مهاجرت به کشور نیوزلند

شرایط ویزای همراه نیوزلند

شرایط ویزای همراه نیوزلند

جهت مهاجرت به همراه اعضاء خانواده به نیوزلند، در مقاله شرایط ویزای همراه نیوزلند روش های صحیح جهت این اقدام در اختیار شما قرار خواهد گرفت. نویسندگان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مقاله پیش رو به بررسی روش های مهاجرتی به این کشور و شرایط ویزای همراه خواهد پرداخت.

آنچه که در این مقاله مطالعه خواهید نمود پاسخ به سوالات زیر می باشد:

  • شرایط مهاجرت به نیوزلند برای متقاضیان بین المللی به چه صورت خواهد بود؟
  • آیا در این کشور شرایط کار و تحصیل برای همراه متقاضی وجود خواهد داشت؟

بررسی شرایط اقتصادی نیوزلند برای مهاجرت

قبل از اقدام به مهاجرت به سایر کشورها از جمله نیوزلند ابتدا شرایط اقتصادی این کشور را بررسی بفرمائید. اقتصاد این کشور یک اقتصاد بازار آزاد بسیار پیشرفته می باشد. از این رو رتبه 25 را در میان اقتصاد ملی جهان به خود اختصاص داده است. این کشور برای جمعیت خود تولید ناخالصی داخلی زیادی را در نظر گرفته است. اقتصاد این کشور بستگی به تجارت بین المللی دارد. از این رو با سایر کشورها از جمله کانادا، چین، اتحادیه اروپا، ژاپن، سنگاپور، کره جنوبی و از همه مهم تر با کشور استرالیا تبادل تجارت بین المللی دارد. زیرا طبق توافق نامه در سال 1983 اقتصاد این کشور با اقتصاد کشور استرالیا تعاملات بسیاری داشته است.

در بررسی جزئیات کشور نیوزلند به تصویر زیر توجه فرمائید:

جزییات کشور نیوزلند

شرح انواع روش ها و شرایط مهاجرت به کشور نیوزلند

جهت اطلاع از روش های مهاجرتی قانونی در این کشور می توان به روش هایی از قبیل مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و غیره اشاره نمود. پرطرفدارترین روش مهاجرت به این کشور در میان متقاضیان بین المللی روش تحصیلی شناخته شده است. زیرا در روش کاری نیاز به اخذ پیشنهادکاری معتبر از جانب کارفرما و همچنین کسب امتیاز بالا از سیستم امتیاز بندی این کشور می باشد. در روش شرایط سرمایه گذاری در نیوزلند نیز می توان به انواع روش ها مانند کارآفرینی، خرید ملک و ثبت شرکت اشاره نمود. اما بهترین روش برای متقاضیان بین المللی خرید ملک خواهد بود. در تمامی روش های ذکر شده پس از طی زمان قانونی زندگی در این کشور می توانید اقامت و تابعیت قانونی اخذ نمایید.

مهاجرت تحصیلی و شرایط ویزای همراه نیوزلند

متقاضیان بین المللی جهت تحصیل طولانی مدت، بیش از 3 ماه، نیاز به اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند خواهند داشت. با توجه به مقطع تحصیلی و اجازه دریافت شده از دانشگاه مورد نظر، متقاضیان می توانند 20 ساعت در هفته به کار مشغول باشند. جهت اخذ این نوع ویزا بایستی مدارک معتبری را به سفارت این کشور ارائه دهید.

مدارک لازم جهت تحصیل در این کشور در جدول زیر شرح داده شده است:

مراحلمدارک
1ارائه نامه پذیرش از دانشگاه معتبر
2ارائه گذرنامه و کلیه مدارک شناسایی
3ارائه تمکن مالی کافی حدود 15000$ (دلار) در طول 1 سال تحصیلی
4ارائه گواهی محل اقامت متقاضی مانند خوابگاه یا آپارتمان اجاره شده
5ارائه رسید پرداخت دانشگاه مذکور

در این نوع ویزا همراه متقاضی می تواند اقامت این کشور را کسب نماید اما بطور کلی شانس این نوع درخواست ویزا پایین می باشد. در نظر داشته باشید در صورت پذیرش همراه، همسر و فرزندان متقاضی اصلی اجازه کار و تحصیل را خواهند داشت.

مهاجرت تحصیلی و شرایط ویزای همراه نیوزلند

مهاجرت کاری و شرایط ویزای همراه نیوزلند

ویزای کاری این کشور برای متقاضیان بین المللی تنها با دریافت پیشنهاد کاری معتبر از سوی کارفرما این کشور امکان پذیر خواهد بود. ویزاهای کاری این کشور از محدودیت سنی برخوردار نمی باشند. افراد از سنین 18 تا 35 سالگی اجازه دریافت این نوع ویزا را خواهند داشت. البته این نوع ویزا از طریق سیستم امتیازبندی اخذ می گردد. از این رو ارائه مدارک قوی شانس ویزای شما را بالا خواهد برد.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری نیوزلند عبارتند از:

مراحلمدارک
1ارائه گذرنامه معتبر و کلیه مدارک هویتی
2ارائه نامه پیشنهادکاری از کارفرما معتبر در این کشور
3سن مناسب متقاضی
4ارائه گواهی سلامت

برای همراهان متقاضی اصلی، شرایط اقامت با این نوع ویزا مهیا می گردد. البته در صورتی که فرزندان متقاضی زیر 18 سال سن داشته باشند. شرایط کاری همراه متقاضی نیز به پیشنهاد کاری دریافتی بستگی خواهد داشت.

ویزای همراه خانواده نیوزلند

این دسته ویزای اقامت برای شرکای ساکنان نیوزلند است و به عنوان شریک ویزای اقامت نیوزلند یا ویزای همسر NZ نیز شناخته می شود. ویزای مشارکت به شما امکان می دهد اقامت یا ویزای کار آزاد را دریافت کنید. اگر اقامت با ویزای شریک به شما داده شود، می توانید به طور نامحدود در نیوزلند زندگی، کار و تحصیل کنید. شریک ویزای اقامت نیوزلند با ویزای کار مشارکتی یکسان نیست. ویزای کار مشارکتی شرایط متفاوتی دارد و نیاز به فرآیند درخواست متفاوتی دارد.

این دسته برای زوج هایی مناسب است که متاهل در اتحادیه مدنی (جنس مخالف یا همجنس) و در یک رابطه واقعی (جنس مخالف یا همجنس) هستند و یا به طور قانونی ازدواج نکرده اند یا به یک مشارکت مدنی یا بالفعل وابسته نیستند، اما می توانند نشان دهند که در یک رابطه متعهدانه و بادوام هستند. در همه موارد، رابطه باید ماهیت واقعی و پایدار داشته باشد، به این معنی که رابطه انحصاری است و احتمالاً دوام خواهد داشت.

برای واجد شرایط بودن برای ویزای شراکت باید:

  • قبلاً با ویزای دیگری در نیوزلند باشید یا برای پیوستن به شریک زندگی خود به نیوزیلند بیایید
  • بتوانید ثابت کنید که در یک رابطه واقعی و پایدار هستید و حداقل 12 ماه با هم زندگی کرده اید
  • الزامات سلامتی و شخصیت را برآورده کنید

شریک زندگی شما باید:

  • ثابت کند که شهروند یا مقیم نیوزلند هستند
  • نشان دهد که آنها قادر به حمایت از شما هستند
  • هیچ گونه جرایم مرتبط با خشونت خانگی یا محکومیت جنسی نداشته باشید
  • در 5 سال گذشته بیش از یک شریک را برای اقامت حمایت نکرده باشید
  • اگر شریک زندگی شما یک شهروند استرالیا یا دارنده ویزای اقامت در نیوزلند است، باید نشان دهد که نیوزلند محل اصلی اقامت آنهاست.

ویزای همراه خانواده نیوزلند

هزینه های مربوط به زندگی در کشور نیوزلند

یکی از مهمترین مسائلی که متقاضیان بین المللی درخصوص مهاجرت به این کشور بایستی در نظر داشته باشند، اطلاع از هزینه‌ های زندگی است. مهاجرت تنها به ورود، تحصیل یا شروع کسب و کار نخواهد بود. بلکه بایستی در هر کدام از پروسه های ذکر شده هزینه ای بابت زندگی پرداخت گردد. هزینه زندگی شامل هزینه مسکن، خوراک و پوشاک می باشد. چنانچه متقاضی بتواند در طول دوره تحصیلی خود از خوابگاه استفاده نماید، در هزینه دانشجویی صرفه جویی می گردد. از این رو جهت الحاق خانواده خود به این کشور می باید گواهی محل اقامت تایید شده را به سفارت این کشور ارجاع دهید.

در جدول زیر هزینه اجاره آپارتمان در این کشور طبق آخرین برآورد شرح داده شده است:

نوع آپارتمانهزینه به دلار نیوزلند
اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر157743$
اجاره آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز شهر123615$
اجاره آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر257097$
اجاره آپارتمان 3 خوابه در خارج از مرکز شهر211014$

در مقاله شرایط ویزای همراه نیوزلند به بررسی مباحث مهاجرت به این کشور و شرایط پذیرش همراه متقاضی پرداخته ایم. همچنین پیشنهاد می شود در صورت مهاجرت به سایر کشورها، به مطالعه مقالات منتشر شده در سایت مرجع ما مراجعه بفرمائید. به عنوان مثال مقاله تحصیل در آلمان را می توانيد از طریق لینک مذکور مطالعه بفرمائید. متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تمام سعی خود را بر این داشته اند که در این مقاله توضیحات کاملی را در اختیار شما قرار دهند. جهت تکمیل اطلاعات خود و یا در صورت هرگونه ابهام با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

سوالات متداول در مورد شرایط ویزای همراه نیوزلند

در این بخش از مقاله به پرتکرارترین سوالات شما در خصوص موضوع شرایط ویزای همراه نیوزلند پاسخ داده خواهد شد:

  • آیا شرایط اخذ ویزای همراه نیوزلند برای دانشجویان وجود دارد؟ بله، دانشجویانی که قصد تحصیل در کشور نیوزلند را دارند، می توانند برای همراه (همسر یا فرزندان) ویزا دریافت نمایند.
  • مدت اعتبار و شرایط ویزای همراه نیوزلند چگونه می باشد؟ مدت اعتبار ویزای همراه نیوزلند به نوع تقاضا متقاضی بستگی خواهد داشت.
  • مدارک و شرایط لازم جهت اخذ ویزای همراه نیوزلند از طریق مهاجرت کاری چه مواردی است؟ پاسپورت معتبر، نامه پیشنهاد کاری، سن مناسب و گواهی سلامت
5/5 - (3 امتیاز)

2 دیدگاه برای “شرایط ویزای همراه نیوزلند

  1. پردیس گفت:

    ویزای کاری محدودیت سنی نداره که گفتین تا 35 سالگی میشه اقدام کرد؟ درباره ویزای همراه نیوزلند خیلی توضیحات کاملی نداده بودید. درباره هزینه هایی که برای زندگی و اجاره خونه گفتید ممنون. لطفا بفرمایید که هزینه ویزای همراه نیوزلند برای همسر یا فرزند تفاوت داره؟

    1. صادقی گفت:

      سلام در خصوص هزینه ویزا با شماره 02191003232 تماس بگیرید. برای ویزای کاری امتیازبندی مهم است. در خصوص ویزای کاری نیوزلند مقاله لینک شده در محتوا را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *