مهاجرت سرمایه گذاری در اسلوونی

ثبت شرکت در اسلوونی

ثبت شرکت در اسلوونی

ثبت شرکت در اسلوونی یکی از بهترین راه های مهاجرتی می باشد. از سال 2004 این کشور به کشورهای اتحادیه اروپا ملحق شد. تعداد افرادی که به این کشور مهاجرت کردند از این سال به بعد رو به افزایش بوده است. روش های دیگر مهاجرت به این کشور از جمله مهاجرت تحصیلی به اسلوونی، مهاجرت کاری به اسلوونی، مهاجرت سرمایه گذاری به اسلوونی و غیره امکان پذیر می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با توجه به شرایط شما سروران، شرایط لازم جهت ثبت شرکت در اسلوونی، مزیت های ثبت شرکت در این کشور، چگونگی ثبت شرکت در این کشور و سایر موارد را به شما عزیزان مشاوره می دهند تا شما با اطلاعات دقیق تصمیم نهایی خود را بگیرید.

درباره کشور اسلوونی

کشور اسلوونی با کشور ایتالیا، کشور اتریش و کشور مجارستان هم مرز می باشد. این کشور عضو کشورهای اتحادیه اروپا است. چنانچه اگر به فکر مهاجرت هستید این کشور می تواند گزینه مطلوبی باشد. این کشور به دلیل وضعیت جغرافیایی چند کشور اروپایی را با یکدیگر اتصال کرده است. این بابت سرمایه گذاران خارجی خیلی مهم می باشد.

انواع ثبت شرکت در این کشور بدین شرح می باشد:

  • شرکت های با مسئولیت نا محدود
  • شرکت های صورت سهامی عام
  • شرکت های مشارکت محدود

قوانین ثبت شرکت در اسلوونی

قانونی که بابت ثبت شرکت در این کشور حاکم می باشد بر اساس قانون اتحادیه اروپا و کنفدراسیون سوئیس می باشد. هر متقاضی که بابت ثبت شرکت در این کشو باشد باید یک شخص حقیقی یا یک شخص حقوقی باشد. تمامی قوانین و مفررات این کشور را باید رعایت کند و تمامی مدارک را داشته باشد. بابت ثبت شرکت در اسلوونی شما این امکان را دارید که هم توسط یک فرد حقیقی و هم به صورت یک شخص حقوقی مراحل را انجام دهید.

بهتر است بدانید که رایج ترین نوع شرکت ها در این کشور، شرکت های با مسئولیت محدود و شرکت های با مسئولیت نا محدود صورت می گیرد. طبق برنامه های توجیهی اقتصادی این کشور باید همه اهداف و برنامه های ثبت شرکت در اسلوونی انجام شود. همچنین بایستی از فعالیت های تجاری در این کشور انجام شود. بابت دریافت ویزای ثبت شرکت در این کشور حتما باید افتتاح حساب در این کشور داشنه باشید. جهت مهاجرت به اسلوونی و کسب اطلاعات جامع مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

قوانین ثبت شرکت در اسلوونی

مزایای ثبت شرکت در اسلوونی

مزایای ثبت شرکت در این کشور در لیست زیر شرح داده است:

  • شما سرمایه گذاری را در کشوری امن و آرام انجام می دهید.
  • از طریق ثبت شرکت در این کشور می توانید اقامت دائم خود را بدست آورید.
  • می توانید بدون نیاز به دریافت ویزا به کشورهای عضو شنگن سفر کنید.
  • این امکان را دارید که از امکانات رفاهی و درمانی به صورت مجانی استفاده کنید.
  • می توانید از طریق ثبت شرکت در این کشور به آسانی افتتاح حساب داشته باشید.
  • می توانید از این طریق به آسانی فعالیت تجاری خود را در بازارهای اروپایی توسعه دهید.
  • می توانید بدون مشکل به تمام کشورهای دنیا سفر کنید.
  • این امکان را دارید که مالکیت یک شرکت را کامل بدست آورید.
  • با دریافت اقامت دائم امکان تحصیل و آموزش به فرزندان خود را دارید.

اخذ اقامت دائم از طریق ثبت شرکت در اسلوونی

بیشتر مردم در کشورهای جهان بابت دریافت اقامت دائم اروپا می باشد. به همین دلیل روش های مختلفی بابت دریافت اقامت اروپا را تجربه کنید. اگر افراد فقط به فکر دریافت اقامت این کشورهستند بهتر است راه های دیگر مهاجرت را امتحان کنید و راحت تر می توانید اقامت این کشور را دریافت کنید. بیشتر مردم فکر می کنند وقتی که ویزای آنها صادر شود به این معنی می باشد که اقامت دائم را دریافت کرده اند. اما سخت در اشتباه هستند.

شما فقط به مدت یک سال اقامت این کشور را دارید . متقاضیان این امکان را دارند که مدت اقامت یک سال را تمدید کنید. البته باید گزارشات مثبت خود را از فعالیت های تجاری و کاری خود ارائه دهید. بدین ترتیب با تمدید اقامت شما موافقت شود. در این صورت شما بعد از 5 سال می توانید برای اقامت دائم اسلوونی اقدامات لازم را انجام دهید.

مالیات ثبت شرکت در اسلوونی

بر اساس قوانین هر کشوری، شرکت های فعال باید مالیات پرداخت کنند. مبلغ مالیات به قوانین کشور بستگی دارد. در این کشور مالیات بابت شرکت های داخلی و سرمایه گذاران خارجی همسان می باشد. به صورت سالانه پرداخت می شود. اندازه مالیات شرکت باید 28% از درآمد خالص آن موسسه یا شرکت باشد. حسابدار شرکت در پایان سال مالی با بررسی حساب های شرکت از شخص مدیر عامل شرکت اخذ می شود.

کارشناسان ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد ثبت شرکت در اسلوونی، دریافت ویزای سرمایه گذاری، دریافت ویزای کاری در اسلوونی، دریافت ویزای توریستی در اسلوونی، دریافت وقت سفارت، دریافت ویزای تحصیلی در اسلوونی و غیره به شما سروران به صورت تلفنی (رایگان) و حضوری مشاوره تخصصی می دهند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *