مهاجرت کاری سنت کیتس

بازار کار رشته الکترونیک در سنت کیتس

بازار کار رشته الکترونیک در سنت کیتس

بازار کار رشته الکترونیک در سنت کیتس به دلیل حضور شرکت های متعدد فعال و در حال حاضر بزرگترین مونتاژ کننده قطعات الکترونیکی در منطقه است. سنت کیتس همچنین بخشی از صادرات خود را به قطعات الکترونیکی اختصاص داده است و صنعت الکترونیک در این کشور نقش مهمی دارد. برای ورود به بازار کار رشته الکترونیک در سنت کیتس حتما بایستی مدرک معتبر مربوط به رشته الکترونیک را داشته باشید. یکی از مزایای کشور سنت کیتس انگلیسی زبان بودن مردم این کشور و بازار کار این کشور است که جای مناسبی را برای ارتباط افراد خارجی فراهم می کند. برای بررسی بیشتر بازار کار رشته الکترونیک در سنت کیتس به مطالب نوشته شده توسط کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه کنید.

صنعت و بازار کار رشته الکترونیک در سنت کیتس

اقتصاد سنت کیتس به طور سنتی مبتنی بر کشاورزی و به ویژه تولید شکر بوده است. در ژوئن June) 2005)، پس از ضررهای پی در پی در صنعت قند به دلیل پایین بودن قیمت های جهانی، تولید زیاد هزینه ها و تغییرات در پروتکل قند اتحادیه اروپا، دولت شرکت تولید قند سنت کیتس را تعطیل کرد و تولید شکر برای صادرات عملا متوقف شد. این کشور از آن زمان به بخشهای دیگر از جمله تولید سبک، ماهیگیری و تولید محصولات کشاورزی غیر قندی و بخش خدمات به ویژه گردشگری و خدمات مالی تنوع یافته است. سنت کیتس بزرگترین صنعت مونتاژ الکترونیک را در منطقه شرق کارائیب دارد. پنج شرکت تولید کننده لوازم الکترونیکی که بیشتر در پارک صنعتی دولت مستقر هستن، مجموعه ای از قطعات الکترونیکی را برای صادرات تولید می کنند.

این در حالی است بخش الکترونیک در کشور سنت کیتس در حال توسعه است و میزان شرکت های الکترونیک در این کشور رو به گسترش است. سنت کیتس و نویس همچنین دارای بخش خدمات بانکی و مالی در خارج از کشور است. تخمین زده می شود که بیش از 15000 شرکت دریایی تنها در نویس ثبت شده اند که از مالیات معاف هستند. بیشتر صادرات از این کشور را محصولات الکتریکی تشکیل می دهند. 63% از كالاهاي صادر شده از سنت كيتس و نويس به مقصد آمريكا، کانادا، دانمارک، آلمان و ترکیه و شرکای تجاری عمده با این کشور هستند.

توسعه بازار کار رشته الکترونیک در سنت کیتس

زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات الکترونیکی و فناوری در سنت کیتس مانند دولت الکترونیکی، آموزش الکترونیکی و بهداشت الکترونیکی به شهروندان سنت کیتس و نویس و تسهیل تجارت الکترونیکی در میان افراد و مشاغل آن متمرکز است. قیمتهای بالایی که کاربران باید برای استفاده از لوازم الکترونیکی، استفاده از اینترنت و خطوط اجاره ای پرداخت می کنند مهمترین مانع توسعه صنعت مبتنی بر الکترونیک و اطلاعات در سنت کیتس و نویس است. این امر نه تنها صنایع سنتی مانند گردشگری و کشاورزی که به ارتباطات برای بازاریابی و فروش خدمات و کالاهای خود بستگی دارند، بلکه همچنین بر بخشهای جدید مبتنی بر اطلاعات که هزینه های بالای آنها بر توانایی شرکت های کارائیب در رقابت موثر بین المللی تأثیر می گذارد.

پتانسیل زیادی برای توسعه انواع خدمات مبتنی بر الکترونیک و اطلاعات در سنت کیتس و نویس از خدمات کاملا تا خدمات تخصصی شبکه ای وجود دارد. با این حال هزینه های ایجاد این زیر ساخت ها همچنان یک مانع قابل توجه برای توسعه بیشتر است. در نمودار زیر نرخ بیکاری در مقایسه با سایر کشورهای حوزه کارائیب مشخص است:

مقایسه نرخ بیکاری با سایر کشورهای حوزه کارائیب

مهندسی الکترونیک در سنت کیتس

مهندسین الکترونیک در سنت کیتس مسئول توسعه پیشرفت های مختلف فناوری هستند. این مهندسین با مهندسین دیگر در زمینه های مختلف همکاری می کنند تا ابزارهای ارتباطی رایانه ای، تجهیزات پزشکی و سایر تجهیزات الکترونیکی را بسازند و ارائه کنند. مسئولیت های شغلی مهندسین الکترونیک در سنت کیتس شامل استفاده از دستگاه های اندازه گیری و تشخیص برای آزمایش، تعمیر و تنظیم تجهیزات و همچنین ارزیابی و آزمایش محصولات الگترونیکی است. تکنسین های مهندسی الکترونیک همچنین در زمینه مونتاژ قطعات الکترونیکی در سنت کیتس فعالیت گسترده ای دارند.

وظایف و مسئولیت های مهندسین الکترونیک در سنت کیتس شامل:

  • آزمایش کارآیی محصولات فن آوری تازه توسعه یافته و ارزیابی طرح هایی که از قبل استفاده شده اند.
  • مونتاژ قطعات الکترونیکی برای صادرات
  • تولید، بازسازی، آزمایش و کالیبراسیون محصولات الکترونیکی
  • ارائه راه حل هایی برای ارزیابی و رفع مشکلات فنی طراحی
  • بازدید و ارزیابی سایت هایی که فن آوری های الکتریکی در آنها نصب شده است.
  • طراحی مدارهای اولیه و ارائه راهنمای استفاده از آن
  • بازسازی مدارهای معیوب و کاهش خطرات ناشی از خطاهای موجود

تحصیل و ورود به بازار کار رشته الکترونیک در سنت کیتس

برای تبدیل شدن به یک تکنسین مهندسی الکترونیک در سنت کیتس و ورود به بازار کار رشته الکترونیک در سنت کیتس شما نیاز به مدرک لیسانس در رشته مهندسی الکترونیک دارید. این سطح از تحصیلات رسمی، فارغ التحصیلان را قادر می سازد که فرصت های شغلی را در کشور سنت کیتس داشته و بتوانند در این کشور با کار بپردازند و یا حتی تحصیلات خود را ادامه دهند. تکنسین ها اغلب در یک زمینه از فناوری الکترونیک تخصص دارند و می توانند به پست های مهم و حساس شغلی دست پیدا کنند. داشتن مدرک کارشناسی همچنین ثبت نام در یک برنامه مهندسی بالاتر را برای شخص آسان می کند. با افزایش تقاضا برای سیستم های الکترونیکی پیچیده، بیشتر کارفرمایان در این کشور افرادی را استخدام می کنند که دارای تجربه و مهارت های ویژه و تحصیلات عالی هستند.

درست مثل هر کار دیگر، مجموعه ای از مهارت ها وجود دارد که باید قبل از در نظر گرفتن مهارت در زمینه فناوری مهندسی الکترونیک، کسب شوند که این کار با تحصیل در سنت کیتس و اخذ مدرک معتبر امکان پذیر است. تحصیل رشته الکترونیک در مقطع کارشناسی 4 ساله و در مقطع کارشناسی ارشد 2 ساله و به زبان انگلیسی می باشد.

تحصیل و ورود به بازار کار رشته الکترونیک در سنت کیتس

کار در رشته الکترونیک در سنت کیتس پس از تحصیل

محدوده توانایی های تکنسین های مهندسی الکترونیک عمیقا در زندگی روزمره انسانها درگیر شده است. این از دستگاه های ارتباطی سیم دار تا دستگاه های بی سیم است. با توسعه وسایل الکترونیکی در جهان و همچنین کشور سنت کیتس حضور مهندسین الکترونیک در سنت کیتس ضروری است. از جمله وسایل الکترونیکی روزمره که برای جلب رضایت انسان استفاده می شوند، مانند دستگاه های تلویزیونی تا وسایل الکترونیکی مورد استفاده روزمره مانند یخچال ها نیاز به مهندسین الکترونیک دارد. دانشجویان در سنت کیتس می توانند با ورود به بازار کار رشته الکترونیک در سنت کیتس اقامت بعد از تحصیل در سنت کیتس را بدست آورند. اکثر تکنسین های مهندسی الکترونیک در سنت کیتس برای شرکت هایی که از برق استفاده می کنند و آنهایی که تجهیزات الکترونیکی تولید می کنند کار می کنند. آنها در تمام مناطق کشور در نهادهای خصوصی و عمومی کار می کنند.

مهارت و حقوق مهندسین رشته الکترونیک در سنت کیتس

مهندسین الکترونیک از مهارتهای مدیریتی و مهندسی خود برای ارائه راهنمایی عملی برای پروژه های ساختمانی استفاده می کنند. شرکت ها در سنت کیتس متقاضیانی را با حداقل لیسانس مهندسی الکترونیک و همچنین مهارت های زیر استخدام می کنند:

  • طراحی الکتریکی: از آنجا که این نقش در طراحی سیستم ها و اجزای الکتریکی اساسی است، زمینه ای در طراحی و مشخصات الکتریکی یکی از مهمترین مهارت ها است.
  • رهبری در تیم: مهندسان الکترونیک با راهنمایی و نظارت بر فعالیت های اعضای تیم، راهنمایی خود را به سایر پرسنل ارائه می دهند.
  • مدیریت در پروژه: برای برنامه ریزی و اجرای پروژه های بزرگ در همکاری با تیم های چند منظوره
  • مهارت حل مسئله
  • مهارت های بودجه بندی برای توسعه برآورد مواد و نیروی انسانی برای پروژه ها
  • مهارت های ارتباطی برای برقراری ارتباط موثر با مدیران و مهندسان دیگر در طول توسعه و اجرای پروژه

لازم به ذکر است تمامی این مهارت ها می تواند بر میزان حقوق در بازار کار رشته الکترونیک تاثیر بگذارد. لازم به ذکر است میزان حقوق متوسط مشاغل رشته الکترونیک در کشور سنت کیتس در حدود 3000XCD الی 4000XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه می باشد. میزان تجربه، مهارت، تحصیلات و نوع شرکت عوامل تغییر در میزان حقوق مشاغل در رشته الکترونیک در کشور سنت کیتس است. شهروندان خارجی با داشتن ویزای کاری سنت کیتس می توانند به راحتی مهاجرت کاری به سنت کیتس داشته باشند. برای دریافت سوالات خود می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از طریق مراجعه حضوری و یا تلفنی به گفتگو بنشینید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *