مهاجرت تحصیلی جمهوری چک

رشته هتلداری در جمهوری چک

رشته هتلداری در جمهوری چک

رشته هتلداری در جمهوری چک یکی از رشته های مهم و پر اهمیت در رابطه با گردشگری در این کشور است. جمهوری چک یکی از زیباترین کشورهای اروپایی است. دارای معماری منحصر به فرد و جاذبه های بسیار است. این کشور هر سال گردشگران و مسافران زیادی را به خود می بیند. رشته هتلداری که در رابطه با پذیرایی و میزبانی از مسافرین است رشته ای آکادمیک است که در دانشگاه ها و موسسات معتبر جمهوری چک ارائه می شود.

علاقمندان به این رشته می توانند با کسب مدرک مدیریت هتلداری در جمهوری چک دانش لازم برای ورود به بازار کار مهمان داری در هر جای اروپا را بدست آورند. برخی از دوره ها به زبان انگلیسی و برخی به زبان چکی ارائه می شود. برای بررسی بیشتر رشته هتلداری در جمهوری چک به ادامه این موضوع توجه کنید. این مقاله تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه می کند.

تحصیل رشته هتلداری در جمهوری چک

رشته هتلداری یک اصطلاح گسترده برای مطالعه کسب و کار مهمان ‌نوازی است که می‌تواند شامل مطالعات مدیریت هتلداری و گردشگری باشد بنابراین در سراسر صنایعی که مهمان ‌نوازی در هسته اصلی آن قرار دارد، مانند خدمات غذا، هتل، تور و کسب ‌و کارهای مسافرتی را شامل می ‌شود. تحصیل رشته هتلداری در جمهوری چک در یک مؤسسه جهانی مشهور به دلیل برنامه درسی که آموزش جامع مهمان ‌نوازی، یادگیری تجربی، استانداردها و شیوه‌های مدرن را با هم ترکیب می‌کند، به شما کمک می‌کند تا درک کاملی از صنعت مهمان ‌نوازی ایجاد کنید و در نتیجه یک شغل موفق را تضمین کنید. موضوع اصلی تدریس شده در این رشته از مدیریت، بازاریابی، امور مالی، حسابداری و حسابداری، سیستم های اطلاعاتی، روابط عمومی، ارتباطات، استراتژی و سایر زمینه های تحقیقاتی متفاوت است.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده تحصیل رشته هتلداری در جمهوی چک معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1موسسه مدیریت هتلداری پراگ چک
2مؤسسه مدیریت و اقتصاد هتلداری جمهوری چک
3کالج پلی تکنیک جیهلاوا
4کالج CBHM

شرایط تحصیل رشته هتلدری در جمهوری چک

شرایط تحصیل رشته هتلداری در جهوری چک مانند سایر رشته هاست و بسته به مقطع تحصیلی مورد نظر دارد. رشته هتلداری در کارشناسی و همچنین کارشناسی ارشد به زبان های چکی و انگلیسی ارائه می شود. هدف از ارائه برنامه تحصیلی این است که شما را برای کار در مدیریت متوسط ​​به بالا در هتل های زنجیره ای و موسسات مختلف دیگر در گردشگری آماده کند. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه در زمینه غذا، مسافرت، گردشگری و اقامت کسب و کار انجام دهید، در حالی که به طور موثر تئوری را با عمل و پیروی از روندهای مدرن ترکیب می کنید.

  • برای قبولی، شما نیاز به تاییدیه گذراندن موفقیت آمیز دبیرستان خود و برای اثبات دانش انگلیسی خود با داشتن مدرک زبان مناسب (حداقل سطح B2) یا شرکت در آزمون پذیرش دارید.
  • موسسات در چک سالن ‌های سخنرانی با تهویه مطبوع مدرن، کلاس ‌های کامپیوتر، سالن ‌های مجهز برای ارائه ‌های چند رسانه ‌ای و البته رستوران، آشپزخانه ‌هایی با امکانات آموزشی ارائه می‌دهد.

شما می توانید به موضوعاتی مانند اقتصاد خرد، مبانی گردشگری، تغذیه – آشپزی، آمار، مدیریت عملیات پذیرایی، بازاریابی، قانون، حسابداری، مالیات و صورت های مالی، اقتصاد کسب و کار، نوشیدنی ها، سیستم های رزرو هتل و رستوران، تقسیم اتاق، مدیریت منابع انسانی، بانک ها و عملیات مالی، کارآفرینی در هتلداری و غذاخوری، تجارت بین الملل، ارتباطات در مدیریت خدمات و کارآموزی مطالعه کنید. مهاجرت به چک از طریق تحصیل را در تاپیکی دیگر مطالعه کنید.

شرایط تحصیل رشته هتلدری در جمهوری چک

کار در رشته هتلداری در جمهوری چک

برای کار در رشته هتلداری در جمهوری چک می توانید در این کشور تحصیل کنید و پس از تحصیل در چک وارد بازار کار شوید. همه فارغ التحصیلان برای داشتن موقعیت های عملیاتی کلیدی در طیف وسیعی از مشاغل، در هتل، گردشگری و شرکت های بازاریابی آماده هستند. آنها می توانند سمت های مدیریتی در شرکت های کوچک و متوسط، از جمله در مدیریت مشاغل کوچک خانوادگی داشته باشند. این مطالعات هنر برنامه ریزی، سازماندهی و مدیریت و همچنین توانایی های مدیریت موثر و برخورد با مسائل منابع انسانی را توسعه می دهد.

فارغ التحصیلان تخصص مدیریت هتلداری می توانند در مشاغل ملی و بین المللی که خدمات هتلداری و غذاخوری ارائه می دهند و همچنین در مراکز آبگرم و سلامتی و سایر شرکت هایی که در صنعت مسافرت و گردشگری سر و کار دارند کار کنند. فارغ التحصیلان تخصص گردشگری می توانند شغل خود را در پست های مدیریتی مختلف در سازمان های مدیریت مقصد، مراکز اطلاعات گردشگری، آژانس های مسافرتی و سایر مشاغل مرتبط با صنعت سفر و گردشگری پیدا کنند.

میزان درآمد کار رشته هتلداری در جمهوری چک در نمودار زیر آمده است:

درآمد کار رشته هتلداری در جمهوری چکمقاله بازار کار دندانپزشکی در امریکا را با کلیک بر لینک ارائه شده بررسی کنید.

موسسه مدیریت و اقتصاد هتلدری جمهوری چک

مؤسسه مدیریت و اقتصاد هتلداری جمهوری چک یک مؤسسه سطح سوم است که بر زمینه های مهمان نوازی، غذا، گردشگری و ارتباطات بازاریابی تمرکز دارد. این مدرسه از سال 1999 فعالیت خود را آغاز کرده و با موفقیت افراد حرفه ای را برای این رشته آماده می کند. در طول سال ها این موسسه یک کادر آموزشی با کیفیت بالا ایجاد کرده است و بسیار مجهز است و به دانشجویانیک محیط مطالعه دوستانه و دلپذیر، آموزش عملی را ارائه می کند

برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد به فارغ التحصیلان خود یک مزیت رقابتی در بازار کار همیشه تقاضا در جمهوری چک و خارج از کشور ارائه می دهد. موضوعات حرفه ای در موقعیت های شغلی که نیاز به دانش مشخص دارند قابل استفاده هستند، در حالی که مبنای نظری که دانشجویان کسب می کنند آموزش و گسترش شایستگی ها را با توجه به نیازهای کارفرما تسهیل می کند.

  • موسسه مدیریت و اقتصاد هتلداری جمهوری چک برنامه هایی برای آن دسته از دانشجویانی دارد که می خواهند به زبان انگلیسی تحصیل کنند.
  • برنامه لیسانس تمام وقت در مدیریت هتلداری به زبان انگلیسی و برنامه کارشناسی ارشد تمام وقت مدیریت هتلداری به زبان انگلیسی توسط وزارت آموزش چک معتبر است و در تمام اتحادیه اروپا و سایر کشورهای پیشرو جهان پذیرفته شده است.

برای کسب مشاوره تخصصی و پاسخ به سوالات خود می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *