ویزای تحصیلی

ویزای کاری بوتسوانا

ویزای کاری بوتسوانا

بوتسوانا یکی از پیشرفته ترین کشروهای آفریقایی از نظر اقتصادی است، به همین جهت اخذ ویزای کاری بوتسوانا طی سال های اخیر به یکی از محبوب ترین روش ها جهت کار در آفریقا تبدیل شده است. تمامی اتباع کشورهای خارجی که به دنبال کار و زندگی در بوتسوانا هستند باید برای ویزای کاری بوتسوانا درخواست دهند. زیرا بدون اخذ ویزای کاری اجازه هیچ گونه فعالیت کاری در این کشور را نخواهند داشت. بوتسوانا به طور کلی، فرصت های متنوعی را برای کار و موفقیت برای کارگران بین المللی فراهم کرده است. شرایط کاری عالی، مزایا و حقوق بالا، اتباع خارجی را برای مهاجرت کاری به بوتسوانا جذب می کند. به این نکته نیز توجه فرمایید که، ویزای کاری از نظر طول اقامت و از نظر تحرک شغلی بسیار متفاوت تر است.

هدف ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از ارئه این مقاله، بالا بردن سطح آگاهی شما عزیزان در خصوص شرایط اخذ ویزای کاری بوتسوانا بوده است. به طور کلی دارندگان ویزای کاری بوتسوانا می توانند در طول اقامت در این کشور از مزایا بی شمار بوتسوانا در حوزه های مختلف بهره مند شوند. شهروندان کشورهای خارجی که به دنیال دریافت ویزای کاری بوتسوانا هستند، فقط می توانند به مدت 90 روز در این کشور زندگی و کار کنند. پس از آن باید برای مجوز اقامت کاری در بوتسوانا اقدام کنند. همچنین یک از اصلی ترین چالش ها در روند درخواست ویزای کاری بوتسوانا روند پردازش این ویزا می باشد. روند پردازش ویزای کاری بوتسوانا بر خلاف اغلب کشورهای آفریقایی مدرن طولانی تر است و حدود 9 هفته کاری طول می کشد.

روند درخواست ویزای کاری بوتسوانا

اتباع کشورهای خارجی که به دنبال اخذ ویزای کاری بوتسوانا جهت کار در این کشور هستند، باید روند درخواست ویزای کار را به صورت دقیق طی کنند. البته لازم به ذکر است که، روند درخواست ویزای کاری به نسبت اغلب کشورهای مدرن آفریقایی طولانی تر است. یکی از اصلی ترین مراحل در روند درخواست ویزای کاری این است که، متقاضیان باید شغلی را در این کشرو تضمین کنند. به طور کلی قبل از درخواست ویزای کاری، باید در این کشور شغلی را برای خود آماده کنید. زیرا بدون انتخاب شغل مناسب در بوتسوانا اجازه کار در این کشرو را نخواهید داشت.

در نمودار زیر می توانید روند درخواست ویزای کاری بوتسوانا را طی سال های اخیر مشاهده فرمایید:

روند درخواست ویزای کاری بوتسوانا

برای آشنایی بیشتر با روند درخواست ویزای کار به جدول زیر مراجعه فرمایید:

روند درخواست ویزای کاریتوضیحات
درخواست مجوز کاردر کنار ویزای کار، هنگامی که توسط فردی در بوتسوانا استخدام می شوید، واجد شرایط درخواست مجوز کار در این کشور هستید. کارفرمای متقاضیان می تواند برای مجوز کار آنها در مرجع اقامت محلی درخواست دهد.
اقدام برای دریافت ویزای کاریبدون دریافت ویزای کاری بوتوسانا متاسفانه نمی توانید وارد این کشور شوید. قبل از مهاجرت به بوتسوانا باید برای ویزای کاری این کشور اقدام نمایید. ویزای کار به متقاضیان این امکان را می دهد که تا حداکثر 6 ماه در این کشور بمانند.
سفر به بوتسواناپس از دریافت ویزای کاری می توانید آزادانه به بوتسوانا سفر کنید، اجازه کار خود را بگیرید و زندگی خود در بوتسوانا را آغاز کنید.

چالش های اساسی در روند درخواست ویزای کاری بوتسوانا

همانند اغلب کشروهای آفریقایی، روند درخواست ویزای کاری بوتسوانا در کنار مزایا بی شماری که برای متقاضیان به همراه دارد، دارای چالش های محدودی نیز در این زمینه است. یکی از اصلی ترین چالش ها در روند درخواست ویزای کار، هزینه درخواست این نوع از ویزا می باشد. هزینه درخواست ویزای کاری به نسبت اغلب کشورهای همسایه بسیار بالاتر است.

یکی دیگر از چالش های اساسی در روند درخواست ویزای کار، مدت زمان پردازش ویزای کاری این کشور می باشد. زیرا مدت زمان پردازش ویزای کاری بسیار زمان بر است و حدود 9 هفته کاری طول می کشد. که این امر باعث می شود تا بسیاری از متقاضیان درخواتی ویزای کاری این کشوز از تصمیم خود پشیمان شوند. به طور کلی چالش های گوناگونی در روند درخواست ویزای کار برای مهاجران وجود دارد.

 چالش های اساسی در روند درخواست ویزای کاری بوتسوانا

شرایط تمدید ویزای کاری بوتسوانا

یکی از اصلی ترین مزیت های ویزای کاری بوتسوانا، روند تمدی ویزای کاری این کشور می باشد. اتباع کشورهای خارجی می توانند به راحتی و پس از پایان انقضای ویزای کاری خود برای تمدید آن اقدام نمایند. اگر قصد دارید ویزای کاری خود را تمدید کنید پس از پایان اعتبار آن می توانید برای تمدید ویزای کاری درخواست دهید. متقاضان بای تمدید ویزای کاری خود این امکان را خواهند داشت که تا 2 سال دیگر در این کشور بمانند.

البته لازم به ذکر است که، متقاضیان باید 3 ماه قبل از انقاضای ویزای کاری خود برای تمدید آن اقدام نمایند. نکته قابل توجه در خصوص ویزای کاری این است که، اگر به مدت 5 سال با ویزای کاری در این کشور زندگی کنید واجد شرایط درخواست اقامت ولانی مدت در این کشور هستید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه فرمایید.

سوالات متداول در خصوص ویزای کاری بوتسوانا

در بخش پایانی مقاله قصد داریم به برخی از سوالات شما عزیزان در خصوص ویزای کاری بوتسوانا پاسخ دهیم. برخی از مهمترین آنها به شرح زیر می باشند:

  • هزینه درخواست ویزای کاری بوتسوانا چقدر است؟ درخواست ویزای کاری بوستوانا به طور کلی حدود 390BWP (پوله بوتسوانا) هزینه دارد. متقاضیان باید 250BWP (پوله بوتسوانا) هنگام ارسال درخواست و 140BWP (پوله بوتسوانا) هنگام دریافت ویزا پرداخت کنند.
  • آیا با ویزای کاری بوتسوانا می توان خانواده خود را به این کشور بیاورم؟ بله، دارندگان ویزای کاری می توانند اعضای خانواده خود را به این کشور بیاورند. که می توانند تا 2 سال خانواده خود را در این کشور حفظ کنند.
  • روند درخواست ویزای کاری بوتسوانا چکونه است؟ روند درخواست ویزای کاری به نسب اغلب کشورهای آفرایقایی مدرن بسیار ساده تر است و از بوروکراسی های اداری پیچیده در این نوع از ویزا خبری نیست.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *