مهاجرت تحصیلی امارات

دوره های زبان در امارات

دوره های زبان در امارات

در این مقاله به بررسی شرایط دوره های زبان در امارات خواهیم پرداخت، چرا که آموختن زبان در امارات می تواند شما را در مسیر صحیح قرار دهد. بسیاری از دوره های آموزشی زبان در کشور امارات توسط معلمان انگلیسی زبان تدریس می شوند. همین مسئله می تواند به شما اطمینان دهد که توسط افرادی مسلط به این زبان آموزش داده خواهید شد. براساس همه دلایلی که گفته شده مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تصمیم به ارائه مطالبی در رابطه با دوره های زبان در امارات خواهند پرداخت.

مزایای آموزش زبان انگلیسی در امارات

در عصر جدید، فراگیری زبان انگلیسی را می توان یکی از مهم ترین اتفاقات زندگی هر فرد دانست. چرا که به کمک آن می توان با بسیاری از مردم دنیا ارتباط برقرار کنید. این برقراری ارتباط می تواند به شما کمک کند تا به تحصیل، تجارت و زندگی در کشور های دیگر نیز مشغول شوید. با کمک این زبان که به عنوان زبان بین المللی شناخته می شود. شما قادر خواهید بود تا در بسیاری از کشورهای جهان که زبان مادری آن ها متفاوت است نیز مشغول به کار شوید. بسیاری از شرکت های برجسته به دنبال افرادی هستند که بتوانند به چند زبان مسلط بوده و ارتباط آن ها را با سایر شرکت ها برقرار کنند.

آزمون های زبان انگلیسی در کشور امارات

بسیاری از افراد به زبان انگلیسی تسلط دارند اما این تسلط به زبان توسط هیچ مرکزی مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت. مگر آن که یک مدرک معتبر زبان خارجه را ارائه دهند. شما برای این کار باید در امتحان های تعیین شده شرکت کرده و نمره مورد نظر را دریافت کنید.

توجه داشته باشید که شما در این آزمون ها پذیرفته یا رد نخواهید شد. بلکه تنها یک نمره دریافت می کنید. این موسسه مورد نظر شماست که نمره مورد نیاز شما را تعیین می کند. برای مثال برای تحصیل در امارات، شما حداقل به نمره 6 آیتلس نیاز خواهید داشت. اما برای مثال در کشور انگلستان، نمره مورد نظر برای تحصیل 7.5 است. در صورتی که قصد تحصیل در کشور امارات را نیز دارید می توانید با شرکت در دوره های زبان شرایط بهتری برای خود فراهم آورید. اطلاعات تکمیلی در همین زمینه در مقاله تحصیل در امارات ارائه شده است.

مهم ترین آزمون های زبان انگلیسی دبی در امارات

مهم ترین آزمون های زبان انگلیسی 2 آزمون آیلتس و تافل هستند. در بسیاری از سازمان ها و دانشگاه های معتبر جهان مورد پذیرش قرار می گیرند. برخی دیگر از مهم ترین آزمون های زبان انگلیسی عبارتند از:

  • Cambridge ESOL
  • GMAT
  • SAT
  • GRE
  • PTE
  • TELC
  • FCE
  • CAE
  • CPE
  • PET
  • KET
  • BEC
  • BULATS
  • ILEC
  • ICFE
  • TKT
  • PTE

جهت کار در این کشور و اطلاع از شرایط کاریابی مقاله کار در امارات را بررسی بفرمائید.

موسسات و دوره های آموزش زبان در امارات

4 شهر ابوظبی، دبی، العین و شارجه به عنوان شهرهای اصلی کشور امارات، مهم ترین موسسات آموزش زبان را در خود جای داده اند. در حال حاضر و در آغاز سال 2019، تعداد زیادی موسسه در کشور امارات وجود دارد. امکان شرکت در دوره های زبان در امارات را فراهم می آورند. توجه داشته باشید که در پایان دوره هیچ گونه مدرک معتبری به شما داده نخواهد شد. شما باید در آزمون هایی که از آنها یاد شده است شرکت کنید.

موسسات و دوره های آموزش زبان در امارات

معرفی کالج های زبان در امارات

اشاره داشتیم که تعداد زیادی از موسسات در کشور امارات وجود دارد که به تدریس زبان های خارجه می پردازند. ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در رابطه با بسیاری از دوره های زبان در امارات تحقیقاتی انجام داده ایم. 48 موسسه آموزشی مناسب را در 4 شهر کشور امارات یافته ایم. جهت اطلاع از شرایط تحصیل پزشکی در امارات نیز می توانید مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید.

در جدول زیر به معرفی آنها خواهیم پرداخت:

نام فارسی موسسهنام لاتین موسسه
موسسات آموزشی ابوظبیAbu Dhabi University
Australian School of Abu Dhabi
British Council UAE
Eton Institute
Inlingua
موسسات آموزشی العینAAESS
Al Ain University
Global English School
Inlingua
موسسات آموزشی شارجهAl Falah University
Al Mawakeb School
British Council UAE
Arab Unity School

هزینه زندگی در امارات

شما می توانید با مراجعه به سایت هر یک از این موسسات از وضعیت آموزشی و مالی آن ها با خبر شوید. یکی از مهم ترین مسائلی که پیش روی شماست، هزینه های زندگی در کشور امارات است. باید بدانید که هزینه های زندگی در کشور امارات بخصوص در شهر دبی در مقایسه با کشور های اروپایی برابری کرده و گاهی نیز از آن بیش تر است. مقاله هزینه زندگی در امارات اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهد داد. اما به طور کلی می توان گفت که شما در طول 1 .ماه به 800€ الی €1000 (یورو) در ماه نیاز خواهید داشت. این مبلغ با هزینه های زندگی در کشور های اروپایی برابری می کند

در این بخش توجه شما را به توزیع هزینه زندگی در امارات جلب می داریم:

توزیع هزینه اقامت امارات

این شما هستید که با توجه به اصلی ترین هدف خود برای فراگیری زبان های خارجه تصمیم به انتخاب یکی از زبان های عربی یا انگلیسی خواهید کرد. ما در این مقاله در رابطه با شرایط دوره های زبان در امارات توضیحاتی را ارائه کرده ایم. اما به دلیل خارج بدون از حوصله بحث امکان تشریح شرایط هر یک از موسسات فراهم نبوده است. شما می توانید در ارتباط با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از آن ها بخواهید شرایط هر یک را به صورت کامل برای شما شرح دهند.

4.7/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *