این استان دارای فراوانی مزرعه و محصولات زراعتی از جمله سیب، توت فرنگی، زغال اخته، هویج، پیاز، گوجه فرنگی و حبوبات می باشد. به علت وفور خرچنگ ها، صدف ها، خزه های ایرلندی، ماهی های تن و صدف های خوراکی، در صنعت ماهی گیری پیشرفت اقتصادی داشته است. حال که با صنایع این استان آشنا شدید ،اگر چنانچه تمایل به سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد داشتید می توانید با کارشناسان و مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت کنید.

شرایط سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد

قبل از سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد بهتر است از شرایط آن آگاه شویم. شرایط در روش اول بدین صورت است:

  • تجربه مدیریت با 100% مالکیت بیزنس
  • اثبات توانایی مالی به مبلغ 600000CAD (دلار کانادا)
  • حداقل مدرک تحصیلی دیپلم
  • سن 59 الی 21 سال
  • مدرک زبان آیلتس با نمره 4
  • داشتن توانایی و قابلیت مدیریت و راه اندازی بیزنس
  • امضای تعهد نامه تجاری با استان مذبور
  • انجام سرمایه گذاری 150000CAD (دلار کانادا) در یک بیزنس از قبل ایجاد شده یا ایفای نقش مدیریت تجاری و ایجاد و تاسیس یک بیزنس جدید
  • ارائه طرح تجاری مناسب

شرایط روش دوم بدین صورت است که به بیزینس شراکتی در استان پرنس ادوارد معروف است، برای داوطلبانی طراحی شده است که می خواهند در بیزینس های از قبل تاسیس شده در استان شراکت کنند. این شرایط عبارتست از:

آیتمشرح
خرید سهامحداقل 33% از سهام شرکت را خریداری کرده یا حداقل 200000CAD (دلار کانادا) ودیعه پرداخت کند.
زمان لازممتقاضی 2 سال زمان دارد تا نتیجه سرمایه گذاری را ببیند سپس ودیعه بدون هیچ سودی برگردانده خواهد شد.

مزایای سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد

اولویت سرمایه گذاری با کسانی است که در بیزینس های مورد نیاز استان پرنس ادوارد از جمله کشاورزی، جنگلداری، شیلات ، چوب، صادرات کالا، تکنولوژی، توریسم و به طور کلی صادرات موفق سرمایه گذاری می کنند. اگر بخواهیم در مورد چگونگی اخد اقامت توضیح دهیم، پس از امضا شدن قرارداد مدارک اولیه به استان فرستاده می شود و مامور برای گرفتن ویزای بازدید تجاری عمل خواهد کرد. پس از آنکه داوطلب از استان بازدید کرد و در جلسات از قبل تععین شده شرکت کرد از فرد داوطلب مصاحبه می گیرند و بقیه مراحل پرونده گذرانده می شود. از مهمترین مزیت اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد سرعت عمل در انجام پروسه می باشد به این صورت که کل مدت زمان انتظار کمتر از 4 ماه می باشد.

شاخه تجاری سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادواردد

از طریق این برنامه در استان پرنس ادوارد می توان اقامت دائم کشور کانادا را به دست آورد. اگر چنانچه در این استان سرمایه گذاری کرده و به طور دائم در این کسب و کار فعالیت داشته باشید میتوانید اقامت دائم را کسب کنید. 3 شاخه مختلف از جمله مالکیت 100%، مالکیت نسبی و مجوز کار در دسترس داوطلبان است.

در روش مالکیت 100% داوطلب پس از پذیرفته شدن درخواست توسط جزیره پرنس ادوارد انتخاب شده و قراردادی را امضا می کند. این قرار داد متقاضی را موظف می کند تا به صورت 100% بر روی کسب و کار کنترل داشته باشد. همچنین می تواند 1 کسب و کار جدید را در جزیره دست و پا کند. متقاضی باید مبلغ 200000$ (دلار) را به صورت ودیعه گذارد. پس از 6 ماه 25000$ (دلار) از ودیعه بازگرداننده می شود و ما بقی پس از یک سال اقامت و انجام شروط قرارداد بازگردانده می شود.

شاخه تجاری سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادواردد

شاخه مالکیت در پرنس ادوارد

داوطلب می بایست همه فرم های برنامه استانی پرنس ادوراد و فدرال را پر کند و به همراه مدارک تکمیلی ارسال کند. متقاضی دارایی خالص حداقل 600000CAD (دلار کانادا) باشد که قابل اثبات بوده و از منابع قانونی جمع شده باشد تحصیلاتی حداقل معادل دبیرستان داشته باشد. در زمان درخواست سن وی باید 21 و 59 سال باشد. مهارت های مدیریتی قابل انتقال و سابقه اشتغال در گذشته داشته باشد.

ظرف 2 سال گذشته حداقل نمره 4 در آزمون آیلتس کسب کرده باشد. یک بیزنس پلان مفصل برای مالکیت 00% کسب و کار ارایه نماید که جز بخش‌های واجد شرایط باشد و تمام الزامات برنامه را برآورده سازد. مدیریت فعالانه کسب و کار را در جزیره پرنس ادوارد تقبل کند. یک قرارداد امانی امضا کند که تصریح می کند تا زمانی که تعهدات قرارداد محقق گردند، وثیقه ای به مبلغ 200000CAD (دلار کانادا) توسط استان به امانت نگاه داشته خواهد شد.

حداقل 150000CAD (دلار کانادا) در یک کسب و کار جدید یا موجود در جزیره پرنس ادوارد سرمایه گذاری نماید. اگر متقاضی صد در صد مالکیت کسب و کاری را خریداری نماید، موظف است یک قرارداد خرید و فروش به اداره مهاجرت کانادا ارسال نماید که شامل جزئیات سرمایه گذاری پیشنهادی میان متقاضی و مالک آن کسب و کار است. می توانید با خواندن مقاله سرمایه گذاری در استان پرنس ادوارد اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

شاخه مالکیت نسبی در پرنس ادوارد

شرایط این شاخه مشابه مالکیت 100% است، بجز آنکه متقاضی باید یک طرح تجاری مفصل برای مالکیت نسبی کسب و کار ارایه نماید که جز بخش‌های واجد شرایط باشد و تمام الزامات برنامه را برآورده سازد.حداقل 150000CAD (دلار کانادا) در یک کسب و کار از پیش موجود در جزیره پرنس ادوارد سرمایه گذاری نماید. متقاضی باید حداقل مالکیت یک سوم سهام آن کسب و کار را در اختیار بگیرد یا حداقل مبلغ 1 میلیون CAD (دلار کانادا) در آن سرمایه گذاری کند.

چنانچه متقاضی از پس کلیه شرایط بر آید گواهی برای وی صادر خواهد شد که به اداره پناهندگی و تابعیت کانادا فرستاده می شود و پس از تصویب ویزای اقامت دائم کانادا صادر می شود. پس از ورود به کانادا داوطلب 2 سال فرصت دارد تا به انجام همه تعهدات خود بپردازد. در مرحله اول متقاضی باید فرم حود ارزیابی را پر و سپس ارسال کند و با کسب 50 امتیاز به مراحل ادامه دهد. در مرحله دوم باید با اداره مهاجرت به کانادا مصاحبه کند. در مرحله سوم باید نقشه بیزنس خود را ارسال کند. در مرحله چهارم اقامت دائم کانادا را میگیرد.

در مرحله پنجم توسط اداره مهاجرت کانادا تایید می شود. در مرحله ششم قرارداد انطباق پیدا می کند و در مرحله آخر به حقیقت پیوستن کارامد مفاد قرارداد و پس گرفتن وثیقه. اگر خواهان اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ اقامت دائم کانادا هستید به مطالعه مقاله بپردازید. اگر چنانچه با خواندن مقاله پیش رو هنوز هم سوالاتی در ذهن خود داشتید می توانید پاسخ این سوالات را از کارشناسان و مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *