مهاجرت سرمایه گذاری در قبرس

ویزای بازنشستگی قبرس

ویزای بازنشستگی قبرس

ویزای بازنشستگی قبرس در بین افراد خارجی به خصوص بین مردم کشورهای انگلیس و کانادا بسیار معروف و محبوب می باشد. اگر قصد بازنشستگی در خارج از کشور را دارید و می خواهید از زیرساخت های عالی، آب و هوای زیبا، هزینه کم زندگی و برخی از مزایای اقامت عالی استفاده کنید، پس این کشور بهترین گزینه شما خواهد بود. جزیره کوچک شرقی مدیترانه در جنوب ترکیه و غرب سوریه و لبنان، این کشور مکانی بسیار محبوب برای بازنشستگی خارج از کشور به ویژه در میان مهاجران انگلیس، روسیه، کانادا و آمریکا است. برخی از دلایل محبوبیت این کشور (جدا از آب و هوای عالی) شامل میزان کم جرم و جنایت است.

مزایای دیگری که این کشور دارد عبارتند از:

  • پنجمین کشور امن در جهان است.
  • 80% جمعیت انگلیسی زبان می باشند.
  • یکی از کشورهای اتحادیه اروپا است
  • مزایای مالیاتی بسیاری دارد.
  • هزینه زندگی مقرون به صرفه است.

این کشور، کشور کوچک جزیره مدیترانه در نزدیکی ترکیه، لبنان و سوریه می باشد. این کشور طی سال های اخیر در میان مهاجران، پیر و جوان، از سراسر جهان بسیار محبوب شده است. این به چند جنبه اصلی مربوط می شود:

  • آب و هوای زیبا
  • جامعه بزرگ مهاجران

برخی از فرصت های عالی اقامت و شهروندی برای کسانی که می خواهند زندگی کنند، کار کنند، بازنشسته شوند یا سرمایه گذاری کنند در این کشور وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله درباره مزایای ویزای بازنشستگی قبرس و هزینه زندگی در این کشور را به شما عزیزان توضیح خواهد داد.

اخذ ویزای بازنشستگی قبرس

برای اخذ ویزای بازنشستگی قبرس، طبق مقررات 5 مربوط به بیگانگان و مهاجرت، باید برای اقامت در دسته F درخواست دهید. این اقامت موقت به شهروندان غیر اتحادیه اروپا که دارای درآمد یا سرمایه کافی قابل دسترسی برای تأمین زندگی مناسب در این کشور بدون نیاز به کار در خارج از کشور هستند، ارائه می شود. اگرچه، مقیاس به صورت موردی تعیین می شود، حداقل حداقل درآمد سالانه برای یک متقاضی تنها در حدود 9570€ (یورو) و برای هر فرد وابسته دیگر 4613€ (یورو) است.

حقوق بازنشستگی، درآمد اجاره از املاک در این کشور یا خارج از کشور، سود سپرده های بانکی یا اوراق قرضه صادر شده توسط شرکت های این کشور یا خارج از کشور، سود سهام از سهام شرکت های قبرس یا خارج از کشور، یا هر ترکیبی از این ها به عنوان منابع درآمد مناسب شناخته می شوند. کل مراحل دریافت این اجازه بازنشستگی در این کشور بین 5 تا 12 ماه طول خواهد کشید. اگرچه ملکی را با حداقل 300000€ )یورو) در این کشور خریداری می کنید، در یک مسیر سریع دنبال می شود که می تواند در کمتر از 2 ماه به شما اجازه بازنشستگی خارج از کشور در این کشور را بدهد.

امتیازات ویزای بازنشستگی قبرس

علاوه بر توانایی زندگی نامحدود و کار در این کشور جهت دریافت گذرنامه دوم (از طریق تابعیت یا از طریق برنامه)، برخی از مزایای مالی دیگری نیز برای انتقال طولانی مدت به این کشور وجود دارد. مهاجرانی که ویزای بازنشستگی قبرس را دریافت کردند، مجوز بازنشستگی مالیات بسیار کمی بر حقوق بازنشستگی خود پرداخت می کنند در حالی که معاهدات سودآور با مالیات مضاعف با بسیاری از کشورهای دیگر به این معنی است که حقوق بازنشستگی مشمول مالیات وجهی در منبع نیست. بازنشستگان مهاجر کانادایی و انگلیس می توانند اجازه دهند که حقوق بازنشستگی ایالتی خود همچنان که بازنشستگان در اقامت قبرس دارند، همچنان در ارتباط با شاخص باشد. همچنین واردات بدون عوارض خودرو و بسیاری از اقلام شخصی دیگر به این کشور را دریافت خواهید کرد.

امتیازات ویزای بازنشستگی قبرس

اجازه اقامت بازنشتگان در قبرس

ترکیبی از آب و هوای معتدل، استفاده گسترده از زبان انگلیسی، نرخ بزهکاری کم، هزینه کم زندگی و مزایای مالیاتی برای بسیاری از بازنشستگان جذاب است. همچنین یک شبکه پشتیبانی گسترده برای مهاجران خارج از کشور که به بخشی از سال به کشور یا کسانی که در آنجا زندگی می کنند وجود دارد.

بازنشستگان انگلستان به ویژه از روزنامه های انگلیسی زبان، چندین انجمن انگلیسی در شهرها و شهرهای اصلی و یک انجمن شهروندان انگلستان (UKCA) که شعبه هایی در لارناکا، لیماسول و پافوس دارد، تأمین می شوند. اتباع بازنشسته و غیر فعال EEA قبل از انتقال به این کشور نیازی به ویزا ندارند. اما اجازه کار برای اقامت موقت دسته F لازم است.

اگر قصد دارید در این کشور بازنشسته شوید و ویزای بازنشستگی قبرس را دریافت کنید، باید هرچه سریع تر پس از ورود برای این امر اقدام کنید. شما مجاز به اقامت در این کشور بدون اجازه اقامت تا 90 روز هستید. اما روند درخواست می تواند بیش از یک ماه طول بکشد. همراه با درخواست خود برای دریافت مجوز TRE، شما باید اثبات کنید که درآمد کافی یا منابع مالی برای زندگی در این کشور بدون کار دارید. هنگامی که درخواست شما تأیید می شود، به هیچ وجه مشاغل یا کارهایی اعم از پولی یا غیرپرداختی مجاز نخواهید بود و همیشه باید از زندگی خود در قبرس حمایت کنید.

هزینه زندگی در قبرس

اگرچه، این کشور یک کشور اتحادیه اروپا است که از واحد پول یورو استفاده می کند، هزینه زندگی در قبرس بسیار کم است. هزینه زندگی وب سایت مجموع Numbeo بیان می کند که به طور متوسط کل کشور، زندگی در قبرس 20.8% کمتر از ایالات متحده است.

در نمودار زیر توزیع هزینه زندگی را طبق سایت Numbeo مشاهده می کنید:

توزیع هزینه زندگی در قبرس

برای قرار دادن موارد در چشم انداز عملی، در اینجا چند عدد آورده شده است که هزینه زندگی روزمره در این کشور را نشان می دهد:

اقلامهزینه به دلار
1 وعده غذایی برای دو نفر در یک رستوران معمولی11.85$
1 گالن شیر5.87$
1 قرص نان1.38$
10 تخم مرغ2.85$
خدمات پایه ماهانه برای یک آپارتمان با مساحت 920 فوت مربع116$
قیمت هر فوت مربع (مرکز شهر)155$
اجاره ماهانه، آپارتمان یک خوابه (مرکز شهر)122$
آپارتمان یک خوابه (خارج از مرکز شهر)440$
نرخ بهره وام (سالانه)367$
نرخ بهره وام (سالانه)4.48%

مهاجرت به قبرس از طرق مختلف امکان پذیر است. بیشتر افراد میان سال قصد دارند ویزای بازنشستگی قبرس را دریافت کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاورانی دارد که این افراد می توانند با آن ها مشورت کنند.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *