مهاجرت تحصیلی فرانسه

رشته بازیگری در فرانسه

رشته بازیگری در فرانسه

تحصیل رشته بازیگری در فرانسه بهترین فرصت برای فراگیری تکنیک های بازیگری می باشد. فرانسه از کشورهای معروف در زمینه تدریس فیلم و سینما است. شما می توانید رد پای هنر اصیل سینما و تئاتر را در این کشور زیبا و مجلل بیابید. پایتخت این کشور یعنی پاریس مکانی فوق العاده هیجان انگیز است که می توان در آن زندگی کرد و برای بازیگری و فیلم نامه نویسی و ایده گرفت. گرفتن الهام برای پرداخت یک ایده و بناکردن تئاتر بسیار مهم تلقی می شود. رشته بازیگری از رشته های پرطرفدار در کشور فرانسه محسوب می شود. بنابراین فرصت های بسیاری برای تحصیل و اشتغال در این شهر وجود دارد. بیشتر دانشجویان برای تحصیل در فرانسه این شهر را انتخاب می کنند هرچند گران است اما امکانات خوبی دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت به فرانسه خدمات ویژه ای را به متقاضیان ارائه می دهد.

نرخ بیکاری در کشور فرانسه نرخ پایینی است و دانشجویان بین المللی فرصت های خوبی برای کار ضمن تحصیل در فرانسه دارند. در نمودار زیر شاهد نرخ بیکاری فرانسه در سال های اخیر می باشید:

نرخ بیکاری در فرانسه

هنر در فرانسه

هنگام تحصیل رشته بازیگری در فرانسه دانشجویان می توانند به تماشای مناظر تاریخی، بلوارهای بزرگ و محله های عاشقانه پاریس بپردازند. دانش آموزان از گالری ها و فروشگاه های Place des Vosges در منطقه Marais لذت می برند، یا از مترو به منطقه Mésnil-Montant می روند. هر دو محله محل زندگی رو به رشد هنرمندان است. دانشجویان همچنین می توانند در بوتیک های ساحل چپ گشت بزنند یا به خرید در بازارهای کک معروف در جهان بپردازند. اماکن تاریخی در مناطق مختلف شهر، از لوور و نوتردام، تا Sainte Chapelle در Ile de la Cité در رود سن پراکنده شده اند. از نظر دوستداران فیلم، پاریس بیش از هر شهر دنیا سینما دارد. به طور خلاصه می توان گفت هنر در جای جای این شهر و کشور فرانسه جاری و ساری است و شما در هر منطقه ای فرصت و آموزشگاهی برای تحصیل پیدا خواهید کرد.

رشته بازیگری در فرانسه در آکادمی فیلم نیویورک

یکی از فرصت ها برنامه آکادمی فیلم نیویورک در پاریس می باشد. دانش آموزان نیازی به تجربه قبلی ندارند، اما آنها باید تمایل داشته باشند تا در پاریس به طور کامل در برنامه خود غرق شوند. برنامه های فیلم سازی و بازیگری NYFA پاریس در گروه فیلمبرداری و تدوین و تئاتر و بازیگری فعالیت می کند و انتظار می رود دانش آموزان نه تنها در پروژه های خود شرکت کنند بلکه در ساخت فیلم های اصلی به دانشجویان همکار خود نیز کمک کنند. پذیرش در برنامه محدود است و تقاضا برای آن زیاد است، بنابراین توصیه می شود دانشجویان احتمالی زودتر برای تحصیل اقدام کنند. در این آموزشگاه کلیه دوره ها به زبان انگلیسی تدریس می شوند. با این حال، دانشجویان علاقه مند باید از این فرصت استفاده کنند و در طول برنامه روی زبان فرانسه خود کار کنند. این امر درک آن ها از فرانسه را غنی خواهد کرد.

تحصیل در آکادمی فیلم نیویورک در پاریس

این موسسه موفق متشکل از مدرسان با تجربه و فیلمسازان حرفه ای است که دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا از معتبرترین برنامه های فیلم در ایالات متحده هستند. تقریباً هر روز هفته، همه کارگاه ها بصورت تمام وقت برگزار می شوند. در کارگاه های فیلم سازی، هر دانش آموز فیلم های کوتاه خود را می نویسد، کارگردانی می کند، فیلمبرداری می کند و ویرایش آنها را به صورت دیجیتالی انجام می دهد. دانشجویان با نگاهی نمایشی و بصری به جوامع پاریس، دانش خود را از یکی از محبوب ترین شهرهای جهان می سازند. در طول مدت حضور در کارگاه، دانشجویان نه تنها فیلم منحصر به فرد خود را خلق می کنند، بلکه به عنوان اعضای گروه برای تولیدات همکلاسی خود کار می کنند. نتیجه نهایی یک آموزش کاملاً دقیق فیلم سازی است که دانش آموزان را با بسیاری از قسمت های متحرک مجموعه فیلم مدرن آشنا می کند.

رشته های هنری مختلفی در این آکادمی به دانشجویان ارائه می شود که بنابر انتخاب شما می تواند طول تحصیل متفاوتی داشته باشد. در جدول زیر رشته ها و مدت تحصیل را مشاهده می کنید:

رشته هامدت تحصیل
بازیگری2 – 4 سال
کارگردانی3 – 4 سال
فیلم سازی2 – 4 سال
فیلمنامه نویسی1 – 3 سال
فیلم برداری2 – 3 سال
عکاسی1 – 2 سال

دوره های رشته بازیگری در فرانسه

دوره های رشته بازیگری در فرانسه

بازیگری در کارگاه های سینمایی پایه ای از مهارت های بازیگری را با تمرکز ویژه بر بازیگری برای دوربین در اختیار دانشجویان قرار می دهد. کلاس ها بر عناصر اساسی هنرپیشگی با استفاده از تکنیک های استانیسلاوسکی، مطالعه صحنه و کار مونولوگ به عنوان نقطه شروع تأکید دارند. همراه با این کلاس، دانش آموزان در دوره هایی شرکت می کنند که به طور خاص آموزش بازیگر برای نیازهای فنی بازی در یک مجموعه فیلم است. شرکت کنندگان در تست های پروژه های فیلم دانشجویی فیلم سازی نیز شرکت می کنند. مطابق با فلسفه بازیگری در مورد یادگیری از طریق انجام دانشجویان بازیگری در فرانسه که برای برنامه های سینمایی بازی می کنند، این فرصت را دارند که در فیلم های همسالان فیلم سازی خود جلوی دوربین بازی کنند. به طور کلی شرایط تحصیل در فرانسه شرایط خوبی است.

در پایان نوبت به نمایش فیلم های نهایی دانشجویان می رسد که منعکس کننده آموزش در این مدت می باشد. این آموزش در 4 زمینه یادگیری سازمان یافته است:

  • دوره بازیگری تئوری
  • دوره بازیگری فنی
  • دروس عمومی و فرهنگ تئاتر
  • آمادگی برای فعالیت های حرفه ای

دانشگاه های رشته بازیگری در فرانسه

دانشگاه سوربن فرانسه به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه های جهان شناخته می شود. برخی از شگفت انگیزترین دانشکده های انسانی در جهان را دارد و مکتب بازیگری در این دانشگاه بسیار عالی است. آنها برنامه های فرانسوی و انگلیسی دارند اما اگر می خواهید تجربه فرهنگی واقعی داشته باشید بهتر است به زبان فرانسه تحصیل کنید. اساتید بسیار خوب هستند و آنها دوست دارند بر درک جهانی از بازیگری و چگونگی انعطاف پذیری و خلاقیت متمرکز شوند. دانش آموزان تشویق می شوند که خلاق باشند و قطعات خود را برای کشف تخیل ایجاد کنند. محوطه دانشگاه یکی از بهترین ها در جهان است. زندگی دانشجویی شما در اینجا جذاب خواهد بود و شما می توانید فرهنگ فرانسه را بهتر درک کنید.

فلورنت نیز یک مدرسه هنری در پاریس، دارای کلاس های جالب بسیاری است و شما قادر خواهید بود چندین کلاس بازیگری را ثبت نام کنید. آنها به زبان انگلیسی و فرانسوی تدریس می شوند و همچنین به دانشجویان این فرصت را می دهند که در کلاس های فرانسه شرکت کنند تا آنها را در فرهنگ محلی بهتر ادغام کند. ژاک لک نیز مدرسه عالی هنر دیگری است. این مدرسه معتبر است و دوست دارد استانداردها را بسیار بالا نگه دارد. شما چیزهای زیادی درباره بازیگری و نحوه انعطاف پذیری زیاد یاد خواهید گرفت. مبانی نظری در اینجا عالی است و آنها از بهترین اساتید نمایش در اروپا برخوردار هستند. مزیت اصلی این مدرسه این است که دارای انواع کلاس های هنری است و شما می توانید با سایر هنرمندان نیز معاشرت کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اعزام دانشجو به فرانسه شما را راهنمایی می کند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *