مهاجرت تحصیلی فنلاند

رشته شنوایی سنجی در فنلاند

رشته شنوایی سنجی در فنلاند

رشته شنوایی سنجی در فنلاند از رشته های خوب است. در واقع رشته شنوایی سنجی در مورد شرایط و نحوه شنوایی گوش و ساختار و مواردی از این قبیل است. کشور فنلاند یک کشور بسیار زیبا با آب و هوا و فرهنگ و معماری خاص است. این کشور می تواند در زمینه آموزش و تحقیقات یک مرکز عالی باشد. به عبارتی این کشور دانشگاه های بسیار خوبی دارد و هر فردی که قصد تحصیل در فنلاند را دارد باید نامه پذیرش را از دانشگاه هیا فنلاند کسب کند. برای تحصیل در این کشور نیاز به ویزای تحصیلی نیز دارید که با ارائه نامه پذیرش محقق خواهد شد. در زمینه اخذ ویزای دانشجویی و همچنین مهاجرت به فنلاند موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاور و راهنمای شماست.

دانشگاه رشته شنوایی سنجی در فنلاند

یکی از دانشگاه های مناسب برای تحصیل رشته شنوایی سنجی دانگشاه سنت جان فنلاند است. به دلیل وجود تقاضای زیاد برای رشته شنوایی سنجی این دانشگاه در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا و دکترای شنوایی شناسی ظرفیت خود را بالا برده است. دانشگاه های سنت جان، آدلفی و هوفسترا، 3 مؤسسه آکادمیک برجسته در لانگ آیلند، به منابعی پیوسته اند تا دکترای شنوایی شناسی ترکیبی را ارائه دهند. این برنامه پس از لیسانس مطابق با استانداردهای ملی برای صدور گواهینامه در شنوایی سنجی است. دانش‌آموزان می‌توانند از منابع هر 3 مدرسه از جمله آزمایشگاه‌ ها، تجهیزات، اساتید و سایت‌ های خارجی برای کسب 86 واحد استفاده کنند. هدف از این برنامه دکتری بالینی، تولید پزشکان بسیار ماهر با توانایی انجام طیف گسترده ای از خدمات تشخیصی، درمانی و حیاتی در محدوده عمل برای متخصصان شنوایی شناس است که الزامات فعلی برای صدور گواهینامه و عمل را برآورده می کند.

بررسی سیستم آموزشی جهت تحصیل رشته شنوایی سنجی در فنلاند

سیستم آموزشی در فنلاند سفر دانش ‌آموز را به یک رشته خاص محدود نمی ‌کند، حوزه ‌های تحصیلی در یک برنامه اغلب شامل سناریوهای زندگی واقعی، جنبه ‌هایی است که در زندگی روزمره خود در سطح خرد و کلان با آنها سروکار داریم. این مزیت به دانش آموزان کمک می کند تا تفکر انتقادی و مهارت های حل مسئله خود را توسعه دهند. سیستم آموزش عالی فنلاند دانشجویان را به نوآوری و حل مشکلات زندگی واقعی تشویق می کند. فنلاند نه تنها به دلیل نوآوری خود شناخته شده است، بلکه در رتبه شادترین نیز قرار دارد، مردمی از کشورها و فرهنگ های مختلف دارد و یکی از امن ترین مکان های جهان با کیفیت زندگی بالا است.

یک سیستم آموزشی با کیفیت بالا همراه با فرهنگ غنی و فرصت هایی برای ایجاد یک شغل پربار، تحصیل در فنلاند را به گزینه ای جذاب تبدیل کرده است. دانشجویانی که مایل به تحصیل در فنلاند هستند نیز از مزایای کار پاره وقت برخوردار می شوند. در طول جلسات تحصیلی، دانشجو می تواند به مدت حداکثر 25 ساعت در هفته به صورت پاره وقت کار کند. در تعطیلات ترم محدودیتی در تعداد ساعات کار پاره وقت وجود ندارد. اغلب، این به یک دانشجوی بین المللی کمک می کند تا هزینه های زندگی خود را مدیریت کند.

برخی از ویژگی های تحصیل در فنلاند در رشته شنوایی سنجی عبارت است از:

ویژگی های تحصیل در فنلاند در رشته شنوایی سنجی

الزامات تحصیل رشته شنوایی سنجی در فنلاند

هر داوطلب دکتری شنوایی شناسی برنامه تحصیلی خود را تکمیل می کند و در هر یک از 3 مدرسه کلاس می گذراند تا مدرک Au.D هر دانشجو یک دانشگاه محل زندگی خود را انتخاب می کند. مؤسسه اصلی ریز نمرات دانشجویی را حفظ می کند، مشاوره ارائه می دهد و گواهینامه ASHA و الزامات مجوز را نظارت می کند. مؤسسه اصلی این مدرک را اعطا می کند و خاطرنشان می کند که این مدرک همراه با 2 دانشگاه دیگر تکمیل شده است. برای تحصیل در مقطع دکترا در فنلاند باید مدرک کارشناسی و ارشد شما مرتبط با حوزه شنوایی سنجی و یا پزشکی باشد. همچنین ارائه مقالات و پایان نامه معتبر نیز شرط است لذا مدارک تحصیل قوی از اهمیت بیشتری برخودار هستند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه الزامات تحصیل در رشته شنوایی در فنلاند هستید:

مدارک هویتیمدارک تحصیلمدارک مالیمدارک دانشگاه
پاسپورتآخرین مدرک تحصیلیفیش پرداختینامه پذیرش

دروس رشته شنوایی سنجی در فنلاند

الزامات مجوز و گواهینامه حرفه ای اغلب از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است. دانشگاه سنت جان شرایط لازم را برای ایالت های فردی فراتر از نیویورک تعیین نکرده است. اگر شما مقیم یا قصد اقامت در خارج از کشور را دارید، قویاً تشویق می‌شوید که با آژانس صدور مجوز دولتی مربوطه در آن ایالت تماس بگیرید تا قبل از شروع برنامه، اطلاعات و راهنمایی دریافت کنید. برنامه درسی شامل کار درسی پیشرفته در ارزیابی دهلیزی، فناوری سمعک، مداخله زودهنگام، و الکتروفیزیولوژی است. تلاش‌ها برای متعادل کردن تعداد دوره‌ های ارائه شده در بین 3 مدرسه انجام می‌شود. دانش آموز در 3 سال اول دوره های آموزشی را در یک برنامه قفل گام می گذراند و در سال چهارم یک دوره آموزشی 1820 ساعته را تکمیل می کند.

کار دانشجویی در فنلاند در سال های اخر کارشناسی به صورت کارورزی برای دانشجویان وجود دارد. در لیست زیر اماکن و فرصت های کارورزی در رشته شنوایی سنجی در فنلاند را مشاهده می کنید:

  • بیمارستان ها دولتی و خصوصی
  • مطب های گوش و حلق و بینی
  • مراکز آزمایشگاهی
  • مراکز کاشت حلزون
  • مراکز پژوهشی و تحقیقاتی

دروس رشته شنوایی سنجی در فنلاند

دانشگاه های برتر کشور فنلاند

دانشگاه هلسینکی قدیمی ترین دانشگاه فنلاند است و از مهم ترین دانشگاه های این کشور می باشد.، قبل از آن به عنوان آکادمی سلطنتی تورکو شناخته می شد و در قدیمی ترین سکونتگاه کشور، تورکو واقع شده بود. امروزه دانشگاه هلسینکی بالاترین رتبه در فنلاند است و به طور مشترک در رتبه 102 در جهان قرار دارد. این دانشگاه علاوه بر قدیمی ترین و بالاترین رتبه، بزرگترین موسسه آموزش عالی فنلاند است و بیش از 32000 دانشجو ثبت نام کرده اند.این دانشگاه دانشکده های تخصصی بسیاری دار و رشته های مختلفی را در طیف وسیع به زبان فنلاندی و انگلیسی تدریس می کند. همچنین دانشگاه آلتو که در پایتخت قرار دارد، دومین موسسه برتر فنلاند است که در حال حاضر در رتبه 137 در جهان قرار دارد.

این دانشگاه در سال 2010 از طریق ادغام سه موسسه موجود به نام‌های دانشگاه فناوری هلسینکی، دانشکده اقتصاد هلسینکی و دانشگاه هنر و طراحی هلسینکی تأسیس شد. هدف دولت فنلاند ایجاد دانشگاه جدیدی بود که الگویی از نوآوری و نمادی از آموزش با کیفیت بالا باشد. امروز حدود 121000 دانش آموز در اینجا ثبت نام کرده اند. دومین دانشگاه بزرگ فنلاند، دانشگاه تورکو است که بیش از 20000 دانشجو در آن ثبت نام می کنند. دانشگاه تورکو نیز که در دهه 20 میلادی تاسیس شده تاکید زیادی بر همکاری بین المللی دارد و چندین برنامه کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهد که با همکاری دانشگاه های کشورهای دیگر اجرا می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اخذ ویزای تحصیلی فنلاند مشاور و راهنمای شماست.

سوالات مکرر در خصوص رشته شنوایی سنجی در فنلاند

در این بخش از مطلب به سوالات مکرر در خصوص رشته شنوایی سنجی در فنلاند پاسخ داده ایم:

  • دانشگاه های مناسب جهت تحصیل رشته شنوایی سنجی در فنلاند کدامند؟ دانشگاه سنت جان و دانشگاه هلسینکی
  • فرصت های شغلی در رشته شنوایی سنجی در فنلاند چیست؟ بیمارستان ها دولتی و خصوصی-مطب های گوش و حلق و بینی-مراکز آزمایشگاهی-مراکز کاشت حلزون-مراکز پژوهشی و تحقیقاتی
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *