ویزای کاری

ویزای کاری آندورا

ویزای کاری آندورا

اخذ ویزای کاری آندورا برای کار در این کشور، ممکن است با اهداف بی شماری صورت گیرد. زیرا آندورا کشوری غنی از تاریخ، کوه های زیبا و زندگی شبانه پر جنب و جوش است و کار در آندورا مانند یک تعطیلات مداوم خواهد بود. یکی از اصلی ترین دلایل اخذ ویزای کاری آندورا این است که، این کشور همواره در جستجوی افراد بسیار ماهر برای جبران کمبود نیروی کار خود است.

با این حال برای دریافت ویزای کاری باید چندین معیار را داشته باشید. به همین جهت ما با کمک موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد داریم تا شما را با معیارهای اخذ ویزای کاری آشنا سازیم. به طور کلی ویزای کاری یکی ویزای طولانی مدت برای این کشور است که به اتباع خارجی این امکان را می دهد که در یک فعالیت پولی در آندورا شرکت کنند. اخذ ویزای کاری بهترین گزینه برای افرادی است که قصد کار در خارج از کشور را دارند.

روند درخواست ویزای کاری آندورا

یکی از اصلی ترین چالش های درخواست ویزای کار، روند درخواست ویزای کاری می باشد. بنابراین اتباع کشورهای خارجی که قصد دریافت ویزای کار را دارند باید روند درخواست ویزای کاری این کشور را به خوبی پشت سر بگذارند. زیرا در غیر این صورت دریافت ویزای کار برای آنها غیر ممکن خواهد بود. به طور کلی متقاضیان ویزای کاری باید مراحل درخواست ویزای کاری را طبق مقررات تعیین شده توسط مقامات آندورا تکمیل کنند.

در جدول زیر می توانید روند درخواست ویزای کاری به صورت دقیق و جامع مشاهده فرمایید:

روند درخواست ویزای کاریتوضیحات
پیدا کردن شغل مناسب در آندوراجهت درخواست ویزای کاری در قدم اول باید در یک شرکت، موسسه یا سازمان در آندورا کار کنید.
زمان و مکان درخواست ویزا را بررسی کنید.متقاضیان باید مطمئن شوند که از قبل به خوبی برای ویزای کاری درخواست داده اند.
جمع آوری اسناد و مدارک مورد نیازمهمترین بخش در روند درخواست ویزا جمع آوری مدارک مورد نیاز جهت درخواست می باشد. متقاضیان باید مدارک مورد نیاز را با توجه به ضوابط تعیین شده توسط کنسولگری ارائه دهند.
تعیین وقت مصاحبه و شرکت در آنمتقاضیان می توانند از طریق مرکز کنسولگری آندورا به صورت آنلاین برای تعیین وقت مصاحبه اقدام کنند. به طور کلی مصاحبه یک جلسه کوتاه با کنسولگری ویزا است.
منتظر پردازش ویزا باشید.مدت زمان پردازش ویزا 1 ماه است.

مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای کاری آندورا

همانطور که اشاره شد، یکی از اصلی ترین مراحل در روند درخواست ویزای کار در آندورا جمع آوری مدارک مورد نیاز جهت درخواست می باشد. مهمترین مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای کار به شرح زیر می باشد:

مدارک مورد نیازتوضیحات
مجوز کارکارفرمای متقاضیان در آندورا باید این اسناد را برای آنها دریافت کنند.
سوابق پلیسسوابق پلیس سندی است که نشان می دهد که متقاضیان در 5 سال گذشته هیچ گونه فعالیت مجرمانه ای مرتکب نشده اند.
گواهی پزشکیمدرگ گواهی پزشکی سندی است که توسط یک پزشک معتبر قانونی صادر می شود که بیان می کند متقاضیان از هیچ بیماری رنج نمی برد.
مدرک اقامتاین مدرک شامل اجاره نامه، رزرو هتل، خرید ملک و غیره می باشد.
قرارداد کارقرارداد کار سندی است که قبل از شروع به کار با کارفرمای خود منعقد می کنید.
اثبات صلاحیت حرفه ایمتقاضیان بای اثبات کنند شغلی در آندورا با توجه به صلاحت آنها پیشنهاد شده است.

به این نکته اساسی در خصوص جمع آوری مدارک که بایستی توجه فرمایید این است که، تمامی این مدارک باید به زبان اسپانیایی یا کاتالانی ترجمه شوند. البته لازم به ذکر است که بسته به پیشنهاد شغلی یا برنامه سرمایه گذاری خود در آندورا باید مدارک اضافی را به کنسولگری این کشور ارائه دهید. از سوی دیگر، ملیت متقاضیان نیز در فهرست مدارکی که متقاضیان باید ارسال کنند نقش مهمی را دارد. در نهایت اینکه کنسولگری لیست کاملی از مدارک مورد نیاز را با توجه به پرونده متقاضیان در اختیار آنها قرار می دهد.

"مدارک

مزایا دریافت ویزای کاری آندورا

اتباع کشورهای خارجی که به دنبال دریافت ویزای کارهستند، می توانند با دریافت این نوع از ویزا، از مزایا بی شمار آن بهره مند شوند. به طور کلی دارندگان ویزای کاری می توانند حین درخواست ویزا و هم حین زندگی و کار در این کشور از مزایا آندورا بهره مند شوند. مهمترین مزایا ویزای کاری در آندورا به شرح زیر می باشد:

مزایاتوضیحات
روند درخواستروند درخواست به نسبت اغلب کشورهای اروپایی مدرن بسیار ساده تر است. زیرا از بوروکراسی های اداری پیچیده در روند درخواست خبری نیست
هزینه درخواستهزینه دریافت ویزای کاری بسیار مطلوب است و برای هر فرد 110€ (یورو) می باشد.
حقوق و دستمزداتباع کشورهای خارجی با کار در آندروا از حقوق و دستمزد مساعدی در این کشور برخوردار خواهند شد.
مالیاتآندورا به عنوان بهشت مالیاتی در اروپا شناخته می شود. زیرا میزان مالیات بر درآمد در آندورا بسیار مطلوب است که در سال گذشته 16% بوده است.

مدت زمان اعتبار ویزای کاری آندورا

یکی از اصلی ترین مواردی که اتباع کشورهای خارجی قبل از درخواست ویزای کار باید به آن دقت کنند مدت زمان اعتبار ویزا می باشد. زیرا در صورت رعایت نکردن مدت اعتبار ویزا، با مشکلات حقوقی و قانونی پیچیده ای در این کشور مواجه خواهید شد. به طور کلی ویزای کاری شما مشخص می کند که چه مدت اجازه اقامت در آندورا را خواهد داشت.

به طور مثال، اگر اعتبار ویزای کاری شما 6 ماه است این طولانی ترین زمانی است که می توانید در آندورا اقامت داشته باشید. اما اگر ویزای کاری شما اعتبار 3 ماهه با حق دریافت مجوز کار را نشان می دهد، می توانید برای یک مجوز اقامت که یک سال اعتبار دارد درخواست دهید. همچنین شما می توانید برای تمدید محوز اقامت کاری خود قبل از انقضای مجوز فعلی درخواست دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با سال ها تجربه در امر مهاجرت آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.

سوالات پرتکرار ویزای کاری آندورا

در این بخش توجه شما را به پاسخ سوالات ویزای کاری آندورا جلب می داریم:

  • روند درخواست ویزای کاری آندورا به چه صورت می باشد؟ روند درخواست ویزای کاری شامل پیدا کردن شغل مناسب در آندورا، زمان و مکان درخواست ویزا را بررسی کنید. جمع آوری اسناد و مدارک مورد نیاز، تعیین وقت مصاحبه و شرکت در آن و در نهایت منتظر پردازش ویزا باشید.
  • مدت زمان اعتبار ویزای کاری آندوراچه قدر می باشد؟ یکی از اصلی ترین مواردی که اتباع کشورهای خارجی قبل از درخواست ویزا باید به آن دقت کنند مدت زمان اعتبار ویزا می باشد. زیرا در صورت رعایت نکردن مدت اعتبار ویزا، با مشکلات حقوقی و قانونی پیچیده ای در این کشور مواجه خواهید شد. به طور کلی ویزای کاری شما مشخص می کند که چه مدت اجازه اقامت در آندورا را خواهد داشت. به طور مثال، اگر اعتبار ویزای کاری شما 6 ماه است این طولانی ترین زمانی است که می توانید در آندورا اقامت داشته باشید. اما اگر ویزای کاری شما اعتبار 3 ماهه با حق دریافت مجوز کار را نشان می دهد، می توانید برای یک مجوز اقامت که یک سال اعتبار دارد درخواست دهید. همچنین شما می توانید برای تمدید محوز اقامت کاری خود قبل از انقضای مجوز فعلی درخواست دهید.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *