مهاجرت به کشور سنگاپور

پناهندگی در سنگاپور

پناهندگی در سنگاپور

کارشناسان و متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با تهیه این نوشتار قصد دارند شما هموطنان عزیز را از شرایط پناهندگی در سنگاپور آگاه سازند. برای ورود به خاک کشور سنگاپور و مهاجرت به کشور سنگاپور متقاضیان می توانند از راه های مختلفی اقدام کنند. راه های مهاجرت به کشور سنگاپور به چند بخش تقسیم می شوند:

  • مهاجرت از طریق کسب روادید کاری
  • مهاجرت از طریق روادید دانشجویی
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و تاسیس کمپانی
  • مهاجرت به کشور سنگاپور جهت کارآفرینی
  • مهاجرت به کشور سنگاپور جهت ازدواج
  • مهاجرت به کشور سنگاپور از طریق تولد
  • مهاجرت به کشور سنگاپور از طریق پناهندگی

درباره کشور سنگاپور

سنگاپور یکی از کوچک ترین کشورهای آسیا می باشد. این کشور در بخش جنوب شرقی این قاره قرار گرفته است. یکی از ثروتمند ترین کشورهای دنیا به شمار می رود. اکثر مردم این سرزمین در سنگاپور ساکن شده اند. زیرا سایر مناطق این کشور را جنگل های بارانی و استوایی تشکیل داده اند. به دلیل وجود زمین های کشاورزی و زراعت حاصلخیر در کشور پیشرفته سنگاپور، درصد بالایی از جمعیت این کشور مشغول به کشاورزی می باشند.

مردم کشور سنگاپور به 4 زبان انگلیسی، ماندارین، تامیل و مالایی صحبت می کنند. دانشجویانی که قصد دارند در این کشور مشغول به تحصیل شوند می توانند با ارائه مدارک زبان انگلیسی (آیلتس و تافل) وارد دانشگاه های سنگاپور شوند. کشور سنگاپور با کشورهایی چون ژاپن، آمریکا، چین، مالزی و برخی از کشورهای اروپایی رابطه تجاری دارد. بدین ترتیب موارد مختلفی را به این کشورها صادر می کند. در کشور سنگاپور افرادی با دین های گوناگون زندگی می کنند.

در جدول زیر به این ادیان اشاره شده است:

دین و مذهبجمعیت (درصد)
مذهب بودایی و تائو51%
مسیحیان (چینی‌ ها، آسیایی‌ ها و هندی‌ ها)15%
مسلمانان (مالایی های، هندی ها و چینی ها)14%
بی دین15%

شرایط پناهندگی در کشور سنگاپور

به طور کلی مهاجرت به کشور سنگاپور از طریق پناهندگی به دلیل وجود قوانین و مقررات خاص در این کشور، امکان پذیر نمی باشد. مهاجرانی که از راه های غیر قانونی اقدام به مهاجرت به این کشور آسیایی می کنند بازداشت و مجازات خواهند شد. دولت کشور سنگاپور دلایل مختلفی برای عدم پذیرش پناهندگان دارد. این دلایل به چند بخش تقسیم می شوند: دولت این کشور به دلیل وجود درگیری ها و جنگ های منطقه ای، جهت حفظ امنیت کشور خود، به پناهندگان اجازه ی ورود به خاک کشور سنگاپور را نمی دهد.

ورود یک میلیون پناهنده به سنگاپور در سال 1930 ( جهت پشتیبانی مردم جنگ زده ویتنام ) باعث کاهش امنیت و رفاه اجتماعی در این کشور شد. جلوگیری از جرائم، دزدی های مختلف، قتل و سایر موارد مشابه، باعث شده است تا دولت کشور سنگاپور راه ورود پناهندگان به این کشور را ببندد. همچنین لازم به ذکر است که پناهندگان سیاسی نیز اجازه مجوز ورود به خاک کشور پیشرفته سنگاپور را ندارند. جهت اطلاع از شرایط اقامت کشور سنگاپور مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

شرایط پناهندگی در کشور سنگاپور

 بررسی پناهندگی و سایر روش های مهاجرتی به سنگاپور

در این بخش قصد داریم تا متقاضیان را با برخی از راه های قانونی جهت ورود به خاک کشور سنگاپور مطلع سازیم. مهاجرت قانونی به کشور سنگاپور در صورتی موجب کسب اقامت و تابعیت سنگاپور می شود که متقاضیان نقش مثبتی در اقتصاد این کشور داشته باشند. به طور کلی اقامت آنها در سنگاپور برای این کشور مفید و تاثیر گذار باشد. پناهندگی در سنگاپور امکان پذیر نمی باشد. متقاضیان نمی توانند از طریق پناهندگی وارد این کشور شوند و اقامت و تابعیت را کسب کنند. در باب مهاجرت به سنگاپور مطالعه مقاله مذکور خالی از لطف نخواهد بود.

در بخش های بعدی روش های شاخص مهاجرت به این کشور شرح داده خواهد شد:

شرایط تحصیل در کشور سنگاپور

دانشگاه های کشور سنگاپور دارای سطح بسیار بالایی می باشند. لازم به ذکر است که از 34 دانشگاه موجود در کشور سنگاپور، تنها 6 دانشگاه از نوع دولتی می باشند. جهت مهاجرت تحصیلی به کشور سنگاپور، متقاضیان در نخستین گام باید در آزمون ورودی دانشگاه مربوطه شرکت کنند. بعد از کسب قبولی در این آزمون، اقدام به اخذ ویزای تحصیلی در سنگاپور کنند. هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویان بالا می باشد. متقاضیانی که می خواهند مشغول به تحصیل در دانشگاه های سنگاپور شوند، می توانند با کسب بورسیه های تحصیلی، هزینه های تحصیل خود را به صفر برسانند. پناهندگی در سنگاپور امکان پذیر نمی باشد. متقاضیانی که قصد دارند وارد دانشگاه های کشور سنگاپور شوند، باید از طریق راه های قانونی اقدام کنند.

بررسی روش مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در سنگاپور

جهت سرمایه گذاری در کشور سنگاپور، متقاضیان باید سرمایه کافی داشته باشند. سرمایه گذاری در زمینه های تاسیس کمپانی، کارآفرینی و سایر موارد انجام می شود. لازم به ذکر است که برای انجام این کار، متقاضیان باید حداقل 2.5 میلیون $ (دلار) سنگاپور سرمایه داشته باشند. به یاد داشته باشید که متقاضیان می توانند برای سرمایه گذاری در سنگاپور، می توانند به همراه خانواده خود به این کشور مهاجرت کنند.

همچنین لازم به ذکر است که برای مهاجرت و ورود به خاک این کشور، متقاضیان می توانند از راه هایی چون ازدواج، کارآفرینی، تولد و یا سایر راه های قانونی اقدام کنند. شما عزیزان می توانید جهت مشاوره و انتخاب مناسب ترین راه برای مهاجرت به کشور سنگاپور، با هماهنگی های قبلی به دفتر موسسه سفیران سروش سعادت مراجعه کنید. با تعیین تایم قبلی، در جلسات مشاوره حضور داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *