مهاجرت تحصیلی ایتالیا

رشته هتلداری در ایتالیا

رشته هتلداری در ایتالیا

رشته هتلداری در ایتالیا با توجه به رونق صنعت مهمان نوازی پر کاربرد است. دانشگاه های مختلفی در ایتالیا دوره های هتلدار را ارائه میدهند. ایتالیا یکی از کشورهای برتر توریستی جهان است و سالانه میزبان میلیون ها توریست از سراسر جهان است. لذا رشته هتلداری در ایتالیا به بررسی این حوزه و نحوه میزبانی و ارائه خدمات مهمانداری می پردازد. ایتالیا دارای هتل ها و اقامت گاه های بسیار در شهرهای مختلف است و فرصت ها کار پس از تحصیل در رشته هتلداری در ایتالیا وجود دارد. این کشور همچنین گزینه ای عالی برای تحصیل و اقامت دانشجویان ایرانی است. می توانید شرایط آن را از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوید.

صنعت هتلداری در ایتالیا

مهمان نوازی یکی از بزرگترین صنایع در جهان است. در ایتالیا، صنعت هتلداری یکی از مهم ‌ترین منابع درآمد است. پنجمین کشور پربازدید جهان بهشتی برای گردشگران بین المللی و دانشجویان بین المللی صنعت مهمان نوازی است. ایتالیا با بیش از 3500 هتل 4 ستاره، یک مطالعه موردی ایده آل برای کالج های هتلداری است. ایتالیا همچنین دارای بیشترین سایت میراث جهانی یونسکو با 50 مکان در مجموع است. جای تعجب نیست که صنعت هتلداری در سال های اخیر شاهد رشد سال به سال بوده است. ایتالیا باید برای هر دانشجوی بین المللی که به دنبال بهترین کالج هتلداری است، با فرصت های عالی و حتی دوره های هتلداری بهتر، اولویت اصلی باشد.

متخصصان موفق دارای توانایی های اساسی اداری، توانایی های برنامه ریزی و برنامه ریزی، و خدمات عالی به مشتریان و مهارت های ارتباطی هستند. بهترین کالج های هتلداری آنهایی هستند که نه تنها بهترین شیوه های مهمان نوازی را به شما آموزش می دهند، بلکه در کشورهایی با صنعت مهمان نوازی پر رونق نیز واقع شده اند.

تحصیل رشته هتلداری در ایتالیا

ایتالیا تعدادی از بهترین کالج ها و دانشگاه های هتلداری را در جهان دارد. به دلیل هزینه کم یادگیری، این دوره ها گزینه بسیار خوبی برای بررسی هستند. ایتالیا برای دانشجویان بین المللی ایده آل است زیرا به طیف گسترده ای از زبان ها از جمله انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی صحبت می کند. دوره های تحصیل رشته هتلداری در ایتالیا وجود دارد که نیازهای خاص شما را برآورده می کند. دانشگاه های ایتالیا از معتبرترین دانشگاه ها نه تنها در اروپا بلکه در جهان هستند. اساتید مجرب، آموزش با کیفیت بالا، هزینه های تحصیلی مقرون به صرفه و طیف گسترده ای از فرصت های بورسیه تحصیلی، و کالج های هتلداری بسیار مورد توجه در ایتالیا تنها تعدادی از عواملی هستند که به شدت شما را تشویق می کنند که ایتالیا را به عنوان مقصد تحصیلی در خارج از کشور انتخاب کنید.

در جدول زیر دانشگاه های ارائه کننده برای تحصیل رشته هتلداری در ایتالیا معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه IULM میلان
2دانشگاه پالرمو
3دانشگاه پر استرانیری پروجا
4دانشگاه ونیز فوساری
5موسسه UBS
6مدرسه اقتصاد رم

تحصیل رشته هتلداری در ایتالیا

دوره رشته هتلداری دانشگاه IULM میلان ایتالیا

دوره رشته هتلداری دانشگاه IULM میلان ایتالیا با همکاری دانشگاه مرکزی فلوریدا، یک دوره منحصر به فرد در ایتالیا است:

  • 3 تخصص اصلی از 2 کشور و مدرک گانه

دوره کارشناسی ارشد در مدیریت هتلداری و گردشگری (HTM) یک برنامه دوگانه است که شما را آماده می کند تا مسئولیت هایی را به عنوان یک مدیر و کارآفرین در گردشگری بر عهده بگیرید. اگر تصمیم دارید کل دوره 2 ساله را در IULM بگذرانید، این فرصت را دارید که یک ترم را در خارج از کشور بگذرانید و برنامه تحصیلی خود را در یکی از مورد نیازترین تخصص های امروزی در این بخش سفارشی کنید. دوره کارشناسی ارشد در مدیریت هتلداری و گردشگری مدرک دوگانه به شما امکان می دهد بین سه تخصص بسیار متمایز در ایالات متحده یا ایتالیا در 3 مرکز آموزشی عالی در مورد این موضوعات انتخاب کنید.

پس از شرکت در یک سال اول مشترک، می توانید تخصصی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با توانایی های شما مطابقت دارد و با انتظارات حرفه ای شما مطابقت دارد:

  • مدیریت هتلداری و گردشگری (UCF)
  • فناوری‌های دیجیتال و داده‌ها برای گردشگری و صنایع خلاق (IULM)
  • مدیریت و ارتباطات مقاصد پایدار (IULM)

دوره کارشناسی ارشد دوره رشته هتلداری دانشگاه IULM میلان ایتالیا مطابق با اهداف آموزشی زیر طراحی شده است:

  • ارائه دانش و مهارت هایی که بیشتر توسط شرکت ها و مؤسسات در بخش های گردشگری و مهمان نوازی به دانشجویان با زمینه های مختلف موسسه ای و فرهنگی ارائه می شود.
  • تشویق به یادگیری انتقادی و فعال با هدف به کارگیری پیشرفته ترین مدل ها و ابزارهای مدیریتی در زمینه های تجاری
  • ارائه یک چشم انداز کلی از سیستم گردشگری و روندهای تکاملی آن و درک روابط متقابل بین گردشگری و برخی زنجیره های تولید مرتبط

کار در رشته هتلداری در ایتالیا

فارغ التحصیل برای کار در رشته هتلداری در ایتالیا قادر خواهد بود:

  • در زمینه واردات و صادرات، به ویژه مرتبط با غذاهای برند، محصولات معمولی، غذا و شراب و مهمان نوازی در سراسر کار کنند.
  • کار در شرکت های گردشگری
  • مشاغل کشاورزی-غذایی و هتلداری
  • مدیریت
  • بازاریابی
  • تبلیغات و ارتباطات
  • بر عهده گرفتن مسئولیت در زمینه مدیریت هتلداری و مدیر اجرایی

به طور خاص، فارغ التحصیل مشخصات حرفه ای زیر را کسب می کند:

  • مروج تجاری و واسطه در خارج از کشور
  • مدیر مسئول روابط عمومی، بازاریابی و بازرگانی برای شرکت های مرتبط با گردشگری، صنایع غذایی و مهمان نوازی
  • تکنسین متخصص در بازاریابی خارجی کالاها و خدمات تولید شده در ایتالیا
  • تکنسین متخصص در مدیریت شرکت های مرتبط با هتلداری
  • افسر و مدیر آژانس ها و دفاتر دولتی و خصوصی که به تبلیغ گردشگری و تبلیغ ایتالیا می پردازند.

در نمودار زیر میزان درآمد کار در ایتالیا در رشته هتلداری ذکر شده است:

درآمد کار در ایتالیا در رشته هتلداری

مدیریت هتلداری و توریسم موسسه UIBS ایتالیا

دانشجویان تمام وقت می توانند در دوره مدیریت هتلداری و توریسم موسسه UIBS ایتالیا شرکت کنند. این دوره یک سال تحصیلی 9 ماهه، در مجموع 3 ترم 20 واحدی، یا در طی 12 ماه در هنگام توزیع حجم کار، مدرک کارشناسی ارشد را کسب می کنند. دانشجویان پاره وقت بسته به تعداد دروس امتحان شده در هر فصل، انتخاب رشته و برنامه ریزی دوره می توانند در 2 تا 3 سال تحصیلی مدرک کارشناسی ارشد دریافت کنند. کسب نصف تعداد دوره های معمولی معادل 2 برابر مدت زمان برنامه تمام وقت است. هرچه ساعات کاری انعطاف پذیرتر باشد، دوره های بیشتری برای اتمام سریعتر در دسترس خواهد بود. تحصیل پاره وقت فقط برای دانشجویان دارای پاسپورت ملی یا اجازه اقامت در دسترس است.

تمامی دوره ها به طور کامل به زبان انگلیسی در سراسر شبکه دانشگاه تدریس می شوند. دانشجویان هنگام شروع باید مهارت خاصی در زبان انگلیسی داشته باشند. برای تحصیل رایگان در ایتالیا می توانید شرایط را از کارشناسان متخصص موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *