مهاجرت تحصیلی فرانسه

رشته شنوایی سنجی در فرانسه

رشته شنوایی سنجی در فرانسه

رشته شنوایی سنجی در فرانسه یک رشته بسیار جذاب و کاربردی و تخصصی در حوزه شنوایی و گوش است که در سال های اخیر در فرانسه به شدت پیشرفت کرده است. در فرانسه دانشجویان بین المللی از سراسر جهان در حال تحصیل و زندگی هستند. همچنین این کشور یکی از قطب های گردشگری و یکی از بهترین مقاصد تحصیلی در فرانسه است. در نظر داشته باشید که این کشور اروپایی زیبا شرایط مناسبی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند. شما برای تحصیل رشته شنوایی سنجی باید مدارک لازم را به دانشگاه های این کشور ارسال کنید. در حال حاضر اکثر دانشجویان در این کشور به صورت پاره وقت کار می کنند و درآمد مناسبی نیز اخذ می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به فرانسه مشاور و راهنمای شماست.

اهمیت تحصیل رشته شنوایی سنجی در فرانسه

بیماری های شنوایی مانند کم شنوایی یکی از شایع ترین نقص حسی عصبی در انسان است. البته شدت آن متغیر است و ممکن است در هر سنی شروع شود. اختلال شنوایی افراد را از تعاملات اجتماعی ناشی از ادراک گفتار محروم می کند و این اغلب منجر به احساس انزوا و افسردگی می شود. ارقام سازمان بهداشت جهانی نشان می دهد که 500 میلیون نفر در سراسر جهان از ناتوانی شنوایی رنج می برند. تنها در فرانسه 6 میلیون نفر تحت تاثیر این بیماری قرار دارند. بر اساس برآوردها کاهش شنوایی تا سال 2030 در بین بیماری های غیر کشنده رتبه قابل توجهی خواهد داشت. تا سال 2050، 900 میلیون نفر دچار کم شنوایی خواهند شد. این افزایش را می توان با امید به زندگی طولانی تر و آسیب به سیستم شنوایی ناشی از قرار گرفتن بیش از حد در معرض سر و صدا، که بسیار زیادتر می شود، توضیح داد.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در فرانسه

در کشور فرانسه برنامه های فارغ التحصیل شنوایی سنجی، با هدف کسب مدرک شنوایی شناسی، دانشجویانی را برای مشاغلی که به افراد کم شنوایی و کسانی که دچار کم شنوایی هستند، آموزش می دهد. دانشکده های شنوایی شناسی فارغ التحصیل متخصصان برتر را برای خدمت به گروه متنوعی از افراد که نیاز به تشخیص، مشاوره و کمک در زمینه مشکلات شنوایی و گفتار دارند، آماده می کنند. برخی از شنوایی شناسان در آموزش کار می کنند تا به دانش آموزانی که در تلاش برای رسیدن به اهداف آموزشی خود هستند کمک کنند. با گذراندن دوره ها در برنامه های مدرک شنوایی شناسی، ممکن است بهترین دانش، مهارت ها، تجربه بالینی و مجوزها را برای حرفه ای شدن در زمینه شنوایی شناسی توسعه دهید.

انواع مختلفی از برنامه های شنوایی سنجی برای فارغ التحصیلی در این حوزه و در مقطع ارشد وجود دارد. مدارس تحصیلات تکمیلی شنوایی سنجی دارای فرمت های کلاس آنلاین، ترکیبی یا در محوطه دانشگاه و برنامه کلاس های پاره وقت یا تمام وقت هستند. در سطح دکترا AuD مدرک دکترای شنوایی سنجی یا مدرک دکترای بالینی شنوایی شناسی نیز در دسترس است. به اهداف شغلی خود فکر کنید و تحصیلات خود را با مدرک لازم، چه در مقطع کارشناسی ارشد در شنوایی سنجی یا یک برنامه دکترا، افزایش دهید. توسعه توانبخشی شنوایی بر اساس پیشرفت های دانش علمی، از جمله درک مکانیسم های زیربنای انعطاف پذیری قشر شنوایی، از مهم ترین بخش های پیشرفت رشته شنوایی سنجی در فرانسه محسوب می شود.

دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در فرانسه

دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در فرانسه

موسسه شنوایی، مرکزی برای تحقیقات پایه و ترجمه علوم اعصاب در زمینه شنوایی است که به ابتکار Fondation Pour l’Audition و انستیتو پاستور راه اندازی شده است. موسسه شنوایی یافته های علمی و پزشکی خود را به جامعه علمی بین المللی و همه دست اندرکاران سلامت شنوایی از جمله پزشکان، متخصصان سمعک و گفتاردرمانگران منتشر می کند. همچنین این اطلاعات را با افراد مبتلا به کم شنوایی و سازمان های مرتبط به اشتراک می گذارد. به نظرات آنها گوش می دهد و متعهد به پرورش دیدگاه مشترک از هر گونه پیشرفت درمانی است. موسسه شنوایی برای انجام تحقیقات پایه در سطح بالا. برای روشن کردن اصول زیربنای عملکرد سیستم شنوایی، ادراک و شناخت شنوایی، و یکپارچگی چندحسی؛ برای بهبود درک انعطاف پذیری سیستم شنوایی؛ و محیط آکوستیک تلاش می کند. تحصیل در مقاطع مختلف فرانسه در این رشته در دانشگاه های متعددی امکان پذیر است.

در جدول زیر شاهد موسسات و دانشگاه های برای تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی در رشته شنوایی سنجی در فرانسه هستید:

نام دانشگاهرتبه در فرانسهرتبه در اروپانرخ پذیرش
Paris Descartes University2128%11
Normal Superior School6178%20
Pierre and Marie Curie University1223650%
Paris-Sud University15259%25
Paris Diderot University1729336%

موسسه تحقیقاتی رشته شنوایی سنجی در فرانسه

انستیتو پاستور در کشور فرانسه، یک بنیاد غیرانتفاعی با وضعیت خیریه شناخته شده که توسط لویی پاستور در سال 1887 راه اندازی شد، امروزه یک مرکز بین المللی مشهور برای تحقیقات زیست پزشکی، در قلب شبکه 32 موسسه در سراسر جهان است. انستیتو پاستور در تعقیب مأموریت خود برای پیشگیری و کنترل بیماری ها در فرانسه و سراسر جهان، در چهار حوزه اصلی فعالیت می کند: تحقیق، بهداشت عمومی، آموزش و آموزش و توسعه برنامه های کاربردی تحقیقاتی. از دهه 1960، انستیتو پاستور محل استقرار تیم ‌های تحقیقاتی مشهور بین‌المللی در علوم اعصاب بوده است که اکتشافات آن ‌ها تأثیر زیادی در حوزه شنوایی داشته است. طی 25 سال گذشته، تیم‌های انستیتو پاستور که به طور خاص روی شنوایی کار می‌کنند.

Fondation Pour l’Audition ، بنیادی با وضعیت خیریه شناخته شده که در سال 2015 تأسیس شد، با هدف پیشبرد تحقیقات در مورد شنوایی و بهبود زندگی روزمره افراد دارای کم شنوایی، به جمع آوری استعدادها راه اندازی شدموسسه شنوایی شامل یک مرکز تحقیقات و نوآوری در شنوایی شناسی انسان است که وظیفه آن توسعه روش های تشخیصی نوآورانه است. این با همکاری بخش‌های گوش و حلق و بینی در شبکه بیمارستان عمومی پاریس و بیمارستان ‌های دانشگاهی در سایر نقاط فرانسه (از جمله لیون، کلرمون-فران و بوردو)، و با سایر متخصصان سلامت شنوایی، به ‌ویژه متخصصان سمعک، کار می‌کند. بهبود درمان برای بیماران با روشن کردن پاتوژنز کم شنوایی حسی عصبی و با توسعه ابزارهای چند پارامتری برای تشخیص آسیب ‌های شنوایی، رویکردهای درمانی نوآورانه برای کودکان، بزرگسالان جوان و افراد مسن، از خدمات این موسسه است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط اعزام دانشجو به فرانسه مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *