مهاجرت تحصیلی آمریکا

تحصیل رشته حقوق در آمریکا

تحصیل رشته حقوق در آمریکا

تحصیل رشته حقوق در آمریکا یکی از رشته های پرطرفدار در میان متقاضیان بین المللی می باشد، زیرا تحصیل این رشته در بهترین دانشگاه های این کشور صورت می پذیرد. از سوی دیگر متقاضیان پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های این کشور می توانند مشغول به اشتغال زایی شوند. به یاد داشته باشید که تحصیل رشته حقوق در آمریکا آسان نمی باشد. ورود به دانشگاه ها و کالج های دولتی این کشور امری بسیار سخت و رقابتی محسوب می شود. از بین دانشجویان خارجی تنها دانشجویانی موفق به ورود به دانشگاه های دولتی می شوند که شرایط بسیار خاصی داشته باشند. با ما همراه باشید تا بتوانید درباره دوره های تحصیلی رشته حقوق در آمریکا کاملا آگاه شوید. کارشناسان و متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارند تا در این مقاله درباره تحصیل رشته حقوق در آمریکا به دانشجویان اطلاعات کاملی ارائه دهند.

شرایط تحصیل رشته حقوق در آمریکا

اکثر متقاضیانی که به فکر تحصیل رشته حقوق در آمریکا هستند، مشتاق به کسب اطلاعات درباره رتبه بندی و رنکینگ دانشگاه ها و کالج های حقوق در کشور آمریکا می باشند. رتبه بندی ها و رنکینگ های در ایالت های مختلف متفاوت می باشند. اکثر رتبه ها و رنک ها در 20 سال اخیر تغییر نکرده اند. تنها تغییری که در رتبه بندی ها و رنکینگ دانشگاه ها و کالج های ایالت های مختلف کشور آمریکا صورت می گیرد، بین 10 دانشگاه اول می باشد. متقاضیان باید در نظر داشته باشند که مهم ترین مورد درباره تحصیل در دوره های حقوق در کشور آمریکا این است. دانشجو در یکی از 10 دانشگاه برتر حقوق در این کشور مشغول به تحصیل شود.

از سوی دیگر، برخی از متقاضیان باید از سنت خانوادگی پیروی کنند. به یک مرکز تحصیلی حقوق خاص بروند، که یکی از اعضاء خانواده مدرک تحصیلی خود را از آن دانشگاه کسب کرده است است. برای سایر دانشجویان و متقاضیان رتبه دانشگاه مورد نظر مهمتر می باشد. دانشگاه ها و کالج های آمریکایی از بهترین دانشگاه ها و کالج های دنیا برای تحصیل در رشته قانون می باشند. این موضوع بر اساس نتایج رسمی ثابت شده است. متقاضیان خارجی حتما باید برای انتخاب دانشگاه و کالج مورد نظر جهت تحصیل رشته قانون به رنکینگ سالانه نیز توجه کنند. براساس معیارهای اصلی، بهترین مورد را انتخاب کنند.

بهترین دانشگاه ها برای تحصیل رشته حقوق در آمریکا

بهترین دانشگاه های حقوق در آمریکا بر اساس ترتیب رنکینگ به صورت زیر می باشند:

  • دانشگاه ییل
  • دانشگاه هاروارد
  • دانشگاه استنفورد
  • دانشگاه کلمبیا
  • دانشگاه شیکاگو
  • دانشگاه نیویورک
  • دانشگاه پنسیلوانیا
  • دانشگاه ویرجینیا
  • دانشگاه برکلی
  • دانشگاه دوک
  • دانشگاه میشیگان
  • دانشگاه نورت وست
  • دانشگاه کورنل
  • دانشگاه جورجج تاون

میانگین تعداد متقاضیانی که در این کشور طی سال های اخیر به تحصیل پرداخته اند در نمودار زیر شرح داده شده است:

تعداد دانشجویان بین المللی در آمریکا

ورود به دانشگاه های حقوق در آمریکا

شما باید بدانید که در مقایسه با اروپا، مدارس قانون در ایالات متحده دارای الزامات، شرایط و قوانین متفاوت می باشند. متقاضیان می توانند مدرک دوره کارشناسی کسب کنند این می تواند مربوط به مطالعات قانون باشد، اما انجام دادن این کار الزامی و اجباری نمی باشد. مدارس حقوقی تمام دانشجویان و متقاضیانی را که مدرک کارشناسی کسب کرده اند. دوره کارشناسی را به پایان رسانده اند. بدون در نظر گرفتن زمینه های تحصیل قبلی خود، مورد پذیرش و قبولی قرار می دهند. جهت تحصیل قانونی در این کشور ابتدا مقاله تحصیل در آمریکا را مطالعه بفرمائید.

آزمون پذیرش در دانشکده حقوق آمریکا (LSAT)

LSAT مخفف تست پذیرش دانشکده حقوق است و بخش استانداردی از پروسه پذیرش تحصیلی قانون است. برای دانشجویان دوره پیش دانشگاهی در ایالات متحده مورد نیاز می باشد. برای ورود به مرکز تحصیلی حقوقی، متقاضیان باید مدرک کارشناسی کالج را تکمیل کنند. با این حال، مدرک متقاضی لزوما نباید مربوط به مطالعات قانون باشد. مدرک متقاضی می تواند فلسفه، ادبیات و یا هر چیز دیگری باشد. جهت اطلاع از میزان هزینه های این کشور مقاله هزینه زندگی در آمریکا به صورت کلی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

انواع تحصیل رشته حقوق در آمریکا

انواع تحصیل رشته حقوق در آمریکا

رشته حقوق در دانشگاه ها و کالج های کشور آمریکا انواع مختلفی دارد. به چند بخش تقسیم می شود:

Juris Doctor: تمام مراکز تحصیلی در ایالات متحده، چه دولتی و چه خصوصی، این دوره تحصیلی را به دانشجویان ارائه می دهند. زیرا این امر الزامی و اجباری می باشد. این برنامه شامل 3 سال تحصیل برای دانش آموزان تمام وقت و 4 سال برای دانش آموزان نیمه وقت است.

Master of Laws: بعد از اتمام دوره Juris Doctor، دانشجویان باید در دوره کارشناسی ارشد رشته حقوق مشغول به تحصیل شوند. این دوره برای کسانی مناسب می باشد. از این رو می خواهند اطلاعات کاملی درباره که دانش خاص در یک بخش خاص از قانون کسب کنند.

Doctor of Juridical Science: شبیه یک برنامه دکترای معمول است. بالاترین درجه علمی در زمینه حقوق به شمار می رود. این برنامه 3 سال طول می کشد. اغلب توسط دانشجویانی که علاقه مند به تدریس قانون هستند، تحصیل می شوند. با این حال، اکثر مدارس قانون از ایالات متحده تعداد کمی از این دوره های تحصیلی را ارائه می دهند.

شرایط اعزام دانشجو به این کشور در مقاله اعزام دانشجو به آمریکا به طور کامل شرح داده شده است.

برنامه های درسی رشته حقوق در آمریکا

در طول 3 یا 4 سال تحصیل حقوق، شما کلاس هایی خواهید داشت. موضوعاتی نظیر قانون اداری، نظریه حقوقی، روش های قانونی تحلیلی، ورشکستگی، قانون کسب و کار و اخلاق، حقوق مدنی، قانون اساسی و غیره را پوشش می دهد. بین سال های 2 تا 3، اکثر دانشجویان در ایالات متحده در یک برنامه کارآموزی شرکت می کنند. تا تجربه عملی را تجربه کنند که گاهی اوقات پس از فارغ التحصیلی تبدیل به شغل آینده می شود.

با شروع سال سوم، شما می توانید دوره های انتخابی مناسب برای تخصص ویژه حقوق را انتخاب کنید. حرفه آینده شما را تعیین می کند. انواع تخصص در رشته های حقوق در ایالات متحده عبارتند از:

  • حقوق بین المللی
  • حقوق عمومی
  • حقوق کیفری
  • حقوق کسب و کار
  • حقوق ثبت اختراع

جهت کار در این کشور مقاله کار در آمریکا از اطلاعات شاخصی برخوردار می باشد.

روش سقراط در آمریکا

یک روش محبوب در زمینه سبک آموزش و یادگیری در همه مدارس قانون از ایالات متحده آمریکا، روش سقراط می باشد. به دنبال روشی از فیلسوف قدیمی که عادت به پرسیدن و بحث در مورد افراد مختلف در مورد ایده های مختلف فلسفی است. اساتید حقوق از ایالات متحده برای تجزیه و تحلیل و ارائه استدلال به مسائل مختلف قانون، شبیه به بیان یک پرونده در دادگاه، از دانشجویان کمک می گیرند.

اگر چه این کار ساده ای برای دانشجویان نیست. اما اساتید آمریکایی معتقدند این بهترین ابزار برای آماده سازی حرفه ای قانون های آینده برای حل بحران های انتقادی، تحلیلی و سریع می باشد. هموطنان عزیز قبل از ورود به خاک کشور آمریکا، حتما باید از هزینه تحصیل و زندگی در آمریکا به صورت کامل مطلع باشند. شما عزیزان می توانید برای مطلع شدن از شرایط تحصیل رشته حقوق در آمریکا و تحصیل در رشته های مختلف با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *