شرایط ایتالیا, مهاجرت به کشور ایتالیا

ساعت به وقت ایتالیا

ساعت به وقت ایتالیا

ساعت به وقت ایتالیا از موارد حائز اهمیت برای مهاجران است و آن را در این مطلب به همراه فصول این کشور بررسی خواهیم کرد. قوای فکری و اخلاقی نوع بشر در ایتالیا، یکی از مهم‌ترین مراکز دین، هنرهای تجسمی، ادبیات، موسیقی، فلسفه، هنرهای آشپزی و علوم، است. میکل آنژ، نقاش و مجسمه ساز، بر این باور بود که کار او آزاد کردن یک تصویر موجود است. جوزپه وردی صدای پیشینیان و فرشتگان را در موسیقی شنید که در رویاهایش به سراغش می آمدند. دانته با اشعار بی‌ نظیر خود از بهشت، جهنم و دنیای بین ‌المللی زبان جدیدی را جعل کرد. آنها و بسیاری دیگر از هنرمندان، نویسندگان، طراحان، نوازندگان، سرآشپزها، بازیگران و فیلمسازان ایتالیایی هدایای فوق العاده ای را به جهان آورده اند. در ادامه این مقاله در خصوص ایتالیا بیشتر توضیح می دهیم.

سواحل دریا بسیار متنوع هستند. در امتداد این دو رودخانه‌ های لیگوریا، در دو طرف جنوا، سواحل به ‌سرعت بین نواحی مرتفع و صخره‌ای و شن‌های هموار متناوب می ‌شوند. از توسکانی تا کامپانیا سواحل طولانی، شنی، هلالی و تپه های شنی فراوان وجود دارد که با برجستگی های صخره ای از هم جدا شده اند. ساحل ازکالابریا مرتفع و صخره ای است، اگرچه گاهی اوقات توسط سواحل کوتاه شکسته می شود. سواحل پولیا همسطح است در واقع، بیشتر سواحل آدریاتیک ایتالیا. اگرچه شیب های پلکانی بر آن غالب است. دلتای باشکوه رودخانه پو که از ریمینی تا مونفالکون امتداد دارد، مملو از تالاب هایی است که برای بازدیدکنندگان ونیز آشنا هستند. Carso، منطقه ساحلی سنگ آهک بین تریست و ایستریا، صخره ای است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت کاری به ایتالیا مشاور شماست.

معرفی ایتالیا

ایتالیا، کشوری در جنوب مرکزی اروپا، که شبه جزیره ای را اشغال می کند که در اعماق دریای مدیترانه قرار دارد. ایتالیا که کشوری شبیه چکمه است یکی از کشورهایی است که بیشترین ثبت بناهای تاریخی هنری را در جهان داشته است. کوه های آلپ که در میان ناهموارترین کوه های جهان هستند. مرتفع ترین نقاط ایتالیا در امتداد مونته روزا که در سوئیس قله است، و در امتداد مون بلان، که در فرانسه قله است، قرار دارد. کوه ‌های آلپ غربی مشرف به چشم ‌اندازی از دریاچه ‌های آلپ و دره ‌های حکاکی ‌شده با یخچال است که تا رودخانه پو و پیمونت کشیده شده‌ اند. توسکانی یکی از معروف ترین و مشهور ترین مناطق در این کشور است. از کوه ‌های آلپ مرکزی، در طول کشور، ارتفاعات تابش می ‌کند.

رشته کوه آپنین، که در نزدیکی رم گسترش می یابد و تقریباً تمام عرض شبه جزیره ایتالیا را پوشش می دهد. در جنوب رم، آپنین ها باریک شده و توسط دو دشت ساحلی وسیع احاطه شده اند، یکی رو به دریای تیرنین و دیگری به دریای آدریاتیک. ایتالیا میزبان طیف گسترده ای از گونه هایی است که به ندرت در سایر نقاط اروپای غربی دیده می شود، مانند گراز وحشی، گرگ، خرس و خرس. شهرهای ایتالیا با چند جاده مستقیم بین آنها و با عبور از یک نقطه به نقطه دیگر به طور سنتی دشوار، سابقه خودکفایی، استقلال و بی اعتمادی متقابل دارند. بازدیدکنندگان امروز به تفاوت ‌های یک شهر با شهر دیگر، تفاوت ‌های بارز در آشپزی و گویش، و تفاوت ‌های ظریف بسیاری که ایتالیا را کمتر از مجموعه ‌ای از نکات فرهنگی مرتبط در محیطی غیرمعمول خوشایند، ملتی واحد جلوه می ‌دهد، اشاره می‌ کنند.

فصول و ساعت به وقت ایتالیا

بهترین زمان سال در ایتالیا بهار است. طبیعت در این دوره در آپنین عالی است. دمای هوا در ایتالیا در بهار 15-20 درجه سانتیگراد است. علاوه بر این، در این زمان اولین مرکبات، زیتون، انجیر، انار شروع به شکوفه دادن می کنند. در کوه های آلپ حیواناتی مانند خرس، گوزن ROE، آهو، بابونه، و در ارتفاعات باقرقره و باقرقره فندقی. البته، حیوانات، و جانوران بسیار متنوع تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. در برخی فقط رودخانه ها مقدار باورنکردنی گونه های ماهی را تولید می کنند.

با آمدن بهار ساکنان و میهمانان ایتالیا دلایل و شادی جدیدی به وجود می آید. در این زمان، ایتالیایی ها تعطیلات زیر را جشن می گیرند:

  • 8 مارس – روز جهانی زن؛
  • 19 مارس – جشن سن جوزپه.
  • 1 آوریل – روز جهانی خنده.
  • 21 آوریل – تاریخ تأسیس رم، برادران رومولوس و رموس؛
  • 25 آوریل – روز آزادی از اشغالگران نازی (پایان جنگ جهانی دوم)؛
  • 1 می – تعطیلات بهار و کار.

تابستان در ایتالیا فصل حمام سنتی است. این تعجب آور نیست زیرا سواحل کشور توسط پنج دریا شسته می شود: مدیترانه، لیگوریا، تیرین، آدریاتیک، ایونی. میانگین دما در این دوره تا 25-30 درجه سانتیگراد گرم می شود. در بخش جنوبی این کشور می تواند به 38 درجه سانتیگراد برسد، زمانی که باد گرم شبه جزیره از آفریقا می وزد. لازم به ذکر است که بارش های تابستانی به صورت باران بسیار نادر است، بنابراین شما همیشه می توانید پنهان شدن از گرما را مشاهده کنید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دمای هوای ایتالیا در جولای می باشید:

حداکثر میانگین دما به سانتی گرادحداقل میانگین درجه حرارت به سانتی گراددرجه حرارت آبساعت آفتابی در روزروزهای بارانی
311826102

پاییز و زمستان در ایتالیا

برای کسی پوشیده نیست که بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند در پاییز از ایتالیا دیدن کنند، زیرا فصل حمام باز نیست و دمای هوا از 20 درجه سانتیگراد تجاوز نمی کند. تغییرات ناگهانی آن در ماه اکتبر مشاهده شد. بنابراین، در ماه سپتامبر، گرمای سی درجه غیر معمول نیست. علاوه بر این، پاییز فصل تعطیلات در زمینه آشپزی است. در این زمان آنها سازماندهی رویدادهای اختصاص داده شده به شراب نه تنها خوشمزه است، بلکه، به عنوان مثال، ترافل شکلاتی خیره کننده و نفیس است. پاییز زمان پیاده روی عصرانه در شهرهای باشکوه است.

زمستان در ایتالیا با فصول دیگر متفاوت است و جاذبه های گردشگری ایتالیا به شما می رود. اگر در نواحی دشت ایالت حداقل دمای صفر باقی بماند، در منطقه آلپ به 15 درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد. این زمان مناسبی از سال برای کسانی است که پیست های اسکی را ترجیح می دهند، از شیب های تند، شیب ها و پیچ های پیچیده لذت می برند. برخی از گردشگران برای فعالیت در فضای باز به ایتالیا می آیند، برخی دیگر برای خرید به دلیل این واقعیت است که قیمت محصولات مختلف در زمستان به سرعت در حال کاهش است و بقیه کشور آنقدرها گران نمی شوند.

در نمودار زیر شاهد میزان بارش در زمستان در ایتالیا هستید:

میزان بارش در زمستان در ایتالیا

اختلاف ساعت ایتالیا و ایران

به منظور برگزاری جلسه های کاری بین المللی و تحصیل رشته پزشکی در ایتالیا میان این کشور و ایران باید بین ساعت 10:30 صبح تا 18 وقت خود را در ایران امتحان کنید. این در نهایت بین ساعت 8 صبح تا 3:30 بعد از ظهر در ایتالیا خواهد بود. اگر در ایران زندگی می کنید و می خواهید با یکی از دوستانتان در ایتالیا تماس بگیرید، می توانید از ساعت 9:30 صبح تا 1:30 بامداد به وقت خود با آنها تماس بگیرید. این ساعت بین 7 صبح تا 23 به وقت آنها خواهد بود، زیرا ایتالیا 2 ساعت و 30 دقیقه از ایران عقب است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص ویزای کار ایتالیا مشاوره تخصصی ارائه می دهد و پاسخگوی سوالات شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *