مهاجرت به کشور اکوادور

برترین هتل های اکوادور

برترین هتل های اکوادور

در برترین هتل های اکوادور که از جزایر گالاپاگوس تا پایتخت کیتو و به سمت آمازون اکوادور وجود دارند که می توانید بهترین هتل ها را پیدا کنید. در این کشور هتل های مختلفی بنابر سلایق و علایق مسافران تعبیه شده است و هر ساله بنبابر نیازها به روز و بازسازی می شوند. در این کشور می توانید در مرکز شهر و یا خارج از شهرها که از آرامش و سکوت بیشتری برخودار است تعطیلات خود را بگذرانید. البته هتل های مرکز شهر برای قرارهای تجاری و بین المللی بهتر هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بنا بر نیاز شما در خصوص نحوه مهاجرت به اکوادور مشاور شماست.

برترین هتل های پایتخت در اکوادور

ILLA Experience Hotel در کیتو از موقعیت مکانی مناسب و امکانات رفاهی مختلف برخوردار است. این بوتیک هتل لوکس در اکوادور دارای تنها 10 اتاق با دکوراسیون استعماری در طبقه اول، مدرن در طبقه دوم و طراحی مدرن تر در طبقه سوم است. شما به یک آبگرم کوچک، وان چرخابی، اتاق تناسب اندام، باغ جیبی سرسبز، و رستوران اختصاصی هتل دسترسی خواهید داشت. این هتل همچنین برای تئاتر سوکره، تئاتر بولیوار، موزه هنر استعماری و بسیاری از مغازه ها و رستوران های کوچک مناسب است هتل. کاسا گانگوتنا در کیتو واقع در یک عمارت بازسازی شده تاریخی مشرف به پلازا سان فرانسیسکو در منطقه قدیمی شهر است و شما 31 اتاق در 3 طبقه برای انتخاب خواهید داشت.

 

طبقه همکف رستورانی لذیذ را فراهم می کند که متخصص در غذاهای مدرن با استفاده از مواد سنتی و ساحلی است. پس از یک صبح کامل از گشت و گذار یا خرید، در پاسیو با سقف شیشه ای یا در تراس طبقه بالای یکی از بهترین هتل های اکوادور استراحت کنید. هتل Casona de la Ronda در کیتو خانه ای به سبک استعماری 1738 واقع در مرکز تاریخی کیتو، شما را در تاریخ و فرهنگ اکوادور غرق می کند. پس از یک روز گشت و گذار در شهر یا بازگشت از یک گشت و گذار یک روزه، کف پارکت، مبلمان چوبی، و دکوراسیون رنگارنگ آن را تحسین کنید. از کافی شاپ لذت ببرید یا در باغ یا تراس قدم بزنید تا از کوکتل خود در بار لذت ببرید. این هتل بوتیک برای ماه عسل و زوج ها عالی است اما می تواند خانواده ها را نیز در خود جای دهد.

در نمودار زیر شاهد نرخ گردشگری در اکوادور در سال های اخیر می باشید:

نرخ گردشگری در اکوادور

برترین هتل های لوکس در اکوادور

هتل لوکس ماما کوچارا که 5 ستاره است. در نزدیکی تئاتر بولیوار در کیتو مستقر شوید و استراحت کنید. از سرگرمی های عصرانه، رستوران و بار در محل لذت ببرید یا از سرویس اتاق سفارش دهید. در اتاق ‌های دنج و بدون آلرژی آن ‌ها به خوبی می‌ خوابید و از خواب بیدار می ‌شوید تا از بوفه روزانه یا صبحانه قاره ‌ای لذت ببرید. همه چیزهایی را که نیاز دارید، از وای فای رایگان گرفته تا ترانسفر فرودگاهی راحت، در اینجا خواهید داشت. هتل ایکالا که در منطقه شیک لا ماریسکال کیتو واقع شده است، معماری مدرن و استعماری و دکوراسیون داخلی را به نمایش می گذارد. اتاق های مهمان در سه سبک مختلف ارائه می شوند.

شما همچنین می توانید از منظره کیتو در شب در تراس پشت بام لذت ببرید. رستوران جذاب هتل هم غذاهای بین المللی و هم محلی ارائه می دهد، بنابراین همیشه چیزهای جدیدی برای امتحان خواهید داشت. زمانی که در شهر بندری گوایاکیل هستید، از امکانات رفاهی هتل دل پارک لذت ببرید. اما اجازه ندهید ساخت تخته چوبی این هتل در سال 1891 شما را فریب دهد. در داخل 44 اتاق و سوئیت جذاب با دکور زیبا خواهید یافت. علاوه بر این، این هتل تاریخی 5 ستاره در یک واحه گرمسیری در مرکز شهر واقع شده است و مکانی دنج برای استراحت پس از یک روز کامل سفر یا گشت و گذار در اختیار شما قرار می دهد. گوایاکیل اغلب نقطه پرش جزایر گالاپاگوس و سایر مقاصد است.

برترین هتل های تاریخی اکوادور

برترین هتل های تاریخی اکوادور

کروز دل وادو در یک ساختمان تاریخی نزدیک به مرکز شهر واقع شده است و بخشی از هتل های زنجیره ای کوچک لوکس به نام Art Hotels اکوادور است. چهار سوئیت لوکس با جکوزی و بالکن راحتی، چشم ‌انداز عالی و آرامش را در طول اقامت شما ارائه می ‌دهند. اتاق های جذاب دیگری نیز موجود است. برای چشیدن طعم فرهنگ اکوادور از خانه بیرون بروید و به مرکز این شهر استعماری بروید. برای شام، به رستوران طبقه سوم بروید و غذاهای مختلف از استان های مختلف را ببینید. اگر آب و هوا اجازه می دهد، از صبحانه خود در تراس لذت ببرید و مناظر وسیع تر شهر را تحسین کنید.

 

این بوتیک هتل دوست داشتنی که زمانی قلعه اینکاها، صومعه آگوستینیان، و خانه ماموریت ژئودزیک فرانسه بود، 11 اتاق به مهمانان ارائه می دهد. از مناظر شگفت انگیز مرتفع ترین آتشفشان جهان لذت ببرید و در اطراف سرزمین عجایب طبیعی اطراف هتل پرسه بزنید. اگر به دنبال یک استراحت رمانتیک غیر معمول هستید، اینجا جایی است که می خواهید بمانید. افراد ماه عسل و زوج ها از انزوای نسبی آن لذت می برند. هتل هاسیندا زولتا بازسازی شده قرن هفدهمی که تنها 2 ساعت از کیتو فاصله دارد. Hacienda Zuleta برای گردشگران فعال، دوستداران طبیعت و تماشاگران پرنده توصیه می شود، واقعاً برای هر کسی که می خواهد یک تجربه واقعی اکوادور را تجربه کند. می ‌توانید مناظر روستایی پیاده ‌روی طولانی داشته باشید، یا سوار اسب‌ های نژاد Zuleteno شوید. در شب، مستقر شوید تا از غذاهای اصیل اکوادوری که فقط برای شما ساخته شده اند، لذت ببرید.

در بخش زیر شاهد ملیت گردشگران در اکوادور می باشید:

ملیت گردشگران در اکوادور

هتل سانتا لوسیا در اکوادور

هتل سانتا لوسیا در بخش قدیمی شهر کوئنکا که بهترین شهرهای اکوادور است واقع شده است و یک هتل کوچک با 20 اتاق با طراحی زیبا است. در اینجا شما از مبلمان عتیقه، پنجره های ارسی و سقف های بلند شگفت زده خواهید شد. از یک شام رمانتیک در حیاط روباز لذت ببرید، در شهر قدم بزنید و کلیساهای تاریخی اطراف را تحسین کنید. هتل سانتا لوسیا یک پایگاه خوب برای بازدید از مناظر محلی، موزه ها و پیاده روی است، هتل سانتا لوسیا برای زوج ها مناسب است و برای خانواده ها نیز مناسب است و از جاذبه های گردشگری اکوادور است.

در جدول زیر شاهد میانگین قیمت اتاق های مختلف در هتل سانتا لوسیا در اکوادور هستید:

نوع اتاققیمت اتاق به دلار
2 تخته100$
3 تخته230$
4 تخته350$

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه خدمات مشاوره و راهنمای ویزای توریستی اکوادور در خصوص مهاجرت به اکوادور و همراه شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *