مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته حسابداری در انگلستان

رشته حسابداری در انگلستان

رشته حسابداری در انگلستان از بهترین فرصت ها برای تحصیل و کار در جهان محسوب می شود زیرا اعتبار انگلستان در زمینه آموزش بر هیچکس پوشیده نیست. رشته حسابداری در انگلیس در اکثر دانشگاه های معتبر خصوصی و دولتی و همچنین موسسات علمی کاربردی در دسترس دانشجویان می باشد. از مهم ترین و بارزترین مزایا تحصیل رشته حسابداری در این کشور این است که شما دشواری زبانی نخواهید داشت در کشورهای دیگر اروپایی و آسیایی ممکن است با این سختی رو به رو شوید که زبان آن ها را ندانید و نتوانید به خوبی رتباط برقرار کنید. اما در این کشور تسلط نسبی بر روی زبان انگلیسی کافی است. همچنین می توانید بیشتر روی لهجه و نقاط ضعف زبان خود کار کنید و به سرعت این زبان را کامل یاد بگیرید.

تحصیل در انگلیس برای جوانان یک رویای دست نیافتنی محسوب می شود اما در نظر داشته باشید که اگر شما در مدارس خوب تحصیل کرده باشید و نمرات و سوابق تحصیلی خوب و معتبری داشته باشید و بتوانید از پس مخاجر و هزینه و شهریه دانشگاه های این کشور بربیایید می توانید به این رویای خود دست یابید. در این مسیر نیز باید مدرک زبان انگلیسی خود تافل و یا آیلتس را با نمره مورد قبول اخذ کرده باشید. برای ارسال درخواست خود به دانشگاه های انگلستان باید مواعد و مهلت های مقرر در وب سایت ها را دنبال کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به متقاضیان مهاجرت به انگلیس و یا دانشجویانی که قصد اخذ پذیرش را دارند مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

بسیاری از دانشجویان فارغ التحصیل از رشته حسابداری پس از اتمام تحصیل در انگلیس شغل خوبی خواهند داشت. در نمودار زیر شاهد این نرخ می باشید:

شغل حسابداری در انگلیس

بررسی تحصیل رشته حسابداری در انگلستان

رشته حسابداری فرآیند تهیه، ارائه و تفسیر اطلاعات مالی است. یک حسابدار مسئول جمع آوری، مرتب سازی، جمع بندی و ارائه داده های مالی و همچنین کمک به سازمان ها و افراد برای تصمیم گیری در مورد نحوه استفاده از امور مالی آن ها است. مشاغل معمولاً هنگام گزارش درآمد و پرداخت مالیات با یک حسابدار کار می کنند. شما در طول تحصیل خود در انگلستان با اصول حسابداری و همچنین نحوه استفاده از فن آوری های جدیدتر برای بهینه سازی کار خود آشنا خواهید شد. حسابداری یکی از ستون فقرات از جهان مدرن، و ستون فقرات کسب و کار محسوب می شود. پشت هر شرکت موفق یک حسابدار ماهر قرار دارد که می فهمد چگونه می تواند از دانش خود در امور مالی، ریاضیات، آمار و اقتصاد برای رشد تجارت استفاده کند.

همانطور که انتظار دارید، ریاضیات مفیدترین موضوعی است که می توانید هنگام اقدام برای گرفتن مدرک حسابداری داشته باشید. اما خبر خوب این است که اکثر دانشگاه ها در انگلستان انعطاف پذیر هستند. اقتصاد، آمار، امور مالی و تجارت نیز موضوعات مفیدی هستند. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید روی عناصر تحلیلی جغرافیا یا واحدهای کارآفرینی در صلاحیت بازاریابی خود تمرکز کنید. همچنین می توانید با نشان دادن مهارت های نرم خود مانند توجه به جزئیات، مهارت فنی و تفکر انتقادی به هدف خود نزدیک شوید. سعی کنید این موارد را در تجربه شخصی و شغلی خود نشان دهید. رشته حسابداری حول گزارش و تجزیه و تحلیل چگونگی جریان یافتن پول در یک تجارت و خارج از آن می باشد، اطمینان از رعایت مقررات و جلوگیری از چالش ها از مهم ترین اصول در این رشته می باشد.

فرصت های شغلی حسابداری در بریتانیا

حسابداری موضوعی کاملاً تخصصی است، اما مواردی فراتر از اعداد است. این حرفه تعادل را حفظ می کند و از هر گونه چالش در آینده جلوگیری می کند. به عنوان یکی از قدیمی ترین و ایمن ترین مشاغل، که اغلب به عنوان شغل مادام العمر نامیده می شود، مدرک حسابداری مطمئناً پس از فارغ التحصیلی، گزینه های مختلف شغلی را به شما ارائه می دهد. مدرک حسابداری شما را با یک حرفه انعطاف پذیر و بالقوه سودآور آماده می کند. شما خواهید آموخت که چگونه پول یک شرکت را مدیریت کنید و از سالم ماندن آن در طول سال اطمینان حاصل کنید. این نوع مهارت شما نیاز به تسلط بر تحقیق و تجزیه و تحلیل، عناصر مالی و اقتصادی، گزارشگری و آمار مبانی تجاری و موارد دیگر را دارد.

به جز شغل حسابداری، شما مهارت های قابل انتقال زیادی را خواهید آموخت که می توانید به عنوان یک شغل حرفه ای نیز نگاه کنید:

  • مشاور مالیاتی
  • حسابرس مجموعه
  • اقتصاددان
  • کارگزار بیمه
  • دلال بورس

دروس رشته حسابداری در انگلستان

دروس رشته حسابداری در انگلستان

شما در حال تحصیل در مقاطع مختلف در انگلستان مهارت های تجاری زیادی خواهید آموخت. شما سال اول را با تمرکز بر مباحث اصلی زیربنای موضوع سپری خواهید کرد و پس از آن در زمینه های مورد علاقه خود – مانند حسابرسی، مالیات یا مدیریت مالی تخصص خواهید داشت. شما مهارت های حسابداری را از طریق ترکیبی از یادگیری در کلاس، پروژه ها، مطالعات موردی، کارگاه های آموزشی، گزارشگری و استقرار در صنعت تسلط خواهید یافت. بیشتر سخنرانان و مدرسان حسابداری از یک حرفه حرفه ای تشکیل شده اند، به این معنی که شما رازها و نکات خودی را در مورد اینکه حسابدار بودن در دنیای واقعی چگونه است را خواهید گرفت. شما هر هفته حدود 12 ساعت به عنوان دانشجوی حسابداری در کلاس خواهید بود، اما در اوقات فراغت خود بسیاری از پروژه های خودآموزی و انفرادی را خواهید داشت.

دروس و واحدهای مهمی در این رشته وجود دارد که برای شما جالب است. برخی از واحدهایی که ممکن است مطالعه کنید عبارتند از:

  • قانون کسب و کار
  • بازارهای مالی
  • حسابرسی
  • حسابداری مدیریت
  • مالیات
  • اقتصاد خرد
  • بانکداری و سرمایه گذاری
  • امور مالی شرکت

مهارت های رشته حسابداری در انگلستان

تحصیل در انگلستان می تواند بهترین انتخاب شما باشد. خواه تصمیم بگیرید مستقیماً در یک شغل مشخص به صورت معین در یک شرکت کار کنید، یا برای کار با چندین مشتری به یک روش حسابداری بپیوندید همچنان کشورها در سراسر جهان به توسعه خود ادامه می دهند و نیاز به حسابداران ماهر در سراسر جهان وجود خواهد داشت. حسابداری به طور معمول یک مدرک 3 ساله است که به صورت لیسانس یا فوق دیپلم ارائه می شود. اگر دانشگاه منتخب شما 1 سال جایگذاری در صنعت را ارائه دهد، ممکن است بیشتر طول بکشد، که باید آن را در نظر بگیرید زیرا حسابداری یک دوره محبوب است و بنابراین یک بازار کار رقابتی است. اگر می خواهید حسابدار رسمی شوید، پس از مدرک خود باید آموزش های حرفه ای را دنبال کنید.

تحصیل در یک مدرک حسابداری احتمالاً شامل مواردی می شود که می توانید مهارت های خود را بهبود ببخشید. در جدول زیر می توانید برخی از این دروس را مشاهده کنید:

سال های تحصیلدروس مهم
سال اولنوشتن گزارش
سال دومحضور در سمینار ارائه کار گروهی
سال سومنوشتن مقاله پروژه
سال چهارمکارورزی

هنگام مهاجرت و تحصیل به کشور اروپایی سوالات بی شماری ذهن شما را درگیر می کند. اگر در خصوص شرایط تحصیل در انگلستان و رشته حسابداری و دانشگاه های انگلستان سوال دارید می توانید با مشاوران متخصص و با تجریه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *