مهاجرت سرمایه گذاری در ایسلند

ویزای بازنشستگی ایسلند

ویزای بازنشستگی ایسلند

اگر قصد دارید در خصوص ویزای بازنشستگی ایسلند بیشتر بدانید در ادامه مقاله ما به این امر برای علاقه مندان می پردازیم. بسیاری از بازنشستگان برای گذراندن زندگی پس از کار خود در این روزها به خارج از کشور سفر می کنند و جزیره ایسلند در حال تبدیل شدن به یکی از مناطق محبوب تر است. اگرچه مانند مکانی مانند مکزیک یا آمریکای جنوبی مقرون به صرفه نیست، اما زیبایی طبیعی افسانه ای ایسلند، تاریخ غنی و انگلیسی زبانان فراوان آن را به یک مقصد جذاب تبدیل کرده است. با این حال، بازنشستگی در ایسلند یا هر کشور خارجی می تواند کمی پیچیده باشد، و شما می خواهید قبل از اینکه پرواز کنید تمام تدارکات را حل کنید. برای یادگیری همه موارد ضروری برای بازنشستگی مناسب ایسلند، در ادامه مطلب بخوانید.

هزینه زندگی بازنشستگی در ایسلند

زندگی مقرون به صرفه چیزی است که اکثر بازنشسته ها به دنبال آن هستند. اجاره خانه حتی در بزرگترین شهرها به طرز شگفت انگیزی منطقی است. یک آپارتمان یک خوابه در وسط ریکیاویک به طور متوسط ​​حدود 1100$ (دلار) در ماه برای شما هزینه خواهد داشت. از آنجا که این کشور یک جزیره دور افتاده است، محصولات دیگری که باید وارد شوند گران هستند. چیزهایی مانند شیر، گوشت گاو آسیاب شده یا حتی شلوار جین آبی بسیار گران تر از آنچه در ایالات متحده است. طبق برآورد یک زوج بازنشسته که در یک آپارتمان یک خوابه در ریکیاویک زندگی می کنند می توانند انتظار داشته باشند که ماهیانه تقریباً 2600$ دلار زندگی کنند. این شامل اجاره، آب و برق، مواد غذایی، غذاخوری بیرون، حمل و نقل و هر گونه کمک در خانه ای است که شما ممکن است نیاز داشته باشید. این رقم شامل مراقبت های بهداشتی نمی شود.

در نمودار زیر شاهد انواع هزینه های زندگی یک بازنشسته در کشور ایسلند می باشید:

نحوه اخذ ویزای بازنشستگی ایسلند

چند عادت وجود دارد که مردم ایسلند برای جلوگیری از افزایش قیمت ها به سمت آن گرایش پیدا می کنند. یکی از بزرگترین موارد این است که به دلیل گرانی بنزین از رانندگی در صورت امکان خودداری کنید. اگر برای بازنشستگی به ایسلند سفر می کنید، کاملاً از اتومبیل صرف نظر کنید و در عوض به حمل و نقل عمومی و بلیط هواپیما اعتماد کنید. شهروندان ایالات متحده نیازی به دریافت ویزا قبل از ورود به ایسلند ندارند. با این حال، اگر قصد دارید بیش از 90 روز در ایسلند بمانید و احتمالاً اگر در آنجا بازنشسته شوید باید درخواست اجازه اقامت ایسلند را بدهید. درخواست مجوز اقامت از هر نوع که باشد شامل تأمین تعدادی از الزامات اساسی است.

اول، شما باید ثابت کنید که می توانید در ایسلند بدون تکیه بر امور رفاهی از زندگی مالی خود حمایت کنید. برای یک زوج بازنشسته، این بدان معنی است که شما می توانید حداقل 2376$ (دلار) در ماه برای تأمین هزینه زندگی خود هزینه کنید. همچنین باید بیمه درمانی ارائه دهید که در ایسلند معتبر باشد و ثابت کنید که محل اقامت شما در ایسلند است. سرانجام، شما باید ثابت کنید که سابقه کیفری یا پرونده علنی ندارید که منجر به بیش از 3 ماه زندان شود. این فقط نیازهای اساسی است. هر نوع اجازه اقامت شرایط اضافی خاص خود را خواهد داشت. اگر می خواهید در ایسلند بازنشسته شوید، در نهایت به اجازه اقامت دائم احتیاج دارید که می توانید پس از 4 سال زندگی مستمر در این کشور، درخواست آن را بدهید.

زندگی با ویزای بازنشستگی در ایسلند

برای درخواست مجوز اقامت دائم، مجوز متفاوتی برای 4 سال قبل به شما داده می شود. برای مرتب سازی همه الزامات و فهمیدن اینکه کدام یک از مجوزهای اقامت خاص را می توانید واجد شرایط کنید، ممکن است صحبت با وکیل مفید باشد. اگرچه ایسلند کاملاً به نام خود صادق نیست، اما در پاییز و زمستان دمای زیادی از هوا را شاهد است. دما در پاییز بیشتر از 30 درجه فارنهایت خواهد بود، اما ممکن است در زمستان تا -20 درجه پایین بیاید، و برف و باد زیادی همراه آن باشد. اگر قصد بازنشستگی در ایسلند را دارید قطعاً می خواهید کمد لباس آب و هوای سرد خود را پر کرده و در برخی از چکمه های خوش ساخت سرمایه گذاری کنید.

این کشور 4 فصل مشخص دارد. فصل تابستان نیز زمانی است که می توانید خورشید معروف Midnight را مشاهده کنید. این زمانی است که کشور ایسلند به دلیل همجواری با قطب شمال، در تابستان انقلاب تابستان نور آفتاب مداوم را تجربه می کند. عکس این مسئله در حوضه انقلاب زمستان صادق است و نور خورشید محدود واقعیت زندگی در تمام ماه های زمستان است. ایسلند خدمات بهداشتی جهانی را برای کلیه ساکنان رسمی کشور فراهم می کند. با این حال، برای واجد شرایط بودن برای ویزا بازنشستگی کشور ایسلند باید حداقل 6 ماه اقامت مداوم در ایسلند داشته باشید. قبل از اینکه بتوانید اجازه اقامت خود را دریافت کنید، باید حداقل برای 6 ماه اول پوشش بیمه سلامت خود را خریداری کنید.

زندگی با ویزای بازنشستگی در ایسلند

مزایا زندگی با روادید Retirement در ایسلند

اگر نیاز به مراقبت پزشکی در ایسلند دارید و می خواهید در این کشور به درمان بیماری خود ادامه دهید، می توانید از بین کلینیک های مراقبت های بهداشتی، بیمارستان ها و موسسات بهداشتی یکی را انتخاب کنید. کلینیک های کشور ایسلند معمولاً قیمت کمتری نسبت به بیمارستان های این کشور دارند اما برای موارد اضطراری جدی پزشکی مجهز نیستند. بیمارستان ها برای موارد اضطراری مجهز هستند ، اما برای هر چیز دیگری نیاز به مراجعه به پزشک دارید. موسسات بهداشتی خدمات مراقبت های اولیه را ارائه می دهند و گهگاه متخصصانی را به کار می گیرند. 12 موسسه بهداشتی مختلف در سراسر کشور وجود دارد. همه این تسهیلات بودجه عمومی دریافت می کنند. در ایسلند هیچ بیمارستان خصوصی وجود ندارد.

درباره ایسلند چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد. مزایای بسیار دیگری جز درمان و بیمه در کشور ایسلند برای بازنشستگان وجود دارد که این دسته از افراد را ترغیب به مهاجرت به ایسلند می کند:

  • آب و هوای معتدل
  • زندگی مقرون به صرفه
  • تفریحات مناسب
  • وام های عالی براساس قوانین ایسلند
  • دریافت حقوق و مزایا
  • فرصت های سرمایه گذاری
  • حمل و نقل آسان

نحوه پس انداز با روادید Retirement در ایسلند

پس انداز برای بازنشستگی تلاشی است که تحقق آن به طور کامل دهه ها به طول می انجامد. قبل از شروع این روند، باید تصمیم بگیرید که در دوران بازنشستگی به دنبال نوع زندگی خود باشید. هنگامی که این تصمیم را گرفتید، می توانید شروع به محاسبه میزان پس انداز برای تحقق این طرح کنید. با داشتن حداقل رقم تقریبی که در جهت ساختن آن هستید، شروع به صرفه جویی جدی بسیار آسان تر خواهد بود. همچنین اگر کارمند دولت یا معلم هستید، ممکن است در بازنشستگی نوعی درآمد بازنشستگی داشته باشید. محبوب ترین گزینه برای انجام این کار یا یک حساب بازنشستگی فردی (IRA) یا یک برنامه 401 (k) است. توجه داشته باشید که فقط از طریق کارفرمای خود می توانید به طرح 401 (k) دسترسی پیدا کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط ویزای همراه ایسلند به شما مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *