مهاجرت سرمایه گذاری در اکوادور

ویزای بازنشستگی اکوادور

یکی از طرق محبوب اخذ اقامت اکوادور، ویزای بازنشستگی اکوادور است. اکوادور یکی از بهترین گزینه های ویزای بازنشستگی در آمریکای لاتین است. کشورهای دیگر مانند شیلی، اروگوئه و کلمبیا و غیره دارای برنامه های ویزای بازنشستگی هستند. اما چیزی که اکوادور را متمایز می کند مبلغ بسیار کم خواسته شده برای این برنامه در اکوادور است. طبق آپدیت جدید قوانین اکوادور شما تنها با اثبات درآمد ماهیانه 400$ (دلار) می توانید در اکوادور ویزای بازنشستگی را دریافت کنید. همچنین ارائه مبلغ اضافی بری همراه نیز برداشته شده است که جذابیت این ویزا را دوچندان کرده است. گروه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه درباره ویزای بازنشستگی اکوادور و شرایط آن اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما عزیزان قرار داده اند.

مهاجرت به اکوادور از طریق ویزای بازنشستگی

اکوادور یک مقصد بازنشستگی بسیار محبوب در میان آمریکایی ها و کانادایی ها است، و به بازنشستگان توانایی زندگی فوق العاده خوب در ساحل را می دهد. اکوادور با داشتن یک چشم انداز متنوع از آتشفشان های پوشیده از برف و سواحل اقیانوس آرام گرفته تا جنگل های سرسبز و شهرهای استعماری واقعاً چیزی برای همه دارد. با بودجه ماهیانه حدوداً 400$ (دلار)، می توانید بدون نگرانی از سال های بازنشستگی خود نهایت استفاده را ببرید. این کشور دارای یک طبقه متوسط ​​رو به رشد، بهبود سریع زیرساخت ها، اقتصاد پایدار و سطح معقول ایمنی شخصی است. البته اکوادور گاه و بی گاه بی ثباتی سیاسی شناخته شده است.

قیمت املاک در اکوادور در مقایسه با کشورهایی مانند ایالات متحده به طور استثنایی پایین است و بسیاری از بازنشستگان را قادر می سازد که هم خانه اصلی خود را در شهر داشته باشند و هم خانه دیگری از ساحل یا کشور را در سایر نقاط کشور داشته باشند. بنابراین جای تعجب نیست که جامعه بازنشستگان مهاجر در اکوادور سال به سال در حال رشد است. به طور خلاصه مهاجرت به اکوادور از طریق بازنشستگی بسیار راحت است.

مزایا ویزای بازنشستگی در اکوادور

معرفی ویزای بازنشستگی اکوادور

ویزای بازنشستگی اکوادور (یا پانسیونادو، جوبیلادو) محبوب ترین نوع ویزا برای مهاجران بازنشسته است که می خواهند سال های طلایی خود را در اکوادور بگذرانند. شرط اصلی این است که شما یک درآمد تضمینی برای زندگی دریافت کنید. این امر اغلب از طریق چک های منظم تأمین اجتماعی تأمین می شود، اما فقط به این منبع درآمد محدود نمی شود. شما همچنین می توانید از منابع تضمین شده دیگری مانند:

  • حقوق بازنشستگی
  • سنوات
  • سنوات فوق العاده
  • و غیره درآمد داشته باشید اما نکته اصلی این است که درآمد باید تا پایان عمر تضمین شود.

اگر از تامین اجتماعی استفاده می کنید، باید نامه رسمی را از سازمان تأمین اجتماعی دریافت کنید. این نیز باید امضا و محضری شود. افراد وابسته را می توان در ویزای مستمری بگیران نیز قرار داد. این شامل همسران، فرزندان و نوه ها می باشد. با این حال، این می تواند خطرناک باشد زیرا به دارنده اولیه ویزا گره خورده است. اگر اتفاقی رخ دهد (یعنی از بین رفتن رابطه یا مرگ)، افراد تحت تکفل باید برای برای دریافت ویزای جدید خود اقدام کنند. برای جذابیت بیشتر این ویزا قانون در اکتبر سال 2020 تغییر یافت. آنها میزان درآمد ماهانه مورد نیاز را از $800 (دلار) به $400 (دلار) کاهش دادند. آنها همچنین نیاز $100 (دلار) درآمد اضافی را برای هر فرد وابسته حذف کردند. این امر اکوادور را به یکی از بهترین مکان ها برای بازنشستگانی تبدیل می کند.

شرایط ویزای بازنشستگی اکوادور

اگر می خواهید بیش از 6 ماه در اکوادور بمانید، باید برای ویزای اقامت در آنجا اقدام کنید. ابتدا اقامت موقت بدست می آورید که به شما امکان می دهد 2 سال در اکوادور اقامت داشته باشید. این ویزا ها اکنون می توانند به مدت نامحدود تمدید شوند. برای واجد شرایط بودن، باید حقوق کافی برای بازنشستگی در خارج از کشور برای تأمین هزینه های خود در اکوادور را ثابت کنید. شما باید حداقل 400$ (دلار) در ماه به عنوان یک متقاضی کسب کنید. ویزاهای اقامت دائم را می توان با مارک 21 ماهه از ویزای موقت درخواست کرد.

این ویزا ها برای مدت نامحدود اعطا می شود. یک تغییر اخیر بسیار عالی این است که حاملان ویزای اقامت موقت دیگر محدودیتی برای مدت اقامت در خارج از کشور نخواهند داشت، به این معنی که اکنون می توانید آزادانه به خارج از اکوادور برای مدت نامحدود سفر کنید. لطفا توجه داشته باشید دارندگان ویزای اقامت دائم نمی توانند بیش از 180 روز در سال در طول 2 سال اول و بیش از 2 سال مداوم از اکوادور خارج شوند. هزینه درخواست ویزا به شرح زیر است:

آیتمهزینه (دلار)
هزینه درخواست50$
هزینه صدور ویزا400$

هزینه اقامت بازنشستگی در اکوادور

بازنشستگانی که قصد اقامت در اکوادور را دارند، می توانند به طور کلی با کمتر از $20000 (دلار) در سال این کار را انجام دهند. اگر فکر می کنید که چه میزان از حقوق بازنشستگی یا سنوات خود را نیاز دارید، به طور کلی می توانید با درآمد کمتر از 1000$ (دلار) در ماه این کار را انجام دهید. پذیرش دلار آمریكا توسط این كشور، همراه با هزینه پایین زندگی، مزایای دیگری را نیز برای مهاجران فراهم می كند. از آنجا که قانون اساسی اکوادور حقوق مشابه شهروندان خود را برای ساکنان خارجی تضمین می کند، بازنشستگان 65 سال به بالا نیز می توانند در مواردی مانند مالیات و مراقبت های بهداشتی صرفه جویی کنند. به عنوان مثال، اکوادور معافیت های مالیاتی بازنشستگان را برای برخی از مالیات های آب و برق و شهرداری ارائه می دهد.

این معافیت همچنین به هزینه های ثبت نام و دفاتر اسناد رسمی نیز تسری می یابد. اکوادور همچنین به بازنشستگان %50 تخفیف در حمل و نقل عمومی و خصوصی، تخفیف قبض برق و آب، خدمات تلفن ثابت محلی رایگان و بلیط تخفیف یافته برای رویدادهای فرهنگی و ورزشی می دهد. علاوه بر معافیت های مالیاتی خاص، از سایر مالیات ها نیز تخفیف خواهید گرفت. و اگر مایل به سفر به کشورهای دیگر هستید، اکوادور به بازنشستگان 50٪ کاهش نرخ بلیط هواپیما در پروازهای بین المللی را ارائه می دهد. اکوادور کشوری در حال توسعه است که هزینه زندگی آن پایین است. فاکتور هزینه زندگی در اکوادور برای بازنشستگی مهم است، اما توجه به جو سیاسی کشور نیز توصیه می شود.

عواملی مانند عوامل زیر را نیز در نظر بگیرید:

  • شکل دولت اکوادور
  • آمار جرایم
  • شرایط زندگی
  • بهداشت
  • تحصیلات
  • و مسکن.

هزینه اقامت بازنشستگی در اکوادور

مقاصد بازنشستگی در اکوادور

هنگام برنامه ریزی برای بازنشستگی در اکوادور، شهرهای زیادی را در نظر خواهید داشت. این کشور انواع شهرهای کوهستانی و ساحلی را ارائه می دهد، بنابراین شما گزینه های مختلفی را در اختیار خواهید داشت. محل اقامت در نهایت به آنچه می خواهید بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر به دنبال یک شهر داخلی با شرایط مطلوب زندگی هستید، ممکن است بخواهید Cuenca را در نظر بگیرید. کوانکا که تقریباً 8200 فوت بالاتر از سطح دریا واقع شده است، بیش از 400000 نفر جمعیت دارد. همجواری آن با کوه های آند و طیف وسیعی از مکان های تاریخی و رستوران های محلی آن را به مقصدی محبوب برای بازنشستگان تبدیل کرده است. با این حال، اگر به مناطق ساحلی علاقه بیشتری دارید، همچنین می توانید طیف وسیعی از شهرها را انتخاب کنید. شهرهایی مانند شهرهای زیر امتیازات خاص خود را برای ساکنان ارائه می دهند:

  • مانتا
  • باهیا
  • دی کاراکز

با بهترین شهرهای اکوادور در اینجا آشنا شوید.

درباره بازنشستگی در اکوادور

اکوادور فضای بازنشستگی رقابتی را برای خارجی هایی که به دنبال گزینه های خارج از کشور هستند فراهم می کند. با هزینه کم زندگی، شرایط آب و هوایی مناسب و بیمه عمومی رایگان، این کشور می تواند برای شما مناسب باشد. مانند هر کشوری، اکوادور سیاست های ویزای بازنشستگی خود را اعمال می کند، بنابراین مطمئن شوید که قبل از نقل مکان با ان ها آشنا شده اید. از آنجا که عامل دیگری در شرایط زندگی یک کشور نقش دارد، متقاضیان مهاجرت به اکوادور نیز باید این کشور را از نقطه نظر جامع در نظر بگیرند. مواردی مانند جو سیاسی کشو ، تحولات اقتصادی و سیاست های مراقبت های بهداشتی همه مهم هستند.

علاوه بر این، اگرچه اکوادور شرایط زندگی کم هزینه ای را ارائه می دهد، با این وجود یک کشور در حال توسعه با اختلافات اقتصادی و فرهنگی است. زبان مادری این کشور اسپانیایی است، بنابراین اگر تسلط کافی ندارید سازگاری با چنین محیطی چالش برانگیز است. اما اگر تصمیم بگیرید که اکوادور جایی نیست که دوست دارید بازنشسته شوید، می توانید کشورهای دیگری را نیز برای بازنشستگی در نظر بگیرید. برای آشنایی با این کشورها می توانید از مشاورین ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره بگیرید و در این زمینه اطلاعات کافی را بدست آورید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *