مهاجرت به کشور ژاپن

بهترین شهرهای ژاپن

بهترین شهرهای ژاپن

بهترین شهرهای ژاپن در سال 2023، مورد توجه بسیاری از مردم سراسر جهان به خصوص گردشگران و افرادی که قصد مهاجرت دارند قرار گرفته است. مجمع الجزایر ژاپن از بیش از 6000 جزیره در اقیانوس آرام تشکیل شده است. این کشور یکی از پرجمعیت ترین کشورهای جهان را تشکیل می دهد که تقریبا 127 میلیون نفر جمعیت دارد. چهار جزیره بزرگ هونشو، هوکایدو، کیوشو و شیکوکو هستند و به 8 منطقه تقسیم می شوند. ژاپن کشوری غنی از سنت، فرهنگ و فناوری است. هر شهر برداشت منحصر به فرد خود از فرهنگ این کشور را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. بهترین شهرهای ژاپن عبارتند از:

  • ساپورو
  • توکیو
  • یوکوهاما
  • ناگویا
  • کیوتو
  • نارا
  • اوزاکا
  • کوبه
  • هیروشیما
  • اوکیناوا

که در نمودار زیر جمعیت هر یک از آن ها را مشاهده می کنید:

جمعیت بهترین شهرهای ژاپن

در این نگارش تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد تا برخی از مناظر دیدنی و خدماتی که بهترین شهرهای ژاپن در اختیار مردم قرار می دهد را به گردشگران معرفی کند.

توکیو پایتخت ژاپن

توکیو پایتخت این کشور، از بهترین شهرهای ژاپن و پرجمعیت ترین کلان شهر جهان است. این شهر یکی از جذاب ترین شهرهای جهان، از معابد با شکوه این کشور سنتی گرفته تا نورهای نئون درخشان شیبویا می باشد. در جدول زیر نقاط قابل توجه و غذاهای معروف این شهر آورده شده است:

پارامترشرح
نقاط قابل توجهبرج توکیو، توکیو اسکای تری، گذرگاه شیبویا، معبد سنسوجی، معبد میجی، ریوگوکو کوکوگیکان (سالن ملی سومو)، نقاط فرهنگی اوتاکو و کاوایی
غذاهای معروفمونجایاکی (خمیر تابه ای و مواد مختلف)، نینگو-یاکی (کیک پخته شده به شکل عروسک)، کینتارو-آمه (یک آب نبات سنتی)
جمعیت9273000 نفر

توکیو بدون شک شناخته شده ترین شهر این کشور است. کلانشهر توکیو از 23 بخش ویژه تشکیل شده است. جمعیت ژاپن 35 میلیون نفر است. این شهر همچنین به دلیل داشتن شلوغ ترین گذرگاه عابر پیاده در جهان معروف به عبور از تقاطع Shibuya و آنچه بسیاری می گویند شلوغ ترین ایستگاه قطار جهان در شینجوکو است، شناخته شده است.

توکیو همچنین مرکز فرهنگ اوتاکو در آکیه بارا با انبوهی از بازی ها، فروشگاه های انیمیشن و لوازم الکترونیکی است. در حالی که مناطق هاراجوکو و شیبویا به دلیل کمک به فرهنگ مد و فرهنگ کاوای (ناز) در سراسر جهان شناخته شده اند. با این حال، فرهنگ سنتی هنوز در توکیو بسیار زنده است، با تعدادی مقدس و معبد در سراسر شهر مانند منطقه تاریخی Asakusa، جشنواره هایی که در طول سال برگزار می شود و همچنین بزرگترین استادیوم سومو جهان در این کشور برگزار می شود.

ناگویا از بهترین شهرهای ژاپن

ناگویا، بزرگترین شهر در منطقه چوبو مرکزی، از بهترین شهرهای ژاپن و یکی از بنادر مهم این کشور و همچنین قطب مهم قطارهای گلوله ای شینکانسن است. از خرید گرفته تا پارک های تفریحی علمی و کودکان، جاذبه های ناگویا را مطمئنا فراموش نکنید. از موارد جالب توجه این شهر می توان به قلعه ناگویا، برج های JR Central، موزه اتومبیل تویوتا، موزه یادبود صنعت و فناوری تویوتا، پارک SCMaglev و راه آهن، موزه علوم شهر ناگویا، معبد اوسوکانون و اجلاس جهانی کاسپلی اشاره کرد. غذاهایی که بیشتر در این شهر دیده می شود عبارتند از:

  • میسو-کاتسو (کتلت گوشت خوک سس میسو)
  • بال مرغ
  • کشیمن (یک ظرف رشته فرنگی صاف)
  • برنج با میگو

ناگویا مدت هاست مرکز تولید خودرو و هواپیمایی این کشور و همچنین یک قطب فناوری با صنعت روباتیک در حال رشد است. بازدیدکنندگان می توانند با بازدید از موزه علوم شهر ناگویا، SCMaglev و Railway Park یا هر یک از دو موزه تویوتا، بخش فناوری محور ناگویا را جستجو کنند. در سال های اخیر، ناگویا به دلیل قرار گرفتن در اجلاس جهانی کاسپلی، جایی که کاسپلایرهای 20 کشور در سراسر جهان در مسابقات جهانی کاسپلی به رقابت می پردازند و در یکی از چشمگیرترین رژه های کاسپلای این کشور شرکت می کنند، شهرت جهانی پیدا کرده است.

اوزاکا از بهترین شهرهای ژاپن

اوزاکا از بهترین شهرهای ژاپن

اوزاکا سومین شهر بزرگ این کشور و از بهترین شهرهای ژاپن می باشد. اوزاکا اولین پایتخت این کشور بود. در این کشور به عنوان یک مرکز اقتصادی حیاتی در نظر گرفته شده است. این خانه بزرگترین بندر دریایی این کشور و بسیاری از تولیدکنندگان برجسته ژاپنی است. شهر اوزاکا بهشت ​​آشپزی نیز تلقی می شود. نام مستعار آن آشپزخانه کشور است. از مناظر دیدنی این شهر می توان به دوتونبوری (منطقه زندگی شبانه)، قلعه اوزاکا، آکواریوم اوزاکا کایوکان، استودیوی جهانی ژاپن، رصدخانه کوچو تین، معبد سومیوشی Taisha اشاره کرد.

از آنجایی که ای شهر به آشپزخانه کشور معروف است، غذاهایی که بیشتر در این شهر دیده می شود عبارتند از:

  • تاکویاکی
  • اوکونومیاکی
  • یاکینیکو
  • کیتسونه (توفوی سرخ شده عمیق) اودون
  • تایکو مانجو (یک شیرینی پخته شده پر از خمیر لوبیای آزوکی که به شکل درام تایکو است.)

اوزاکا بزرگترین شهر در منطقه کانزای است. اما آنچه که واقعاً به خاطر آن شناخته می شود شخصیت پر جنب و جوش و رنگارنگ آن است، از گویش مشخص تا غذاهای آن که در سراسر ژاپن محبوب شده است. اوزاکا مکانی عالی برای تجربه یک فضای بی نظیر شهری، با سرگرمی برای بزرگسالان و کودکان است.

اوزاکا یکی از بزرگترین آکواریوم های عمومی جهان را در خود جای داده و استودیوی جهانی این کشوز را در خود جای داده است. و هیچ سفر به اوزاکا بدون بازدید از منطقه تفریحی دوتونبری، با تابلوهای تبلیغاتی نئون، رستوران های بی شمار و امکانات تفریحی، کامل نخواهد بود.

کیوتو از بهترین شهرهای ژاپن

کیوتو بیش از 1000 سال پایتخت رسمی این کشور بود. همچنان یکی از مقصد اصلی برای تجربه فرهنگ سنتی این کشور است. این شهر دارای حدود 2000 معبد و زیارتگاه است، از جمله می توان به «غرفه طلایی»، ریوآنجی معروف به باغ صخره ای خود و فوشیمی ایناری تائشا، زیارتگاه با تونل 5000 دروازه ورمیلیون اشاره کرد. یکی از مناطق مورد بحث کیوتو «منطقه گیشا» جیون است. در حالی که گیکو (اصطلاح کیوتو برای گیشا) و مایکو (گیکو شاگرد) به عنوان دست نیافتنی شناخته می شوند، اگر خوش شانس باشید، ممکن است با یکی از زیبایی های تزئین شده با کیمونو که قدم می زند، روبرو شوید.

دوستداران هنر و تاریخ همچنین نخواهند موزه ملی کیوتو را که بیش از 230 گنجینه ملی و ویژگی های فرهنگی مهم را در خود جای داده است، از دست بدهند. گردشگرانی که قصد بازدید از این کشور زیبا را دارند، می توانند مقالات مربوط به این کشور را در وب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه نمایند. همچنین کسانی که علاقه مند به مهاجرت به ژاپن می باشند جهت مشاوره می توانند تماس بگیرند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *