مهاجرت تحصیلی آلمان

دانشگاه مونیخ آلمان

دانشگاه مونیخ آلمان

دانشگاه مونیخ آلمان با نام کامل لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ، موسسه مختلط آموزش عالی مستقل که توسط ایالت باواریا در آلمان پشتیبانی می شود. دانشگاه فنی مونیخ (که به اختصار TUM نامیده می شود) در بین 100 دانشگاه برتر جهان رتبه بندی می شود. اما دانشگاه های بسیار بیشتری در مونیخ وجود دارند که کیفیت مشابهی دارند. موقعیت آنها در صدر بازار آموزش بین المللی در واقع تصادفی نیست. این دانشگاه ‌ها گزینه ‌های تحصیلی نامحدودی را برای همه دانشجویان ورودی، دوره ‌های انعطاف ‌پذیر و بازارمحور، جامعه نوآورانه، خدمات حمایتی عالی، نرخ اشتغال بالاتر از استانداردهای جهانی پس از آن و در مجموع تجربه ‌ای منحصر به فرد از تحصیل در خارج از کشور ارائه می ‌دهند که در جای دیگری نمی ‌توانید پیدا کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما در خصوص اخذ پذیرش از آلمان می باشد.

تاریخچه دانشگاه مونیخ آلمان

این دانشگاه در سال 1472 توسط دوک باواریا در اینگولشتات تأسیس شد که از دانشگاه وین الگوبرداری کرد. در طول اصلاحات پروتستانی، یوهان دانشگاه را به مرکز مخالفت کاتولیک های رومی با مارتین لوتر تبدیل کرد. در سال 1799 مدارس اقتصاد و علوم سیاسیتاسیس شد و سال بعد پادشاه ماکسیمیلیان جوزف مدرسه را به لندشوت منتقل کرد و نام آن را لودویگ ماکسیمیلیان گذاشت. دوک های بایرن به حمایت قوی خود از مدرسه ادامه دادند و در سال 1826 پادشاه لوئیس اول آن را به مونیخ منتقل کرد . یک مدرسه فنی با دوره های کشاورزی و جنگلداری در سال 1868 تأسیس شد. دانشکده الهیات کاتولیک دانشگاه همچنان تأثیرگذار است، اگرچه یک دانشکده الهیات پروتستان نیز به آن اضافه شده است. وابسته به دانشگاه مونیخ بیش از 200 موسسه، سمینار و کلینیک تشکیل دهنده دارد.

چرا دانشگاه فنی مونیخ را برای تحصیل انتخاب می کنید:

  • رتبه 50 در رتبه بندی جهانی QS جهانی 2022
  • دانشگاه فنی مونیخ یکی از برترین دانشگاه های اروپا است
  • 13 استاد و فارغ التحصیل TUM از سال 1927 برنده جایزه نوبل شده اند
  • مردانی که یخچال و موتور دیزل را اختراع کردند در TUM تحصیل کردند
  • رتبه بندی آکادمیک دانشگاه های جهان رتبه Technische Universität München (TUM) را در رتبه سوم قرار داد.

تحصیل در دانشگاه مونیخ آلمان

در این شهر بزرگ، اقتصاد و آموزش به یکدیگر متصل هستند تا اطمینان حاصل شود که چیزی به نام کمبود نیروی کار ماهر در بازار کار وجود ندارد. دانشگاه ‌ها شبکه گسترده‌ای از شرکای صنعتی را حفظ می ‌کنند تا شما را قادر می ‌سازد در آزمایش‌ های زندگی واقعی در طول تحصیل خود شرکت کنید و یاد بگیرید که دانش نظری خود را در عمل به کار ببرید. برای جلوگیری از تعداد زیادی تحقیقات آنلاین مورد نیاز برای شناسایی این دانشگاه ها و پیشنهادات آنها، در این مقاله دانشگاه مونیخ آلمان را به شما معرفی می کنیم تا به شما کمک کنیم گزینه های خود را بدانید.

در نمودار زیر شاهد هزینه های تحصیل در مونیخ آلمان می باشید:

هزینه های تحصیل در مونیخ آلمان

نمی توان در مورد دانشگاه های مونیخ صحبت کرد و از دانشگاه مونیخ برجسته عبور کرد. بر اساس چندین رتبه بندی مرتبط، دانشگاه فنی نمادین مونیخ در میان بهترین دانشگاه های جهان و بدون شک بهترین دانشگاه ها قرار دارد. شهرت آن در تمام کشورهای جهان گسترش یافته است، زیرا دانشگاه مرکزی برای دانشجویان بین المللی آینده نگر است. تنوع برنامه های تحصیلی (بیش از 173 رشته تحصیلی)، کادر علمی عالی که محققان پیشرو در رشته خود هستند، جامعه دانشجویی متنوع و تجربه کلی تحصیلی که یک حرفه هیجان انگیز را برای شما تعیین می کند، تصویر کلی است که این دانشگاه برجسته را به بهترین شکل توصیف می کند.

دانشگاه فنی مونیخ در آلمان

دانشگاه فنی مونیخ TUM در سال 1868 تأسیس شد و در رتبه اول دانشگاه آلمان قرار دارد. TUM که به عنوان یکی از دانشگاه های فنی پیشرو اروپا شناخته می شود، تلاش کرده است تا راه حل های پایداری را برای جامعه از طریق تعالی در آموزش و پژوهش ایجاد کند. 17 استاد و فارغ التحصیل TUM نیز از سال 1927 جایزه نوبل را دریافت کرده اند. از طریق تعهد تزلزل ناپذیر TUM به بهبود جامعه، TUM آسیا در سال 2002 به عنوان اولین پردیس واحد دانشگاهی هر دانشگاه آلمانی راه اندازی شد. TUM Asia مدرک لیسانس و کارشناسی ارشد را توسط TUM با همکاری دانشگاه های سنگاپور ارائه می دهد. علاوه بر این، TUM Asia اکنون مجموعه جدیدی از دوره های آموزش اجرایی را در زمینه هایی مانند صنعت و مهندسی دقیق ارائه می دهد.

دانشگاه فنی مونیخ TUM یکی از دانشگاه‌های فنی پیشرو اروپا است و در رتبه‌بندی برترین دانشگاه آلمان قرار دارد. با تولید 13 برنده جایزه نوبل تا به امروز، TUM نقش مهمی در پیشروی پیشرفت های فناوری در سراسر اروپا، بر اساس اصول ریشه ای قوی خود در ایجاد ارزش پایدار برای جامعه از طریق تعالی و تحقیق، و ترویج فعال استعدادهای نسل بعدی کارآفرینی ایفا کرده است. با پیروی از همین چشم انداز، TUM در سال 2002 یک پردیس در سنگاپور راه اندازی کرد که به شما امکان می دهد آموزش آلمانی را با برنامه درسی که سطح بالایی از ارتباط با صنعت را در بر می گیرد، تجربه کنید. فارغ التحصیلان TUM با رتبه دوازدهم در رتبه بندی دانشگاه های اشتغال جهانی تایمز، بسیار مورد توجه شرکت ها در سراسر جهان هستند.

برنامه های کارشناسی دانشگاه مونیخ آلمان

از AY2020، برنامه های کارشناسی توسط SIT و دانشگاه فنی مونیخ TUM ارائه می شود. مدارک مشترک برای ارائه دانش‌آموزان به تخصص آلمانی، با ارتباط با چشم ‌انداز صنعت آسیا طراحی شده ‌اند. دانشگاه فنی مونیخ TUM یکی از دانشگاه های تحقیقاتی پیشرو در اروپا است. چندین برنده و مخترع نوبل مانند رودولف دیزل، کارل فون لینده و رودولف موسباور در اینجا تحقیق کرده اند. در سال 2006 و 2012، TUM به عنوان “دانشگاه تعالی” شناخته شد. در رتبه بندی بین المللی، مرتباً در بین بهترین دانشگاه های آلمان قرار می گیرد. همچنین دارای یک پردیس در سنگاپور و دفاتر ارتباط در چندین قاره است.

مقایسه چگونگی اخذ ویزای پزشکی آلمان انگلیس و سوئد مقاله ای مهم در این خصوص است که مطالعه آن می تواند موثر باشد. در جدول زیر شاهد جزئیاتی در خصوص دانشگاه مونیخ آلمان می باشید:

شرحپارامتر
46رتبه در بهترین دانشگاه های جهانی
10رتبه در اروپا
1رتبه در دانشگاه های فنی آلمان
37رتبه در هنر و علوم انسانی
39رتبه در زیست شناسی و بیوشیمی
186رتبه در بیوتکنولوژی و میکروبیولوژی کاربردی

مزایا تحصیل در دانشگاه مونیخ آلمان

مزایا تحصیل در دانشگاه مونیخ آلمان

دانشمندانی که بینش‌ های تحقیقاتی پیشرفته خود را به تدریس خود هدایت می ‌کنند. حمایت فردی از دانش آموزان از طریق ابتکارات مختلف و برنامه های آموزشی ارائه می شود. این دانشگاه همچنین ابتکاراتی را به طور خاص برای دانشجویان دختر بیشتر ارائه کرده است. در بیشتر موارد، دانشگاه دانشجویان خود را انتخاب می کند. امتیازهای کسب شده در امتحان پایان مدرسهAbitur تنها عامل تعیین کننده نیست. مناسب بودن متقاضیان برای دوره انتخابی آنها نیز نقش مهمی ایفا می کند. به این ترتیب، تعداد کمی از دوره ‌ها مصرف خود را با numerus clausus (NC) محدود می‌ کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت پس از تحصیل در آلمان راهنمای مسیر شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *