مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته هوافضا در ایسلند

رشته هوافضا در ایسلند

تحصیل رشته هوافضا در ایسلند در برخی از بخش ها مانند تعمیر و نگهداری هواپیما امکان پذیر است. ایسلند کشوری کوچک با جمعیتی کم است. رشته هوافضا و هوانوردی از جمله رشته های چالشی در مهندسی هستند. افرادی که علاقه مند به هوانوردی هستند می توانند در آکادمی هوانوردی ایسلند ثبت نام کنند. ایسلند یکی از کشورهای پیشرفته شمال اروپاست و کیفیت زندگی بالایی دارد. در صورت درخواست برای اقامت و مهاجرت به کشور ایسلند می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشورت کنید.

رشته هوافضا در کشور ایسلند

دانشجویانی که علاقه مند به موضوعاتی مانند شیمی، فیزیک، حسابان، ریاضیات و جبر هستند، باید به دنبال مهندسی هوا فضا باشند. مهندسی هوافضا یک شاخه مهندسی تخصصی است که با توسعه ماشین آلاتی سروکار دارد که برای همیشه در فضا باقی خواهند ماند. اگر ماهواره و هواپیما را دوست دارید، پس برنامه درسی مهندسی هوافضا همان چیزی است که شما باید به آن بپردازید زیرا تمام جنبه های مهندسی فضانوردی و همچنین هوانوردی را پوشش می دهد. این دوره بر فناوری های نوین در اکتشافات فضایی، سیستم های دفاعی و هواپیمایی متمرکز است. اگر توسعه یک چیز بزرگ رویای شماست، مهندسی هوافضا یک زمینه ایده آل برای شماست. با استفاده از تحصیل مهندسی هوافضا، شما می آموزید که از اصول مباحث پیشرفته در آزمایش، تجزیه و تحلیل، طراحی و عیب یابی استفاده کنید.

رشته مهندسی هوافضا چالش برانگیز است و برای دانشجویان متوسط ​​نیست. با گذراندن این رشته، شما در چندین جنبه از جمله موارد زیر تخصص کسب خواهید کرد:

  • مکانیک پرواز هواپیما
  • تأثیر تاریخچه پرواز بر روی هواپیمای امروز
  • مبانی آیرودینامیک
  • و بسیاری موارد جالب دیگر

ایسلند دارای دانشگاه های معتبری است و در بین مقصد مورد علاقه دانشجویان بین المللی در شمال اروپا است.

درآمد کار رشته هوافضا در ایسلند

در ایسلند شرکت های کمی در صنعت هوافضا فعال هستند اما میزان حقوق مناسبی برای کارمندان این شرکت های در نظر گرفته می شود. اصولا رشته هوافضا رشته ای تخصصی است و نیاز به مهارت و دانش بالایی دارد. مشاغل این رشته نیز با درآمد خوبی همراه هستند. در حال حاضر حقوق ماهیانه کار در ایسلند به صورت متوسط 818000ISK (کرون ایسلند) است. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار در رشته هوافضا در کشور ایسلند به میزان 376000ISK (کرون ایسلند) و در بیشترین حالت 1300000ISK (کرون ایسلند) می باشد. در زمان انتشار این مقاله هر 100000ISK (کرون ایسلند) معادل 805$ (دلار) است.

در نمودار زیر می توانید میزان حقوق برخی از مشاغل کار در رشته هوافضا در کشور ایسلند را مشاهده کنید:

حقوق ماهیانه مشاغل هوافضا در ایسلند

تحصیل رشته هوافضا در ایسلند

مهندسی هوافضا همان علم موشک است. این رشته در مورد ساخت، توسعه و بررسی فضاپیماها و هواپیماها کاملاً چالش برانگیز است. شما بعد از تحصیل در بهترین دانشگاه های این کشور متوجه خواهید شد که مهندسی هوافضا در 2 رشته تقسیم شده است:

  • مهندسی هوانوردی (کار با جت، هواپیما، هلیکوپتر و زیردریایی)
  • و مهندسی فضا (ساخت و طراحی فضاپیما و موشک های مورد استفاده در اکتشافات فضایی).

پس از تحصیل این رشته می توانید پیشنهادهایی در مورد عملکرد، طراحی و مکانیک هواپیماها و سایر دستگاه های مرتبط با هوافضا ارائه دهید. همچنین قرار است درک کاملی از یکپارچگی مکانیکی، طراحی ساختاری و سوخت های جایگزین همراه با چالش های زیست محیطی مربوط به توسعه فضاپیماها و هواپیماها داشته باشید. این یک زیرشاخه فناوری و مهندسی است. شما می توانید دوره ها و رشته های مرتبط را در مهندسی حمل و نقل، رباتیک، مهندسی خودرو، مهندسی دریایی و مکاترونیک کشف کنید. دانشجویانی که از بهترین دانشگاههای اروپا فارغ التحصیل شده اند، می توانند مشاغل چالش برانگیز و مهیجی را به عنوان تکنسین های بهره برداری، مهندسان تعمیر و نگهداری، توسعه دهندگان فضاپیما یا توسعه دهندگان هواپیما پیدا کنند.

جهت معرفی دانشگاه های ایسلند برای تحصیل رشته هوافضا جدول زیر را ببینید:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه فنی ریکیاویک
2آکادمی هوانوردی ایسلند

تحصیل مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما در ایسلند

مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما فرصت های شغلی زیادی را در سراسر کشور و همچنین خارج از کشور فراهم می کند. فارغ التحصیلان کالج فنی ریکیاویک برای کار در ایسلندایر، گارد ساحلی ایسلند و ایر آتلانتا و غیره کار کرده اند. این رشته فرصت های زیادی برای ادامه تحصیل و گسترش دانش شما فراهم می کند. تمام دوره ها در ایسلند تدریس می شوند اما زبان دوره انگلیسی است. دانشجویان در گروه ها تقسیم می شوند و برنامه مطالعه شامل 3 مرحله است:

  • دوره های آکادمیک
  • دوره های عملی
  • و کارآموزی.

دانشجویان پس از گذراندن دوره های خود در موسسه، دوره کارآموزی پولی را می گذرانند. کلاس ها از پاییز شروع می شود و فقط 25 دانشجو در سال پذیرفته می شوند. این برنامه فقط برای پذیرش در ترم پاییز، از اواسط مارس هر سال و معمولاً تا پایان ماه می باز است. شما باید حداقل 18 سال سن داشته باشید و از مهارت های انگلیسی خوبی، چه کلامی و کتبی، و هم از نظر فیزیک و ریاضیات قوی باشید. این بدان معنی است که در دوره دبیرستان 2 دوره انگلیسی و ریاضی و یک دوره فیزیک یا علوم طبیعی انجام داده اید یا مهارت های معادل آن را دارید. کالج فنی ریکیاویک مطابق با استانداردهای EASA Part-66 با گروه منابع بخش آموزش فنی هواپیمایی همکاری می کند.

کار پس از تحصیل هوانوردی در ایسلند

کار پس از تحصیل هوانوردی در ایسلند

پس از اتمام مهندسی هوانوردی در ایسلند، دانشجویان توانایی طراحی هواپیما را با یک تیم دارند، از جمله آزمایش، انتخاب مواد صحیح برای مونتاژ و نمایش اولیه. با توانایی های آموزش مهندسی هواپیمایی در ایسلند، دانشجویان می توانند ویژگی های ساده هواپیماهای متحرک را از طریق ساختار و آزمایش بهبود بخشند، تضمین می کنند هواپیما نرم و سریعتر پرواز می کند. توسعه هواپیما را مطابق با پیش نیازهای دقیق رفاه و ساختار مدیریت کنید. متخصصان طراحی هواپیما معمولاً زمان قابل توجهی را در یکی از 2 نوع زیر می گذرانند:

  • هوانوردی
  • یا فضانوردی.

فرصت های پس از انجام مهندسی هوانوردی در ایسلند فارغ التحصیلان را در مشاغلی از تجارت به طراحی که توسط شرکت های کوچک و متوسط ​​(SME) ارائه می شود متصل می کند. مهندسی هوایی در ایسلند به عنوان یک دوره تخصصی ارائه می شود و برای دانشجویانی که علاقه زیادی به هواپیما، مکانیک و حساب دارند، در نظر گرفته شده است.

شرکت هوافضای KPAL در ایسلند

KPAL یک شرکت مهندسی هوافضا ایسلندی است که در زمینه های فریم هوا، فضای داخلی و ایمنی کابین تخصص دارد. تیم آن متشکل از مهندسان دارای مجوز با تجربه گسترده در حمل و نقل هوایی، ساخت، استراتژی، مدیریت پروژه و کیفیت است. این شرکت خدمات مهندسی دارندگان هواپیما، اپراتورها و سازمان های مرتبط با صنعت هوافضا را ارائه می دهد:

  • طراحی تغییرات در هواپیماهای بزرگ و کوچک مطابق با چارچوب نظارتی EASA
  • مشاوره و مدیریت پروژه.
  • خدمات تحویل هواپیما.
  • بررسی ساختاری و نقشه برداری از آسیب.

این شرکت همچنین خدمات طراحی اپراتورهای هواپیما را در زمینه کابین و چارچوب هواپیما ارائه می دهد. همچنین مجموعه کاملی از راه حل ها را برای ارزیابی و حفظ یکپارچگی سوابق تعمیرات ساختاری برای هر بستر هوا ارائه می دهد. جهت مهاجرت به ایسلند از طریق کار می توانید به مطالب عنوان شده در وبسایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت رجوع کنید و برای اقدام به مهاجرت از خدمات گارانتی دار این موسسه بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *