مهاجرت تحصیلی آمریکا

رشته اقتصاد در آمریکا

شته اقتصاد در آمریکا

حدود 7 دانشگاه از 10 دانشگاه برتر اقتصاد جهان در آمریکا هستند که سالانه دانشجویان خارجی بسیاری جهت تحصیل رشته اقتصاد در آمریکا را میپذیرد. این کشور، یکی از محبوب ترین مقاصد برای دانشجویان بین المللی است. این کشور یکی از بزرگترین سیستم های آموزشی در جهان را دارد. این امر آن را به نیروگاهی برای آموزش و تحقیقات بین المللی تبدیل می کند. از هالیوود گرفته تا برجسته ترین شرکت های فناوری دنیا، تأثیر این کشور در سطح جهانی دیده و احساس می شود.

اگر در این کشور، اقتصاد بخوانید، می توانید موضوعات پیچیده و مهمی مانند فقر، نرخ مالیات و تورم را درک کنید. شما همچنین با بسیاری از ابزارهای عملی مانند توانایی خواندن آمار، تصمیم گیری بهتر مالی و جلوگیری از مغالطه های منطقی روبرو خواهید شد. به عبارت دیگر، این رشته می تواند تقریبا در هر جنبه از زندگی استفاده شود. دانشجویان بین المللی از سراسر جهان به دنبال تحصیل در این کشور می باشند. هر ساله دانشگاه های این کشور دانشجویان بسیاری را از سراسر جهان پذیرش می کنند.

در نمودار زیر تعداد دانشجویان بین المللی در این کشور را مشاهده می کنید:

تعداد دانشجویان بین المللی در آمریکا

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله درباره این رشته تمام اطلاعات را در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

معرفی رشته اقتصاد در آمریکا

دانشجویان بین المللی که مایل به تحصیل رشته اقتصاد در آمریکا می باشند، باید بتوانند مقالات آکادمی را مطالعه کرده و همچنین درک ریاضی آن ها بالا باشد. با این حال، ریاضیات کمتر از سایر رشته ها مانند مهندسی مورد نیاز است. بنابراین، خیلی نگران نباشید. مدرک کارشناسی این رشته معمولا به ریاضیات بیشتر از آمار احتیاج دارد. در حالی که برای کارشناسی علوم به طور معمول به ریاضیات بیشتر نیاز است.

دانشجویان مایل به تحصیل در این برنامه، نیز باید راحت مقاله نویسی کنند. اگرچه نوشتن قسمت كوچكی از تحصیل است، اما استادان اغلب مقالاتی را برای كمک به دانشجویان در یادگیری استفاده از اصطلاحات اقتصادی اختصاص می دهند. به همین دلیل، اصطلاحات ناشناخته در این رشته، به زودی بخشی از واژگان روزمره شما خواهد شد.

تحصیل رشته اقتصاد در آمریکا

رشته اقتصاد در آمریکا، مطالعه نحوه استفاده از منابع مالی در زمینه های شخصی، عمومی و شرکتی است. در قرن بیست و یکم شاهد افزایش فشار بر منابع و اداره منابع مالی بوده ایم. مسائل اقتصادی بیش از هر زمان دیگری وجود دارد. یعنی آموزش اقتصاددانان ضروری تر است. علاوه بر تمرکز آشکار بر پول و امور مالی، این رشته به شما امکان می دهد جنبه های اجتماعی موقعیت های مالی را نیز کشف کنید. به این معنی که با بسیاری از مهارت های قابل انتقال فارغ التحصیل خواهید شد.

اکثر کلاس های این رشته، دانشجویان را ملزم به شرکت در یک آزمون میان ترم و نهایی همراه با مقاله نهایی می کنند. این اطمینان می دهد که دانشجو نه تنها می تواند روش های آموخته شده در کلاس خود را به کار ببرد، بلکه روش های تحلیل را نیز به روشنی و صحیح توضیح دهد. ترکیب ریاضیات با نوشتن در ارزیابی دوره اطمینان حاصل می کند که دانشجویان قادر به تجزیه و تحلیل انتقادی مسائل ریاضی هستند و نتایج را به وضوح بیان می کنند. این مهارت هرچه تصمیم بگیرید با مدرک خود انجام دهید مفید خواهد بود.

توجه داشته باشید که بعضی از کلاس ها مانند اقتصاد کلان، اقتصاد خرد و اقتصاد سنجی از نظر ریاضی بسیار سنگین خواهند بود. از طرفی دیگر، برخی کلاس ها، مانند اقتصاد مسائل اجتماعی، به هیچ وجه به ریاضیات احتیاج ندارند و کاملا مبتنی بر مطالعه خواهند بود. این بدان معنی است که شما می توانید کلاس هایی را که به عنوان بهترین دانشجو با نقاط قوت شما مطابقت دارند انتخاب کنید و در زمینه هایی که بیشتر به شما علاقه دارند تخصص داشته باشید.

تحصیل مقاطع مختلف رشته اقتصاد در آمریکا

تحصیل مقاطع مختلف رشته اقتصاد در آمریکا

تحصیل در آمریکا در مقاطع مختلف امکان پذیر است. بسیاری از دانشگاه های این کشور رشته اقتصاد در آمریکا را ارائه می دهند. بعضی از دانشگاه ها به دانشجویان خود این امکان را می دهند که بین رشته های اقتصاد سنتی و کاربردی یکی را انتخاب کنند.

در جدول زیر تمرکز هر کدام را مشاهده می کنید:

زیر شاخه های رشته اقتصادتمرکز
سنتیتمرکز بر تئوری
کاربردیتمرکز بر حل مسئله

همان طور که در جدول مشاهده می کنید، زیر شاخه سنتی بیشتر بر تئوری متمرکز است و دانشجو را در موقعیت خوبی برای تحصیلات تکمیلی قرار می دهد. از طرف دیگر، زیر شاخه کاربردی بیشتر درمورد حل مسئله است و بلافاصله پس از فارغ التحصیلی مهارت های لازم را برای دانشجویان به دست می دهد. مدرک کارشناسی این رشته به طور معمول دانش خوبی در زمینه اقتصاد به شما می دهد.

شما ماژول هایی را مطالعه خواهید کرد عبارتند از:

  • تولید و مصرف
  • توزیع امور مالی و قانون
  • روانشناسی و تاریخ اقتصاد

این رشته عمدتا از طریق سخنرانی ها و سمینارها آموزش داده می شود. ممکن است فرصت هایی برای شرکت در پروژه های گروهی فراهم شود. این ها به شما درک می دهند که کار در این رشته چگونه است. بعضی از دانشگاه ها ممکن است یک ماژول اختیاری برای جایگزینی ارائه دهند.

2 عنصر عمده اقتصاد وجود دارد که در نمودار زیر مشاهده می کنید:

۲ عنصر عمده اقتصاد

اقتصاد خرد به مطالعه ارگان های منفرد، یعنی خانوارها یا شرکت ها اشاره دارد. اقتصاد کلان مطالعه کل اقتصادها، در مقیاس جهانی یا ملی است و به بررسی موضوعاتی مانند بیکاری و تورم می پردازد.

مزایای تحصیل در آمریکا

همان طور که قبلا اشاره شد، یک امتیاز برای دانشجویان بین المللی که در این کشور تحصیل می کنند این است که 7 دانشکده از 10 دانشکده اقتصادی برتر در این کشور می باشند. برای آشنایی بیشتر درباره دانشگاه ها می توانید مقاله معرفی دانشگاه های آمریکا را مطالعه نمایید.

طبق مطالعه وب سایت QS این دانشگاه ها عبارتند از:

  • دانشگاه پرینستون
  • دانشگاه ییل
  • دانشگاه شیکاگو
  • دانشگاه برکلی
  • دانشگاه استنفورد
  • دانشگاه MIT
  • دانشگاه هاروارد

دلیل دیگر دانشجویان بین المللی برای تحصیل این رشته در ایالات متحده این است که درآمد متوسط فارغ التحصیلان از هر گروه علوم اجتماعی بیشتری است. طبق مطالعه ای که توسط دانشگاه جورج تاون انجام شد نشان داد که فارغ التحصیلان این رشته، 70000$ (دلار) متوسط درآمد دارند. مشاغل موجود برای کسی که فارغ التحصیل این رشته است شامل اقتصاددان، تحلیلگر بانکداری سرمایه گذاری، تحلیلگر داده، مدیر بازاریابی، حسابرس، معلم و بسیاری از مشاغل تجاری، دولتی و دانشگاهی است. بنابراین، با اطلاع از شرایط کار پس از تحصیل در آمریکا می توانید بعد از تحصیل در این کشور کار کنید. کارشناسان خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت مشاوره برای مهاجرت تحصیلی آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *