مهاجرت سرمایه گذاری در اروگوئه

ویزای بازنشستگی اروگوئه

ویزای بازنشستگی اروگوئه

اخذ ویزای بازنشستگی اروگوئه یکی از طرق مهاجرت به است. اروگوئه همانند سایر کشورها به افرادی که دارای درآمد کافی هستند اجازه اقامت می دهد. لذا جهت اخذ ویزای بازنشستگی اروگوئه باید نشان دهید که ماهیانه درآمد مناسبی را کسب می کنید و هزینه زندگی در اروگوئه را تامین می کنید. اخذ ویزای بازنشستگی اروگوئه همراه با خانواده امکان پذیر است فقط در این صورت مبلغ و درآمد شما باید بیشتر باشد چرا که هزینه زندگی افزایش می یابد. به صورت میانگین جهت اقامت بازنشستگی در اروگوئه می بایست به ازای هر نفر 1500$ (دلار) در ماه درآمد داشته باشید. اگر تصمیم به بازنشستگی در اروگوئه را دارید، گروه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه درباره این موضوع اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما عزیزان قرار داده اند.

مهاجرت به اروگوئه از طریق ویزای بازنشستگی

اروگوئه در سال های اخیر به یک مقصد محبوب بازنشستگی در میان بازنشستگان خارجی به خصوص آمریکایی تبدیل شده است، و درک آن آسان است. این کشور پر جنب و جوش با نرخ مالیات پایین، آب و هوای معتدل، سواحل خیره کننده، زیرساخت های عالی و اقتصادی پایدار است. همچنین هزینه زندگی بسیار کمتری نسبت به بسیاری کشورها دارد. این به بازنشستگان این امکان را می دهد تا پس انداز بازنشستگی خود را گسترش دهند و از یک سبک زندگی راحت لذت ببرند. اقلام مصرفی روزمره، اجاره و هزینه های حمل و نقل همه ارزان تر از هزینه های کشورهای اروپایی و یا شمال آمریکاست است که باعث می شود بازنشستگان قدرت خرج بیشتری داشته باشند.

اروگوئه به لطف اقتصاد و فرهنگ و امنیت خود به یک پناهگاه شناخته شده بازنشستگی تبدیل شده است. همراه با آب و هوای دلپذیر و سایر امکانات رفاهی جهان مانند اینترنت سریع، قابل اعتماد و آب آشامیدنی تمیز است. حدود 90% جمعیت اروپا (بیشتر اسپانیایی و ایتالیایی) هستند، بنابراین فرهنگ اروپای نیز وجود دارد. این کشور سبک زندگی آرام با زمین های کشاورزی یا زندگی در ساحل را ارائه می دهد.. از نظر اندازه و جمعیت کم است و امکان بازنشستگی شاد و آرام را فراهم می کند. اگر علاقه مند به بازنشستگی در اروگوئه هستید اما مطمئن نیستید چه میزان درآمد یا پس انداز بازنشستگی نیاز دارید می توانید نگاهی به شکل زیر بیاندازید.

شرایط ویزای بازنشستگی اروگوئه

برای اخذ اقامت دائم در اروگوئه از طریق بازنشستگی، باید در آنجا زندگی کنید. ممکن است از 8 تا 12 ماه طول بکشد. اگر می خواهید زمان قابل توجهی را در اروگوئه سپری کنید اخذ اقامت در اروگوئه کار دشواری نیست. نیازی به سرمایه گذاری در کشور یا خرید ملک گران نیست. شما فقط باید ثابت کنید که می توانید از پس هزینه های زندگی خود برآیید. نشان دادن درآمد $1500 (دلار) در ماه معمولاً کافی است. برای یک خانواده 4 نفره، حدود $5000 (دلار) در ماه باید کافی باشد. این با شرایط مالی شیلی و آرژانتین قابل مقایسه است. شیلی برای یک خانواده 4 نفره ماهیانه $3000 (دلار) و آرژانتین فقط با $2000 (دلار) از متقاضی درخواست می کند. شما می توانید هر نوع درآمد، از جمله:

  • درآمد اجاره
  • حقوق بازنشستگی
  • پرداخت های تأمین اجتماعی
  • سود سهام
  • و حتی درآمد مستقل از موقعیت مکانی خود را که از کسب و کار آنلاین یا فعالیت های آزاد شما حاصل می شود، ترکیب کنید.

پس از اقامت دائم در اروگوئه، دیگر نیازی ماندن در این کشور نیست. تنها در صورت ترک اروگوئه و اقامت بیش از 3 سال در خارج از کشور، وضعیت اقامت خود را از دست خواهید داد. پس از گذراندن تعداد سال های مورد نیاز در یک کشور، شما واجد شرایط پرونده سازی برای گرفتن تابعیت در اروگوئه می شوید. اروگوئه از این نظر منحصر به فرد است، زیرا بین متقاضیان متاهل و مجرد تفاوت ایجاد می کند. اگر مجرد هستید، می توانید پس از 5 سال اقامت، درخواست تابعیت دهید و اگر 33 سال ازدواج کرده اید کافی است. این مدت اقامت از لحظه ورود شما به اروگوئه برای درخواست اقامت شروع می شود. برای درخواست گذرنامه اروگوئه، باید حداقل 6 ماه در سال را در طول مدت اقامت در این کشور بمانید.

مزایای اقامت از طریق ویزای بازنشستگی در اروگوئه

اروگوئه یک بهشت ​​گرمسیری است که در جنوب شرقی منطقه آمریکای جنوبی، بین برزیل و آرژانتین واقع شده است. با کمی بیش از 3.47 میلیون نفر جمعیت، تراکم جمعیت نسبتاً کمی دارد. اروگوئه به دلیل زیبایی طبیعی خیره کننده، فرهنگ هیجان انگیز و مردم مهربان خود شهرت دارد. با این حال، این کشور همچنین دارای استاندارد زندگی بالا و فقر بسیار کمی یکی از موفق ترین کشورهای منطقه است. در اینجا چند مزایای مهاجرت بازنشستگان به اروگوئه ذکر شده است:

مزایاشرح
اقلیماروگوئه در تمام طول سال دارای آب و هوای معتدل و دمای مناسب است. هرگز خیلی سرد نمی شود و برف نمی بارد. مقصد مناسب برای بازنشستگانی که به دنبال مکانی گرم برای بازنشستگی هستند.
زیبایی طبیعیزیبایی اروگوئه را باید دید تا باور کرد. هزاران هکتار جنگل بارانی سرسبز از یک طرف کشور و سواحل بکر از طرف دیگر وجود دارد.
توان مالیهزینه زندگی در اروگوئه کمتر از بسیاری از کشورها در جهان است.
تنوع زیاداروگوئه فرهنگ متنوعی با تأثیرات آمریکای لاتین و اروپا دارد. شما می توانید از تنوع در آن لذت ببرید. همچنین بسیاری از جاذبه های گردشگری عالی، اماکن تاریخی، رستوران ها، کافه ها، باشگاه های ورزشی و بارها برای استفاده وجود دارد.
اقتصاد در حال رشداروگوئه عمدتا به لطف بازارهای متنوع صادراتی، با مشتریانی از جمله چین و اتحادیه اروپا، اقتصادی پویا دارد. اقتصاد داخلی در چندین بخش دارای نرخ بیکاری پایین، دستمزد بالا و رشد قوی است.
برابرییکی از دلایل اصلی تمایز اروگوئه از سایر کشورهای آمریکای لاتین این است که این کشور دارای یک جامعه برابری طلبانه با سرانه درآمد بالا است. این کشور نابرابری و فقری را که سایر ملت های آمریکای جنوبی را آزار می دهد، ندارد. در نتیجه، مردم از سلامتی و شادی بیشتری برخوردار هستند.

مدارک لازم برای ویزای بازنشستگی اروگوئه

اگر بیشتر وقت خود را در اروگوئه سپری کنید، می توانید پس از 5 سال اقامت، درخواست تابعیت کنید. اروگوئه در مورد ارائه اقامت غیر فیزیکی سخت گیری می کند بنابراین مهم است که نشان دهید قصد دارید بیشتر وقت خود را در آنجا زندگی کنید. در طی مراحل اعطای اقامت دائم یا تابعیت، دولت ممکن است شما را چک کند تا ببینید در واقع در کشور زندگی می کنید. این برای آنها بسیار مهم است. همچنین می توانید تابعیت خود را از کشوری که ترک می کنید نیز حفظ کنید. اروگوئه اجازه تابعیت مضاعف را می دهد و پاسپورت اروگوئه اجازه دسترسی بدون ویزا به بسیاری از کشورهای دیگر را می دهد.

آنچه در هنگام درخواست مهاجرت به اروگوئه از طریق بازنشستگی به آن نیاز خواهید داشت:

  • یک عکس به اندازه گذرنامه
  • گواهی بهداشت صادر شده توسط وزارت بهداشت اروگوئه
  • گواهی ترخیص پلیس از کشور مبدا شما
  • شناسنامه
  • کارت ورود یا خروج
  • اصل و کپی گذرنامه شما
  • اثبات میزان درآمد شما مانند فیش حقوقی، حساب بانکی و …
  • مدارک اعضای خانواده در صورت لازم

مدارک لازم برای ویزای بازنشستگی اروگوئه

زندگی در میان مردم اروگوئه

فرهنگ اروگوئه، نفوذ شدیدی از اروپا، عمدتا از اسپانیا و ایتالیا را دارد. لذا احساس اروپایی تری از بیشتر کشورها در آمریکای لاتین دارد. در اینجا نیز آموزش بسیار مورد توجه قرار می گیرد و مردم هم دوستانه و هم تحصیل کرده هستند. ا اسپانیایی زبان گفتاری است، بنابراین اگر می خواهید در میان شهروندان اروگوئه زندگی اجتماعی داشته باشید این زبان را باید بلد باشید. این زبان به لطف تعداد زیادی از مردم ایتالیا، تأثیر زیادی از ایتالیا نیز دارد. در تجارت و در میان نسل های جوان، انگلیسی نیز معمولاً صحبت می شود. بیشتر جذابیت اروگوئه در آب و هوای مطبوع آن است. این کشور 4 فصل و دما در تابستان به طور متوسط ​​حدود 28 درجه دارد، در حالی که آنها می توانند در فصول سردتر به 2 درجه کاهش پیدا کنند.

هزینه Retirement در اروگوئه

میزان پولی که برای گذراندن بقیه عمر خود در اروگوئه نیاز خواهید داشت، بر اساس سبک زندگی ترجیحی، محل زندگی و مدت زمان زندگی شما متفاوت خواهد بود. اگر با صرفه زندگی کنید، می توانید با $250000 (دلار) در اروگوئه بازنشسته شوید. این فرض بر این است که شما در سن 65 سالگی بازنشسته می شوید، تا 78 سالگی در این کشور زندگی می کنید و می توانید با درآمد $1600 (دلار) در ماه زندگی کنید. با این قیمت می توانید یک آپارتمان 2 یا 3 خوابه در خارج از مرکز شهر اجاره کنید و چند بار در هفته بیرون غذا بخورید. برای داشتن یک سبک زندگی مجلل تر، ممکن است نزدیک به $500000 (دلار) نیاز داشته باشید. با این قیمت می توانید بیشتر شب ها بیرون غذا می خورید و مقدار زیادی پول در دسترس برای خرج اضافی خواهید داشت.

یک زوج بازنشسته می توانند از یک شیوه زندگی نسبتاً راحت در اروگوئه با هزینه ای بین $1500 تا $2000 (دلار) در ماه برخوردار شوند. این رقم شامل مقدار زیادی پول برای اجاره، غذا، سرگرمی، حمل و نقل، آب و برق، بیمه درمانی، پوشاک و سایر خریدهای ضروری است. مشاورین ارشد موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه هزینه زندگی در اروگوئه مقاله ای با جزئیات بیشتر را ارائه کرده اند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *