مهاجرت تحصیلی آمریکا

دانشگاه Sants Barbara UCSB کالیفرنیا در آمریکا

دانشگاه Sants Barbara UCSB کالیفرنیا در آمریکا

به عنوان یکی از برترین دانشگاه های ایالت متحده می توان به دانشگاه Sants Barbara UCSB کالیفرنیا در آمریکا اشاره داشت، در آیوی لیگ عضویت دارد. این دانشگاه یکی از دانشگاه‌های تحقیقاتی به شمار می رود، همچنین عنوان قدیمی ترین دانشگاه در غرب آمریکا را به خود اختصاص داده است. ابتدا در سال 1891 تحت عنوان کالج معلمان به تاسیس رسید. اما در سال 1944 به سیستم دانشگاهی کالیفرنیا پیوست. رشته های مختلفی در این دانشگاه تدریس می شود که شامل 87 رشته در مقطع کارشناسی و 55 رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی است.

  • آیا دانشجویان خارجی هم می توانند در این دانشگاه ثبت نام نمایند؟
  • تحصیل در این دانشگاه در چه مقاطع و چه رشته هایی امکان پذیر است؟

آمار دانشجویان ثبت نامی در مقطع کارشناسی، 19800 نفر و در مقطع تحصیلات تکمیلی، 3050 دانشجو گزارش شده است. لذا از بابت این که بزرگ ترین پردیس دانشگاه کالیفرنیاست، در رتبه پنجم قرار گرفته است. تاکنون دانشجویان زیادی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا از این دانشگاه فارغ التحصیل شده‌اند که تعداد آنها به ترتیب 5442، 576 و 310 نفر بوده است. سایر اطلاعات لازم را از طریق مشاوره‌ های کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و نیز مطالعه مقاله زیر به دست آورید.

اثبات عالی رتبه بودن دانشگاه Sants Barbara آمریکا

اثبات این که دانشگاه Sants Barbara) UCSB) کالیفرنیا در آمریکا جزء دانشگاه های برتر و عالی رتبه این کشور محسوب می گردد، کار آسانی است. چراکه با مشاهده رتبه هایی که برای این دانشگاه در سیستم ها و نشریه های مختلف رتبه بندی ثبت گردیده است، بیانگر این موضوع می باشد. آمارها و اطلاعاتی که در این خصوص به دست آمده است. در جدول زیر جمع آوری گردیده که می توانید مطالعه نمائید. اگرچه افتخارات و جوایز والایی در کارنامه این دانشگاه ثبت شده است. افراد مربوطه در حال حاضر عضو هیات علمی آن هستند. والتر کوهن موفق به کسب جایزه نوبل شیمی، فین کیدلند موفق به دریافت جایزه نوبل اقتصاد، دیوید گراس برنده جایزه نوبل فیزیک و مایل فریدمن که از ریاضیدانان نخبه است. از این رو توانست مدال فیلدز را به دست آورد.

این رتبه بندی به شرخ زیر می باشد:

نظام رتبه ‌بندیرتبه ثبت شده برای دانشگاه Sants Barbara
ARWU45
Times53
QS134
U.S News24
Forbes114
Washington Monthly17

دانشکده های دانشگاه Sants Barbara UCSB کالیفرنیا در آمریکا

طبق اطلاعاتی که در دسترس داریم. تعداد 5 دانشکده برای دانشگاه Sants Barbara (UCSB) کالیفرنیا در آمریکا وجود دارد. در بالاترین سطح آموزشی، ارائه دهنده طیف گسترده ای از رشته ها و گرایش تحصیلی در مقاطع مختلف هستند. این دانشکده ها هر ساله پذیرای دانشجویان زیادی از سراسر دنیا بوده است. در مدارک ارزشمند و معتبری را به دانشجویان اعطاء نموده اند.

میانگین تعداد متقاضیان تحصیلی در این کشور در نمودار زیر شرح داده شده است:

تعداد دانشجویان بین المللی در آمریکا

اسامی آنها به قرار زیر است:

  • دانشکده مطالعات خلاق
  • دانشکده فنی و مهندسی
  • دانشکده ادبیات و علوم
  • دانشکده علوم و مدیریت زیست محیطی برن
  • دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش Gevirtz

جهت اطلاع از شرایط اعزام دانشجو به این کشور مطالعه مقاله اعزام دانشجو به آمریکا خالی از لطف نخواهد بود.

اخذ پذیرش از دانشگاه Sants Barbara UCSB کالیفرنیا در آمریکا

آن دسته از متقاضیانی که قصد مهاجرت به آمریکا دارند. به دنبال پذیرش تحصیلی در دانشگاه Sants Barbara (UCSB) کالیفرنیا در آمریکا هستند. بایستی توجه داشته باشند که مدارک مورد نیاز و درخواستی از سوی دانشگاه را به صورت کامل و بی‌ نقص ارائه نموده و منتظر بررسی پرونده خود باشند. چنانچه پس از بررسی پرونده، شرایط لازم را داشته باشند. مورد پذیرش تحصیلی قرار می گیرند.

این مدارک عبارتند از:

  • کلیه مدارک تحصیلی قبلی به همراه ریز نمرات (برای مقطع کارشناسی، دارا بودن حداقل معدل 3.4 از 4 الزامی است)
  • انگیزه‌ نامه مبنی بر مشخص شدن هدف دانشجو از تحصیل در آمریکا و انتخاب دانشگاه Sants Barbara و در نهایت برنامه های آتی پس از دریافت مدرک فارغ التحصیلی
  • ارائه توصیه نامه
  • ارائه رزومه تحصیلی و فردی دانشجو (CV)
  • پرداخت مبلغ مورد نظر بابت application fee
  • اخذ نمرات مد نظر دانشگاه در آزمون های زبان انگلیسی که شامل نمره 80 در آزمون تافل مبتنی بر اینترنت، نمره 550 در آزمون تافل مبتنی بر کاغذ و نمره 6.5 در آزمون آیلتس می گردد.

گفتنی است مهلت ثبت نام و ارائه درخواست به دانشگاه Sants Barbara (UCSB) کالیفرنیا در آمریکا در بازه زمانی اول نوامبر لغایت 30 نوامبر خواهد بود. جهت کار در این کشور نیز مطالعه مقاله کار در آمریکا نیز پیشنهاد داده می شود.

اخذ پذیرش از دانشگاه Sants Barbara UCSB کالیفرنیا در آمریکا

تحصیل در دانشگاه Sants Barbara UCSB کالیفرنیا در آمریکا

شرایط تحصیلی بسیار خوبی در دانشگاه Sants Barbara (UCSB) کالیفرنیا در آمریکا حاکم است. چراکه اکثریت رشته هایی که در این دانشگاه تدریس می شوند. جنبه تحقیقاتی و پژوهشی داشته و دانشجویان در هنگام فارغ التحصیلی از نظر علمی، تجربه و آموزش شرایط فوق العاده ای خواهند داشت. به طوری که با در دست داشتن مدرک دانشگاهی خود در این کشور، می توانند با اخذ انواع ویزاهای کاری آمریکا در بهترین فرصت های شغلی مشغول کار شوند.

بررسی ها نشان می دهد که در سال 2012، مبلغ تخصیص یافته به منظور انجام پروژه های تحقیقاتی این دانشگاه، 233 میلیون $ (دلار) بوده است. این نشان از قدرت و برجسته بودن دانشگاه مذکور در زمینه تحقیقاتی دارد. از طریق تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و کسب مشاوره های لازم در این خصوص می توانید به اطلاعات جامع تری دست یابید. این موسسه آمادگی کامل خود را در امر مهاجرت و پذیرفتن پرونده های مهاجرتی متقاضیان اعلام می دارد. امیدوار هستیم که با ارائه پیشنهادها و راهنمایی های لازم، بتوانیم مسیر موفقیت شما را هموار ساخته و به اهداف عالیه خود دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *