مهاجرت به کشور آمریکا

آشنایی ویزاهای Eb1 و O

آشنایی ویزاهای Eb1 و O

افرادی که به منظور اشتغال زایی قصد مهاجرت به این کشور را دارند، باید ویزای کاری مرتبط با آن را دریافت کنند. آشنایی ویزاهای Eb1 و O نیز به همین دلیل دارای اهمیت بسیار زیادی است چرا که این 2 ویزا از مهم ترین ویزاهای کاری در این کشور هستند. این 2 ویزا تنها در اختیار افرادی قرار خواهد گرفت که دارای توانایی های ویژه در حرفه های مختلف هستند. همچنین می توانند در کشور آمریکا در بسیاری از موارد بدون نیاز به دریافت کارفرما، ویزای کاری خود را از کشور آمریکا دریافت کنند. به دلیل همین اهمیت است که مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله آشنایی ویزاهای Eb1 و O را به جهت افزایش اطلاعات شما نگارش کرده اند.

شرایط کار در آمریکا

یافتن کار مناسب در کشور آمریکا به نسبت بسیاری از کشورهای اروپایی، بسیار دشوارتر است. تنها افراد متخصص خارجی می توانند راهی این کشور شوند. شرایط کار به گونه ای است که افراد حداقل در طول یک هفته 40 ساعت کار می کنند. کار نیمه وقت نیازمند حدود 30 ساعت کار در هفته است. کار در آمریکا نسبت به اروپا نیز دشوارتر است. به طوری که در رابطه با مرخصی می توان گفت که نیروی کار تنها می تواند در طول 1 سال 2 هفته مرخصی داشته باشد. تنها نسبت به ژاپن روزهای کم تری است. سالیانه حدود 1 تا 2 روز به مرخصی نیروی کار اضافه خواهد شد. همچنین می توان گفت پس از 10 سال می تواند از 4 هفته مرخصی سالیانه برخوردار شود.

در آمریکا امنیت شغلی در بسیاری از ایالت ها وجود ندارد. کارفرما می تواند هر زمان که احساس کند به شما نیازی ندارد، شما را اخراج کند. تنها چیزی که موجب می شود که امنیت شغلی داشته باشید. توانایی شماست که کارفرما را قانع می کند که فرد دیگری را برکنار کند.

 آشنایی با انواع ویزاهای Eb1 و O آمریکا

اشاره داشتیم که ویزای Eb1 به 3 دسته تقسیم می شود که دریافت هرکدام از آنها نیازمند تخصص خاص است. در ویزای نوع اول افرادی که دارای مهارت های تخصصی خارق العاده هستند به عنوان واجدین شرایط شناخته می شوند. برای دریافت این ویزا 10 شرط تعیین شده است که در صورت دارا بودن 3 شرط فرد می تواند آن را بدون نیاز به اسپانسر دریافت کند. مدرک اصلی جهت اشتغال در این کشور ویزای کار آمریکا می باشد.

  • ویزای نوع دوم در اختیار اساتید و محققان برجسته خارجی که دارای دعوت نامه از یکی از دانشگاه های این کشور باشند قرار می گیرد.
  • ویزای نوع سوم نیز در اختیار افرادی قرار می گیرد. از طرف یک شرکت مادر مامور به انجام ماموریتی در همان شرکت در کشور آمریکا می شوند.

برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با این ویزا توصیه مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آن است که مقاله ویزای eb-1 آمریکا جهت افراد خاص را مطالعه بفرمایید.

 آشنایی با انواع ویزاهای Eb1 و O آمریکا

ویزای EB1 آمریکا

در راستای آشنایی ویزاهای Eb1 و O در این بخش در رابطه با ویزای EB1 در کشور آمریکا صحبت خواهیم کرد. ویزای Eb1 آمریکا به 3 دسته مختلف تقسیم می شود. هر یک از آنها دارای شرایط ویژه است. در 2 مورد از این 3 مورد، برای دریافت ویزا، شما به یک دعوت نامه رسمی از سوی کارفرما نیاز خواهید داشت. با توجه به مهارت های خود و همچنین دستاوردهای قبلی راهی آمریکا شوید. جهت اطلاع از شرایط کار در این کشور مقاله کار در آمریکا را مطالعه بفرمائید.

دریافت این ویزا کار ساده ای نیست. شما باید بتوانید شرایط ویژه دریافت این ویزا را داشته باشید. یکی از انواع شرایط موجود برای دریافت این ویزا، دریافت یکی از جایزه های معتبر بین المللی در سطح اسکار سینما یا نوبل علمی است. چاپ مقاله در رابطه با اظهارات یا دستاوردهای شما و همچنین چاپ مقاله در مقالات بین المللی از سایر مواردی است که به شما کمک می کند ویزای Eb1 را دریافت کنید.

ویزای O آمریکا

بر اساس قوانین ویزای O در اختیار فرد خارجی و خانواده قرار خواهد گرفت. اگر متقاضی دارای توانایی های ویژه در زمینه های علمی، هنری، آموزش، تجارت و یا ورزش باشد. افرادی که دستاورد ویژه ای را در صنعت فیلم سازی در سطح ملی یا بین المللی در اثر پیشرفت خود بدست آورده باشند. کار در آمریکا نسبت به اروپا نیز دشوارتر است. نیروی کار تنها می تواند در طول 1 سال 2 هفته مرخصی داشته باشد. تنها نسبت به ژاپن روزهای کم تری است. سالیانه حدود 1 تا 2 روز به مرخصی نیروی کار در آمریکا اضافه خواهد شد. پس از 10 سال می تواند از 4 هفته مرخصی سالیانه برخوردار شود.

ویزای O2 در اختیار همه قرار می گیرد. حضور متقاضی برای ویزای O1 ضروری است. فرد مشابه در کشور آمریکا وجود ندارد که بتواند فعالیت آنها را انجام دهد. ویزای O3 نیز در اختیار اعضاء خانواده دارندگان 2 ویزای O1 و O2 قرار می گیرد. این ویزا یکی از پرمخاطب ترین ویزاهای موجود در کشور آمریکاست O به شهروندان غیرآمریکایی تحویل داده شده است. جهت اخذ اقامت این کشور مقاله اقامت آمریکا را مطالعه بفرمائید.

اهمیت آشنایی با ویزاهای Eb1 و O

ما در این مقاله برای آشنایی ویزاهای Eb1 و O اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید. این 2 ویزا، از مهم ترین انواع ویزای کاری در کشور آمریکاست. در برخی از موارد حتی نیازی به دریافت دعوت نامه از طرف یک کارفرما نخواهید داشت. این ویزا یکی از پرمخاطب ترین ویزاهای موجود در کشور آمریکاست. به طوری که در سال گذشته میلادی بیش از 25000 ویزای نوع O به شهروندان غیر آمریکایی تحویل داده شده است. جهت زندگی در این کشور مقاله هزینه زندگی در آمریکا را بررسی بفرمائید. مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از آمادگی کامل برخوردارند. در مسیر یافتن شغل مناسب در کشور آمریکا و دریافت ویزای کاری شما را همراهی نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *