مهاجرت سرمایه گذاری در کره جنوبی

استارت آپ کره جنوبی

استارت آپ کره جنوبی

راه اندازی استارت آپ کره جنوبی یکی از تصمیم های هوشمندانه یک کارآفرین محسوب می شود زیرا وی می تواند با فضای کاری خوب پیشرفت خود را ترسیم کند. کره جنوبی با جمعیتی باهوش در فناوری و 3 میلیارد $ (دلار) سرمایه گذاری از طرف دولت، می تواند مکان مناسبی برای راه اندازی یک شرکت نوپا باشد و این کشور مطمئناً به عنوان یک نیروگاه فناوری نوآور شهرت دارد. در کره جنوبی استارت آپ ها در حال رونق گرفتن هستند، سرمایه گذاران خطرپذیر در حال افزایش سرمایه گذاری ها هستند و دولت در حال سست کردن مقررات سخت و افزایش حمایت از مشاغل است. بسیاری از استارت آپ ها به دلایل درست در حال حاضر مورد توجه قرار گرفته اند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر ایجاد استارت آپ و اخذ ویزا کره جنوبی شما را یاری می کند.

شروع یک استارت آپ در هر کجا که باشید سخت است. هنگامی که ایده خوبی به دست آوردید باید مطمئن شوید که طرحی را ارائه داده اید و می توانید آن ایده را اجرا کرده کنید. ایده ها بی ارزش هستند، مگر اینکه در واقع با آن ایده کاری انجام دهید. دانشگاه ها در کره در تمام طول سال مسابقات ایده ها و کارگاه های آموزشی راه اندازی می کنند، با این حال، اکثر آنها هرگز ایده خود را دنبال نمی کنند. هنگامی که یک ایده عالی داشته باشید، اجرای آن ایده کلیدی خواهد بود. شروع یک استارت آپ در کره به شما کمک می کند مهارت های اجرای ایده های خود را بیاموزید. این تجربه در مراحل اولیه حتی در صورت عدم موفقیت شرکت بسیار حیاتی است. درسی که از راه اندازی مشاغل شخصی خود خواهید آموخت از سال ها تحصیلات عالی پرهزینه ارزشمندتر است.

راه اندازی استارت آپ در کره جنوبی

به نظر می رسد که هر کشوری استارت آپ تحویل غذا مخصوص به خود را دارد و در کره جنوبی Baedal Minjok است و این استارت آپ متعلق به برادران وووا، بودال مینجوک 98 میلیون دلار بودجه دریافت کرده است. در سال 2010 توسط موسسهDaum ، دومین پورتال وب کره جنوبی راه اندازی شد. تعداد راه اندازی استارت آپ در کره جنوبی به حدود 30000 عنوان در ژانویه افزایش یافت. کارآفرینان جوان کره ای فراتر از ریسک پذیری و ذهنیت سنتی خود که موفقیت را با کار در یکی از رهبران صنعت مرتبط می کند، شروع می کنند. آنها توسط دولتی تشویق می شوند که می خواهد اقتصادی خلاق ایجاد کند، اقتصادی که از کارآفرینی جوانان حمایت و تشویق می کند.

میزانی که مردم کره از استارت آپ ها حمایت و استفاده می کنند نرخ شگفت انگیزی است. در نمودار زیر نرخ استقبال از استارت آپ در کره جنوبی را مشاهده می کنید:

مهاجرت از استارت آپ کره جنوبی

هیچ کشوری در جهان از سرانه حمایت بیشتری از کره جنوبی برخوردار نیست. فقط در 3 سال آینده، آنها 3.7 میلیارد دلار برای راه اندازی شرکت های نوپا در قالب کمک های بلاعوض و اقدامات دیگر سرمایه گذاری می کنند. همچنین کره جنوبی دارای  بالاترین میزان نفوذ تلفن همراه در جهان، و بالاترین میزان نفوذ کارت اعتباری است که فرصت های بی پایان برای نوآوری و پذیرش سریع در بخش هایی مانند تجارت تلفن همراه را فراهم می کند. در آوریل 2015، گوگل پردیس سئول را افتتاح کرد که در آن کارآفرینان محلی می توانند برای یادگیری، به اشتراک گذاشتن ایده ها و راه اندازی استارت آپ ها به آنجا بروند. این باید فرهنگ استارت آپ محلی را تقویت کند.

مراحل ایجاد استارت آپ در کره جنوبی

برای ثبت شرکت در کره هزینه و زمان زیادی لازم نیست. قبل از ثبت شرکت باید اهداف و روند کار و مکانی که در آن کار خواهید کرد و سرمایه موجود را به تفکیک معین کنید. برای ثبت شرکت و اخذ مجوز کار در این کشور بخشی که بیشترین هزینه را برای شما خواهد داشت احتمالاً مربوط به حسابداری و ثبت مالیات شما در کره است. ثبت نام می تواند از تاریخ شروع کسب و کار شما، با داشتن مدارک لازم، در حوزه خدمات عمومی خدمات مالیات ملی انجام شود. این شعب اداره مالیات در سراسر کره واقع شده است. شما باید در حوزه قضایی مربوط به آدرس محل کار خود اقدام کنید. روند ثبت نام تجاری می تواند قبل از شروع تجارت آغاز شود، اما شما باید شخصاً اقدام کنید.

مراحل ایجاد یک استارت آپ که آینده ای روشن داشته باشد از موارد مهم است. در لیست زیر مرال راه اندازی استارت آپ در کره را مشاهده می کنید:

  1. به یک ایده فکر کنید.
  2. یک طرح تجاری بنویسید.
  3. جمع آوری سرمایه
  4. استخدام کارکنان
  5. محصول یا خدمات خود را به بازار عرضه کنید.

برترین استارت آپ های کره جنوبی

خدمات حقوقی یکی از 10 شغل پردرآمد در کره جنوبی است. Fast Five یک استارت آپ حقوقی و اجاره ای برای فضای اداری است که خدمات خود را بدون قیمت مناسب و ودیعه ارائه می دهد. مدل آنها مبتنی بر عضویت است و از طریق این عضویت، شما می توانید با افراد با نفوذ از طریق مدل جامعه محور آنها شبکه سازی و ایجاد مشارکت کنید. Fast Five سرمایه گذاری خوبی از 2 سرمایه گذار دریافت کرده است، در مجموع به 20 میلیارد وون می رسد، که به آنها در تأمین اطلاع از افراد با نفوذی که می خواهند به شبکه خود اضافه کنند بسیار کمک خواهد کرد. Linkflow یک استارتاپ عکاسی مهیج و ابتکاری است که پیشگام توسعه دوربین های پوشیدنی 360 درجه است. این یک پیشنهاد شگفت انگیز برای علاقه مندان، دوچرخه سواران و افرادی است که می خواهند همه جنبه های ماجراهای خود را ثبت کنند.

 Toss یک شرکت نوپای Fintech است که راهی برای دسترسی به محصولات مالی مانند وام، سرمایه گذاری، گزارش های اعتباری، بیمه و پرداخت از طریق دستگاه های تلفن همراه به مشتریان مشتریان ارائه می دهد. Touchclass نیز یک شرکت نوپای آموزشی است که توسط توسعه دهنده Newin Inc ارائه شده است و می خواهد فرصت های یادگیری اجتماعی را در سطح سازمانی به کاربران خود ارائه دهد. آن ها همچنین به مطابقت سازندگان محتوا با کاربران کمک می کنند تا اطمینان حاصل شود که هر دو طرف می توانند از استفاده از Touchclass بهره مند شوند. همچنین دارای تعداد زیادی برنامه آموزشی دیگر است که بارها بارگیری شده است. مفهوم سیستم عامل های یادگیری اجتماعی جالب است، خصوصاً با یادگیری الکترونیکی که از زمان شیوع بیماری همه گیر COVID-19 در حال افزایش است.

برترین استارت آپ های کره جنوبی

پشتیبانی دولت از کارافرینان در کره جنوبی

کار در کره جنوبی و کار نوین و استارت آپ جایگاه ویژه ای دارد. کشور آسیایی و مدرن کره جنوبی به طور کلی و شهر سئول به طور خاص از نظر استفاده از فناوری پیشرو هستند. این مساله کمک می کند تا این کشور یکی از سریعترین ارتباطات اینترنتی در جهان را داشته باشد. علاوه بر این، تعداد زیادی از کاربران تلفن های هوشمند مشتاق و مایل به دستیابی به ایده های نوآورانه جدید هستند، و آن را به مکانی مناسب برای آزمایش کاربر تبدیل کرده است. برای تقویت بیشتر نوآوری در فناوری، سال گذشته دولت هزینه های ثبت اختراع را برای شرکت های نوپا تأمین می کنند کاهش داد. این همه بخشی از برنامه دولت برای دامن زدن به نوآوری با از بین بردن موانع است. اگر قصد اخذ اقامت کره جنوبی از طریق کار را دارید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *