هزینه زندگی

هزینه زندگی در جمهوری آفریقای مرکزی

هزینه زندگی در جمهوری آفریقای مرکزی

برای مهاجرت و زندگی در یک کشور باید شرایط و مزایا و معایب و هزینه ها را بررسی کنید. بررسی هزینه زندگی در جمهوری آفریقای مرکزی نیز یک بخشی از مهاجرت و زندگی می باشد. مردم آفریقای مرکزی عموما بسیار دوستانه هستند. کد لباس خارج نشینان رسمی است و شامل کت و شلوار است. در مناطق مسلمان نشین، نوشیدن الکل و سیگار ممنوع است و پوشش محافظه کارانه تر است، از زنان انتظار می رود زانوها و شانه های خود را بپوشانند.

تجارت عموما به زبان فرانسوی انجام می شود. خطر ایمنی برای مهاجران در جمهوری آفریقای مرکزی بالا است و تقریباً هیچ کنترل دولتی در خارج از پایتخت بانگی منجر به خطر بالایی نمی شود. خطرات شامل سرقت و آدم ربایی توسط شورشیان و همچنین سطوح بالای جرایم خرد است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه ارائه مشاوره در خصوص جمهوری آفریقای مرکزی خدمات ارائه می دهد.

مهم ترین هزینه های زندگی در جمهوری آفریقای مرکزی

در کشور جمهوری آفریقای مرکزی مبلغ برای میوه و مواد خوراکی لازم و سبزیجات و تنقلات و مواد شوینده و همچنین لبنیات بسیار بالا نیست. قیمت یک سبد $1000 (دلاری) در نیویورک $760 (دلار) در جمهوری آفریقای مرکزی است. میانگین قیمت مواد غذایی در یک فروشگاه بزرگ بین ‌المللی خرده ‌فروشی برای 1 کیلوگرم سیب، 3.21$ (دلار آمریکا)، 1 کیلوگرم پرتقال $1.52 (دلار)، 1 سر کاهو $0.7 (دلار)، 1 کیلوگرم سیب زمینی $1.58 (دلار)، 1 کیلوگرم بدون استخوان، بدون پوست، سینه مرغ $6.75 (دلار)، 1 کیلوگرم پنیر چدار است.

دوجین تخم مرغ بزرگ $2.82 (دلار)، 500 گرم نان سفید $0.78 (دلار آمریکا،) 1 لیتر شیر خامه ای کامل $2.18 (دلار) آمریکا و 1.5 لیتر آب $0.82 (دلار آمریکا) تخمین زده می شود. هزینه برای مواردی مانند اجاره آپارتمان، اجاره خانه، خرید ملک، نرخ رهن و آب و برق کم است. متوسط ​​اجاره خانه یا آپارتمان خارج نشین برای یک آپارتمان لوکس و امن (3 خوابه) $1668 (دلار) آمریکا در یک مکان مرکزی و $993 (دلار آمریکا) در یک مکان حومه شهر، به استثنای خدمات آب و برق، در ماه است.

مهم ترین هزینه های زندگی در جمهوری آفریقای مرکزی

در جدول زیر شاهد هزینه های اجاره و خرید خانه در خصوص مهاجرت به جمهوری آفریقای مرکزی هستید:

انواع خانهمبلغ به فرانک فرانسه
آپارتمان (1 خوابه) در مرکز شهر119539869CFA
آپارتمان (1 خوابه) خارج از مرکز143053446CFA
آپارتمان (3 خوابه) در مرکز شهر357633614CFA
قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان در مرکز شهر80000000CFA
قیمت هر متر مربع برای خرید آپارتمان خارج از مرکز95499000CFA

هزینه های زندگی خوراک و پوشاک در جمهوری آفریقای مرکزی

هزینه برای مواردی مانند نرخ روزانه اتاق ‌های هتل، وعده‌ های غذایی و نوشیدنی ‌ها در رستوران، و برداشت غذا و نوشیدنی پایین است. قیمت یک سبد 1000$ (دلاری) در نیویورک 390$ (دلار) است. در جمهوری آفریقای مرکزی مبالغ برای پوشاک و کفش هم ارزان و متوسط است. قیمت یک سبد $1000 (دلاری) در نیویورک در آفریقای مرکزی $330 (دلار) است. میانگین قیمت یک برند بین ‌المللی شلوار جین مردانه $22 (دلار آمریکا)، یک مارک بین ‌المللی باکیفیت برای کفشز‌های دویدن $37 (دلار) آمریکا، کفش ‌های چرمی مردانه مناسب برای لباس ‌های اداری $48 (دلار آمریکا) است، در حالی که یک لباس تابستانی بین ‌المللی سایز متوسط ​​از یک فروشگاه زنجیره ‌ای جهانی $15 (دلار آمریکا ) است.

در جدول زیر شاهد هزینه های پوشاک در جمهوری آفریقای مرکزی می باشید:

هزینه های پوشاکمبلغ به فرانک فرانسه
1 شلوار جین (Levis 501 یا مشابه)3578124CFA
لباس تابستانی در فروشگاه زنجیره ای5382386CFA
جفت کفش دویدن نایک2514760CFA

هزینه مراقبت های بهداشتی در جمهوری آفریقای مرکزی

در آفریقای مرکزی به دلیل نبود اتاق های جراحی و دیگر امکانات معمولا مراقبل پزشکی و یا هزینه های درمان بالا است. شناخته شده است که وبا رخ می دهد. در جمهوری آفریقای مرکزی هزینه برای مراقبت های عمومی بهداشتی، ویزیت پزشک، بستری شدن در بیمارستان، داروهای بدون نسخه و بیمه پزشکی متوسط ​​است. قیمت یک سبد $1000 (دلاری) در نیویورک در آفریقای مرکزی $700 (دلار) است. متوسط ​​هزینه مراقبت های بهداشتی برای ویزیت پزشک خصوصی برای یک بیمار بدون بیمه 57$ (دلار آمریکا) است.

قیمت متوسط ​​برای خشکشویی (1 لباس مردانه 2 عددی) $4.12 (دلار آمریکا) است، در حالی که یک روزنامه بین المللی $1.27 (دلار آمریکا) است. هزینه اقلامی مانند لوازم آرایشی، مراقبت از مو و لوازم بهداشتی بالاست. قیمت یک سبد 500$ (دلاری) در نیویورک در آفریقای مرکزی 455$ (دلار) است. متوسط ​​هزینه کوتاه کردن و سشوار کردن موی مردانه $36 (دلار آمریکا) است و رنگ موی زنانه، کوتاه کردن و سشوار کردن متوسط ​​182$ (دلار آمریکا) است.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش هزینه های زندگی در جمهوری آفریقای مرکزی هستید:

میزان افزایش هزینه های زندگی در جمهوری آفریقای مرکزی

هزینه تفریحات و حمل و نقل در جمهوری آفریقای مرکزی

در جمهوری آفریقای مرکزی هزینه برای اقلامی مانند کتاب، سینما، بلیط ورزش و تئاتر متوسط ​​است. میانگین قیمت بلیط سینمای بین ‌المللی آخرین اکران برای یک بزرگسال 4.85$ (دلار آمریکا) است و هزینه عضویت در باشگاه بین ‌المللی تناسب اندام، تفریح ​​یا ورزشی برای یک بزرگسال 45$ (دلار آمریکا) در ماه است. مبلغ سوخت یا هزینه تاکسی و اوتوبوس هم در جمهوری آفریقای مرکزی پایین است.

قیمت یک سبد 1000$ (دلاری) در نیویورک 640$ (دلار) است. میانگین قیمت متوسط ​​در سال گذشته برای بالاترین بنزین موجود (1 لیتر) 1.17$ (دلار آمریکا) است، در حالی که قیمت خرید سدان خودرو معیار شامل مالیات برای یک وسیله نقلیه اقتصادی (1.4 لیتر) 24907$ (دلار آمریکا) است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در حوزه مهاجرت و بررسی هزینه زندگی در آفریقای مرکزی همراه و پشتیبان شماست.

پرتکرارترین سوالات هزینه زندگی در جمهوری آفریقای مرکزی

در این بخش به مهم ترین سوالات شما پاسخ می دهیم:

  • مهم ترین هزینه های زندگی در جمهوری آفریقای مرکزی شامل چه مواردی است؟ در کشور جمهوری آفریقای مرکزی مبلغ برای میوه و مواد خوراکی لازم و سبزیجات و تنقلات و مواد شوینده و همچنین لبنیات بسیار بالا نیست. قیمت یک سبد $1000 (دلاری) در نیویورک $760 (دلار) در جمهوری آفریقای مرکزی است. میانگین قیمت مواد غذایی در یک فروشگاه بزرگ بین ‌المللی خرده ‌فروشی برای 1 کیلوگرم سیب، 3.21$ (دلار آمریکا)، 1 کیلوگرم پرتقال $1.52 (دلار)، 1 سر کاهو $0.7 (دلار)، 1 کیلوگرم سیب زمینی $1.58 (دلار)، 1 کیلوگرم بدون استخوان، بدون پوست، سینه مرغ $6.75 (دلار)، 1 کیلوگرم پنیر چدار است.
  • هزینه مراقبت های بهداشتی در جمهوری آفریقای مرکزی به چه صورت است؟ در آفریقای مرکزی به دلیل نبود اتاق های جراحی و دیگر امکانات معمولا مراقبل پزشکی و یا هزینه های درمان بالا است. شناخته شده است که وبا رخ می دهد. در جمهوری آفریقای مرکزی هزینه برای مراقبت های عمومی بهداشتی، ویزیت پزشک، بستری شدن در بیمارستان، داروهای بدون نسخه و بیمه پزشکی متوسط ​​است. قیمت یک سبد $1000 (دلاری) در نیویورک در آفریقای مرکزی $700 (دلار) است. متوسط ​​هزینه مراقبت های بهداشتی برای ویزیت پزشک خصوصی برای یک بیمار بدون بیمه 57$ (دلار آمریکا) است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *