هزینه زندگی

هزینه زندگی در کامبوج

هزینه زندگی در کامبوج

برای مهاجرت و زندگی در کامبوج لازم است تا هزینه زندگی در کامبوج را نیز بررسی کنید. انتخاب یک کشور برای مهاجرت تصمیم سختی است و تردیدهای زیادی قبل از تصمیم گیری در ذهن شما نقش بسته است. کاری که باید انجام دهید این است که با تمام مزایا و معایب مربوط به مکانی که قصد حرکت در آن را داریم آشنا شوید.

نظرات مردم متفاوت است، اما بررسی و تحقیق و مطالعه و مشاوره کمک زیادی به شما خواهد کرد. با توجه به آنها می توانی نتیجه بگیرید که چه تصمیمی برای شما مناسب است. کامبوج قطعا یکی از ارزان ترین مقاصد است. در این مطلب در خصوص هزینه زندگی در کامبوج برای شما خواهیم گفت. برای اخذ مشاوره و پرسیدن سوالات با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

هزینه حمل و نقل در کامبوج

در خصوص مهاجرت به کامبوج برای خانوارهایی که از حمل و نقل عمومی استفاده نمی کنند اما ماشین دارند، مالیات، بیمه و هزینه سوخت باید لحاظ شود. اگر از حمل و نقل عمومی استفاده می کنید، بسته به شهرها و شرکت ها، ماهانه 7$ تا 15$ (دلار) برای اتوبوس برنامه ریزی کنید. یک صندلی تاکسی گروهی برای شما 15$ (دلار) هزینه دارد. شما همچنین می توانید با قایق سفر کنید، اما برای مردمی است که در آنجا زندگی می کنند گران تر است. به طور معمول در این منطقه، موتورسوارانی هستند که سواری را به قیمت ارزان حدود 0.5$ تا 1$ (دلار) می فروشند.

همانطور که غذا واقعا مقرون به صرفه است، سفر نیز مقرون به صرفه است. استفاده از اتوبوس برای هر سفر بین 7$ تا 15$ (دلار) برای اتصال 2 شهر بزرگ کشور هزینه دارد. با این حال، زیرساخت ها شایسته یک کشور نوظهور است، بنابراین برنامه ریزی کنید که چندین ساعت را در اتوبوس برای اتصال دو شهر صرف کنید. خوشبختانه اکثر اتوبوس های بین شهری مجهز به صندلی های خوابیده هستند تا بتوانید آرامش داشته باشید و سفر خیلی خسته کننده نباشد. برای رسیدن به جزایر جنوب کشور، استفاده از کشتی و قایق در دسترس است و کمی گرانتر (چون منطقه توریستی است). شما می توانید با هزینه ای بین 50$ تا 100$ (دلار) به سراسر کشور سفر کنید و به پایتخت های کشورهای همسایه برسید، به اندازه ای است که بتوانید با قیمت های بسیار رقابتی از کشورهای همسایه بازدید کنید.

هزینه حمل و نقل در کامبوج

هزینه های زندگی اجاره آپارتمان یا خانه در کامبوج

برای یک حقوق متوسط ​​غربی، هزینه زندگی مشکلی نخواهد داشت، اما حتی اگر در آن سطح نباشید، گزینه های مقرون به صرفه زیادی برای اجاره یک مکان کم بودجه برای زندگی در کامبوج وجود دارد. مطمئناً بودجه شما هر چه باشد می توانید یک اقامتگاه خوب پیدا کنید. به طور طبیعی، هزینه زندگی در مناطق جذاب توریستی، مانند پنوم پن، به طور کلی بالاتر از یک مکان آرام تر، مانند سیم ریپ است. یک ویلا با استخر در سیم ریپ می تواند 600$ (دلار) برای شما هزینه داشته باشد. اگر تصمیم دارید در یک آپارتمان مشترک با هم اتاقی ها یا در یک آپارتمان کوچک دورافتاده زندگی کنید، می توانید بین 250$ تا 300$ (دلار) بپردازید.

در جدول زیر شاهد هزینه اجاره مسکن و خانه در کامبوج هستید:

انواع مسکنهزینه به ریل
اجاره ماهانه 85 متر در منطقه گران3423250KHR
اجاره ماهانه 85 متر در منطقه عادی2153800KHR
اجاره ماهانه 45 متر در منطقه گران قیمت2000000KHR
اجاره ماهانه 45 متر در منطقه عادی1400000KHR

هزینه زندگی و غذا برای مهاجران در کامبوج

غذا به طور کلی بیشترین نگرانی مهاجران است. در واقع، هزینه یک غذای بیرون بر در مقایسه با یک غذای خانگی به طور کلی یکسان است. می توانید در خیابان های پر جنب و جوش بین 1$ تا 2$ (دلار) و در یک رستوران نشسته از 6$ (دلار) بپردازید. با این بودجه کم هزینه، می توانید در کامبوج هر چه می خواهید بخورید: غذاهای خیابانی، آبجو، رستوران رسمی. سفرهای اتوبوسی در سراسر کشور و اجاره هتل ‌های کوچک در مکان ‌های دورافتاده هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت، بنابراین می ‌توانید خودتان بروید و غذاهای کل کشور را حتی در حومه شهر کشف کنید.

برای دریافت ایده از قیمت های اعمال شده در بازار، یک کیلو سبزیجات حدود 1$ (دلار)، گوشت حدود 15$ (دلار)، یک فنجان قهوه 0.75$ (دلار) و یک ظرف در یک رستوران نسبتا شیک حدود 15$ (دلار) قیمت دارد. یک رستوران می تواند حدود 5$ (دلار) قیمت داشته باشد. غذا بسیار ارزان است و اگر مانند مردم محلی زندگی کنید، می توانید خیلی بیشتر پس انداز کنید، یک غذای خوب در بازار یا به عبارت دیگر یک غذای خیایابانی به قیمت 1$ (دلار) است. ملاقات با دوستان در رستوران هم شما را متحمل هزینه های بالا نمی کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مورد شرایط مهاجرت به کامبوج مشاور و راهنمای شماست.

پرتکرارترین سوالات هزینه زندگی در کامبوج

در این بخش به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده خواهد شد:

  • هزینه های زندگی اجاره آپارتمان یا خانه در کامبوج چه قدر است؟ برای یک حقوق متوسط ​​غربی، هزینه زندگی مشکلی نخواهد داشت، اما حتی اگر در آن سطح نباشید، گزینه های مقرون به صرفه زیادی برای اجاره یک مکان کم بودجه برای زندگی در کامبوج وجود دارد. مطمئناً بودجه شما هر چه باشد می توانید یک اقامتگاه خوب پیدا کنید. به طور طبیعی، هزینه زندگی در مناطق جذاب توریستی، مانند پنوم پن، به طور کلی بالاتر از یک مکان آرام تر، مانند سیم ریپ است. یک ویلا با استخر در سیم ریپ می تواند 600$ (دلار) برای شما هزینه داشته باشد. اگر تصمیم دارید در یک آپارتمان مشترک با هم اتاقی ها یا در یک آپارتمان کوچک دورافتاده زندگی کنید، می توانید بین 250$ تا 300$ (دلار) بپردازید.
  • هزینه زندگی و غذا برای مهاجران در کامبوج به چه صورت است؟ غذا به طور کلی بیشترین نگرانی مهاجران است. در واقع، هزینه یک غذای بیرون بر در مقایسه با یک غذای خانگی به طور کلی یکسان است. می توانید در خیابان های پر جنب و جوش بین 1$ تا 2$ (دلار) و در یک رستوران نشسته از 6$ (دلار) بپردازید. با این بودجه کم هزینه، می توانید در کامبوج هر چه می خواهید بخورید: غذاهای خیابانی، آبجو، رستوران رسمی. سفرهای اتوبوسی در سراسر کشور و اجاره هتل ‌های کوچک در مکان ‌های دورافتاده هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت، بنابراین می ‌توانید خودتان بروید و غذاهای کل کشور را حتی در حومه شهر کشف کنید.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *