مهاجرت سرمایه گذاری در دانمارک

ویزای بازنشستگی دانمارک

ویزای بازنشستگی دانمارک

مهاجرت و اخذ ویزای بازنشستگی دانمارک برای افرادی که می خواهند پس از یک مدت کار به تفریح و تعطیلات خوب بپردازند یک فرصت بکر است. اگر اعتقاد دارید خوشبختی مسری است، به فکر بازنشستگی در دانمارک باشید. دانمارکی ها به طور معمول خوشبخت ترین های جهان هستند. در واقع 2 شهر از 5 شهر برتر در یک نظرسنجی جهانی از شادترین شهرها، این کشور کوچک اسکاندیناوی را اشغال کرده اند. شاید این به دلیل شبکه امنیت اجتماعی سخاوتمندانه کشور باشد. یا شاید این ارادت دانمارکی به تفریح ​​و فرهنگ در فضای باز است. نویسنده کتاب کودکان هانس کریستین اندرسن، آهنگساز کارل نیلسن، ستاره تنیس کارولین وزنیاکی و برخی از مشتاق ترین ملوانان جهان همه از دانمارک تبریک می گویند. پایتخت آن، کپنهاگ، دوستانه ترین شهر در جهان است و خانه دومین قدیمی ترین شهربازی با کارکرد مداوم ، باغ های Tivoli با 177 سال عمر می باشد.

ویزای کوتاه مدت اقامت در دانمارک قابل تمدید است. برنامه های تمدید ویزا باید به طور صحیح و به دلایل فورس ماژور، دلایل بشردوستانه یا دلایل جدی شغلی یا شخصی توجیه شود. تمدید ویزا ممکن است در مدت اقامت بیش از 90 روز منجر نشود. خارجیانی که به مدت طولانی به عنوان کارمند یک سازمان بین المللی در دانمارک زندگی کرده اند، پس از بازنشستگی می توانند اکنون در این کشور بمانند. این نتیجه قانون جدید تصویب شده توسط پارلمان دانمارک در 19 آوریل 2018 است. مشورت با کتخصص در امر مهاجرتب موجب می شود تا شما با اطمینان بیشتر در این مسیر گام بردارید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه اخذ ویزا و مهاجرت به کشور دانمارک به شما مشاوره می دهد.

هزینه های بازنشستگی در دانمارک

آنچه شما باید در مورد ویزا، مراقبت های بهداشتی و هزینه زندگی در این کشور حدود 6 میلیون نفری بدانید، در واقع همه آنها انگلیسی صحبت می كنند. براساس آمار و گزارشات پایگاه داده هزینه های زندگی، مانند همسایگان خود، دانمارک به طور کلی گرانتر از ایالات متحده است. قیمت مصرف کننده 28٪ بالاتر از ایالات متحده است. با این حال، هزینه اجاره کمتر از ایالات متحده است، اما خرید خانه بسته به محل زندگی خود ممکن است گران تر باشد. در کپنهاگ، یک آپارتمان یک خوابه در مرکز ماهانه 1767$ (دلار) و در خارج از مرکز حدود 1302$ (دلار) هزینه دارد. اگر فضای کمی بیشتری می خواهید، یک آپارتمان 3 خوابه در مرکز کپنهاگ ماهانه حدود 2930$ (دلار) و در خارج از مرکز شهر ماهانه 2218$ (دلار) هزینه دارد.

اگر می خواهید یک آپارتمان در دانمارک خریداری کنید، هزینه متوسط ​​آن تقریباً 551$ (دلار) برای هر فوت مربع است. در مرکز کپنهاگ، هر فوت مربع یک آپارتمان حدود 727$ (دلار) هزینه دارد. در خارج از مرکز شهر می توانید انتظار داشته باشید که هر فوت مربع حدود 510$ (دلار) بپردازید. اگر قصد بازنشستگی در دانمارک را دارید، به موارد دیگری غیر از ویزای توریستی نیاز خواهید داشت. اگر قصد دارید بیش از 3 ماه در دانمارک بمانید، لازم است ویزای بلند مدت دریافت کنید. دانمارک ویزای بازنشستگی را ارائه نمی دهد، شما باید ویزای دانشجویی، ویزای کارگری یا شریک شهروند دانمارک را دریافت کنید. رایج ترین گزینه برای بازنشستگان آمریکایی ویزای کارگری یا شریکی است که مورد آخر نسبتاً سرراست است. اگر شما با یک شهروند دانمارکی ازدواج کرده یا در یک همکاری طولانی مدت با او ازدواج کرده اید، وی می تواند ویزای شما را حمایت مالی کند.

مزایای اخذ ویزای بازنشستگی دانمارک

یکی از مزیت های مورد نیاز بازنشستگان درمان و خدمات بهداشتی است. سازمان بهداشت جهانی در رتبه سیستم بهداشت و درمان دانمارک را به عنوان 34 بهترین در جهان (از مجموع 191 کشور) است، که کمی بهتر از رتبه امریکا است. سیستم مراقبت های بهداشتی در دانمارک جهانی و غیرمتمرکز است. دولت پول را از محل درآمد مالیاتی به تمام مناطق و شهرداری ها می دهد تا اطمینان حاصل کند که خدمات بهداشتی در سراسر کشور ارائه می شود. بنابراین، مودیان غیر مالیات به طور خودکار در سیستم ثبت نام نمی شوند و باید با بیمه خصوصی یا از جیب پرداخت کنند. دانمارک یک طرح مراقبت از بهداشت اجتماعی به نام قانون امنیت بهداشت دانمارک دارد. این شامل اتباع خارجی است که بیش از 3 ماه در دانمارک اقامت دارند، مشروط بر اینکه در خدمات شهروندان ثبت شده و دارای شماره باشند.

در نمودار زیر شاهد انواع ویزاهای اخذ شده در کشور دانمارک در سال های اخیر هستید:

ویزای های اخذ شده در دانمارک

اسناد و مدارک لازم برای روادید بازنشستگی Denmark

اگر شخصی به دلیل وضعیت ویزا هنوز تحت پوشش قرار نگرفته باشد یا به شماره CPR دسترسی نداشته باشد، اگر بیمه درمانی در کشور خود داشته باشد یا بتواند هزینه های مراقبت های بهداشتی خود را تأمین کند، سیستم مراقبت های بهداشتی دانمارک همچنان وی را مشاهده می کند. اگر بتوانید ویزای شغلی یا شریک زندگی خود را در دانمارک دریافت کنید، از درآمد خود از منابع دانمارک مالیات دریافت می کنید. نرخ مالیات شما بسته به درآمد شما از 8% تا 56% خواهد بود. همچنین دانمارک برای کالاهایی که می تواند به 25% برسد، مالیات فروش دارد. این به عنوان مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر ارزش افزوده) شناخته می شود. علاوه بر این، مالیات بر سود سرمایه از سرمایه گذاری در دانمارک می تواند بین 27% تا 42% سود، از جمله املاک خریداری شده و فروخته شده با ارزش بالاتر، مالیات داشته باشد.

چه شما قصد رفتن به یک دیدار، تحصیل یا کار و اقامت دائم در دانمارک را داشته باشید، باید برای ویزای شینگن متفاوت اقدام کنید. برای دریافت ویزای دانمارک اسناد مشخصی درخواست می شود که برخی از آن ها را مشاهده می کنید:

  • فرم درخواست
  • 2 عکس باید ضمیمه شود. عکس باید دارای اصول گذرنامه باشد.
  • ارائه گذرنامه و کپی ویزاهای قبلی الزامی است.
  • تأیید بیمه درمانی سفر حداقل 30000€ (یورو) پوشش در دانمارک.
  • اثبات وضعیت مدنی مانند سند ازدواج
  • اثبات تمکن مالی کافی برای مدت اقامت در دانمارک.
  • صورتحساب بازنشستگی 6 ماه قبلی
  • درآمد منظم حاصل از اثبات دارایی 6 ماه قبلی

شرایط زندگی و روادید ویزای بازنشستگی Denmark

شرایط زندگی و روادید ویزای بازنشستگی Denmark

در یک تجزیه و تحلیل جهانی از کشورهایی که در آن ساکنان احساس امنیت می کردند تا به خانه راه بروند، دانمارک رتبه پنجم را کسب کرد. و در همان تحقیق قانون و نظم، دانمارک ششمین امتیاز را کسب کرد. جرم نه تنها به طور قابل توجهی کمتر از ایالات متحده است، بلکه سیستم بهداشت عمومی برتر نیز گسترده است. بنابراین، اگر کسی در اثر فعالیت بدنی یا در غیر این صورت آسیب دیده باشد، مراقبت های بهداشتی عالی همیشه در دسترس شهروندان و اتباع خارجی است. مهاجران اقامت دانمارک را بی خطر، متمدن و پر از تشویق برای دوچرخه سواری، لذت بردن از ساحل، پیاده روی در مسیری با قدمت قرن ها در میان یک جنگل درختان مخروطیان گزارش کرده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص روش های مهاجرت به دانمارک به شما مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *