مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته هنر در قبرس

رشته هنر در قبرس

یکی از بهترین دانشگاه ها جهت تحصیل رشته هنر در قبرس در سال 2023 دانشگاه نیکوزیا می باشد که بهترین امکانات را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. سومین جزیره بزرگ و پرجمعیت در دریای مدیترانه، این کشور است که یک مقصد محبوب گردشگری می باشد. این به لطف آب و هوای مناسب، زندگی شبانه عالی و رشته کوه زیبا است. این کشور با سرمایه گذاری در حدود %7 از تولید ناخالص داخلی خود در آموزش و پرورش در میان 3 مصرف کننده برتر آموزش در جهان قرار دارد.

از آنجا که این کشور مستعمره سابق انگلیس است، انگلیسی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. زبان های رسمی ترکی و یونانی هستند. با این حال، زبان تدریس برای بسیاری از مدارک و برنامه ها در این کشور انگلیسی است. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش دانشگاه های برتر جهت تحصیل رشته هنر در قبرس را به شما عزیزان معرفی می کند.

درباره رشته هنر در قبرس

رشته هنر در قبرس به همه آثار هنری تجسمی اشاره دارد که از این کشور در دریای مدیترانه شرقی از حدود قرن ها پیش گرفته شده اند. در این دوره، انواع مختلفی از اشیاء از جمله ابزار خانگی، سلاح، جواهرات و مجسمه های تزئینی تولید شده است. این طیف هنری گواه ترکیبی از تأثیرات بومی و خارجی مصر باستان، یونان و روم است. زیرا، آن ها به طور متوالی کشور را اشغال کردند. در آثار هنری تولید شده در این کشور تقریبا از تمام وسایل هنر تصویری در تاریخ باستان استفاده شده است.

این وسایل عبارتند از:

  • سفال
  • سنگ
  • فلزات
  • شیشه
  • سنگ های قیمتی

میراث این کشور نشان دهنده عشق غنی و متنوع به هنر است. به طور کلی، مردم این کشور از نظر زیبایی شناختی دارای حساسیت هنری نسبت به هنرهای تصویری و خلاقیت هستند. از نمونه ها می توان به آیکون های خیره کننده ای که با رنگ های اصلی تند نقاشی شده اند و گلدوزی های ظریف با دوخت پیچیده و مختصر اشاره کرد. موسیقی در اینجا جنبه مهمی از زندگی است و هنوز هم سنت به ویژه در محبوبیت مداوم موسیقی محلی یونان، ربتیکو، آواز قاطعانه ای دارد.

تحصیل رشته هنر در قبرس

تحصیل رشته هنر در قبرس

یکی از دانشگاه هایی که رشته هنر در قبرس را ارائه می دهد، دانشگاه فردریک می باشد. این دانشگاه رشته هنرهای زیبا در مقطع کارشناسی ارشد را ارائه می دهد. برنامه هنرهای معاصر دانشجویان را تشویق می کند تا شیوه های هنر معاصر را در سراسر حوزه هنرهای زیبا خود را به چالش بکشند. این امر در روش ها و رویکردهای مختلفی که کار می کنند و ممکن است از یک تحقیق عمیق از یک منطقه تحقیقاتی در یک رشته هنری خاص برای کاوش در موضوعات مورد علاقه به شیوه ای میان رشته ای باشد، امکان پذیر خواهد بود.

در جدول زیر توضیحات کامل درباره این برنامه داده شده است:

پارامترتوضیحات
نام رشتهرشته هنر های زیبا
مقطعکارشناسی ارشد
نوع مطالعهبه صورت تمام وقت و پاره وقت

تأکید این رشته بر پیش بردن گفتمان های انتقادی به روشی چالش برانگیز و تحریک آمیز، خواهد بود. به طوری که، نشانگر روابط با گفتمان های اصلی در عرصه معاصر، و همچنین ایجاد یک زبان بصری شخصی است که هم از روندهای فعلی مطلع باشد و هم نوآورانه، است. این برنامه در محدوده وسیعی از هنرهای زیبا برگزار می شود. به هر دانشجو اجازه می دهد تا یک منطقه تحقیقاتی خاص از علاقه شخصی را در داخل و در رشته های مختلف هنری نشان دهد و دنبال کند. و یک واژگان شخصی قوی و زمینه سازی زمینه تحقیق اصلی را ایجاد و نشان می دهد. این یک بستر عملی و نظری قوی را از طریق یک مسیر مطالعه ذاتی دروس اصلی فراهم می کند که به سطح علمی طلبکارانه و بالایی پاسخ می دهند.

دانشگاه نیکوزیا قبرس

دانشگاه دیگری که رشته هنر در قبرس را ارائه می دهد، دانشگاه نیکوزیا می باشد. کارشناسی هنرهای زیبا در دانشگاه نیکوزیا با دانش گسترده خلاقیت و مهارت های هنری در طیف متنوعی از رسانه های هنرهای زیبا و شیوه های خلاقانه معاصر، به دانشجویان می پردازد تا متفکران مهم و تولیدکنندگان هنر بتوانند به دنیای جهان پاسخ دهند. تدریس اعضای هیئت علمی در این برنامه به صورت محلی و بین المللی در زمینه هنر معاصر فعال است و با انجام نمایشگاه ها، پروژه های تحقیقاتی و آموزشی به دانشگاه ها و موسسات متصل می باشند.

تعهد به مطالعه، ارائه آموزش و تجربه عملی در سراسر رسانه های سنتی و هنرهای زیبا لازم است. با تمرکز بر روی شیوه های هنر معاصر، دانشجویان می توانند در یک محیط خلاقانه کار کنند. به طوری که، آن ها را قادر می سازد یک مسیر خودگردان را تعریف کنند. این فرآیند یادگیری توسط دوره های متمرکز بر هنر نویسی و تحقیق، شرکت در نمایشگاه های سازمان یافته توسط برنامه و بخش و با شرکت در کنفرانس ها، سمینارها و کارگاه های آموزشی به رهبری محققان داخلی دعوت شده، بین المللی، تولیدکنندگان فرهنگی و هنرمندان پشتیبانی می شود.

هزینه تحصیل کارشناسی در قبرس آمده است:

هزینه تحصیل کارشناسی در قبرس

این برنامه با تشویق به درک عملکردهای هنر، فرهنگ و آموزش هنر، دانشجویان را با مجموعه ای از مهارت های خلاقانه قابل انتقال و توانایی های حیاتی برای چشم اندازهای حرفه ای آینده خود مجهز می کند. فارغ التحصیلان این برنامه ها، فراتر از تمرین هنری خود، در زمینه هایی مانند آموزش هنر، در تولید ویدئو و فیلم، به عنوان عکاس و در سایر زمینه های هنر و فرهنگ فعالیت می کنند.

دانشکده هنر قبرس

دانشکده هنر قبرس که توسط مشهورترین هنرمندی که تاکنون از این کشور خارج شده است، استاس پاراسکوس تاسیس شده است. فضایی برای گردهمایی هنرمندان، دانشجویان هنر و دوستداران هنر، به اشتراک گذاشتن فضای استودیو و لذت بردن از هنر است. اینکه آن ها این کار را در حومه زیبای این کشور انجام می دهند یک امتیاز است. این دانشکده در دهکده لمپا واقع در حدود 4 کیلومتری شمال شهر تاریخی پافوس واقع شده است. در سال 2017، پافوس به شهر فرهنگ اروپا تبدیل خواهد شد.

اما دانشکده هنر قبرس برای مدت طولانی بیش از آن مرکز واقعی فرهنگ در پافوس بوده است. این دانشکده در سال 1969 در شهر فاماگوستا تاسیس شد و پس از حمله ترکیه به این کشور در 1974 به پافوس آمد. در این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شد، دانشگاه ها و دانشکده هایی که رشته هنر در قبرس را ارائه می داند، معرفی شد. علاقه مندان جهت اطلاع از پذیرش تحصیلی و اقامت قبرس از طریق تحصیل می توانند با این موسسه تماس بگیرند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *