شرایط نیوزلند, مهاجرت به کشور نیوزلند

ساعت به وقت نیوزلند

ساعت به وقت نیوزلند

ساعت به وقت نیوزلند به نسبت کشورهای آسیایی تفاوت زیادی دارد و می توان تفاوت را در حد شب و روز دانست. نیوزلند سرزمین تضادها و تنوع زیاد است. آتشفشان ‌های فعال، غارهای تماشایی، دریاچه ‌های یخچالی عمیق، دره‌ های سرسبز، آبدره ‌های خیره‌ کننده، سواحل شنی طولانی، و قله‌ های پوشیده از برف تماشایی آلپ ‌های جنوبی /Kā Tiritiri o te Moana در جزیره جنوبی، همه به زیبایی منظره نیوزلند کمک می ‌کنند. نیوزلند همچنین دارای مجموعه ای منحصربفرد از پوشش گیاهی و جانوری است که بیشتر آنها در طول انزوای طولانی این کشور توسعه یافته اند. برای مثال، این تنها خانه کیوی منقار بلند و بدون پرواز است که نام مستعار نیوزلندی ‌ها در همه جا وجود دارد.

سالانه زمین لرزه های متعددی رخ می دهد، از جمله صدها زلزله که توسط نیوزلندی ها قابل احساس است. تعدادی از این زمین لرزه ها فاجعه بار بوده اند، مانند مجموعه ای از زمین لرزه ها که به همین ترتیب در کرایست چرچ در سال های 2010-2011 رخ داد. سواحل شمالی دریاچه تائوپو منطقه وسیعی از فعالیت های اقتصادی بالا، از جمله جنگلداری را محدود می کند. حتی دورتر از شمال، تراس های رودخانه ای وجود دارد که به اندازه کافی حاصلخیز برای لبنیات گسترده و کشاورزی مختلط است. قطب این منطقه می باشداوکلند ، که بر روی یک تنگه با یک بندر عمیق در شرق و یک بندر کم عمق در غرب واقع شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به کشور نیوزلند مشاور شماست.

معرفی کشور نیوزلند

نیوزلند کشور جزیره ای در اقیانوس آرام جنوب ، جنوب غربی ترین بخش پلینزی است. نیوزلند سرزمینی دورافتاده است اما بسیار زیبا و آرام و جذاب است. یکی از آخرین مناطق قابل سکونت و مناسب برای سکونت می باشد و در بیش از 1000 مایل جنوب شرقی استرالیا، نزدیکترین همسایه آن واقع شده است. نیوزلند 2 جزیره اصلی دارد که به 2 بخش شمالی و جنوبی تقسیم می شود همچنین چندین جزیره دیگر نیز وجود دارد. پایتخت نیوزلند ولینگتون است و اوکلند هم بزرگ ترین شهر است. جزیره شمالی نیوزلند مدیریت گروه جزایر توکلائو در اقیانوس آرام جنوبی را بر عهده دارد و مدعی بخشی از قاره قطب جنوب است. نیوئه و جزایر کوک ایالت های خودگردان هستند که در ارتباط آزاد با نیوزلند هستند.

نیوزلند زمانی که در سال 1840 به بریتانیا ضمیمه شد، بزرگ ‌ترین کشور پلینزی بود. پس از آن، این کشور متوالی به عنوان مستعمره تاج، مستعمره خودمختار تبدیل شد. در دهه 1920 تقریباً تمام سیاست های داخلی و خارجی خود را کنترل کرد، اگرچه تا سال 1947 که اساسنامه وست مینستر را تصویب کرد کاملاً مستقل نشد. این یکی از اعضای مشترک المنافع است. نیوزلند بخشی از حلقه آتش کمربند لرزه ای اطراف اقیانوس آرام که با زلزله های مکرر و فعالیت آتشفشانی قابل توجه مشخص شده است. جزیره شمالی و بخش غربی جزیره جنوبی در صفحه هند و استرالیا و بقیه جزیره جنوبی در صفحه اقیانوس آرام قرار دارند. برخورد آنها باعث ایجاد فعالیت لرزه ای شدید در مناطق فرورانش و در امتداد گسل ها می شود.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص نیوزلند هستید:

پایتختبزرگ ترین شهرزبان های رسمینوع حکومت
ولینگتناوکلندانگلیسی-مائوریپادشاهی مشروطه

فصول و ساعت به وقت نیوزلند

فصول و ساعت به وقت نیوزلند

در طول بهار، نیوزلند با زندگی جدیدی همراه است. گل‌ های رنگارنگ شکوفا می‌شوند، بره‌ ها متولد می‌ شوند و آبشارها از باران ‌های بهاری می ‌بارند. فضای تازه و شاد در فصل بهار این فصل را به یک فصل الهام بخش از سال برای بازدید تبدیل می کند. فعالیت های تابستانی بیشتر از خورشید، دریا و شن استفاده می کنند. سواحل و دریاچه های متعدد نیوزلند برای خنک شدن در ماه های تابستان عالی هستند. دما بین 21 تا 32 درجه سانتیگراد متغیر است. در پاییز، نیوزیلند از آرام ترین آب و هوای کل سال برخوردار است. روزهای طولانی و آفتابی و برگ های طلایی را با پیاده روی، دوچرخه سواری یا کایاک سواری خیس کنید. دامنه دما بین 7 تا 21 درجه سانتیگراد است.

ماه ‌های زمستانی برف را به قله ‌های کوهستانی در سراسر کشور می‌ آورند و روزهای صاف و شفاف را به همراه می‌ آورند. در جزیره شمالی، ممکن است با باران بیشتری مواجه شوید، در حالی که جزیره جنوبی سردتر اما خشک ‌تر است. به پیست های اسکی بروید، از یک یا دو کارخانه شراب سازی دیدن کنید یا به یکی از جشنواره های زمستانی متعدد بروید. محدوده دما بین 1.5 – 15.5 درجه سانتیگراد است. هر چه بیشتر به سمت جنوب بروید، سردتر خواهید شد. دما در کوئینزتاون به طور قابل توجهی کمتر از اوکلند است. محدوده های پوشیده از برف، پس زمینه ای خیره کننده برای مناظر ایجاد می کنند و انتخاب های ورزش های زمستانی به وفور وجود دارد. اسکی و برف سواری به ویژه در منطقه کوئینزتاون اوتاگو در جزیره جنوبی و پارک ملی Tongariro در جزیره شمالی محبوب هستند.

اختلاف ساعت نیوزلند و ایران

یکی از مشکلات زندگی در نیوزلند این است که هنگام برنامه ریزی تماس بین تهران و اوکلند، باید در نظر داشته باشید که شهرها در مناطق زمانی متفاوتی قرار دارند. تهران 7:30 ساعت از اوکلند عقب است. اگر در تهران هستید، مناسب ترین زمان برای پذیرایی از همه مهمانان بین ساعت 9 صبح تا 10:30 صبح برای یک کنفرانس تلفنی یا جلسه است. در اوکلند، این ساعت کاری معمولی بین 4:30 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر خواهد بود. اگر می‌خواهید با فردی در اوکلند تماس بگیرید و در هر زمانی در دسترس هستید، می‌توانید بین ساعت 11:30 شب تا 3:30 بعد از ظهر به وقت خود تماس بگیرید. این بازه زمانی بین 7 صبح تا 11 شب به وقت اوکلند خواهد بود.

در نمودار زیر شاهد گروه های قومیتی در نیوزلند هستید:

گروه های قومیتی در نیوزلند

شرایط ویزای همراه نیوزلند هم مقاله بسیار خوبی در این خصوص است. اگر در اوکلند هستید، مناسب ترین زمان برای پذیرایی از همه طرفین بین ساعت 4:30 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر برای یک کنفرانس تلفنی یا جلسه است. در تهران، این ساعت کاری معمول بین ساعت 9 صبح تا 10:30 صبح خواهد بود. اگر در نیوزلند هستید و با فردی در تهران تماس می گیرید و در هر زمان در دسترس هستید، می ‌توانید بین ساعت 14:30 تا 6:30 صبح به وقت خود تماس بگیرید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تبدیل اقامت به تابعیت نیوزلند به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *