مهاجرت کاری کانادا

بازار کار مهندسی الکترونیک در کانادا

بازار کار مهندسی الکترونیک در کانادا

مهندسی الکترونیک در لیست مشاغل مورد نیاز در کانادا قرار دارد. از همین رو بازار کار مهندسی الکترونیک در کانادا دارای شرایط مطلوبی می ­باشد. متخصصان در این حوزه با فرصت های شغلی بسیار مناسبی روبرو خواهند بود. از این رو می­ توانند حقوق و دستمزدهای بالایی را دریافت نمایند. کشور کانادا دارای اقتصادی رو به رشد و بسیار مناسب می ­باشد. مردم این کشور از استانداردهای بسیار بالای زندگی برخوردار هستند.

سالانه متخصصین این حرفه سعی در مهاجرت به این کشور مرفه را دارند. برنامه مهاجرتی اسکیل ورکر به گونه ای است که مهاجرت متخصصین در بخش های مختلف به کانادا را آسان نموده است. زمینه های اخذ اقامت دائم کانادا را برای متقاضیان مهاجرت به این کشور فراهم نموده است. جهت آگاهی از سایر جزئیات مهاجرت به کانادا می ­توانید از راهنمایی های مفید مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره ­مند گردید.

بررسی بازار کار مهندسی الکترونیک در کانادا

هم اکنون کشور کانادا بهترین بازارهای کاری رشته های مهندسی در جهان را در اختیار دارد. زیرا اکثر ایالت های این کشور نقش پررنگ و قدرتمندی در بخش تولید دارند. بیش از یک سوم مشاغل مهندسی در ایالت های تورنتو و کبک کانادا می ­باشد. حوزه کاری و فعالیت های مهندسین الکترونیک به گونه ای است که آنان با تمامی افراد جامعه در ارتباط هستند. زیرا آنها وظیفه طراحی، تولید و تعمیر تمامی وسایل الکترونیکی را بر عهده داشته که در هر مرحله بایستی با افراد جامعه ارتباط برقرار نمایند. علاوه بر این تحقیق، ساخت و بهبود وسایل الکتریکی از دیگر وظایف مهندسین این حوزه به شمار می ­رود.

شرایط بازار کار مهندسی الکترونیک در کانادا

افرادی که متقاضی ورود به بازار کار مهندسی الکترونیک در کانادا هستند، بایستی حداقل دارای مدرک کارشناسی در این رشته باشند. در برخی موارد شرکت های کانادایی تنها افرادی را که دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری در کانادا هستند را استخدام می­ نمایند. ناگفته نماند داشتن سابقه کار در این حوزه تأثیر زیادی بر استخدام افراد و اخذ مجوز کار کانادا خواهد داشت.

قوانین استخدام مهندسین در ایالت های مختلف کانادا با یکدیگر متفاوت است. مهندسینی که از دیگر کشورها به کانادا مهاجرت نموده اند، ملزم به معادل سازی مدرک تحصیلی خود می­ باشند. شورای تایید پس از بررسی مدارک صلاحیت فرد اعلام می­ نماید. پس از اخذ مجوز کار متقاضیان اجازه انجام کار و ورود به بازار کار مهندسی الکترونیک در کانادا را در 12 ایالت این کشور خواهند داشت.

لازم به ذکر است متقاضیان برای اخذ مجوز کار مهندسی در کانادا دارای شرایط زیر باشند:

  • حداقل دارای 18 سال سن باشند.
  • داشتن گواهی عدم سوء سابقه کیفری
  • برخورداری از مدرک کارشناسی مورد تایید شورای مهندسی
  • قبول شدن در آزمون کار حرفه ای
  • مدارک سابقه کار متقاضی

جهت کار در کانادا مقاله لینک شده را از طریق سایت مذکور ما بررسی بفرمائید.

شرایط بازار کار مهندسی الکترونیک در کانادا

چگونگی کاریابی رشته الکترونیک در کانادا

افرادی که قصد مهاجرت به کانادا و انجام کار در حوزه مهندسی الکترونیک را دارند، به طرق مختلف می­ توانند به جستجوی کار در کانادا بپردازند. موسسات معتبر کاریابی، روزنامه های محلی و سایت های کاریابی از جمله معروفترین روش های کاریابی در این کشور می ­باشند. شرکت های مختلف و کارفرماهای برجسته ای در کشور کانادا هستند که نیازمند نیروهای متخصص در حوزه الکترونیک می­ باشند. از این میان می ­توان به شرکت های Tetra Tech-Stantec-IBG Group-Bombardier اشاره نمود. مهندسین الکترونیک بایستی در قراردادکاری خود با کارفرمایان تمامی جزئیات و شرایط کاری خود را بیان نمایند. در باب اطلاع از ویزای کاری کانادا می توانید مقاله مربوطه را بررسی بفرمائید.

درآمد مهندسین الکترونیک در کانادا

یکی از مهمترین مباحث مهاجرت کاری به کانادا میزان حقوق و دستمزدی است که افراد در این کشور دریافت می­ نمایند. با توجه به اینکه کانادا کشوری پیشرفته و دارای اقتصادی پایدار می ­باشد. میزان حقوق و درآمدی که افراد در ای کشور دریافت می­ نمایند، بیشتر از دیگر کشورها است. متوسط درآمد متخصصین الکترونیک در کانادا 77221$ (دلار) در سال و به ازای هر ساعت کاری 3900$ (دلار) برآورد شده است.

البته میزان درآمد مهندسین مبتدی که به تازگی وارد بازار کار مهندسی الکترونیک در کانادا شده اند 42500$ (دلار) در سال تخمین زده شده است. سابقه کاری در انجام کار مهندسی الکترونیک تأثیر زیادی بر میزان حقوق دریافتی افراد خواهد داشت. از دیگر عواملی که بر میزان حقوق مهندسین در کانادا تأثیرگذار است، ایالت های مختلف است. بطوریکه درآمد مهندسین در شهرهای نیوبرونویچ و آلبرتا با 95000$ (دلار) در سال نیز می­ رسد.

چگونگی مهاجرت مهندسین الکترونیک به کانادا

مهندسین الکترونیک به 2 طریق می ­توانند به کانادا مهاجرت نمایند. اخذ پیشنهاد کاری از سوی کارفرمایان در کانادا و ثبت نام در برنامه مهاجرتی اسکیل ورکر کانادا. افرادی که با جستجوی کار و پیشنهاد کاری و اخذ ویزای کار کانادا را اخذ می ­نمایند، در ابتدا با اقامت موقت به این کشور سفر خواهند نمود و پس از چند سال کار مداوم در این کشور امکان اخذ اقامت دائم کانادا را خواهند داشت.

اما برنامه مهاجرتی اسکیل ورکر بگونه ای است که پس از تأیید مدارک مهندسین و و کسب امتیاز لازم اقامت دائم کانادا از همان ابتدا به متقاضی مورد نظر اعطاء خواهد شد. متقاضیان می­ توانند در این زمینه با مشاورین مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *