مهاجرت تحصیلی آمریکا

دانشگاه Virginia در آمریکا

دانشگاه Virginia در آمریکا

دانشگاه Virginia در آمریکا یکی از دانشگاه بزرگ و معتبر در ایالات متحده آمریکا واقع در شهر شارلوت ویل در ایالات ویرجینیا می باشد. این دانشگاه در سال 1819 بنیانگذاری گردید. این دانشگاه به دست سومین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به نام توماس جفرسون تاسیس شده است. از اعتبار ویژه ای در سطح بین المللی برخوردار است. از آنجا که از سوی Best College Reviews به عنوان زیباترین دانشگاه ایالات متحده آمریکا شناخته شده است.

لذا در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت گردیده است. در بخش های بعدی این مقاله اطلاعات جامع تری همراه با جزئیات از سوی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت که یک موسسه مهاجرتی قوی و قدیمی است، در اختیار شما قرار خواهند گرفت. با تکیه بر این مطالب و کسب مشاوره های لازم از کارشناسان این موسسه، قادر به انتخاب بهترین گزینه مهاجرت از طریق تحصیلی باشید.

افتخارات دانشگاه Virginia در آمریکا

دانشگاه Virginia در آمریکا، برنامه های تحصیلی را در بالاترین کیفیت آموزشی و علمی تدریس می نماید. به طوری که سایت رتبه بندی U.S. News، هر ساله دانشگاه مذکور را هم رده دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس (UCLA) به عنوان برترین دانشگاه دولتی آمریکا می داند. شهریه های تحصیل در این دانشگاه نیز در حداقل قرار دارد. همچنین باعث گردیده این دانشگاه مقام اول را در بین سایر دانشگاه های آمریکا به خود اختصاص دهد.

هر یک از دانشکده های دانشگاه Virginia در آمریکا، بر اساس رشته های تخصصی که ارائه می دهند. رتبه های بالایی را در سطح جهانی دارا هستند. برای مثال:

اسم دانشگاهرتبه
دانشکده اقتصاد مالی9
دانشکده تجارت و بازرگانی6
دانشکده مدیریت5
دانشکده بازاریابی7

به طور کلی، دانشگاه مذکور در سطح بین المللی و جهانی، توانسته است رتبه 34 را از آن خود کند.

تحصیل در Virginia آمریکا

دانشگاه Virginia در آمریکا با عنوان یک دانشگاه دولتی و ناو سرفرماندهی آغاز به فعالیت نموده است. از سویی دیگر در انجمن دانشگاه های آمریکایی عضویت داشته است. از حمایت های دولتی بهره مند است. همه این ها اعتبار و قدرتمند بودن دانشگاه از لحاظ امکانات آموزشی و سطح علمی را به اثبات می رساند. بر همین اساس، شمار زیادی از دانشجویان علاقمند به تحصیل در آمریکا و پذیرش تحصیلی در این دانشگاه هستند.

میانگین تعداد متقاضیانی که این کشور را برای تحصیل انتخاب نموده اند در نمودار زیر شرح داده شده است:

تعداد دانشجویان بین المللی در آمریکا

چه بسا در حال حاضر تعداد 24360 دانشجو که 16655 نفر آنها در حال گذراندن دوره های کارشناسی و 7705 دانشجو مشغول پشت سر گذاشتن تحصیلات تکمیلی خود هستند. در همین دانشگاه اقامت دارند. بودجه ای که در اختیار این دانشگاه قرار داده شده است، مبلغی معادل 1.39 billion $ (دلار) می باشد. تحصیل در آمریکا در مقاله مذکور به طور کامل شرح داده شده است.

بورسیه تحصیلی دانشگاه Virginia در آمریکا

دانشگاه Virginia در آمریکا امتیازات و امکانات بسیار خوبی را با هدف جذب دانشجویان بین المللی، برای دانشجویان به ارمغان آورده است. یکی از این امتیازات اعطاء بورسیه های تحصیلی با شرایط فوق العاده برای دانشجویان با استعداد و دارای رزومه تحصیلی قوی است. در واقع چنانچه دانشجو شرایط لازم برای دریافت بورسیه را داشته باشد. از این رو می تواند از آن بهره مند گردد. از جمله آنها می توان به بورسیه تحصیلی Virginia international university (VIU) undergraduate and graduate scholarships اشاره نمود که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اعطاء و شامل کلیه رشته های تحصیلی نیز می گردد. دانشجویان در صورتی که موفق به دریافت این بورسیه شوند. به صورت 100 % معاف از پرداخت شهریه تحصیلی خواهند بود. هزینه زندگی در این کشور را از طریق مقاله هزینه زندگی در آمریکا مطالعه بفرمائید.

رشته های تحصیلی دانشگاه Virginia در آمریکا

گوناگونی و تنوع رشته ای در دانشگاه Virginia در آمریکا، از جمله شرایط جذابی است که در اختیار دانشجویان قرار گرفته است. بنابراین برای ادامه تحصیل در این دانشگاه هیچ گونه محدودیت رشته ای نخواهید داشت. در اینجا به رشته های مهمی که در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی تدریس می گردد اشاره می نماییم. مهمترین رشته های تحصیلی در مقطع کارشناسی، شامل اقتصاد،‌ زیست شناسی، روابط بین الملل و تجارت (بیزینس) است. در تحصیلات تکمیلی نیز رشته های بسیار مهم و پرمتقاضی وجود دارد که شامل تجارت، آموزش و پرروش، مهندسی، پزشکی و حقوق می گردد. تحصیل پزشکی در آمریکا از طریق پذیرش در دانشگاه Virginia در آمریکا به بهترین شکل ممکن برای دانشجویان متقاضی فراهم است. این دانشگاه دارای 12 کالج و دانشکده است که انواع رشته های تحصیلی را ارائه می دهند.

  رشته های تحصیلی دانشگاه Virginia در آمریکا

بورسیه دانشگاه Virginia در آمریکا

برای دریافت بورسیه تحصیلی از سوی دانشگاه Virginia در آمریکا، همانند ثبت نام در این دانشگاه، اسناد و مدارکی از دانشجوی متقاضی درخواست می گردد که بایستی آنها را دارا باشد. چنانچه دانشجو فاقد هر یک از مدارک زیر باشد. بورسیه تحصیلی به متقاضی تعلق نمی گیرد. این مدارک عبارتند از:

  • در دست داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته مورد نظر که با معدل عالی اخذ شده باشد.
  • دارا بودن مهارت و دانش قوی در زمینه زبان انگلیسی
  • ارائه رزومه تحصیلی به صورت کامل (cv)
  • ارائه کلیه مدارک تحصیلی همراه با ریز نمرات
  • ارائه نامه انگیزشی یا انگیزه نامه (SOP)
  • ارائه توصیه نامه تحصیلی صادره از استاتید قبلی

اخذ ویزای تحصیلی آمریکا برای تحصیل در دانشگاه Virginia در آمریکا، الزامی است. بنابراین پس از این که موفق به پذیرش تحصیلی در دانشگاه شدید. همچنین می توانید اقدامات لازم را جهت دریافت ویزا به عمل آورید. در این راستا پیشنهاد می گردد به صورت تلفنی رایگان و یا مراجعه حضوری، از مشاوره های تخصصی کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نیز بهره بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *