مهاجرت به کشور اکوادور

بهترین شهرهای اکوادور

بهترین شهرهای اکوادور

علاقه مندان به گردشگری لازم است که از بهترین شهرهای اکوادور مطلع شوند. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما است. سواحل زیبا و مناظر خیره کننده کوهستانی، معماری حیرت انگیز دوران استعمار یا بازارهای شلوغ بومی، باعث شده تا شهرهای اکوادور زیبا به نظر برسند. شهرهای اکوادور به اندازه مناظر باورنکردنی کشور متنوع می باشند. هرکدام از آن ها ظاهر و احساس متمایز خود را نسبت به یکدیگر دارند.

جمعیت شهرهای اکوادور

کاوش در شهرهای بندر شلوغ و روستاهای ماهی گیری در امتداد خط ساحلی اقیانوس آرام تجربه ای کاملا متفاوت را در بازدید از شهرهای بلند آندو اوتاوالو و کویتو ارائه می دهد. در حالی که سایر شهرهای اکوادور در میان شاخ و برگ های انبوه جنگل های بارانی آمازون قرار گرفته اند. کشوری مسحورکننده و دارای چیزهای فراوان برای دیدن و انجام دادن دارد. سفر به اکوادور و گشت و گذار در شهرهای پرجنب و جوش آن برای خود مطمئناً تجربه ای باورنکردنی خواهد بود. در لیست زیر بهترین شهرهای اکوادور آمده است:

  • شهر کویتو
  • شهر گوایاکویل
  • شهر تنا
  • شهر کوئنکا
  • شهر بائوس
  • شهر ایبارا
  • شهر مانتا

که در نمودار زیر می توانید جمعیت هر کدام از شهرهای نام برده شده در لیست بالا را مشاهده نمایید:

جمعیت بهترین شهرهای اکوادور

همان طور که مشاهده می کنید، بیشترین جمعیت گوایاکویل و کمترین جمعیت را تنا دارد. در جدول زیر اطلاعات در مورد فرودگاه های این شهرها را مشاهده می کنید:

نام شهرهانام فرودگاه
کویتوبین المللی و داخلی
گوایاکویلبین المللی و داخلی
تنافقط برای هواپیماهای کوچک
کوئنکاپروازهای داخلی
بائوسندارد
ایباراندارد
مانتاوضعیت بین المللی اما بیشتر پروازهای داخلی

کویتو پایتخت اکوادور

کویتو پایتخت اکوادور بوده و یکی از بهترین شهرهای اکوادور می باشد. بنابراین، اینکه هنگام ورود به اکوادور، عبور از آن احتمال بسیار بالایی خواهد داشت. نه تنها گذراندن یک یا دو روز یک شهر پر جنب و جوش، بلکه یک پایگاه مناسب برای سفرهای بعدی به گالاپاگوس، آمازون، ساحل یا آند از طریق جاده یا هوا ایجاد می کند. کویتو اولین شهری در جهان بود که به میراث جهانی یونسکو اعطا شد. و این خالی از لطف نیست زیرا با افتخار از بهترین معماری استعماری حفظ شده در کل آمریکای لاتین برخوردار است. در خیابان ها و میادین شلوغ شهر قدیمی تاریخی کویتو قدم بزنید. از زمان تاسیس شهر در کلیساها و صومعه ها فرو بروید. همچنین می توانید، بهترین موزه ها و گالری های اکوادور را مرور کنید.

امروزه، کویتو چیزی را برای همه فراهم می کند، ترکیبی از زندگی مدرن شهر، تاریخ استعمار، و یک صحنه پر رونق هنر و سینمای بوهمی می باشد. شهری از پارک های سبز، غذاهای عالی بین المللی، زندگی شبانه پر جنب و جوش، بازارهای محلی رنگارنگ، یک صحنه پر رونق از صنایع دستی، مراکز خرید مدرن و بوتیک های عجیب و غریب می باشد. کویتو همچنین میزبان دو جشنواره سالانه محبوب است. جشنواره های کویتو (Fiestas de Quito) جشن بنیانگذاری شهر، و جشنواره چراغ هایی که هر شب کلیساها در شهر قدیمی روشن می شوند.

 

گوایاکویل و تنا از بهترین شهرهای اکوادور

گوایاکویل بزرگ ترین شهر این کشور و یکی از بهترین شهرهای اکوادور می باشد. هنوز هم به عنوان یکی از مهم ترین بندرهای آمریکای جنوبی عمل می کند. این شهر در حاشیه رودخانه گوایاس توسعه یافته است. هنوز ارتباط زیادی با آب دارد، از غذاهای دریایی خوشمزه که هر روز تازه صید می شود، تا پیاده روی قابل توجه Malecon 2000 و فضاهای عمومی که مردم را برای تفریح در تمام ساعات روز بیرون می کشد. محله تاریخی Las Peñas قدیمی ترین محله در شهر است و باید از آنجا دیدن کنید. مناظر زیبا بالای تپه، و یک زندگی اجتماعی پر جنب و جوش در میان میله های کوچه که در میان خانه های رنگارنگ نقاشی شده وجود دارد. همچنین رستوران های پرطرفدار، بوتیک فروشی ها و فرهنگ کافه های پیاده رو، پیدا خواهید کرد. نباید خانه های قدیمی بازسازی شده و تاریخچه چگونگی ساخت کاکائو و شکلات در شهر را در پارک تاریخی گوایاکویل از دست داد.

تنا دروازه ورود به جنگل بارانی آمازون اکوادور، در دسترس ترین شهر جنگل در این کشور است. تنا یکی از بهترین شهرهای اکوادور می باشد. محلی برای آغاز ماجراهای جدید می باشد. در حالی که شاید خود شهر هیجان انگیزترین شهرها نباشد، شما بسیاری از تورگردانان را پیدا خواهید کرد که فعالیت هایی را در جنگل انجام می دهند. از جمله می توان به رفتینگ و کایاکینگ، غارنوردی و بازدید از لژهای جنگل، جوامع یا سفرهای دریایی آمازون اشاره کرد. همچنین برای دیدن میمون های ساکن در میدان، بازدید از ساحل یا رفتن به جوامع اطراف کیچوا، سفر به میساهوالی نیز توصیه می شود. برای رفتن به اعماق جنگل برای سفرهای حیات وحش، مسافرت طولانی تر با اتوبوس یا پرواز به شهرهای نفتی کوکا یا لاگو آگریو راهی برای رفتن است.

 

کوئنکا از بهترین شهرهای اکوادور

کوئنکا یکی از گوهرهای دوره استعمار اسپانیا بوده و یکی از بهترین شهرهای اکوادور می باشد. به علاوه، یکی دیگر از شهرهای میراثی شناخته شده اکوادور در یونسکو است. این بنا طبق طرحی توسط پادشاه اسپانیا بازسازی شد و نمونه برجسته ای از زمان برنامه ریزی شهری به حساب می آید. امروزه، کوئنکا دارای شور و نشاط افتخارآمیز اما آرام و آرام است، که باعث جلب نظر افراد سابق و بازنشستگان از ایالات متحده و اروپا شده است تا در اینجا ریشه دوانند. به علاوه، این شهر به عنوان یکی از امن ترین شهرهای اکوادور شناخته شده است. خرابه های باستانی اینکان، موزه های عالی و محصولات رو به رشد رستوران های محلی و بین المللی مردم را به شهر می کشاند.

در حالی که پارک ملی ال کاخاس در نزدیکی آن یک ذخیره گاه گسترده از مسیرهای پیاده روی، دریاچه های کوهستانی و حیات وحش است از مناظر دیدنی این شهر می باشند. مکان های دیگری که می توانید در طول اقامت در اینجا جستجو کنید، میادین و کلیساها می باشند. این بناها تأثیرات اسپانیایی و فرانسوی دارند. همچنین می توانید، زمانی را به گشت و گذار در خیابان های سنگفرش شده و قدم زدن در حاشیه رودخانه های زیبا می پردازند.

بائوس از بهترین شهرهای اکوادور

بائوس از بهترین شهرهای اکوادور

بائوس (Baños) پایتخت ماجراجویی در فضای باز اکوادور است. به علاوه، یکی از بهترین شهرهای اکوادور می باشد. به لطف محیط طبیعی و باشکوه آن، در میان کوه های سرسبز، در این نزدیکی رودخانه هایی برای قایقرانی، آبشارهایی برای دره نوردی، دره هایی برای کشف با دوچرخه و مسیرهای چالش برانگیز برای صخره نوردی پیدا خواهید کرد. برای بیشتر هجوم آدرنالین، از تاب خوردن (Swing) معروف در پایان دنیا یا پرش از پل دیدن کنید. دومین ادعای شهرت شهر بائوس، چشمه های آب گرم طبیعی است که ناشی از فعالیت حرارتی آتشفشان تونگوراهوا در حال سوختن در این نزدیکی می باشد. علاقه مندان به گردشگری می توانند مقاله بهترین شهرهای ایرلند را مطالعه نمایند.

که برای یک غروب شب بعد از یک روز فعال مناسب است. همچنین استراحتگاه های ویژه آبگرم را پیدا خواهید کرد که انواع درمان های ماساژ، صورت و بخار و گل را ارائه می دهند. صحنه رستوران شهر حال و هوای بین المللی را برجسته می کند. رستوران های کوچک تاپاس اسپانیا واقعاً معامله واقعی می باشند. رستوران های فوندوی سوئیس دارای پنیرهای غنی، گوشت های قدیمی و دسرهای الهام بخش هستند که شما را در تلاش برای فهمیدن دستورات بعدی سفارش می دهد.

ایبارا از بهترین شهرهای اکوادور

زمانی که اینکاها شهرهای اکوادور را تأسیس کردند، ایبارا زمانی یک پایگاه مهم بود. می توان گفت ایبارا یکی از بهترین شهرهای اکوادور می باشند. این شهر در شمال اوتاوالو واقع شده و در پس زمینه کوه های شمالی آند واقع شده است. به دلیل خانه های استعماری سفید شسته خود به عنوان شهر سفید شناخته می شود. ایبارا سیتی دارای ترکیبی از رستوران ها و گالری های هنری است که دانشجویان دانشگاه در آن جا می گذرند. در حالی که میدان ها و کلیساهای شهر اصلی هنگام گشت و گذار توقف سرگرم کننده ای هستند. برای چیزی کمی متفاوت، قطار آزادی (ترن دو لا لیبرتاد) را بررسی کنید.

برای مقدمه جذاب فرهنگ آفریقایی-اکوادوری، از جمله رقص معروف «لا بومبا»، از پنجشنبه تا یکشنبه هر هفته از ایستگاه ایبارا کار می کند. به سمت شهر سالیناس در دره گرم زیر حرکت می کند. در همان نزدیکی ، تالاب یاهوارکوچا مکانی آرام برای کشش پاها است. روستای کارانکی شایعاتی مبنی بر اینکه محل تولد حاکم اینکان آتاهوالپا است. موزه Inka Huasi کمی دورتر، شهر اوتاوالو را نباید از دست داد. به ویژه بازار رنگارنگ بومی شنبه و آبشارهای مقدس پگوشه از مکان های پربازدید این شهر می باشند.

مانتا از شهرهای اکوادور

یکی از اصلی ترین شهرهای بندری، بهترین شهرهای اکوادور و ساحلی اکوادور، شهر مانتا در مرکز روتا دل سول اکوادور واقع شده است. یک نقطه داغ برای کسانی که به دنبال تفریح ​​در زیر آفتاب، یک ضرب و شتم شهری و یک صحنه مهمانی کاملاً کمتر از سایر مکان های ساحل می باشند. چندین پرواز روزانه از کویتو، مانتا را به یک پایگاه محبوب محبوب برای کاوش در سواحل زیبای استان منابی تبدیل می کند. خود شهر مانتا مجموعه کاملی از رستوران های غذاهای دریایی، تفریحات شبانه هیپ، مرکز خرید مدرن و چندین ساحل تجاری را ارائه می دهد.

به طوری که، تعطیلات سازان اکوادوری را در فصل های طولانی به این شهر می کشاند. پانزده دقیقه خارج از شهر پلایا ماریانیتا، مکان نهایی برای جستجوی بادبادک در اکوادور می باشد. علاوه بر این، در بالا و پایین ساحل سواحل زیادی را برای کشف پیدا خواهید کرد. در شمال سن کلمنته بیش از هر ساحل دیگر در اکوادور دارای آفتاب است. کانو کوله پشتی سردتری ارائه می دهد صحنه در جنوب مونتکریستی، محل تولد کلاه پاناما، و پورتو لوپز برای تماشای نهنگ های تابستانی و دسترسی به پارک ملی ماچالیلا قرار دارد. علاقه مندان می توانند مقاله بهترین شهرهای استونی را مطالعه نمایید. اگر قصد دارید از بهترین شهرهای اکوادور اطلاعات بیشتر دریافت نمایید، می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و مشاوره دریافت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *