مهاجرت تحصیلی نروژ

تحصیل دندانپزشکی در نروژ

تحصیل دندانپزشکی در نروژ

در میان رشته های پزشکی و پیراپزشکی بسیاری از متقاضیان بین المللی تحصیل در رشته های دندانپزشکی را به دلیل موقعیت شغلی مناسب و میزان درآمد بالا و امنیت شغلی انتخاب می نمایند. از این رو تحصیل دندانپزشکی در نروژ گزینه بسیار مناسب برای ادامه تحصیل متقاضیان خارجی می باشد. هر ساله دندانپزشکان زیادی به انسان کمک می کنند. به عنوان دانشجوی دندانپزشکی در نروژ، دانشجویان و متقاضیان یاد می گیرند که چگونه سلامت دهان افراد را تشخیص دهند، حفظ کنند و بهبود دهند. آنها همچنین می توانند در رشته دندانپزشکی در زمینه زیبایی فعالیت داشته باشند و به افراد کمک کنند تا با جراحی زیبایی بینی، لثه ها و دندان های خود احساس اطمینان و جذابیت بیشتری داشته باشند. قبل از تبدیل شدن به یک دندانپزشک، دانشجویان و متقاضیان باید مهارت های ارتباطی خود را نیاز ارتقا دهند تا با بیماران در ارتباط باشند. در ادامه متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات کافی درباره شرایط تحصیل دندانپزشکی در نروژ ارائه خواهند داد.

درباره تحصیل در رشته دندان در نروژ

دراین کشور دانشگاه ها و دانشکده های پزشکی یک برنامه 5 ساله دندانپزشکی را به تمامی متقاضیان بین المللی ارائه می دهند که به زبان انگلیسی و یا زبان نروژی تدریس می شود. تحصیل در نروژ و شرکت در برنامه ها و دوره های تحصیل دندانپزشکی در نروژ نیاز به کسب مدرک زبان انگلیسی (آیلتس یا تافل) و یا مدرک زبان نروژی دارد. دانشجویان در صورتی که قصد تحصیل دندانپزشکی در این کشور را داشته باشند اما مدرک زبان معتبر نداشته باشند، بایستی قبل از شرکت در برنامه های تحصیلی دندانپزشکی در دانشگاه ها در آزمون زبان و دوره های آموزش زبان انگلیسی یا زبان نروژی شرکت کنند و نمرات کافی کسب کنند. مردم نروژ به زبان نروژی و انگلیسی صحبت می کنند و دانشجویانی که قصد مهاجرت تحصیلی در نروژ را دارند، باید یکی از این دور زبان را بدانند.

شرایط تحصیل بهداشت دهان و دندان در نروژ

برنامه دندانپزشکی در دانشگاه های این کشور یک برنامه درسی با بالاترین استانداردهای آموزشی در اروپا و آمریکای شمالی ارائه می دهند. دانشجویان می توانند از بالاترین کیفیت تحصیلی در مراکز آموزش عالی در این کشور بهره مند شوند. معمولا در مراکز پیشرفته از جمله اتاق ترشحات آناتومی و آزمایشگاه مهارت های بالینی و فنی با شبیه سازهای بیمار شرکت می کنند. سیستم تحصیلی بی نظیر، یک محیط یادگیری مشترک و مجهز و یک برنامه تحصیلی بین المللی در سطح جهانی عوامل اصلی جذب متقاضیان بین المللی به کشور نروژ برای تحصیل دندانپزشکی می باشند.

دوره های تحصیلی دندانپزشکی از سراسر جهان از جمله آلمان، ایتالیا، سوئد، نروژ، انگلیس، اسرائیل و یونان جذب می کنند. در دانشگاه های این کشور متقاضیان بین المللی که در برنامه های تحصیلی دندانپزشکی شرکت می کنند. از این رو می توانند با کادر علمی دانشگاه خود ارتباط بسیار نزدیکی داشته باشند. در گروه های کوچک دانشجویی از آموزش های مختلف بهره مند شوند. همچنین با آشنایی با سایر اعضاء انجمن های دانشجویی در زمینه های مخلتف تحصیلی پیشرفته چشمگیری داشته باشند. جهت تحصیل در این کشور مقاله ویزای تحصیلی نروژ جزء مقالات شاخص و کاربردی می باشد.

جهت اطلاع از میانگین تعداد دانشجویان این کشور، پیشنهاد ما به شما مراجعه به نمودار زیر می باشد:

تعداد متقاضیان تحصیلی در کشور نروژ

فارغ التحصیلان رشته پزشکی دندان از نروژ

فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی می توانند به صورت حرفه ای و قانونی در تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا و سایر کشورها مشغول به کار شوند. همچنین می توانند درآمد بالایی کسب کنند. زیرا اکثر دانشگاه های کشور نروژ سطح بسیار بالای تحصیلی دارند و برنامه ها و دوره های تحصیل دندانپزشکی را با بالاترین استاندارد به دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. در انجمن آموزش دندانپزشکی دانشجویان از هرگونه بروزرسانی مرتبط با دندانپزشک اروپایی به عنوان فارغ التحصیل آشنا می گردند. التحصیلان دندانپزشکی می توانند در کلینیک های یا بیمارستان های خصوصی و عمومی مشغول به کار شوند. فارغ التحصیلان این رشته تحصیلی می توانند در زمینه جراحی دهان، دندانپزشکی ترمیمی و کودکان، ارتودنسی و غیره تخصص یابند. جهت اطلاع از شرایط کار در این کشور مقاله کار در نروژ را مطالعه بفرمائید.

علت انتخاب رشته دندانپزشکی در کشور نروژ

دندانپزشکی یک مسیر شغلی کاملا واضح را برای دانشجویان آماده می کند. دانشجویان می توانند در زمان تحصیل در دانشگاه های کشور نروژ از بهترین برنامه های تحصیلی بهره مند شوند. بعد از اتمام دوره های تحصیلی خود، در تمامی نقاط دنیا مشغول به کار شوند. حتی اگر تصمیم بگیرید که بعد از فارغ التحصیلی حرفه خود را در دندانپزشکی دنبال نکنید. از این رو طیف گسترده ای از مهارت ها و توانایی ها را کسب خواهید کرد. در بسیاری از زمینه ها چشم انداز شغلی کاملی به شما می دهد. در طول 5 سال تحصیلات خود، شما به مهارت بالایی از مهارت فنی، مهارت های پیشرفته و بسیاری از خصوصیات مطلوب تسلط خواهید یافت.

دیگر دلایل تحصیل در نروژ در رشته دندانپزشکی به شرح زیر است:

  • رتبه 1 در رده بندی ایمنی جهان
  • رتبه 4 در رتبه بندی آموزش جهانی

اخذ پذیرش در دانشگاه های کشور نروژ

افرادی که تصمیم دارند که به عنوان دندانپزشک آموزش ببینند. از این رو می باید به آمادگی لازم برای یادگیری آناتومی انسان و بیماری دهان نیاز دارند. برای واجد شرایط بودن به عنوان یک دندانپزشک، دانشجویان دانشگاه های این کشور باید دوره 5 ساله آموزش را برای مدرک کسب مدرک کارشناسی سپری کنند.  متقاضیان باید در نظر داشته باشند که بیشتر از 5 سال را صرف یادگیری عملی کنند. همچنین شرکت در سخنرانی ها و سمینارهای دانشگاهی خواهند کرد.

متقاضیانی که مشغول تحصیل دندانپزشکی می شوند با طیف وسیعی از کلینیک های بیمارستان و جامعه تجربه خواهند کرد. شیمی، ریاضی، زیست شناسی و همچنین فیزیک دروس مکمل هستند. برای ورود به دانشگاه های این کشور و تحصیل دندانپزشکی موارد اصلی به شمار می روند.

دانشگاه هایی که محبوب ترین برنامه های کارشناسی را در دندانپزشکی ارائه می دهند، عبارتند از:

نام دانشگاهمقطع تحصیلی
دانشگاه برگنکارشناسی، کارشناسی ارشد
دانشگاه ترومسوکارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری
دانشگاه اسلوکارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری

شهرهای بزرگ برای تحصیل در نروژ

بزرگترین شهرهایی که برنامه های کارشناسی را در این رشته ارائه می دهند، به شرح زیر هستند:

شهردانشگاهمیزان هزینه به کرون نروژ
برگن1NOK628
اسلو1NOK642
تروسو1NOK4180

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده پاسخگویی به سوالات شما در این باب می باشد. جهت اخذ اقامت نروژ مقاله مذکور را مطالعه بفرمائید. .

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *