مهاجرت به کشور اندونزی

برترین هتل های اندونزی

برترین هتل های اندونزی

کشور اندونزی در جنوب شرقی آسیا واقع شده است، دارای برترین هتل های اندونزی فریبنده است. این کشور به عنوان بت های گرمسیری شناخته می شوند. با گشت و گذار در سراسر اندونزی، با انبوهی از مکان‌ های حفاظت شده یونسکو، جشن‌ های مذهبی، حیات وحش مهیج و مناظر چشمگیر روبرو خواهید شد که به اندازه مردم ساکن این کشور متنوع هستند.

بیش از 250 میلیون نفر در آن به بیش از 500 زبان و گویش صحبت می کنند که اندونزی را به چهارمین کشور پرجمعیت جهان تبدیل می کند. طیف وسیع جاذبه ‌های این کشور منبع بی‌ پایانی برای پیاده‌ گردی ماجراجویانه، برنامه ‌های سفر فرهنگی، غواصی یا صرفاً استراحت در کنار یک استخر در یک استراحتگاه 5 ستاره است. از طریق مشورت با مشاوران متخصص در حوزه مهاجرت و اخذ ویزای اندونزی در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مسیر خود را هموار کنید.

برترین هتل های لوکس اندونزی

Oberoi Lombok واقع در خلیج افسون ‌کننده مدانا، با دسترسی منحصر به فرد به ساحل و منظره غروب خورشید از کوه آتشفشانی آگونگ بالی، در میان هتل ‌های لوکس لومبوک بی ‌نظیر است. این تفرجگاه با مساحت 24 هکتار از باغ ‌های منظر زیبا، پر از درختان بومی سر به فلک کشیده، بوگنویل ‌های شعله‌ ور و همچنین دارای یک استخر بی ‌نهایت تماشایی است. فضای باز هتل، فضاهای ناهار خوری کاهگلی، غذاهای بین المللی عالی، غذاهای لذیذ محلی و قهوه لومبوک، همراه با موسیقی زنده، سنتی و رقص اندونزی را سرو می کند.

Alila Purnama ترجمه شده به عنوان The Full Moon یکی از مجلل ترین کشتی های فینیسی در آسیا است و یک انتخاب ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک سفر دریایی هیجان انگیز در اندونزی هستند. این ملک شناور که خود را به عنوان استاندارد هتل 6 ستاره طبقه بندی می کند، اقامتگاه فوق مدرن و آرامش بخشی را برای حداکثر ده مهمان فراهم می کند. Alila Purnama که به سبک سنتی فینیسی ساخته شده است، از 3 عرشه، 4 سوئیت لوکس 2 نفره و 1 سوئیت مستر با عرشه خصوصی تشکیل شده است. با توجه به تاکید Alila بر سبک و پایداری، مبلمان در سرتاسر کشتی به صورت سفارشی از چوب ساج، چوب خیزران و سایر مواد محلی که از اندونزی تهیه می شوند ساخته شده است.

در جدول زیر شاهد امتیازات هتل Aila purnama در حوزه های مختلف می باشید:

پارامترهاامتیازات
خدمات و سرویس ها81
فضا و محیط70
امکانات74

برترین هتل های جدید اندونزی

هتل Six Senses Uluwatu که به تازگی افتتاح شده است در Pecatu در جنوبی ترین نقطه بالی قرار دارد که خانه Pura Uluwatu است، معبد مقدسی که یکی از ستون های معنوی اصلی اندونزی محسوب می شود. استراحتگاه زیبای بالیایی با الهام از بالای صخره، از هر زاویه، مناظر بی‌ وقفه اقیانوس را ارائه می ‌دهد. این اقامتگاه شامل 103 سوئیت و ویلا است که با الهام از طراحی محلی، طبیعت را در بر می گیرد و راحتی هر موجودی را ارائه می دهد. اسپا سیکس سنس دارای درمان ‌های تخصصی الهام ‌گرفته از محلی، برنامه‌ های سلامتی یکپارچه چند روزه و جلسات یوگای صبحگاهی رایگان است. این استراحتگاه دارای استخرهای شنای متعدد، محل برگزاری رویداد در فضای باز، فضای برگزاری مراسم، سه رستوران شامل میز سرآشپز، مدرسه آشپزی و باغ و مزرعه ارگانیک وسیع است.

Nihi Sumba که در سال 2016 و 2017 جایزه شماره 1 هتل در جهان را توسط مجله Travel + Leisure دریافت کرد. این هتل که در جزیره دورافتاده Sumba در اندونزی واقع شده است، دسترسی خصوصی به یکی از بهترین استراحت های چپ دست موج سواران را ارائه می دهد. این 28 ویلا که توسط صنعتگران محلی با استفاده از چوب ساج و حصیر بومی ساخته شده ‌اند، دارای اتاق ‌های وسیع در فضای باز و استخرهای شنای خصوصی هستند. در اینجا می توانید به یک سافاری آبگرم بروید، اسب سواری کنید یا در زیر آبشار شنا کنید.

در نمودار زیر شاهد ملیت گردشگران در اندونزی می باشید:

ملیت گردشگران در اندونزی

جزیره خصوصی در برترین هتل های اندونزی

ما در طبیعت ذخیره ‌گاه طبیعی که جزیره خصوصی مویو در دریای مرجانی فلورس را تشکیل می ‌دهد، اجازه سلطنت کامل دارد. در اینجا در این بهشت ​​عاشقان حیات وحش، امانوانا با 20 چادر سافاری در میان جنگل های بارانی یا در ساحل کمپ برپا کرده است. چادرهای کم تأثیر و سازگار با محیط زیست، با این وجود، به کف چوبی سخت و سایبان های سربه فلک کشیده مجهز به تهویه مطبوع مجهز به تختخواب های مجلل، حمام اختصاصی و تخت های بزرگ با روکش توری هستند. آمانوانا همچنین پایگاه ایده آلی برای سفرهای قایقرانی در جستجوی کومودو اژدها در رزمناوهای مجلل فینیسی گروه Aman است.

این زیبایی دست نخورده متشکل از 6 جزیره که فقط در 150 مایل دریایی شمال شرقی سنگاپور قرار دارد و به راحتی از طریق هواپیمای دریایی خصوصی قابل دسترسی است، مقصدی کاملاً جدید را برای مسافران ارائه می دهد.در بهترین شهرهای اندونزی یک زمین بازی با ، 3 تالاب آبی کریستالی، 13 ساحل سفید پودری، سایه بان جنگلی سرسبز برای پیاده روی و مهمتر از آن فلسفه سیاست های زیست محیطی و حفاظتی، جزیره باوه یک پروژه هتل عشق برای ادغام مردم با طبیعت است و معیار را تعیین می کند. برای استراحتگاه های آینده در اندونزی. در مسیری که «کمتر به معنای بیشتر» است، جزیره خصوصی باوه تنها حداکثر 70 مهمان را می پذیرد.

برترین هتل های سنتی اندونزی

برترین هتل های سنتی اندونزی

این منطقه مجلل تمام ویلایی که به‌ عنوان یک دهکده سنتی بالی و جاذبه های گردشگری اندونزی طراحی شده است، در ساحل اقیانوس در بالی گسترده شده است و به مهمانان دسترسی مستقیم به ساحل می ‌دهد. این اقامتگاه دارای 147 ویلا است که در میان باغ‌ های سرسبز استوایی قرار گرفته ‌اند. خود را در فرهنگ جزیره ‌ای محلی غرق کنید، با درمان‌ های آبگرم جامع استراحت کنید و از طیف گسترده‌ ای از گزینه ‌های غذاخوری، از جمله رستوران ساحلی Sundara لذت ببرید.

لذت‌ های حسی بیشتری در رستوران تامان وانتیلان در فضای باز انتظار می ‌رود، جایی که غذاخوری ‌هایی به سبک تئاتر توسط گروهی از سرآشپزهای تخصصی در نمایشگاه آشپزی یا آشپزخانه ‌های نمایشی ارائه می ‌شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با ارائه مشاوره و خدمات در حوزه راهنمای ویزای توریستی اندونزی شما را همراهی می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *