مهاجرت سرمایه گذاری در اسلوونی

استارت آپ اسلوونی

استارت آپ اسلوونی

استارت آپ اسلوونی یکی از برترین محیط های استارت آپی در مرکز اروپاست که به کارآفرینان فرصت آزمایش، سرمایه گذاری گسترده، رشد و گسترش را می دهد. این کشور مراکز و برنامه های نوآوری بسیاری دارد که از استارت آپ ها در مرحله اولیه توسعه پشتیبانی می کنند. علاوه بر این، قوانین انعطاف پذیر و حمایتی در مورد بلاکچین، اسلوونی را به مکانی عالی برای استارت آپ های فناوری تبدیل می کند تا ایده های خود را در یک محیط امن و بدون محدودیت بسازند. در نهایت، اسلوونی کشوری است که در حمایت و ارتقا رشد استارت آپ ها تبحر دارد و محیط مناسب را برای نوآوری و ایجاد راه حل برای مشکلات جهانی برای استارت آپ ها فراهم می کند.

این کشور همچنین یکی از بهترین کشورهای استارت آپی از نظر فناوری و بلاکچین است. در ادامه این نگارش همراه با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت باشید تا نگاه دقیق تری به استارت آپ داشته باشید.

اینفوگرافیک استارت آپ اسلوونی

بررسی استارت آپ اسلوونی

اسلوونی با رتبه 35 در گزارش رتبه بندی اکوسیستم در جهان دارای تولید ناخالص داخلی $42431 (دلار) است. علاوه بر این، متوسط ​​هزینه زندگی %30 ارزان تر از لندن است. اسلوونی و پایتخت آن لیوبلیانا با قیمت مناسب دارای اکوسیستم استارت آپ بسیار پیشرفته است. اسلوونی با داشتن یکی از فعال ترین اقتصاد از کشورهای یوگسلاوی سابق، به یک مرکز تبدیل شده است. با اولویت کشوری برای توسعه اکوسیستم استارت آپی، این کشور به یک اکوسیستم عالی برای فناوری مالی و ارزهای رمزنگاری شده و همچنین تلاش های فعال بخش عمومی برای بهبود مقررات و اطمینان از کارآفرینان در داشتن شرایط بهتر برای نوآوری تبدیل شده است. این کشور در قلب اروپا با مرزهای اتریش، کرواسی و ایتالیا واقع شده است و دارای یک اقتصاد سالم و یک مزیت جغرافیایی است.

با فرصت ها و سرمایه گذاری های موجود ، هیچ دلیلی وجود ندارد که اسلوونی نتواند به یک اکوسیستم قدرتمند تبدیل شود. در کنار دیگر کشورهای کم جمعیت در اروپا مانند استونی و لیتوانی رقابت کند. موفق ترین ابزارهای نوآوری های اسلوونی شامل:

  • بازاریابی و فروش
  • اجتماعی و اوقات فراغت
  • بخش های فناوری Fintech
  • مواد غذایی

در نمودار زیر رتبه اسلوونی در عوامل مهم شروع یک تجارت و سرمایه گذاری را مشاهده می کند:

رتبه اسلوونی در عوامل مهم تجارت و سرمایه گذاری

رتبه استارت آپ اسلوونی

این کشور کوچک واقع در مرکز اروپا با 2 میلیون نفر جمعیت، دارای یک اکوسیستم استارت آپی شلوغ است. اسلوونی در سال 2023 13 پله صعود کرده است تا خود را در میان 40 رده برتر گزارش رتبه بندی اکوسیستم استارت آپ بیلینک قرار دهد. پایتخت اسلوونی، لیوبلیانا، جایگاه خود را در رتبه 128 جهانی رتبه بندی جهانی حفظ کرده است. هیچ تغییری نسبت به سال گذشته مشاهده نمی کند. این جهش سریع به 40 کشور برتر نشان می دهد که رشد آن از بیشتر از 2 شهر دیگر ماریبور و نوو مستو است.

مزایای منحصر به فرد این اکوسیستم:

  • پویاترین اقتصاد از بین کشورهای یوگسلاوی سابق.
  • تلاش های فعال بخش عمومی برای بهبود مقررات و اطمینان از کارآفرینان برای ایجاد نوآوری در شرایط بهتر.
  • اکوسیستم اسلوونی فعال در بخش فناوری و ارزهای دیجیتال متمرکز شده است.
  • بازاریابی و فروش قوی در بخش اجتماعی و اوقات فراغت

در شکل زیر همچنین می توانید رتبه 3 شهر برتر اسلوونی از نظر استارت آپ را ببینید:

شهر برتر اسلوونی از نظر استارت آپ

ویزای استارت آپ اسلوونی

بسیاری از شهروندان خارجی تصمیم می گیرند در اسلوونی، استارت آپ راه اندازی کنند.زیرا فرصت های زیادی برای کارآفرینان در اینجا وجود دارد. اسلوونی در اروپای میانه واقع شده است و کشوری بسیار امن و تمیز است. همچنین دارای موقعیت بسیار استراتژیک برای انجام تجارت است. اولا، روش ثبت شرکت در اسلوونی بسیار سریع و آسان است. به محض اینکه شرکت شما به طور رسمی در اسلوونی ثبت شود، برای دریافت مجوز کار و اقامت باید یکی از شرایط زیر را داشته باشید:

ردیفشرح
1حداقل 50000€ (یورو) در دارایی های ثابت شرکت خود سرمایه گذاری کنید.
2برای 6 ماه حداقل 1 نفر را استخدام کنید.
3اثبات گردش مالی شرکت در هر ماه €10000 (یورو) در 6 ماه گذشته.
4دارای مدرک دانشگاهی معتبر باشید.

برای اخذ اقامت اسلوونی فقط یکی از این شرایط باید تکمیل شود. کارآفرین خارجی همچنین می تواند اعضای خانواده خود را با ویزای همراه اسلوونی به کشور بیاورد.

فرصت های سرمایه گذاری و استارت آپ در اسلوونی

اسلوونی شرکای دولتی و خصوصی بسیاری دارد که همراه با حمایت دولت، در زمینه توسعه ابتکارات و برنامه های پشتیبانی و استقبال از یک اکوسیستم سالم کار می کنند. اسلوونی با معرفی ویزای استارت آپ، مراحل موفقیت سرمایه گذاران خارجی را تسهیل کرده است و همچنین فرصت هایی را به تیم های استارت آپ بین المللی و ملی ارائه می دهد. جوایز استارت آپ ملی، همراه با کارآفرینی ملی، به خوبی توسط دولت اسلوونی پشتیبانی می شود. در کنار این حمایت از سوی دولت، شرکت های نوپای اسلوونی از جمله موفق ترین (سرانه) در سرمایه گذاری جمعی مانند Kickstarter هستند. استارت آپ های مرحله اولی نیز به شدت توسط منابع عمومی از جمله صندوق سرمایه گذاری اسلوونی تأمین می شوند. این اکوسیستم در حال رشد، فرصت های قابل توجهی برای سرمایه گذاری و شرکت های نوپا اسلوونیایی کسب کرده است.

فرصت های سرمایه گذاری و استارت آپ در اسلوونی

اسلوونی مرکز نوآوری مالی

اسلوونی در سال 2023 در رتبه 54 در بخش نوآوری مالی قرار گرفت. با توجه به تعداد و جمعیت کل اسلوونی موقعیت فوق العاده ای است. این کشور همچنین دارای رتبه های برتر زیر است:

  • فناوری مواد غذایی: رتبه 11
  • بهداشت: رتبه 12
  • تجارت الکترونیکی و خرده فروشی: رتبه 31
  • نرم افزار و داده: رتبه 39

با توجه به تحولات نوآوری در بلاکچین، مقامات اسلوونی به توسعه ارزهای رمزپایه در اسلوونی کمک کرده اند. موفقیت بزرگی که در اسلوونی مشاهده شده نمونه ای از چگونگی استفاده کشورها از قوانین برای کمک به کارآفرینان در آزمایش و حمایت از استارت آپ ها در پروژه های آینده نگر و نوآوری های جدید است. اگرچه اسلوونی یک کشور کوچک است، اما به دلیل تنظیم نکردن صدور، تجارت و ذخیره ارزهای رمزپایه، توانسته است برخی از هیجان ها و تبلیغات را در مورد ارزهای رمزپایه و فناوری بلاک چین جمع کند.

استارت آپ های برتر در اسلوونی

اسلوونی به عنوان محل تولد بسیاری از استارت آپ های شگفت انگیز شناخته شده است. در اینجا برخی از بهترین استارت آپ های اسلوونی وجود دارد:

استارت آپشرح
Bitstampتاسیس اسلوونی که اکنون بطور رسمی در لوکزامبورگ مستقر است، از نظر حجم، دومین تبادل بزرگ بیت کوین در جهان است. در آوریل 2016 این شرکت به اولین بورس بیت کوین برای دریافت مجوز قانونی برای تجارت در 28 کشور عضو اتحادیه اروپا تبدیل شد.
Celtraسلترا در سال 2006 تاسیس شد، یکی از موفق ترین استارت آپ های اسلوونی است و هم اکنون دفاتر خود را در سراسر جهان دارد، از جمله نیویورک، لندن، توکیو و دفتر رسمی آن در بوستون. این شرکت با داشتن پلتفرم ایجاد، ردیابی و بهینه سازی تبلیغات موبایل، یک رهبر در بازار کار در اسلوونی است.
Smart Optometryدر حال توسعه راه حل های دیجیتال برای صنعت چشم و اطمینان از سلامت چشم و بینایی است. اولین محصول آنها یک برنامه حرفه ای اپتومتری هوشمند برای متخصصان چشم است، که امکان غربالگری و تشخیص اولیه چشم را فراهم می کند، در حالی که محصول دوم آنها، AmblyoPlay، یک برنامه آموزش بینایی برای کودکان بین 4 تا 14 سال است که مشکلات چشمی را تجربه می کنند.
Beepingبرترین استارت آپ سال اسلوونی سال 2018 است. یک روش سریع، ایمن و موثر برای استخدام تمیزکارهای تأیید شده در خانه فرد است. تضمین کیفیت خدمات، نیروی کار آموزش دیده، انعطاف پذیری در زمان، پرداخت آنلاین و بیمه مسئولیت فقط برخی از ویژگی های این سیستم عامل است.

جهت سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسلوونی و سایر کشورهای اروپایی می توانید از تجربیات و دانش متخصصین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید.

سوالات پرتکرار در باب استارت اسلوونی

 در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات پرتکرار در باب استارت آپ اسلوونی می باشیم:

  • مزایای استارت آپ اسلوونی چیست؟ اقتصادی پوبا/ مقررات و اطمینان از کارآفرینان/ اکوسیستم های فعال در بخش فناوری و ارزهای دیجیتال/ بازاریابی و فروش
  • شرایط ویزای استارت آپ اسلوونی چیست؟ حداقل سرمایه حداقل 50000€ (یورو)/ استخدام حداقل 1 نفر در 6 ماه/ گردش مالی هر ماه 10000€ (یورو)/ مدرک دانشگاهی
  • 3 شهر برتر اسلوونی برای استارت آپ کدام اند؟ لیوبلیانا/ ماریبور/ نوومستو
  • استارت اپ ها برتر در اسلوونی کدام اند؟ Bitstamp/ Celtra/ Smart Optometry/ Beeping
3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *